Auteur Topic: [De Mol] Jurre Geluk  (gelezen 66033 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #480 Gepost op: 26-02-2023, 21:14:28 »
Stel even hè, dat Jurre een ontzettend wannabe mol is en vanaf dag 1 gewoon is gaan spelen alsóf hij de mol is (en dit zelf nog bijna gelooft ook  ::rofl::). En een Soy hier lekker op mee heeft kunnen liften.
Dat zou wat zijn.
(Maar ik denk dat hij de echte mol is hoor)
haha dat zou geweldig zijn, maar dan wel even een andere mol dan Soy 😉
Maar je hoort vaker van kandidaten die heel erg fanatiek aan het mollen zijn, dat ze bijna zelf gingen denken dat van oh ik moet wel zijn. Misschien in het geval van Jurre ook of dat dit allemaal maar een droom was van Jurre 😅

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #481 Gepost op: 26-02-2023, 21:47:52 »
Maar... waarom moet Soy nog even de nadruk leggen op Jurre´s slechte acteerwerk nadat hij de vrijstelling heeft gekregen in een biecht, terwijl Jurre´s reactie alleen al verdacht genoeg is?

Ik heb dit opgevatten als verwarring creëren op wie Soy zou inzetten bij de test. Zelf denk ik dat Soy gaat afvallen en dat dit moment in de montage is opgenomen om bij de kijker verwarring te zaaien of hij op Ranomi of Jurre zou inzetten bij de test.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #482 Gepost op: 26-02-2023, 23:28:29 »
Het statement van Jurre:

Chris  you gave us the tip to take pictures in front of the animals to see their beautiful eyes.
However I beleve that beauty lays behind in the back, the butt.
Body positivity is an important thing these days where we humans stil can learn from animals.
Here you see three strong animals with a big reputation but without any insecurities.
Even the Lion in the middle, the biggest king with the most beautiful tiniest butt.

En wat de ondertiteling er van maakte:

Chris, je hebt ons de tip gegeven om dieren van voren te fotograferen zodat je hun mooie ogen ziet.
Maar ik vind de achterkant juist mooi. Het achterste, de kont.
Body positivity is momenteel een belangrijk thema.
De mens kan wat dat betreft van dieren leren.
Dit zijn drie sterke dieren met enorme reputaties maar zonder onzekerheden.
Neem de leeuw in het midden, hij is de grote koning maar heeft een klein kontje.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2023, 23:38:26 door Marimol »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #483 Gepost op: 27-02-2023, 07:44:47 »
Stel even hè, dat Jurre een ontzettend wannabe mol is en vanaf dag 1 gewoon is gaan spelen alsóf hij de mol is (en dit zelf nog bijna gelooft ook  ::rofl::). En een Soy hier lekker op mee heeft kunnen liften.
Dat zou wat zijn.
(Maar ik denk dat hij de echte mol is hoor)
Als Soy de mol zou zijn… zou het ook briljant zijn dat hij in het busje naar Daniël roept dat hij helemaal niet weet wie de mol is.
Maar ik ga ook al wekenlang voor Jurre…

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #484 Gepost op: 27-02-2023, 09:52:03 »
Die arme heteroseksuelen zullen zich nu wel onder gerepresenteerd voelen ::rofl::

De zevenvinkjes mannen worden meer en meer onderdrukt. Dat is een feit.

Maar ik vind de mol zeker niet beïnvloed door heel het wokeness gebeuren, het blijft vrij intact, dus wederom goed bezig Rick ::ok::

Jurre bevestigt deze aflevering zijn molschap. Goed geoefend met foto's maken, matig geacteerd wel op de vrijstelling wel, maar als acteurmol moet je het inderdaad op deze manier doen.

Als niet acteur mol en wetende dat je geen talent hebt, kan je nog altijd de 2000 euro nemen en zien dat je niet wint. Dat is bij Daniel weer niet echt het geval. Ook bij Soy spat het kandidaatschap eraf. Ranomi de fanatiekeling zelve, komt ook weer niet heel veel in beeld. Nadat Anke en Nabil waren afgevallen, waren de serieuze molopties al op.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #485 Gepost op: 27-02-2023, 12:08:02 »
Bij het openen van de enveloppen heeft Jurre telephatische gaven; aan Ranomi's reactie 'heeft hij niks', Daniel ook niet, maar bij Soy ziet hij opeens een scheef glimlachje en dát zou wel eens een belangrijke envelop kunnen zijn. Terwijl de lach van Ranomi ook heel goed op een vrijstelling had kunnen wijzen, Daniël had een pokerface, Soy ook. Jurre legt hier heel dik bovenop dat hij voorkennis heeft.
Ik denk dat hij dat het mooiste vindt aan zijn mol-rol, dat ie alles weet van tevoren. Wordt iets te veel duidelijk.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2023, 12:10:12 door Run »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #486 Gepost op: 27-02-2023, 13:53:33 »
Niet mee eens: hij zegt nog dat hij wel hulp van Soy had verwacht, maar dat niet kreeg. Kortom: hij had van alle 3 geen info en ging daarom af op de info aan de start.

Hij speelt de kandidaat die ervan uitgaat dat zijn mol (Daniël) graag de vrijstelling in hadden wilde bij de start en dat hij dus nu voor 2 moet kiezen.

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #487 Gepost op: 27-02-2023, 14:28:03 »
Bij het openen van de enveloppen heeft Jurre telephatische gaven; aan Ranomi's reactie 'heeft hij niks', Daniel ook niet, maar bij Soy ziet hij opeens een scheef glimlachje en dát zou wel eens een belangrijke envelop kunnen zijn. Terwijl de lach van Ranomi ook heel goed op een vrijstelling had kunnen wijzen, Daniël had een pokerface, Soy ook. Jurre legt hier heel dik bovenop dat hij voorkennis heeft.
Ik denk dat hij dat het mooiste vindt aan zijn mol-rol, dat ie alles weet van tevoren. Wordt iets te veel duidelijk.  ::niet-ok::

Hier ben ik het helemaal mee eens, had het idee dat ik naar een groot toneelstuk aan het kijken was.

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #488 Gepost op: 27-02-2023, 14:41:10 »
Tbh, misschien ben ik in de minderheid: als Jurre het is, hebben we op zich toch een fijne nieuwe toevoeging aan de mollengalerij? Zo ongelofelijk veel, overduidelijk mollen dat de montage er met geen mogelijkheid omheen kan knippen en gewoon star doorgaan, ook al ontdekken mensen je. En voor zover we weten hebben de andere kandidaten - behalve Daniël al vroeg - een bord voor hun kop gehad of lang in de ontkenningsfase gezeten. Ik zie niet helemaal wat er mis is met een Mol die gewoon élke keer wéér een stapje verdergaat, en maximaal molt. Makkelijker raden voor ons, sure, maar hij doet in principe precies wat de bedoeling is: geen geld in de pot, niet iedereen in het spel verdenkt hem, met dingen wegkomen.

Offline eevski

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #489 Gepost op: 27-02-2023, 14:46:26 »
Bij het openen van de enveloppen heeft Jurre telephatische gaven; aan Ranomi's reactie 'heeft hij niks', Daniel ook niet, maar bij Soy ziet hij opeens een scheef glimlachje en dát zou wel eens een belangrijke envelop kunnen zijn. Terwijl de lach van Ranomi ook heel goed op een vrijstelling had kunnen wijzen, Daniël had een pokerface, Soy ook. Jurre legt hier heel dik bovenop dat hij voorkennis heeft.
Ik denk dat hij dat het mooiste vindt aan zijn mol-rol, dat ie alles weet van tevoren. Wordt iets te veel duidelijk.  ::niet-ok::

Omdat iedereen aan het begin van de opdracht in eerste instantie naar envelop 2 greep koos hij die. Die motivatie zou ik ook hebben gehad als ik kandidaat was: Ook de mol vindt die envelop het interessantst, dus daar zal wel iets mee zijn.

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #490 Gepost op: 27-02-2023, 14:50:05 »
Als kandidaat zou hij het ook groteske hebben gespeeld. Dat is gewoon zijn karakter, hij kent weinig gêne, heeft lef, heeft ontzettend veel lol, doet graag gek, denkt out of the box, is slim; leuke eigenschappen voor een mol. En knap dat de kandidaten hem zo laat door hebben (behalve Daniel). Ik denk dat we een geweldig leuke tiende uitzending gaan zien met veel meer ontboezemingen, want we hebben vast lang niet alles gezien of begrepen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #491 Gepost op: 27-02-2023, 15:27:45 »
Niet mee eens: hij zegt nog dat hij wel hulp van Soy had verwacht, maar dat niet kreeg.
Hij zei dat Soy de vrijstelling niet nodig had, maar zijn mol is tot nu toe steeds Daniël, ook een beetje vreemd.

Omdat iedereen aan het begin van de opdracht in eerste instantie naar envelop 2 greep
Is niet waar, kijk nog maar eens na. En waarom zouden ze ook? Ze zijn niet gek.

Hoewel, waar zijn ze mee bezig? Ik snap best dat je als kandidaat denkt: dit kan niet waar zijn, ligt er te dik op. Maar kijk dan wat hij uit de pot speelt, dat doet een mollende kandidaat niet.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2023, 15:34:14 door Run »

Offline eevski

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #492 Gepost op: 27-02-2023, 15:34:02 »
Hij zei dat Soy de vrijstelling niet nodig had, maar zijn mol is tot nu toe steeds Daniël, ook een beetje vreemd.
Is niet waar, kijk nog maar eens na. En waarom zouden ze ook? Ze zijn niet gek.


Zo heb ik het wel gezien, Ranomi zegt het in haar biecht en het is Jurres verklaring voor het kiezen van envelop 2.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #493 Gepost op: 27-02-2023, 15:34:53 »

Zo heb ik het wel gezien, Ranomi zegt het in haar biecht en het is Jurres verklaring voor het kiezen van envelop 2.
Biecht is nep, Jurre liegt.

Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #494 Gepost op: 27-02-2023, 15:36:07 »
Het is trouwens wel duidelijk wat de grootste hint is: de mol heeft altijd geluk  ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #495 Gepost op: 27-02-2023, 16:04:13 »
Tot nu toe waren mollen meestal leuk omdat ze goed zijn in toneelstukjes, maar hij doet zelfs geen moeite, ik vond zijn reactie op Ranomi ronduit onvriendelijk: “ Daar heb ik niks aan”. Als kijker hebben we daar ook niks aan. Vertel een leuk smoesje, daar hebben we als kijker meer aan en dan voorkom je dat half Nederland je na drie afleveringen verdenkt.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #496 Gepost op: 27-02-2023, 16:10:21 »
Tbh, misschien ben ik in de minderheid: als Jurre het is, hebben we op zich toch een fijne nieuwe toevoeging aan de mollengalerij? Zo ongelofelijk veel, overduidelijk mollen dat de montage er met geen mogelijkheid omheen kan knippen en gewoon star doorgaan, ook al ontdekken mensen je. En voor zover we weten hebben de andere kandidaten - behalve Daniël al vroeg - een bord voor hun kop gehad of lang in de ontkenningsfase gezeten. Ik zie niet helemaal wat er mis is met een Mol die gewoon élke keer wéér een stapje verdergaat, en maximaal molt. Makkelijker raden voor ons, sure, maar hij doet in principe precies wat de bedoeling is: geen geld in de pot, niet iedereen in het spel verdenkt hem, met dingen wegkomen.
Precies, ik geniet hier ook van. Af en toe wel wat kromme tenen over het acteerwerk maar misschien doet hij dat ook wel express en vraagt hij zich  hierbij af hoe het in 's hemelsnaam kan dat ze hem nog niet door hebben. ;D Hij komt hiermee weg, denk ik, omdat hij echt zo is zoals milliemollie ook al zei. Ik heb wat andere filmpjes van hem bekeken en ik zie precies dezelfde Jurre.


Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #497 Gepost op: 27-02-2023, 16:19:52 »
Het doet je wel beseffen hoe goed die andere mollen waren.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #498 Gepost op: 27-02-2023, 16:39:37 »
Precies, ik geniet hier ook van. Af en toe wel wat kromme tenen over het acteerwerk maar misschien doet hij dat ook wel express en vraagt hij zich  hierbij af hoe het in 's hemelsnaam kan dat ze hem nog niet door hebben. ;D Hij komt hiermee weg, denk ik, omdat hij echt zo is zoals milliemollie ook al zei. Ik heb wat andere filmpjes van hem bekeken en ik zie precies dezelfde Jurre.
Klopt ik had hetzelfde gedaan laatst en als hij de mol is of kandidaat hij is totaal zichzelf gebleven. Daardoor is hij denk ik ook door de kandidaten minder verdacht overgekomen en zeker bij het telefoontje van Everon zei Annick dit kan ik niet serieus nemen en volgens mij dachten veel kandidaten zo, slim gespeeld!

En het leuke is dat alle vier overgeblevende kandidaten wie het ook is de mol, (Daniël weet ik dan niet, want die ken ik niet en ook geen filmpjes bekeken van hem) gewoon zichzelf is gebleven. Want zoek voorbeeld Soy op (ik ken hem al jaren, dus ik ken hem heel goed) dit is gewoon hoe hij is en wil winnen op dit moment dan, want wilde liever de mol zijn, want wat Jurre al zei na het telefoongesprek Soy moest iets wegslikken (dit zag ik ook). En laatst zag ik bij Ranomi hetzelfde ze is gewoon haarzelf. En Daniël waarschijnlijk ook. 😊

« Laatst bewerkt op: 27-02-2023, 17:08:53 door Mol1991 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #499 Gepost op: 27-02-2023, 17:22:05 »
Het is trouwens wel duidelijk wat de grootste hint is: de mol heeft altijd geluk  ;D

Klopt. En het is ook niet voor niks dat telkens het vierde scherm rood is: Jurre's geluk (klavertje VIER), betekent het ongeluk van de kandidaat die de test het slechtst gemaakt heeft.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!