Auteur Topic: [Kandidaat] Anke de Jong  (gelezen 32101 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #320 Gepost op: 11-02-2023, 12:47:30 »
Daar doe ik niks mee hoor, ieder vogeltje zingt zoals die gebekt is. Vele molloten hebben hier ontzettende lol. Jij zou ook eens wat meer liberaal naar een ander kunnen zijn en alle molloten op het forum de ruimte geven. Dat doe ik in elk geval wel.

En wat inhoudelijk betreft:
Bij de koffertjes deelt ze die niet uit zoals een mol zou doen.
Neem nou even deze. Hier hebben we pagina's over geschreven, en zeker ik ook, waarom zij nu juist WEL de koffertjes uitdeelt zoals de mol zou doen. Je kunt dat niet met mij eens zijn, soit. Maar je kunt niet zeggen dat de hele koffertjesopdracht niet uitgebreid verklaard is in dit topic.

Ik zat even te zoeken en ik kon het Jurre forum niet eens vinden. Staat op de 2e pagina. Zo druk wordt er daar blijkbaar niet getunneld. Heeft 14 pagina's en Anke heeft er 17. Ik denk dat aan debat geen gebrek is op het Anke forum.

Dan zeg je dat een ander dingen verkondigt die niet aangetoond zijn. Maar dat is jouw hele lijstje! Je doet niet anders dan jouw stellingen voor waar verkondigen. Onzin dus.

Een Molduel zal wel helpen als er 2 kandidaten aan elkaar gewaagd zijn..... dan kun je die eens heel precies tegenover elkaar zetten. Het ideale moment daarvoor is om daar morgen eens mee te beginnen.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2023, 12:54:19 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #321 Gepost op: 11-02-2023, 13:35:52 »
pfff, de een roep zichzelf tot legende uit en de ander zegt zo goed als alle mollen altijd goed te hebben gehad....het stinkt in deze tunnel, of het zal wel weer getrol zijn, anyway, geen inhoudelijke reacties dus. Ik snap wel de opmerkingen die eerder door meerderen hier zijn gemaakt over houding en sfeer. En weer dingen verkondigen die niet aangetoond zijn. Niemand weet zeker hoe dit zit.

De zoektocht naar de mol moet niet altijd serieus zijn. Als je niks kan relativeren en geen gevoel voor humor hebt, kan het inderdaad dat je ons als heftig aanvaard. Een maatschappij en dus ook dit type forum heeft alle type mensen, deal with it.  ::bravo::

En ik ben oprecht overtuigd van mol Anke, mag ik die dan verdedigen? Of is dat ook al verboden.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #322 Gepost op: 11-02-2023, 13:54:46 »
Ik blijf ook bij Anke  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #323 Gepost op: 11-02-2023, 14:52:00 »
De zoektocht naar de mol moet niet altijd serieus zijn.
Precies, juist zo op het einde van de week ontbreken nieuwe inzichten dus laat komen die humor, juist wij laten daardoor veel relativering zien en zijn niet drammerig aan het tunnelen. Jij zegt al weken dat Jurre goed kan als mol bijv. dus geen hardnekkige tunnel hier.

Heb gisteren Charlotte definitief afgestreept.
Dat is bepaald niet pocherig, je laat juist al jaren speels zien dat je die mol fout had. Ik doe ook niet aan borstklopperij maar toon al jaren met Anniek dat ik ook fout zat. Bepaald bescheiden 8) ::ok::

En misschien zit ik vanavond wel in de Jurre tunnel maar wees niet bang, ik ga geen credits halen  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #324 Gepost op: 11-02-2023, 14:57:37 »
Precies, juist zo op het einde van de week ontbreken nieuwe inzichten dus laat komen die humor, juist wij laten daardoor veel relativering zien en zijn niet drammerig aan het tunnelen.
Ik doe ook niet aan borstklopperij maar toon al jaren met Anniek dat ik ook fout zat. Bepaald bescheiden 8) ::ok::

::rofl::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #325 Gepost op: 11-02-2023, 15:17:17 »
pfff, de een roep zichzelf tot legende uit en de ander zegt zo goed als alle mollen altijd goed te hebben gehad....het stinkt in deze tunnel, of het zal wel weer getrol zijn, anyway, geen inhoudelijke reacties dus. Ik snap wel de opmerkingen die eerder door meerderen hier zijn gemaakt over houding en sfeer.

Gaan we weer. Maar dit is verreweg de leukste tunnel om te lezen momenteel hoor. Alleen al daarom moet Anke de mol zijn. Hopelijk een paar kneiters van molacties van haar vanavond waardoor Jurre's gekluns naar de achtergrond wordt gedreven

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #326 Gepost op: 11-02-2023, 16:09:56 »
Jurre als mol kan zeker, maar de mainstream volgen is ook maar saai. Anke is momenteel nog altijd waarschijnlijker met heel wat sterke en vaak subtiele molacties.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #327 Gepost op: 11-02-2023, 21:40:09 »
Oh dear... Een hoop mols gedrag weer van Anke deze opdracht, maar dan Nabil's onverwachte opmerking over Anke... Dat hij de test opnieuw op Anke invult. In het Wie verdenkt Wie topic lijkt Nabil maar één keer eerder op haar gestemd te hebben (af. 1). Hoe zit dit? Heeft Nabil deze laatste test nu wel of niet op Anke ingevuld? Of ook op Ranomi? Mocht Anke de mol zijn, dan had Nabil maar 33% kans om door te gaan deze test, misschien heeft hij teveel gespreid op Ranomi dan? Of kunnen we zijn Anke opmerking simpelweg niet geloven? Anders lijkt er een streep door Anke te moeten..

Voor de test:
- Anke droeg een wit shirt met geometrisch gekleurde strepen, waarin je met een beetje goede wil een M kunt lezen.

- Ze deed weinig fout bij de eeste eieropdracht, maar stuurde vervolgens sterk aan op het openen van de kisten. Ze stookt eerst: 'Er moet een aanwijzing in die kist zitten'. En: 'We zijn alledrie niet zeker van onze zaak, toch?' Maar zodra ze merkt dat ze Daniel en Soy mee heeft, gaat Anke ineens terugkrabbelen: 'Het maakt me eigenlijk geen donder uit. Jullie mogen beslissen'. Anke wast haar handen weer in onschuld, terwijl zij de eerste aanstichter is. Hoppa, 500 weer uit de pot.

-Iedereen zit op Daniel? Zeggen Jurre, Ranomi en Nabil? En niemand verdenkt Anke.. Wat ze dan toch ook wel weer ergens verdacht vinden. (En verdacht Nabil Anke dan tóch niet?)

-Bij de struisvogelplaatjesopdracht leek Anke weinig mee te doen, maar ik verdenk haar ervan dat ze gewoon goed oplette of Daniel en Soy het zelf al fout deden (ja)
en dat ze daarom niet ingreep en daarom niet hoefde/wilde nakijken wat zij hadden gezien. Vervolgens zorgt ze dat háár kist mee wordt genomen: geld wederom weggespeeld.

-Ze doet aan verdeel en heers deze aflevering en weet de mannen goed te bespelen.

-Doet zo goed als niets bij de boogschietopdracht. Je ziet haar maar een enkele pijl vangen en niet raak schieten. Maar ze doet heroisch over het opmerken van het laatste ei dat op de grond lag. Met geld erin. Alsof de kijker moet geloven dat zowel Soy als Daniel uiteindelijk over dat gevallen ei heen zou kijken.

Maar goed... Nabil lijkt dus op Anke te zitten en is niet door... Problematisch? Begin nu wel sterk te twijfelen aan Anke, puur hierdoor. Is het dan toch Jurre?

« Laatst bewerkt op: 11-02-2023, 21:44:40 door Nat007 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #328 Gepost op: 11-02-2023, 21:41:35 »
Oh dear... Een hoop mols gedrag weer van Anke deze opdracht, maar dan Nabil's onverwachte opmerking over Anke... Dat hij de test opnieuw op Anke invult. In het Wie verdenkt Wie topic lijkt Nabil maar één keer eerder op haar gestemd te hebben (af. 1). Hoe zit dit? Heeft Nabil deze laatste test nu wel of niet op Anke ingevuld?

Ik denk dat we dit expres te horen krijgen omdat Anke de mol is

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #329 Gepost op: 11-02-2023, 21:46:51 »
Ik denk dat we dit expres te horen krijgen omdat Anke de mol is

Hoop het!

Bij MolTalk hoor ik net een verkeerde samenvatting van wat Anke bij de kist zei. Waarbij alleen haar laatste opmerking over dat het haar geen donder uitmaakt genoemd worden. Klopt niet helemaal. Ook opmerkelijk.

En iemand zei bij MolTalk dat Anke iets van 'Thanks' zei toen er op de mol geproost werd?  ::vergroot::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #330 Gepost op: 11-02-2023, 21:48:44 »

En iemand zei bij MolTalk dat Anke iets van 'Thanks' zei toen er op de mol geproost werd?  ::vergroot::

Ja, dat viel mij ook op.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #331 Gepost op: 11-02-2023, 21:48:58 »
Toen ze gingen proosten op de mol zei Anke “dank je”
 ::rofl::

Offline Esvin0210

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #332 Gepost op: 11-02-2023, 21:49:46 »
Nadat Nabil deze aflevering op haar stemde en eruit vloog, en ze bij de kisten vroeg of ze wel per se een kist moesten meenemen, gaat er op mijn lijstje nu (eindelijk) een definitieve streep door Anke.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #333 Gepost op: 11-02-2023, 21:53:46 »
Tja ik zou Ranomi prachtig vinden als eerste sporter als mol maar volgens de wie-verdenkt-wie wordt ze wel zo massaal verdacht dat ze geeneens de finale haalt.

Anke staat stijf bovenaan als mol volgens die theorie, zij is de enige die nog 'kan'. Is het toch een Jurre of Daniel dan kan het niet anders dan dat het slechte mollen zijn want dan zijn ze al massaal verdacht geweest vanaf het begin, anders kan het niet dat Sarah en Froukje exit zijn.
Anke kan dan niet meer de mol zijn, want Nabil is er deels op haar uitgevlogen.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #334 Gepost op: 11-02-2023, 21:54:22 »
Nadat Nabil deze aflevering op haar stemde en eruit vloog, en ze bij de kisten vroeg of ze wel per se een kist moesten meenemen, gaat er op mijn lijstje nu (eindelijk) een definitieve streep door Anke.

 ::jaja:: En 1000 Euro vinden in het ei is al helemaal taboe voor een Mol.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #335 Gepost op: 11-02-2023, 21:56:13 »
::jaja:: En 1000 Euro vinden in het ei is al helemaal taboe voor een Mol.

Dit. Dikke streep ook door Anke. Is een goede aflevering om lekker te kunnen strepen moet ik zeggen, gaat hard zo  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #336 Gepost op: 11-02-2023, 21:57:49 »
Inderdaad. We moeten nog een weekje geduld hebben voor de daverende instorting van deze tunnel.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #337 Gepost op: 11-02-2023, 21:59:20 »
Ja, ze was hier of kandidaats of passief, nergens mols.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #338 Gepost op: 11-02-2023, 22:01:55 »
Ja, helaas. Ik moet deze tunnel verlaten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #339 Gepost op: 11-02-2023, 22:02:47 »
Ja, ze was hier of kandidaats of passief, nergens mols.

Mee eens. Vooral die passiviteit was stuitend. Dan verdien je eigenlijk ook geen finaleplaats. Ik ga nu uit van een finale Daniël - Jurre - Ranomi.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!