Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 93695 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #580 Gepost op: 8-02-2023, 20:34:29 »
En dan die verdomde Daniël. Enorm veel anti-molacties, maar soms doet hij dingen waarvan ik denk: jij bent 'em. Zoals het ontbrekende acteertalent bij Ranomi in de kerk.


Ja, dat ook dus. Het lukt me om die reden niet (en ondanks alle anti-molacties van Daniël) om uit de Daniël-tunnel te komen. Maar goed, ik moet mijn nickname ook een beetje eer aan doen. Dus blijf ik tunnelen.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #581 Gepost op: 9-02-2023, 00:57:15 »
Ik blijf ook tunnelen, maar dan op Jurre.

Soy is het niet, omdat hij zo’n enorme nepmol is, en doet een opdracht niet mee.

Ranomi is zo stil en op de achtergrond, en haalt te vaak geld binnen, die is niet de mol.

Daniël speelt het spel slim, maar haalt te veel geld binnen met de enveloppen, en bij de quads opdracht te goed bezig. Die is niet de mol.

Anke doet te weinig met al het vertrouwen dat ze krijgt vanuit de groep. En niemand die haar verdenkt? Erg zeldzaam, de groep zit er bovenop, heeft geen last van edits vanuit de regie. Nee, ik zet een streep door haan heen.

Nabil, zou kunnen. Ik zie het nog niet echt. En ook voor hem geldt: een hele opdracht niet mee doen?

Dus dan toch maar Jurre. Hij staat vaak op een sleutelpositie, en is vaak verantwoordelijk voor geld niet in de pot of uit de pot. En geeft anderen de schuld. Toch Jurre.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #582 Gepost op: 9-02-2023, 11:13:43 »
Een mooie opsomming, en een goed extra argument hier
Nabil, zou kunnen. Ik zie het nog niet echt. En ook voor hem geldt: een hele opdracht niet mee doen?
Ik heb in de eerste weken Nabil gestemd, de laatste Anke. Eerder deze week zei ik al Nabil nu helemaal te strepen.

Over je Anke conclusie ben ik het niet eens want dat gaan we nu zien. Ik ben maar voor 70% tevreden over de uitkomst van de koffertjesopdracht maar ze deed vast een flinke greep uit de pot. Deed mee aan de kerkopdracht en werd penningmeester. Haar molposities zijn alvast ultiem goed, een penningmeester met vertrouwen, nu moet ze er ook verder wat mee doen. De timing van het herinvoeren van het penningmeesterschap is alvast perfect, de vooruitblik is veelbelovend ::regenboog::.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #583 Gepost op: 9-02-2023, 15:48:25 »
Ik ben benieuwd wat er zaterdag te zien is. Het penningmeesterschap is opnieuw een kans voor haar om iets te doen, dus ik ben echt benieuwd.

Al is het de vraag hoe lang ze penningmeester kan zijn, want Jurre gaf al aan dat ze dat voor nu is. Niet voor altijd. 😉

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #584 Gepost op: 9-02-2023, 16:31:23 »
Sinds aflevering 1 is Jurre mijn hoofdverdachte. Per aflevering is hij meer en meer mol maar groeit ook het gevoel dat het toch niet zo gemakkelijk kan zijn. Ik kijk steeds in andere tunnels maar raak niet overtuigd.

Ik denk wel dat het spannender gaat worden en dat zoals gebruikelijk naar een climax wordt toegewerkt. Aflevering 6 kan wel eens een kantelpunt worden. Er is nu kans dat de verdenkingen gaan veranderen na de koffertjes en kistjes opdrachten.. Er is immers een kandidaat die een rood scherm heeft gehad en een kandidaat die bij de kistjes buitenspel gezet is. Dat moet toch te denken geven.

Gehoord in de Trust Nobody podcast en te zien in de vooruitblik. Ranomi zet een joker in......
ik heb het even teruggekeken en inderdaad. Jurre zet zijn joker in en dat is duidelijk in beeld maar ook als Ranomi wegloopt is er een joker te zien. Van wie heeft ze die gekregen? En heeft ze die zomaar gekregen of in ruil voor informatie of een bondje.Het is onduidelijk in beeld of Nabil en Anke hun joker nog hebben en /of hebben ingezet. Bij Nabil lijkt het wel alsof hij nog iets op tafel legt als hij wegloopt maar het is niet goed te zien.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #585 Gepost op: 9-02-2023, 17:01:56 »
In het laatste stukje van de vooruitblik is er ook nogmaals wat te zien wat lijkt op een vertrouwensspel dus opnieuw jokers op het spel ::regenboog:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #586 Gepost op: 11-02-2023, 07:21:00 »
Gehoord in de Trust Nobody podcast en te zien in de vooruitblik. Ranomi zet een joker in......
Het is haar van harte gegund, na de kistjes.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2023, 07:40:56 door Dusss »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #587 Gepost op: 11-02-2023, 12:43:26 »
Bij het begin van het seizoen was ik ervan overtuigd dat Anke de Mol was, maar inmiddels geloof ik daar niet meer zo in. Op het moment voel ik me vooral een molloos in plaats van een molloot. Er is nog geen kandidaat die me definitief een bepaalde tunnel in weet te trekken, maar misschien komt dat nog.

Ook over de hoofdverdachte op het forum (Jurre) twijfel ik nog. In de afgelopen paar seizoenen zat vaak een duidelijke hint naar de Mol in de eerste aflevering. Bij Jurre zie ik die ook wel: een jury (op z’n Engels uitgesproken lijkt dit sterk op hoe je ‘Jurre’ in het Engels zou zeggen) hoopt op luck (Geluk). Ik associeer Jurre echter niet met het begrip ‘pokerface’. In het programma Steken en Prikken heeft hij niet bepaald een pokerface  ;)  Ik had dan eerder een andere tagline bij dit seizoen verwacht indien Jurre als Mol was gekozen, bijvoorbeeld ‘rookgordijn’. En als Jurre bij de morseopdracht heeft gemold, zet hij Daniël (en anderen) heel erg op het juiste spoor. De Jurreverdenkers hebben in elk geval wel genoeg mogelijke Molacties om uit te kiezen. Maar eens kijken of de avonturen in de Karoo meer duidelijkheid brengen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #588 Gepost op: 11-02-2023, 15:17:37 »
Bij het begin van het seizoen was ik ervan overtuigd dat Anke de Mol was, maar inmiddels geloof ik daar niet meer zo in.

Ik heb een beetje hetzelfde: Anke of Nabil dacht ik toen.
Anke lijkt mij inmiddels best onwaarschijnlijk (ik zie echt wel gekke dingen bij haar, maar ik blijf erbij dat je als mol niet de afvaller gaat wegsturen met 0 euro).

Jurre blijft voor mij ook zeer verdacht en ik kijk er niet raar van op dat hij toch de mol blijkt te zijn. Maar inderdaad: geen pokerface en heel erg 'in your face'. Kan zijn hoor dat het een soort omgekeerde psychologie is ('kan nooit de mol zijn, dus toch'), maar ik geloof het niet helemaal.

Dan toch maar steeds Daniël hier, ook niet logisch, maar ja...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #589 Gepost op: 11-02-2023, 15:22:18 »
Jurre nog steeds ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #590 Gepost op: 11-02-2023, 15:25:10 »
Jurre

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #591 Gepost op: 11-02-2023, 15:47:23 »
Anke.

Met Daniel als (reeds afgeschreven) wensmol

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #592 Gepost op: 11-02-2023, 15:52:44 »
Jurre

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #593 Gepost op: 11-02-2023, 16:10:38 »
Jurre
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #594 Gepost op: 11-02-2023, 16:12:24 »
Waarschijnlijk een grote verrassing, dus niet van je stoel vallen. Maar Anke.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #595 Gepost op: 11-02-2023, 16:21:14 »
Jurre

Offline Autonoompje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #596 Gepost op: 11-02-2023, 17:11:27 »
Daniël

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #597 Gepost op: 11-02-2023, 17:43:52 »
Jurre

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #598 Gepost op: 11-02-2023, 18:02:52 »
Nog steeds Nabil  ::regenboog::
...maar soms even niet :)

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #599 Gepost op: 11-02-2023, 18:59:07 »
Jurre, maar.... wel erg verdacht in de edit. Anders "Nabil subtiel".
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)