Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 95884 keer)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #900 Gepost op: 2-03-2023, 23:44:03 »
En de afvallers weten vaak pas zeker wie de mol is, bij de ontknoping en dat is pas volgende week zaterdag.
Dat was voor er een afvallershotel was. De kandidaten hebben het samen afgesloten, volgens Sander de K. Reken maar dat de Mol-vraag dan ter sprake komt. Terug in NL volgde de ene borrel na het andere etentje.

Dank, ik blijf tunnelen op Daniël hoor.  :D

Het lijkt mij ook dat Splinter niet weet wie de mol is. Hij kan misschien wel vermoedens hebben door de verhalen van de afvallers, maar het is natuurlijk goed mogelijk dat de afvallers nog steeds in de verkeerde tunnel zitten.

Splinter en Rik waren een paar dagen nadat Everon de Mol bekend had gemaakt op weg naar Oerol. Waar zouden ze het in de auto naar Harlingen over hebben gehad, vraag ik mij af? Is toch een dik uur rijden voor je die gare veerpont op kan naar Terschelling ::vergroot::

Op de site van RTL Boulevard staat er nog een leuk stukje over:

"En die keer op de veerpont naar Terschelling, toen hij met presentator Splinter Chabot onderweg was naar festival Oerol. Een meisje dat ook op de boot stond, begon plotseling 'heel hard te gillen'. "Zo'n ijzige gil, dat je denkt: o mijn god, er is iets vreselijks aan de hand, we gaan zinken. Iedereen draait zich om en wat was er nou aan de hand: ze herkende mij en Splinter." Rik doet na hoe ze dramatisch 'oh, ik wil op de foto' jodelde. Een andere opvarende daarop: 'Ja, zeg nou nog maar eens nee.'

Rik: "Splinter begon me keihard uit te lachen, omdat ik in elkaar geschrompeld was als een rozijn en alleen maar dacht: kan ik hier weg?"

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5363246/rik-van-de-westelaken-darmstad-fm-fans-herkend-worden

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #901 Gepost op: 3-03-2023, 00:11:13 »
De afvallers weten het gewoon niet. Echt niet.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #902 Gepost op: 3-03-2023, 08:23:32 »
De afvallers weten het gewoon niet. Echt niet.
Dat denk ik ook. Die geheimhoudingsplicht is er niet voor niets. Er zal openlijk over gespeculeerd worden, maar daar blijft het bij.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #903 Gepost op: 3-03-2023, 09:14:07 »
Ik ga hier niet over discussiëren en prima dat je dit denkt. En misschien heb je gelijk, maar ik weet voor bijna 95% zeker dat ze het niet weten en sinds de afvallershotel is het niet veranderd. Maar hoe samen afgesloten? kan op meerdere manieren even lekker samen drinken en eten in Zuid-Afrika is logisch, maar dat kan ook zonder dat ze het te horen krijgen. En ik denk dat de mol-vraag inderdaad voor bijkomt en gesteld gaat worden, maar daar hoeven de finalisten en makers geen antwoord op te geven.

En dat in Nederland het ene borreltje of etentje opvolgde, gebeurde ook bij andere jaren voor de afvallershotel. En die hoorde het pas ook bij de ontknoping.

Ik denk als kandidaat kan je heel ver komen met speculeren wie de mol is tijdens het afvallershotel en de uitzendingen, omdat je natuurlijk weet wie de finalisten zijn en zou mij niet verbazen als 70% en waarschijnlijk meer % goed kan zitten wie het is. En dan lijkt soms bij de ontknoping dat iedereen het al weet, maar zij hebben natuurlijk veel meer info dan wij ook door achter de schermen, maar dat zegt niet dat het bekend is bij de afvallers wie de mol is.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2023, 09:25:13 door Mol1991 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #904 Gepost op: 3-03-2023, 09:35:20 »
Inderdaad. De afvallers hebben vaak wel een vermoeden, maar sommige zitten er nog altijd compleet naast. En Soy en Ranomi waren om een of andere reden heel verdacht dit seizoen, dus de kans is groot dat ze nog altijd fout zitten.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #905 Gepost op: 3-03-2023, 12:52:26 »
Dat was voor er een afvallershotel was. De kandidaten hebben het samen afgesloten, volgens Sander de K. Reken maar dat de Mol-vraag dan ter sprake komt. Terug in NL volgde de ene borrel na het andere etentje.

Splinter en Rik waren een paar dagen nadat Everon de Mol bekend had gemaakt op weg naar Oerol. Waar zouden ze het in de auto naar Harlingen over hebben gehad, vraag ik mij af? Is toch een dik uur rijden voor je die gare veerpont op kan naar Terschelling ::vergroot::

Rik heeft het hier trouwens over een " gezapige twist"
Ben benieuwd wat hij daarmee heeft bedoeld!

Op de site van RTL Boulevard staat er nog een leuk stukje over:

"En die keer op de veerpont naar Terschelling, toen hij met presentator Splinter Chabot onderweg was naar festival Oerol. Een meisje dat ook op de boot stond, begon plotseling 'heel hard te gillen'. "Zo'n ijzige gil, dat je denkt: o mijn god, er is iets vreselijks aan de hand, we gaan zinken. Iedereen draait zich om en wat was er nou aan de hand: ze herkende mij en Splinter." Rik doet na hoe ze dramatisch 'oh, ik wil op de foto' jodelde. Een andere opvarende daarop: 'Ja, zeg nou nog maar eens nee.'

Rik: "Splinter begon me keihard uit te lachen, omdat ik in elkaar geschrompeld was als een rozijn en alleen maar dacht: kan ik hier weg?"

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5363246/rik-van-de-westelaken-darmstad-fm-fans-herkend-worden

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #906 Gepost op: 3-03-2023, 19:50:40 »
Inderdaad. De afvallers hebben vaak wel een vermoeden, maar sommige zitten er nog altijd compleet naast. En Soy en Ranomi waren om een of andere reden heel verdacht dit seizoen, dus de kans is groot dat ze nog altijd fout zitten.

Er is dit (en vorig) seizoen wel een verschil, dat de afvallers bij elkaar zitten, en die komen ongetwijfeld van elkaar te weten komen op wie ze zaten toen ze eruit vlogen. Daarmee kunnen ze mogelijk wel finalisten afstrepen, stel dat één van hen is afgevallen door vol op één vd finalisten te gaan.

Maar ik verwacht wel dat ze niet vooraf te horen hebben gekregen wie de mol is - hooguit sterke vermoedens.  ::jaja::

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #907 Gepost op: 4-03-2023, 07:13:57 »
Het lijkt wel of Rik in de vooruitblik zegt: Ik ben benieuwd welke twee kandidaten met Jurre in de finale staat. Een slip of the tongue en is een van die twee de mol?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #908 Gepost op: 4-03-2023, 12:31:28 »
Het lijkt wel of Rik in de vooruitblik zegt: Ik ben benieuwd welke twee kandidaten met Jurre in de finale staat. Een slip of the tongue en is een van die twee de mol?

Ondanks mijn Daniël-tunnel viel mij dat ook op.  ::vergroot:: Ik verstond dat een beetje als: "Ik ben benieuwd welke twee kandidaten met [de mol] in de finale staan." De mol is door, welke kandidaten kunnen daar nog bij? Dat is natuurlijk interpretatie van mijn kant, maar ik zou eerder zeggen - als ik Rik was - "Wie staat met Jurre in de finale?" Dat is neutraler.

En ik krijg ook de indruk dat Rik anders reageert op Jurre bij de eliminaties. Zijn gezicht lijkt dan veel strakker. Bij de rest oogt Rik meer ontspannen, is mijn indruk.
Maar ja, de Daniël-tunnel he.  ::rofl::

Er is dit (en vorig) seizoen wel een verschil, dat de afvallers bij elkaar zitten, en die komen ongetwijfeld van elkaar te weten komen op wie ze zaten toen ze eruit vlogen. Daarmee kunnen ze mogelijk wel finalisten afstrepen, stel dat één van hen is afgevallen door vol op één vd finalisten te gaan.

Maar ik verwacht wel dat ze niet vooraf te horen hebben gekregen wie de mol is - hooguit sterke vermoedens.  ::jaja::

Dat denk ik ook. Misschien dat sommige afvallers inmiddels wel op de juiste mol zitten, maar ik denk eigenlijk ook dat anderen nog steeds hardnekkig op de verkeerde mol aan het tunnelen zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #909 Gepost op: 4-03-2023, 12:44:35 »

En ik krijg ook de indruk dat Rik anders reageert op Jurre bij de eliminaties. Zijn gezicht lijkt dan veel strakker. Bij de rest oogt Rik meer ontspannen, is mijn indruk.

Ja klopt, heb ik ook al een paar keer gepost. Rik had dat bij de 1e schermreactie van Kim-Lian trouwens ook, maar verder heb ik dat nog niet gezien bij een kandidaat. 

Ik ga toch ook voor Daniël.

Misschien is Riks poferface inmiddels zo goed dat hij aan reverse tells doet :P

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #910 Gepost op: 4-03-2023, 13:31:25 »
Misschien is Riks poferface inmiddels zo goed dat hij aan reverse tells doet :P

Ha, dat zou een mooie twist zijn!  ::ok::
KL en Jurre zijn misschien ook wel erg onvoorspelbare personen; misschien dat Rik het gewoon spannend vindt om hen in de groep te hebben?  ;D

En gezellig, de Daniël-tunnel.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #911 Gepost op: 4-03-2023, 14:53:52 »
Ik ben hier ook nog, niet heel diep,maar toch  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #912 Gepost op: 4-03-2023, 18:52:32 »
Ik hoop toch, misschien tegen beter weten in, dat het Soy zal zijn.
Dan red ik nog iets van de Pool. Want ik had Soy als schot voor de boeg.
En ik hoop zo dat de Jurre tunnel toch nog instort.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #913 Gepost op: 4-03-2023, 19:36:54 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan de finale:

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #914 Gepost op: 4-03-2023, 21:30:37 »
Nu echt geen twijfel meer: Daniël is de mol!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #915 Gepost op: 4-03-2023, 21:35:01 »
Mijn gevoel zegt Jurre, maar hoe leuk zou Daniël als mol zijn. Dan zitten we er allemaal naast en dat zou ik echt een leuke situatie vinden.

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #916 Gepost op: 4-03-2023, 21:35:26 »
Ik weet het ook niet meer. Zei Ranomi niet dat ze tot op het laatst op Soy zat, en Soy dat Jurre zijn mol was in biecht...? Soy wilde ook graag dat Jurre als derde ging abseilen (en had ingevuld dat de mol als derde zou abseilen) en was teleurgesteld toen dat niet lukte (terwijl Daniel uiteindelijk als derde ging abseilen, dus dat zal dan wel niet zijn mol zijn geweest....).

Daarnaast vind ik dat de edit (wederom) weer HEEL erg Jurre verdacht maakt. Zowel bij opdracht 1 als 2 legt Daniel (totaal onnodig!) de nadruk op het verdachte gedrag van Jurre, terwijl Daniel bij beide opdrachten net zo goed zelf gemold kan hebben.

Is het dan toch Daniel? Of heeft de productie besloten om het programma dit jaar alles behalve spannend te maken qua edit in tegenstelling tot in zo´n beetje ieder ander seizoen?  ??? Heel eerlijk gezegd begin ik toch steeds meer in mol Daniel te geloven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #917 Gepost op: 4-03-2023, 21:38:05 »
Mijn gevoel zegt Jurre, maar hoe leuk zou Daniël als mol zijn. Dan zitten we er allemaal naast en dat zou ik echt een leuke situatie vinden.

Een mol die t meeste verdiend heeft. Nee niet echt n top idee.

En dat t zo duidelijk Jurre is is ook niks dus valt n beetje tegen welke kant t ook op valt

Edit: het is Jurre

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #918 Gepost op: 4-03-2023, 21:42:01 »
Een mol die t meeste verdiend heeft. Nee niet echt n top idee.

En dat t zo duidelijk Jurre is is ook niks dus valt n beetje tegen welke kant t ook op valt

Ik vind beide mannen leuke mollen ::bravo::. Jan verdiende ook best veel voor de pot. Tijdens de finale zagen we toen de molacties en waren we in shock wat Jan allemaal had gedaan. Ik kan pas een mening hebben over de mol als ik alle molacties heb gezien.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #919 Gepost op: 4-03-2023, 22:23:45 »
Jurre.

Zelfs de laatste opdracht nog gemold door een verkeerd hoedje op te zetten.
Zat daar ook heerlijk achter de andere twee, ik verwacht volgende week beelden dat ie spullen in het water heeft gegooid  ::jaja::