Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 26559 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #120 Gepost op: 9-01-2023, 15:43:31 »
Maar we hebben het allebei. We worden al jaren verwend met extra video's. ::ok::

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #121 Gepost op: 9-01-2023, 15:47:55 »
Extra beelden van opdracht 2. Lekkere lange video ook.

Grappig dat Jurre hier zegt dat ze in de groep benoemen dat Nabil en Daniël dingen verkeerd deden, maar in de verdenkingen rond de test een Nabil niet genoemd is.
Van drie kandidaten, Jurre, Daniel en Ranomi is niet bekend wie ze verdenken. Van Anke weten we alleen wie ze niet verdenkt. Het zou dus kunnen dat Nabil wel is genoemd, maar dat wij dit niet mochten zien.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #122 Gepost op: 9-01-2023, 16:08:05 »
Het zou dus kunnen dat Nabil wel is genoemd, maar dat wij dit niet mochten zien.
Nou ja dat dacht ik dus ook al inderdaad  ::jaja:: daarom dat ik dat ook benoemde.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #123 Gepost op: 9-01-2023, 16:08:21 »
Ik vind et mooie beelden.  Fijn dat het extra is, en niet in de reguliere tijd zaten.  ::ok:: Wat mij betreft doorzetten deze lijn.
Annick haar "ik ben er hysterisch ingesprongen" vind ik erg ongeloofwaardig, ze heeft duidelijk een bepaalde tactiek in het spel.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #124 Gepost op: 9-01-2023, 16:29:33 »

Extra beelden van opdracht 2. Lekkere lange video ook.
Zó! Jurre weet mooi de aandacht van zichzelf af te leiden, die jongen is echt schaamteloos. Jammer dat niemand dat doorheeft, je zou toch meteen de bal kunnen terugkaatsen?  ::megafoon:: Beetje opletten mensen!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #125 Gepost op: 9-01-2023, 19:35:44 »
"......maar dat zei hij niet met zo'n stemmetje, maar je hebt gelijk" Nabil over de verdachtmaking naar Daniel.

Daniel zijnde zou ik dit fantastisch vinden, jij wordt lekker verdacht gemaakt als kandidaat.

Over Nabil zien we niks maar we HOREN wel dat men over hem klaagde. Andere soep......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #126 Gepost op: 9-01-2023, 21:54:02 »
Het valt me op dat er in elk introducitefilmpje een flits zit van een opdracht/locatie. Dit is zo goed als een frame en bevat dezelfde filter/edit als die in de aankondiging van Zuid-Afrika zaten, waarover Presentatortje al een post maakte. Hieronder de tijdcodes en de titels van de video's:

Ik ga hier even op door borduren want Siem (  ::) ) Had het er in zijn laatste video's ook over. Het feit dat er alleen bij Ranomi een zelfde soort opdracht/shot inzit. Dit is gewoon al incorrect, ik heb de leader en de flitsen naast elkaar gelegd:

De flits van Anke:

Komt overeen met:

En deze zit voor Annick.

De flits van Annick:

Komt overeen met:

En deze zit voor Sander.

De flits van Daniël:

Komt overeen met:

En deze zit voor Soy.

De flits van Froukje:

Komt niet overeen met iets uit de leader.

De flits van Jurre:

Komt niet overeen met iets uit de leader.

De flits van Nabil:

Komt overeen met:

Deze zit voor Froukje.

De flits van Ranomi:

Komt overeen met:

Deze zit voor Ranomi.

De flits van Sander:

Komt niet overeen met iets uit de leader.

De flits van Sarah:

Komt niet overeen met iets uit de leader.

De flits van Soy:

Komt overeen met:

Deze zit voor Daniël.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #127 Gepost op: 9-01-2023, 22:12:51 »
Het feit dat er alleen bij Ranomi een zelfde soort opdracht/shot inzit. Dit is gewoon al incorrect

Klopt op zich wel toch? Alleen Bij Ranomi is tot nu toe de flits in haar voorstel video te linken aan het het fragment in de leader dat vlak voor haar eigen foto komt.
Dus dat is wel een tikje opvallend.

Kleine aanvulling:
De "sokoban" kisten (bij voorstel video Soy) lijken me te linken aan de staalfabriek. het fragmentje voor Sander in de Leader. Heb soortgelijke kisten ergens gezien op fotos van die fabriek. Maar ben niet 100% zeker natuurijk.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #128 Gepost op: 9-01-2023, 23:29:58 »
Het feit dat dit ook het exacte shot is, maar goed ook die van Anke lijkt recht in de leader terecht gekomen te zijn. Dus tja hoeveel waarde ik hieraan hecht... (Maskerhint in het achterhoofd natuurlijk.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #129 Gepost op: 9-01-2023, 23:37:19 »
Dat het filmisch ongeveer hetzelfde fragment is klopt onder …dat geldt voor Ranomi en ook Anke.

Maar ik doelde op de plaats van het fragment in de chronologie van de leader.
Die is alleen bij Ranomi vlak voor heer eigen foto. (Tot nu toe)

Beetje te vroeg om hier nu al serieus op te puzzelen, maar ben heel benieuwd of we een patroon gaan kunnen ontdekken!


Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #130 Gepost op: 11-01-2023, 13:22:29 »
In beide extra beeldmateriaalfilmpjes een hoofdrol voor Sander als "voice-over". Ik zou zelf verwachten dat de mol niet direct deze hoofdrol zou krijgen, maar juist een beetje op de achtergrond zou worden gehouden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #131 Gepost op: 11-01-2023, 13:33:14 »
In beide extra beeldmateriaalfilmpjes een hoofdrol voor Sander als "voice-over". Ik zou zelf verwachten dat de mol niet direct deze hoofdrol zou krijgen, maar juist een beetje op de achtergrond zou worden gehouden.
Mwa weet ik niet, denk dat het wel bij Sander past als persoon, ook hoe hij in de groep is. 

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #132 Gepost op: 12-01-2023, 16:51:48 »
« Laatst bewerkt op: 12-01-2023, 16:56:51 door foxhunter »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #133 Gepost op: 13-01-2023, 10:44:43 »
Deze twee hadden we nog niet in dit topic:




De Mol weet dat Sarah een herkansing krijgt. Zou dat het niet iets minder zwaar maken?
« Laatst bewerkt op: 13-01-2023, 10:47:38 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #134 Gepost op: 13-01-2023, 11:30:21 »
In het filmpje met de eerste reacties zien we Ranomi zo'n beetje alleen op de rug. Na 1.11 zien we haar gezicht dan eindelijk in beeld, om vervolgens heel snel weggezoomd te worden (door op Anke in te zoomen).

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #135 Gepost op: 13-01-2023, 12:00:21 »
Viel mij ook op dat Ranomi haast niet zichtbaar is in dat filmpje.
Rond 0:38 zegt ze ook wat, maar die audio is weggefilterd.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #136 Gepost op: 13-01-2023, 12:03:53 »
Het valt mij op dat ze dat (ook in afl. 1) steeds doen. Ik neigde steeds meer naar een dwaalspoor van de regie. Van: kijk ons Ranomi eens een ouderwetse Mol-edit geven. Maar zou kunnen dat ze er als Mol eerst even in moest komen. Dat ze vanaf afl. 2 of 3 een andere edit krijgt.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2023, 15:00:34 door Amethyst »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #137 Gepost op: 13-01-2023, 23:04:04 »
Iemand op youtube zei dat het wel apart is dat Daniel zichzelf zo verdedigt als goede kandidaat en dat hij zegt er 14 of 15 goed te hebben, terwijl er in totaal maar 13 koorleden bijkwamen, dus dat was nog extra overdreven. Een kandidaat vind het prima om verdacht te worden, een mol niet.


Deze twee hadden we nog niet in dit topic:




De Mol weet dat Sarah een herkansing krijgt. Zou dat het niet iets minder zwaar maken?
Wow, het eerste wat me opviel was de gezichtsuitdrukking van Nabil nadat zn handen van zn gezicht komen, wanneer Sarah haar rode scherm heeft gehad. Heel duidelijk opluchting dat hij zelf door is. En daarna vertelt hij dat ook in de biecht. De mol acteert of voelt meestal eerder verbazing/shock. En het zag er heel oprecht uit.

« Laatst bewerkt op: 13-01-2023, 23:12:20 door Theovv »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #138 Gepost op: 13-01-2023, 23:45:09 »
Soy is echt overdreven aan het acteren.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #139 Gepost op: 14-01-2023, 00:25:38 »
Iemand op youtube zei dat het wel apart is dat Daniel zichzelf zo verdedigt als goede kandidaat en dat hij zegt er 14 of 15 goed te hebben, terwijl er in totaal maar 13 koorleden bijkwamen, dus dat was nog extra overdreven. Een kandidaat vind het prima om verdacht te worden, een mol niet.

Wow, het eerste wat me opviel was de gezichtsuitdrukking van Nabil nadat zn handen van zn gezicht komen, wanneer Sarah haar rode scherm heeft gehad. Heel duidelijk opluchting dat hij zelf door is. En daarna vertelt hij dat ook in de biecht. De mol acteert of voelt meestal eerder verbazing/shock. En het zag er heel oprecht uit.

Die reactie van Nabil viel me ook op. Vooral omdat ik vond dat hij zijn handen erg snel weer voor zijn gezicht weghaalde. Kan inderdaad oprecht zijn, maar ook niet (dat hij voor de vorm snel zijn handen voor zijn gezicht doet, maar daarna direct een (geniepig?) lachje tevoorschijn tovert). Overacteren door shock te veinzen kan juist een stuk verdachter zijn dan hoe Nabil hier reageert.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'