Auteur Topic: WIDM 2024  (gelezen 85470 keer)

Offline Pesto

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #480 Gepost op: 15-11-2023, 22:47:40 »
Over dat met Hindeloopen. Heeft niets met widm te maken.

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #481 Gepost op: 16-11-2023, 08:34:04 »
Goed gevonden! Ik kan ook bevestigen dat hij inderdaad meedoet.


Uit de analyse van zijn social media blijkt dat Fons Hendriks vrijwel wekelijks iets post, maar stil is geweest:

- op twitter tussen 24 juni en 24 juli
- op insta tussen 23 juni en 3 augustus

Dit laat eens te meer zien dat de opnameperiode toch echt tussen 24 juni en 24 juli moet liggen.
(Opvallend is dat Fons begin augustus een nieuwe auto koopt. Zou hij dan de winnaar zijn geworden?  ::rofl::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2024
« Reactie #482 Gepost op: 16-11-2023, 11:04:53 »
Haha, dat laatste: we zullen nooit weten hoe het écht in zijn werk gaat met de afwikkeling.

In beeld krijgen we tijdens de ontknoping te zien hoe de winnaar  de inhoud van de pot overhandigd krijgt, dat is echter pas maanden later.

Dat wil nog niet zeggen dat de winnaar dán pas het gewonnen geld op de rekening heeft staan.....om nog maar te zwijgen van de mogelijkheid dat iemand een gekochte auto afrekent met molgeld.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: WIDM 2024
« Reactie #483 Gepost op: 16-11-2023, 11:22:46 »
Uit de analyse van zijn social media blijkt dat Fons Hendriks vrijwel wekelijks iets post, maar stil is geweest:
- op twitter tussen 24 juni en 24 juli
- op insta tussen 23 juni en 3 augustus
Dit zegt helemaal niks. Heel veel mensen posten in deze periode niks. Einde seizoen, vakantie. Het barst van de lege insta's in deze periode.
Mijn conclusie is dat je op basis van openbare (dus niet prive gezette) sociale media niet kan vast stellen of iemand wel mee doet. Je kan wel redelijk vast stellen dat iemand niet meedoet, omdat de persoon wordt getagd of genoemd in posts van anderen, of omdat de persoon nog een gevulde agenda heeft tijdens de vermoedelijke opnameperiode. Blijft over een grote groep wenskandidaten, kandidaten die mogelijk meedoen, en de groep van 7 op basis van niet-openbare-bronnen/speurwerk van sanmol en ws4041.
Neem bijvoorbeeld Tex de Wit. Die zou mee kunnen doen, valt niet uit te sluiten op basis van sociale media. Maar begint nu een podcast samen met Anna Gimbrère. Dat maakt het voor mij toch minder waarschijnlijk dat beiden meedoen.
Ook de wie volgt wie zegt helemaal niks. Anna Gimbrère volgt van alles en iedereen, maar de andere 6 genoemde namen volgen de andere kandidaten weer helemaal niet. En dat laatste lijkt de hoofdregel, kandidaten volgen elkaar nu vooral nog niet. Komt misschien nog, maar nu nog niet.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2023, 11:48:12 door foxhunter »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2024
« Reactie #484 Gepost op: 16-11-2023, 16:46:04 »
Haha, dat laatste: we zullen nooit weten hoe het écht in zijn werk gaat met de afwikkeling.

Daniël deelde in het voorjaar nog op Twitter toen ie het geld ontvangen had, dus een eventuele winnaar heeft nu nog geen geld gekregen (als er überhaupt al een winnaar bekend is, was afgelopen jaar ook niet - hoewel ze ongetwijfeld wel een vermoeden hadden).

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2024
« Reactie #485 Gepost op: 16-11-2023, 22:13:13 »
Actrice Rian Gerritse (werd vorig seizoen ook al genoemd) was vrij stil op social media tijdens de opnameperiode. alleen een post op 12 juli (maar dat was een throwback en daar staat ze zelf niet op)
de comments onder die post zijn ook niet geliked door haar of erop gereageerd waar bij alle andere posts ze de comments en likes wel een hartje geeft.
zijn kleine details maar het zou kunnen. Vind haar wel heel erg in het rijtje WIDM kandidaten passen
Rop, Aaf, Anne Marie, Sanne Wallis, Annick, Tina

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #486 Gepost op: 16-11-2023, 23:03:53 »
Dit zegt helemaal niks. Heel veel mensen posten in deze periode niks. Einde seizoen, vakantie. Het barst van de lege insta's in deze periode.
Mijn conclusie is dat je op basis van openbare (dus niet prive gezette) sociale media niet kan vast stellen of iemand wel mee doet. Je kan wel redelijk vast stellen dat iemand niet meedoet, omdat de persoon wordt getagd of genoemd in posts van anderen, of omdat de persoon nog een gevulde agenda heeft tijdens de vermoedelijke opnameperiode. Blijft over een grote groep wenskandidaten, kandidaten die mogelijk meedoen, en de groep van 7 op basis van niet-openbare-bronnen/speurwerk van sanmol en ws4041.
Neem bijvoorbeeld Tex de Wit. Die zou mee kunnen doen, valt niet uit te sluiten op basis van sociale media. Maar begint nu een podcast samen met Anna Gimbrère. Dat maakt het voor mij toch minder waarschijnlijk dat beiden meedoen.
Ook de wie volgt wie zegt helemaal niks. Anna Gimbrère volgt van alles en iedereen, maar de andere 6 genoemde namen volgen de andere kandidaten weer helemaal niet. En dat laatste lijkt de hoofdregel, kandidaten volgen elkaar nu vooral nog niet. Komt misschien nog, maar nu nog niet.

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zeg niet of je kan zien aan de social media dat hij wel of niet meedoet. Sanmol heeft immers al bevestigd dat hij wel meedoet. Het gaat me er alleen om dat zijn stilte onze vermoedens alleen maar versterkt dat de opnameperiode tussen 24 juni en 24 juli was.

Offline ws4041

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #487 Gepost op: 17-11-2023, 08:27:50 »
Marianne Timmer kan je aan mogelijke kandidaten toevoegen.
In de hele maand juli heeft ze zelf niks gepost. Wel heeft een bedrijf iets gepost voor haar.
In de maanden juni en augustus post ze heel veel en in de maand juli helemaal niets  ::vergroot::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: WIDM 2024
« Reactie #488 Gepost op: 17-11-2023, 09:25:40 »
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Nee hoor, ik begrijp je heel goed. Maar wat jij zegt versterkt voor mij niks. Zo zijn er wel honderden mogelijke kandidaten die aan dezelfde criteria voldoen. En ik kan het weten, want heb heel veel onderzocht. Pauze in de social media, niet getagd door anderen tijdens opname, wie volgt wie, personen googelen op vermeldingen en activiteiten. Heb heel veel uitgepluist op instagram en gegoogled dit seizoen, maar dat ga ik volgend jaar echt niet meer doen. Deelnemers volgen elkaar niet of nauwelijks. Sociale media levert alleen bij Tooske wat op.
Je hebt bronnen nodig, toegang tot prive accounts, lokatiemeldingen op moment van opname.
Op basis van sociale media kan je wel kandidaten uitsluiten.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #489 Gepost op: 17-11-2023, 10:07:19 »
We gaan los  ::cheerleader::
Mexico is bevestigd.
Di 21 nov meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2024
« Reactie #490 Gepost op: 17-11-2023, 10:12:22 »
Yep. Kreeg ik net binnen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2024
« Reactie #491 Gepost op: 17-11-2023, 10:18:40 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2024
« Reactie #492 Gepost op: 17-11-2023, 10:22:32 »
 ::cheerleader::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2024
« Reactie #493 Gepost op: 17-11-2023, 10:26:22 »
Eindelijk  ::bravo:: ::bravo::


Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2024
« Reactie #494 Gepost op: 17-11-2023, 10:28:08 »
Kaartjes leggen... Is kim de mol? >:D


Op een meer serieusere toon, er wordt flink de nadruk gelegd op het woord mol/topo... (verassend)
« Laatst bewerkt op: 17-11-2023, 10:32:01 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Erik!!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #495 Gepost op: 17-11-2023, 10:30:57 »
Zou elk symbool op de kaarten naar een kandidaat verwijzen?

Kroon
Zeemeermin
Bel
Schaar
Vlag
Cactus
Tempel
Hart
Brood
Paraplu

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #496 Gepost op: 17-11-2023, 10:31:24 »
Heel tof gedaan, krijg er De Mol vibes van. ::ok::

De kaartjes zeggen iets over de kandidaten neem ik aan.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #497 Gepost op: 17-11-2023, 10:32:14 »
De 10 kaarten met met afbeeldingen in de stories op instagram wijzen die naar Mexico of wijst elke kaart naar een kandidaat(o.a.brood, kroon,cactus, praplu)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: WIDM 2024
« Reactie #498 Gepost op: 17-11-2023, 10:32:53 »
Iemand het nummer al gebeld wat in beeld is?

De teaser moest me aan dit denken:

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2024
« Reactie #499 Gepost op: 17-11-2023, 10:32:58 »
Gaaf die trailer  ::bravo::