Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 27165 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #100 Gepost op: 2-01-2023, 17:12:09 »
Mooie analyse  ::jaja:: helaas is het wel zo dat de strategieën en tactieken vaak algemeen verwoord worden, dus ik denk dat het niet zo veel zegt. Alle tactieken zijn samen te vatten in:
- goed opletten
- om me heen kijken
- bondjes sluiten
- kat uit de boom kijken
- geld in de pot krijgen
- veel schrijven
- 'verwarring zaaien'
- mezelf verdacht maken
... zoiets  ::regenboog::

De allerleukste moltactiek vind ik nog steeds dat de mol zich dommer voordoet dan hij/zij is, a la Milouska, Dennis en een beetje George en Elise. Maar dat gebeurt eigenlijk niet meer. Komt misschien ook omdat het VIPS zijn met een publieke carrière. Maar er zijn gelukkig nog heel veel andere leuke moltactieken  :D
« Laatst bewerkt op: 3-01-2023, 00:58:19 door JP1999 »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #101 Gepost op: 2-01-2023, 17:35:23 »

Het valt me op dat er in elk introducitefilmpje een flits zit van een opdracht/locatie.

Mooi onder elkaar gezet!
Die laatste bij Soy is zeker weten City Hall Kaapstad, met een beeld van Nelson Mandela.
En die haarspeldbochten... misschien de Sanipas?
De witte gevel: Wijnhuis Roodezand Kerk bij Tulbagh?
Die control room ::love::, geen idee waar die is, maar ben gek op dit soort vintage locaties!

« Laatst bewerkt op: 2-01-2023, 18:29:20 door annebeestje »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #102 Gepost op: 2-01-2023, 21:12:47 »
Sanipas ligt qua locatie wel heel ver weg van de reis die ze maken dit jaar, dus lijkt me sterk.

(Ze blijven de gehele reis binnen de provincie West-Kaap)
« Laatst bewerkt op: 3-01-2023, 13:52:15 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #103 Gepost op: 5-01-2023, 16:43:51 »
Ik had ergens gelezen dat iemand beeldmateriaal had gezien van de executie/eliminatie. Klopt dat? En zo ja, waar kan ik dat zien?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #104 Gepost op: 5-01-2023, 19:18:16 »
Hiero, een bijlage.

kwaliteit verlaagd, hopelijk net klein genoeg. Zie bijlage.

Of via tv terugkijken. Vlak voor heel holland bakt afgelopen zondag rond 20:30 npo1.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #105 Gepost op: 5-01-2023, 22:47:16 »
Genoeg om de zitplaatsen te kunnen bepalen.
Voorste rij vlnr: Sarah, Soy, Jurre, Anke, Annick.
Achterste rij vlnr: Daniël, Nabil, Froukje, Sander, Ranomi.
Ik heb op dit forum ergens gelezen dat de Mol bij de eerste eliminatie meestal niet op de voorste rij zit (tenzij hij erg klein is en het logisch is dat hij op de eerste rij zit), dus doe er je voordeel mee.

Sarah, Soy, Anke, Daniël, Froukje en Sander hebben hetzelfde aan als op de groepsfoto zoals die in het molboekje staat. Bij anderen is het niet goed te zien omdat ze iets over hun shirt dragen. Jurre heeft duidelijk iets anders aan over zijn shirtje dan op de groepsfoto.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2023, 22:54:07 door MartinJ »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #106 Gepost op: 6-01-2023, 17:45:03 »
Van alle voorstelvideo's vind ik die van Nabil het meest verdacht. Hij neemt zich voor niemand te gaan vertrouwen.

"Ik ga er niet intrappen, want ik ga me echt een sukkel voelen als ik gewoon bevriend ben, super bevriend ben met de Mol. En het dan niet heb zien aankomen. En het kan haast ook niet, want ik ben vrij paranoia opgevoed. Dus ik zie gevaar en zie dingen van mijlenver aankomen. Dus als ik er in 'Wie is de Mol?' achterkom dat ik dat uiteindelijk helemaal niet ben, ga ik wel teleurgesteld naar huis."

Bedoelt hij met "als ik dat uiteindelijk niet ben"? dat hij het niet heeft zien aankomen? Ik vertrouw hem niet helemaal ;)


Hm, dat was mij niet zo opgevallen. Maar als ik dit zo lees, dan krijg ik toch een beetje 'Everon-vibes'. Zijn pleidooi (over waarom hij de mol had willen zijn) vond ik toen nogal vreemd; zat toen ook een rare verspreking in (al was dat ook niet echt steekhoudend, omdat hij dat vaker deed  ;D , maar toch) Ik heb Nadil nog niet echt hoog staan; toch in de gaten houden dus.  ::ok::

 
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #107 Gepost op: 6-01-2023, 23:14:22 »
Ik ben erg benieuwd of we verschil gaan zien nu Nic Vegter gestopt is als editor van WIDM. Vanaf 2011 was hij daarvoor (mede)verantwoordelijk. Ik kan me voorstellen dat dit ook een kans is om bepaalde montages anders aan te pakken. Het feit dat we nog geen leader hebben gezien, zou daar zomaar mee te maken kunnen hebben.

Niet te vergeten: ook de kandidatenfoto's zijn dit jaar behoorlijk anders dan we de afgelopen jaren gewend zijn. Normaal gesproken komen die aardig overeen met de leadershots, maar dat lijkt me nu niet helemaal waarschijnlijk.

Blijft puur speculeren natuurlijk, maar we gaan het morgen zien!  ;D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #108 Gepost op: 6-01-2023, 23:37:36 »
Ik ben erg benieuwd of we verschil gaan zien nu Nic Vegter gestopt is als editor van WIDM. Vanaf 2011 was hij daarvoor (mede)verantwoordelijk. Ik kan me voorstellen dat dit ook een kans is om bepaalde montages anders aan te pakken. Het feit dat we nog geen leader hebben gezien, zou daar zomaar mee te maken kunnen hebben.
Zolang het muziekje maar hetzelfde blijft ::hypocriet::

Wat ik een leuk idee voor de leader zou vinden is een actieshot uit aflevering 1 (zodat er geen spoilers zijn). De volgende aflevering shots uit aflevering 2, maar bij de afvaller van afl 1 verandert er dus niks. De volgende aflevering shots uit aflevering 3 etc.
Dus dan heb je een leader zoals vroeger, maar dan zonder spoilers en steeds nieuwe shots.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #109 Gepost op: 7-01-2023, 00:26:19 »
Basicly de Vlaamse mol, maar dan met de Nederlandse muziek  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [WIDM 23] Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #110 Gepost op: 7-01-2023, 15:13:10 »
Haha, mijn stokpaardje waarom de maskerhint echt een hint moest zijn.

Dit jaar doe ik niet meer aan hints. :P
Ik ook niet, ik heb nog eens de officiele hints van vorig jaar teruggekeken....Hier op het forum worden altijd de mooiste hints bedacht, en de echte hints zijn dan zo flauw en willekeurig, daar kan je eigenlijk niks mee :) Echt in de categorie van hussel wat letters door elkaar, gooi wat willekeurige letters om een willekeurige reden weg en dan heb je de naam van de mol.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #111 Gepost op: 7-01-2023, 15:17:57 »
Mwah het gevalletje Mollenvanger is misschien wat willekeurig, maar wel logisch hoor. (Met wat extra stappen)

De naam van de mol zit namelijk "gevangen" in deze titel.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #112 Gepost op: 7-01-2023, 15:31:37 »
Mwah het gevalletje Mollenvanger is misschien wat willekeurig, maar wel logisch hoor. (Met wat extra stappen)

De naam van de mol zit namelijk "gevangen" in deze titel.
Het blijft allemaal enorm random. Ik heb hier op het forum veel mooiere hints bedacht zien worden die veel mooier klopten. Dat is voor mij een reden om niet op de hints van de makers af te gaan voor het vinden van de mol.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #113 Gepost op: 7-01-2023, 15:45:17 »
Ik ben erg benieuwd of we verschil gaan zien nu Nic Vegter gestopt is als editor van WIDM. Vanaf 2011 was hij daarvoor (mede)verantwoordelijk. Ik kan me voorstellen dat dit ook een kans is om bepaalde montages anders aan te pakken. Het feit dat we nog geen leader hebben gezien, zou daar zomaar mee te maken kunnen hebben.

De leader staat inmiddels online:
https://youtu.be/sC8JPeLR1Dk

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #114 Gepost op: 7-01-2023, 15:54:45 »
Misschien moet ik mn naam veranderen in spuit elf, want het kan zomaar zijndat dit allaaang gedeeld is ;-) Maar in het Facebookfragment van 30 sec. met Everon die telefonisch de mol kiest, zien we van alle tien alleen Ranomi niet. zou dat een hint kunnen zijn..?

https://www.facebook.com/168734389836675/videos/820623239023730/?__so__=permalink




Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #115 Gepost op: 7-01-2023, 15:59:17 »
De leader staat inmiddels online:
https://youtu.be/sC8JPeLR1Dk
Die telefoon komt dus nog een keer terug verderop in het seizoen

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #116 Gepost op: 7-01-2023, 16:04:32 »
Misschien moet ik mn naam veranderen in spuit elf, want het kan zomaar zijndat dit allaaang gedeeld is ;-) Maar in het Facebookfragment van 30 sec. met Everon die telefonisch de mol kiest, zien we van alle tien alleen Ranomi niet. zou dat een hint kunnen zijn..?

https://www.facebook.com/168734389836675/videos/820623239023730/?__so__=permalink

Zien we nou bij Soy een beginnend slinks glimlachje als hij de hoorn erop legt?


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #117 Gepost op: 9-01-2023, 15:23:46 »

Extra beelden van opdracht 2. Lekkere lange video ook.

Grappig dat Jurre hier zegt dat ze in de groep benoemen dat Nabil en Daniël dingen verkeerd deden, maar in de verdenkingen rond de test een Nabil niet genoemd is.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2023, 15:27:02 door MollenvangR »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #118 Gepost op: 9-01-2023, 15:27:38 »
Heerlijk. Mag nog wel langer ook die video's!

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #119 Gepost op: 9-01-2023, 15:28:57 »
Ik wil er meer zien van dit soort video’s .  Liever dan 18 minuten lang de telefoon ronde bv