Auteur Topic: Wie zit op wie?  (gelezen 31610 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #180 Gepost op: 15-02-2023, 11:53:10 »
Maar ongeacht wie de Mol is, Anke valt zaterdag niet af, lijkt mij. Ze toonden ineens dat Nabil op haar zat. Wisten we helemaal niet. Hadden ze niet hoeven tonen. Boodschap: Anke kan het niet meer zijn. Anke ligt dan (teveel) voor de hand. Doorzichtig opzetje naar een explosieve afvaller?


Maar is het zoveelste crackpot-theorietje van mij.
Ik denk wel Anke hierdoor, maar ik heb op de pool nogmaals Soy ingevuld. Ik ga in de app in elk geval niks inzetten op 1 van de 2 ::rofl::. Ik moet toch weer mijn pouletjes winnen he dus geen risico ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #181 Gepost op: 15-02-2023, 12:19:26 »
** sommige forummers twijfelen eraan of Nabil er wel op Anke is uitgegaan. Wordt verschillend over gedacht. Zie o.a. posts #91 t/m 93 in het Ranomi-topic en post #146 in dit topic
Er is een verschil tussen de eerste en tweede testbiecht van Nabil. In zijn eerste noemt hij Anke en Ranomi, maar zegt erbij dat hij paranoia is, en voor hem iedereen verdacht is. Zo te zien nog geen keuze gemaakt, en voorzichtig nog wat gespreid.
In zijn tweede testbiecht is hij veel resoluter, gaat niet meer afwijken naar links of zo, maar met risico vol op iemand op wie hij al die tijd heeft gestemd. Moet wel, want er zijn al twee vrijstellingen vergeven.

Wie is diegene dan? Daniel ligt het minst voor de hand (helemaal niet genoemd), Anke daarna (niet genoemd bij een bups verdachten in afl. 2, en genoemd als niet de Mol in afl. 3). Ook bij de koffertjeseliminatie is het Nabil die Anke vrij baan geeft voor de verdeling. 'Wie vertrouwt Anke? Handen in de lucht'. Steekt zelf als eerste zijn hand op. En zelfs als het een test was, heeft hij gezien dat Anke de pot niet benadeelde.

Nabil haalde met Ranomi en Jurre tussen de eerste en tweede testbiecht precies niks op. Groepje Anke/Daniel/Soy verdiende 2.000 euro. Nabil heeft Ranomi het vaakst genoemd bij de test, maar ook Jurre en Soy zaten bij de bups verdachten in afl. 2.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #182 Gepost op: 15-02-2023, 13:09:46 »
Even andersom gekeken hoe er gemanipuleerd wordt met wie er genoemd worden bij het invullen van de test.
Het is ook een aardige manier om de mol te vinden omdat er niet voor niets geknipt wordt door de regie.
Het zijn Anke, Jurre en Daniel waar dit steeds gebeurt.
Ranomi en Soy hebben normale aantallen gezien de tijd dat ze er in zitten.

Mooi overzichtje  ::ok::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #183 Gepost op: 15-02-2023, 14:01:17 »

Minder spreiden is iets anders dan dat helemaal niet doen ... een van de dingen waar je uit op kunt maken dat het knip- en plakwerk is. Als ik die biecht helemaal verkeerd lees snap ik deze niet:

Daniël: "In het begin kan iedereen de Mol zijn. Daarom heb ik bij de eerste test mijn punten op zoveel mogelijk medekandidaten ingezet. Pure kansberekening. Ook probeerde ik me niet te laten leiden door een onderbuikgevoel. Als journalist ben ik altijd op zoek naar feiten. Mijn aanpak wordt door sommigen een Diederik Jekeltje genoemd, naar de natuurkundige die in 2017 meedeed. Tja, hij behoort tot mijn bloedgroep, ook een nerd." /via MoleBuster

Niet laten leiden door onderbuikgevoel + niet spreiden over 2 namen = spreiden over 3, lijkt mij. Minder spreiden kun je opvatten als meer op je hoofdverdachte inzetten. Jurre is weliswaar de enige die hij verdenkt, maar hij blijft als nerd over 2 andere namen spreiden, die hij nog niet heeft gestreept.

Is de vraag: waarom doen ze alsof Daniël niet heeft gespreid?

Willen ze een makkelijk paadje naar Mol Jurre maken omdat de Mol te vinden moet zijn? Of is het een opzetje naar Jurre als explosieve afvaller? Ik vind het maar een vreemde keuze.

Uiteraard is het knip en plakwerk, ik kijk daar ook op die manier naar. Maar het knip en plakwerk leidt wel ergens naar toe. Richting finale wordt het vaak al duidelijker hoewel er nu nog niets zeker is omdat Daniel zijn scherm niet heeft gezien. ik weet niet of de testbiecht(of biechten) waar jij naar verwijst nog uit het begin van de serie is? Dat is (was) inderdaad de werkwijze van Daniel.

Maar bij de laatste testbiecht zegt hij letterlijk:

(Daniël) Omdat er een aantal jokers in het spel zijn, dacht ik Ik moet minder gaan spreiden. Ik heb getwijfeld of ik dat tussen twee personen zou doen...maar ik verdenk eigenlijk niemand anders dan Jurre.

Hieruit concludeer ik dat hij twijfelde om te spreiden over 2 kandidaten, eigenlijk alleen Jurre verdenkt en bang is dat hij het verliest van anderen die jokers hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog over 3 kandidaten gaat spreiden. Dat is interpretatie maar we zien denk ik allemaal wel dat Daniel finalekandidaat is. Ik zie ook nog wel een mogelijkheid als mol, hij is mijn alternatief als Jurre de mol niet is.

Andere opties zie ik eigenlijk niet in de opzet van de testbiechten. Alle afvallers tot nog toe zijn afgevallen op Ranomi, zij kan het niet meer zijn. Bij Soy valt het eigenlijk wel mee. Hij is weliswaar een enkele keer genoemd of er is een testvraag op hem aangeklikt maar echt afvallen op Soy is niet duidelijk. Alleen Sander zou kunnen maar dat is ook vaag gehouden in de montage. Anke verdenkt Soy en Ranomi vanaf het begin, als Anke de mol is moet ze nu wel erg gaan switchen in haar verdenkingen. Of Soy en Ranomi moeten nu een draai gaan maken naar Anke in de test.

Wat ik nu zie gebeuren in de testbiecht is dat Daniel en Jurre elkaar verdenken en dat Soy daarbij komt. Soy zelf moet een nieuwe weg inslaan. Als hij dat doet richting zijn vertrouwelingen dan heeft hij een slag gewonnen van Ranomi en Anke. Ranomi weet het nog niet en denkt dat Jurre een nepmol is en Anke vertrouwt Daniel volledig.

Maar goed zo beredeneerd kan het nog naar Jurre, Daniel of Anke wijzen als mol  ::rofl::

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #184 Gepost op: 15-02-2023, 14:48:30 »
Als Nabil daadwerkelijk heeft ingezet op Anke, is het niet logisch dat hij afvalt als zij de mol is. Ook als hij de laatste 5 vragen allemaal niet op haar heeft ingevuld heeft hij waarschijnlijk ~7 vragen op haar ingevuld bij het eerste gedeelte. Aangezien Ranomi en Soy niet op Anke lijken te zitten, is dat kans dat zij meer vragen goed hebben klein. Zeker Soy die ook geen joker had.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #185 Gepost op: 15-02-2023, 15:28:23 »
Uit Niet de Mol blijkt toch duidelijk dat Nabil 100% uit Ranomi is gegaan. Dat de montage op Anke hint, zijn wel heel veel molpunten naar Anke.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #186 Gepost op: 15-02-2023, 17:16:27 »
@Molest - Nabil zei: "Ik ben alweer gaan zitten op Anke." ("en een beetje Ranomi" o.i.d.)

Ik hoor er geen misleiding in, maar kan het anders noteren. Heb de quotes vanmiddag aan het overzicht toegevoegd. Paranoia is een onderdeel van Nabils persoonlijkheid.

@Marimol - excuus, was een quote uit het Parool. In het media-topic gepost door MoleBuster:

https://www.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=72645.msg2493082#msg2493082


Maar bij de laatste testbiecht zegt hij letterlijk:

(Daniël) Omdat er een aantal jokers in het spel zijn, dacht ik Ik moet minder gaan spreiden. Ik heb getwijfeld of ik dat tussen twee personen zou doen...maar ik verdenk eigenlijk niemand anders dan Jurre.

Hieruit concludeer ik dat hij twijfelde om te spreiden over 2 kandidaten, eigenlijk alleen Jurre verdenkt en bang is dat hij het verliest van anderen die jokers hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog over 3 kandidaten gaat spreiden. Dat is interpretatie maar we zien denk ik allemaal wel dat Daniel finalekandidaat is. Ik zie ook nog wel een mogelijkheid als mol, hij is mijn alternatief als Jurre de mol niet is.

Zo zou je het ook het kunnen zien (zomaar een andere mogelijkheid):

"Omdat er een aantal jokers in het spel zijn, dacht ik: ik moet minder gaan spreiden. Ik heb getwijfeld of ik dat tussen twee personen zou doen, maar het lijkt me toch veiliger om [naam 3e kandidaat], die ik nog niet helemaal heb kunnen strepen, in mijn spreiding mee te blijven nemen. Want ik weet van Anke, die ik blindelings vertrouw, dat zij Jurre niet meer verdenkt. Better safe than sorry. "

"Omdat Anke nog fout zit kan ik naast Jurre en [naam 2e kandidaat] ook [naam 3e kandidaat] nog makkelijk meenemen in mijn spreiding, maar ik verdenk eigenlijk niemand anders dan Jurre."


Citaat
Uiteraard is het knip en plakwerk, ik kijk daar ook op die manier naar. Maar het knip en plakwerk leidt wel ergens naar toe.

Ja, het leidt naar een snelle exit van Jurre, denk ik. Als de productie ten onrechte suggereert dat Daniël z'n hele test op Jurre invult is die exit explosiever. Ik blijf erbij dat minder spreiden iets anders is dan niet spreiden.

Nou ja, oké, een nerd zoals Daniël ziet dat ongetwijfeld anders. Helemaal niet meer spreiden is ook minder  ::rofl::

Maar ja, spreektaal. We zien het zaterdag wel.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2023, 18:27:36 door Amethyst »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #187 Gepost op: 15-02-2023, 17:51:52 »
@Molest - Nabil zei: "Ik ben alweer gaan zitten op Anke." "en een beetje Ranomi" o.i.d.

Ik zie er geen misleiding in, maar ik kan het anders noteren. Heb de quotes vanmiddag aan het overzicht toegevoegd. Paranoia is een onderdeel van Nabils persoonlijkheid.
Ik meen te horen dat er tussen die twee delen een knip zit. (Die had je zelf ook in eerste instantie genoteerd in het schema, daarom ben ik eens goed gaan luisteren. :)) De naam die is weggelaten is dan gezien zijn eerdere verdenkingen waarschijnlijk Jurre of Soy.

Omdat Nabil bij de laatste 5 vragen zegt vol te gaan op wie hij altijd heeft gestemd, denk ik dat hij die op Ranomi, Jurre of Soy heeft ingevuld.

Neemt niet weg dat hij een deel van zijn eerste 15 vragen op Anke moet hebben ingevuld. Dus ja, onwaarschijnlijk dat zij de Mol is. Ik zit ook niet in de Anke-tunnel. Maar zo fanatiek op Anke als nu wordt gesuggereerd, zat Nabil volgens mij niet. Er is nog iemand op wie hij er is uitgegaan. Maar die naam mogen we niet weten, waarschijnlijk omdat dat een finalist is.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2023, 17:54:41 door Molest »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #188 Gepost op: 15-02-2023, 18:04:24 »
Ik meen te horen dat er tussen die twee delen een knip zit. (Die had je zelf ook in eerste instantie genoteerd in het schema, daarom ben ik eens goed gaan luisteren. :)) De naam die is weggelaten is gezien zijn eerdere verdenkingen waarschijnlijk Jurre of Soy.

Ja, klopt. Ik zet het erbij. Past m.i. bij een molschap van Ranomi... toch even die naam noemen in de edit. En die andere finalist niet. Maar kan ook dat ze die suggestie willen wekken.

Citaat
Maar zo all-in op Anke als nu wordt gesuggereerd, zat Nabil volgens mij niet. Er is nog iemand op wie hij er is uitgegaan. Maar die naam mogen we niet weten, waarschijnlijk omdat dat een finalist is.

Ik denk het, ja. Ik dacht dat je alleen op Anke doelde, maar er zit idd een knip tussen Anke en Ranomi.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2023, 14:43:45 door Amethyst »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #189 Gepost op: 16-02-2023, 14:36:44 »
Ik denk wel Anke hierdoor, maar ik heb op de pool nogmaals Soy ingevuld. Ik ga in de app in elk geval niks inzetten op 1 van de 2 ::rofl::. Ik moet toch weer mijn pouletjes winnen he dus geen risico ::)

Anke kan ook ...explosieve afvaller dan een afl. later. Maar snap de edit dan niet zo. Waarom zo duidelijke hinten dat Anke het niet kan zijn (als ze de Mol niet is) als je dat in afl. 1 t/m 5 niet hebt gedaan? (Behalve van dat soort opmerkingen van kandidaten, waardoor je haar juist wel gaat verdenken.) 

In het AVROTROS-kinderprogramma Mollenstreken pushen ze Jurre ook al heel lang als Mol. Tussenstand daar nu:

Jurre 13 Mollenstreken
Soy 9
Daniël 7
Ranomi, Anke 3

(uit het hoofd, dus bespaar je de rimpels)


Kan dat ze het om hebben gegooid (Mol Jurre of Soyhova verborgen in plain sight). Normaal houden ze de Mol uit de wind. 100% finalist Daniël was eerst onverdacht, maar komt nu opzetten. Je kon je Patek erop gelijk zetten ⌚

presentator Lavezzi: *kijkt overgeacteerd naar het scorebord*  ::megafoon:: "WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! Jurre heeft al 13 Mollenstreken!!!!!!!!!"

^ zie ik als een verborgen aanwijzing dat Jurre nog een rood scherm krijgt. Hij heeft een te grote voorsprong aan AVROTROS-approved Mollenstreken om niet af te vallen.

Vind het de moeite waard om het (bijna) laatste stukje van de afleveringen op NPO Start of YT te kijken, als Lavezzi voor het scorebord staat. Is maar een minuutje of zo en weet je hoe ze daar sturen. Er kijken ook veel jonge ouders mee. De trend in de verdenkingen vind ik ook heel interessant. Eerst werd Soy heel erg gepusht, daarna vooral Jurre.

Nu komt Daniël er dus bij. Blijkbaar is er een nieuw Molduel in de maak ::helderziend::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #190 Gepost op: 16-02-2023, 17:03:33 »
Jurre met zijn graagte om voorkennis te tonen, zei dat hij de kans hoog achtte dat hij met Soy en Anke zou overblijven. Dat zegt hij waarschijnlijk naar aanleiding van de manier hoe zij de tests invullen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #191 Gepost op: 16-02-2023, 23:30:14 »

Nu komt Daniël er dus bij. Blijkbaar is er een nieuw Molduel in de maak ::helderziend::

Ik krijg vanuit de montage de indruk dat Daniël Jurre verdenkt en Jurre Daniël.
Kan voor mij eigenlijk niet anders dat een van hen de mol moet zijn.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #192 Gepost op: 17-02-2023, 12:01:47 »
Ja, en Jurre neemt ineens Soy mee in de test. Soy dus mogelijk de derde finalist. Uit de vooruitblik blijkt dat er volgende week weer jokers in het spel komen ( Anke wil vijf jokers verdelen) dat kan zomaar voordelig zijn voor Soy.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #193 Gepost op: 17-02-2023, 14:06:23 »
Ik krijg vanuit de montage de indruk dat Daniël Jurre verdenkt en Jurre Daniël.
Kan voor mij eigenlijk niet anders dat een van hen de mol moet zijn.  ::jaja::

En Daniel is het niet...

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #194 Gepost op: 17-02-2023, 14:41:05 »
Dat het knip en plakwerk is blijkt wel weer....

Op het WIDM.NL forum las ik dat de testbiechten van Nabil in aflevering 1 en 2 omgedraaid zouden zijn. Ik heb dat even nagekeken.......
In aflevering 2 begint Nabil zijn test met "Ja, het spel is echt begonnen" en Nabil heeft dan nog 5 verdachten. In aflevering 1 start hij de test met  "Ja, Ranomi die eh...die staat nu wel in mijn top 4." Het lijkt er inderdaad op dat deze testbiechten verwisseld zijn.

Waarom? Om zijn verdenkingen op Anke te verdoezelen? In aflevering 3 is er een  vaag verhaal over complot Annick terwijl Annick bij de koffertjesopdracht zegt dat zij en Nabil op één lijn zitten. Ze is ook erg verbaasd als Soy Nabil verdacht maakt bij haar tijdens het gesprekje in de speeltuin.

Zoals het nu lijkt spreidde Nabil  in  afl. 1 op Jurre, Froukje, Soy, Ranomi en Sander. In aflevering 2 heeft hij Jurre en Soy laten vallen en kwam Anke op zijn lijst. Froukje en Sander vielen af. Bleef hij doortunnelen op Ramoni en Anke? Ramoni vertrouwde hij kennelijk beter dan Anke omdat hij haar zijn joker gaf. Hij wilde Ramoni uittesten vertelde hij.


Ja, Ranomi die eh...die staat nu wel in mijn top 4.Omdat je het bijna niet zou verwachten...verwacht ik dus dat Ranomi het kan zijn.Ik heb precies hetzelfde bij Sander,bij Froukje en bij Anke. Anke. Niemand verdenkt Anke.Letterlijk niemand.

Ja, het spel is echt begonnen,en niemand vertrouwt elkaar.Voor mij is het gewoon heel erg kijken naar wat mijn gevoel zegt.En daarop anticiperen.Ik heb niet een volgorde...maar ik ga spreiden op Jurre...ik ga spreiden op Froukje...Ranomi, Soy...en Sander.

Complot-Annick is weer wakker geworden. En als Complot-Annick aan staat gebeuren er hele gekke dingen.Annick is me af en toe verdacht aan het maken...om een soort rookgordijn te creeren zodat niemand naar haar kijkt.Waarom wil je niet dat mensen naar jou kijken? Ben jij de Mol?

Ik verdenk zelf Ranomi.Omdat Ranomi zo erg op de achtergrond is. En een goeie Mol is iemand die je niet verwacht.En ook die clue van vandaag.Het is niet voor niks dat wij vandaag...met een badeend op pad zijn gegaan.Ja, Ranomi is kampioen zwemmen.

Nabil) Ik ben alweer gaan zitten op Anke.En een beetje op Ranomi.Omdat ik Ranomi toch nog verdenk...en daarom houd ik haar ook zo dichtbij. Maar, ja, ik schrijf niemand af. Ik ben paranoia, dus voor mij is iedereen verdacht.






Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #195 Gepost op: 17-02-2023, 15:56:50 »
Dat het knip en plakwerk is blijkt wel weer....

Op het WIDM.NL forum las ik dat de testbiechten van Nabil in aflevering 1 en 2 omgedraaid zouden zijn. Ik heb dat even nagekeken.......
In aflevering 2 begint Nabil zijn test met "Ja, het spel is echt begonnen" en Nabil heeft dan nog 5 verdachten. In aflevering 1 start hij de test met  "Ja, Ranomi die eh...die staat nu wel in mijn top 4." Het lijkt er inderdaad op dat deze testbiechten verwisseld zijn.

Waarom? Om zijn verdenkingen op Anke te verdoezelen? In aflevering 3 is er een  vaag verhaal over complot Annick terwijl Annick bij de koffertjesopdracht zegt dat zij en Nabil op één lijn zitten. Ze is ook erg verbaasd als Soy Nabil verdacht maakt bij haar tijdens het gesprekje in de speeltuin.

Zoals het nu lijkt spreidde Nabil  in  afl. 1 op Jurre, Froukje, Soy, Ranomi en Sander. In aflevering 2 heeft hij Jurre en Soy laten vallen en kwam Anke op zijn lijst. Froukje en Sander vielen af. Bleef hij doortunnelen op Ramoni en Anke? Ramoni vertrouwde hij kennelijk beter dan Anke omdat hij haar zijn joker gaf. Hij wilde Ramoni uittesten vertelde hij.

haha, ik hou ervan. Kunnen we elke testbiecht opnieuw gaan beluisteren ::rofl::

Maar wat een geklooi met de biechten. Ik heb ze omgedraaid in het overzicht.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2023, 16:23:54 door Amethyst »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #196 Gepost op: 18-02-2023, 14:42:41 »
Bleef hij doortunnelen op Ramoni en Anke? Ramoni vertrouwde hij kennelijk beter dan Anke omdat hij haar zijn joker gaf. Hij wilde Ramoni uittesten vertelde hij.
Niet dat ik zijn strategie in Niet de Mol nou zo sterk hoorde klinken, maar met de juiste strategie geef je de joker natuurlijk aan de mol. Dus dan staat Ranomi eerste bij hem als molkandidaat. Je gaat niet een concurrent nog eens een joker geven. Dan laat je je wel erg makkelijk naar de slachtbank leiden (wat ook gebeurde, dus Ranomi is niet de mol).

Dus jouw "Ramoni vertrouwde hij kennelijk beter dan Anke" eens, als dat betekent dat hij er meer op vertrouwde dat Ranomi de mol was.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #197 Gepost op: 18-02-2023, 22:06:40 »
Toch echt alleen Daniel die t/m deze aflevering Jurre als hoofdverdachte heeft en daarnaast alleen Soy die hem een beetje verdacht. Maar die had Ranomi als hoofdverdachte.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #198 Gepost op: 18-02-2023, 23:21:05 »
Maar Ranomi vult een vraag in op Jurre in het veld... Toch?

De "Pasta Carbanara"
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #199 Gepost op: 18-02-2023, 23:31:50 »
Daniël op Jurre en Jurre op Daniël. Beiden in de finale. Ik denk winnaar en mol.

Dan is de vraag of Soy of Ranomi op Jurre gaan zitten. Degene die dat doet gaat naar de finale, de ander valt af.