Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 27167 keer)

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #140 Gepost op: 14-01-2023, 09:35:37 »
Die 14 of 15 van Daniël gaat over de liedjes die hij herkent denk ik? Niet elk liedje is per definitie een extra koorlid, toch?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #141 Gepost op: 16-01-2023, 14:10:12 »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #142 Gepost op: 16-01-2023, 14:21:53 »
Busje ruilen:

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-busje-ruilen/
Hm, beetje willekeurige beelden. Werd er niet nagepraat over de mogelijke terugkeer van Sarah? Wel leuk om te zien hoe kandidaten informatie proberen te winnen van elkaar.
...óf niet!

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #143 Gepost op: 16-01-2023, 15:36:10 »
Waarom wil Anke perse Ranomi in het busje? Vreemd fragment?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #144 Gepost op: 16-01-2023, 17:41:13 »
Dat wil Anke juist NIET maar dat werd er achteraf van gemaakt (zie Anke topic). Ergo: Anke is de mol...... ::tandpastasmiley:: 8) ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #145 Gepost op: 17-01-2023, 16:50:08 »
Je ziet bij seconde 25 duidelijk dat er een afspraak aan ten grondslag ligt. "Dat hoeft toch helemaal niet" hoor je Daniel protesteren als Nabil zegt "Ah, we doen gewoon weer hetzelfde". En om Daniel te versterken roept Anke dan ook op om te mixen. Heel duidelijk het bondje in werking, ze staan dan ook naast elkaar. Wat er daarna met Ranomi gebeurt komt puur van Soy en Jurre af, die hebben het virus nu ook gekregen om met de samenstelling "wat te moeten". Terwijl het antivirus is uitgebroken in het andere busje, daar proberen ze met hand en tand Ranomi te behouden. Grappig het te zien ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #146 Gepost op: 17-01-2023, 20:15:40 »
Er staat een nieuw exclusief filmpje online, nou Lo, daar is Anke echt super verdacht (of wordt heel verdacht neer gezet).

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #147 Gepost op: 17-01-2023, 20:28:07 »


Wat staat Sander er daar raar afwezig buiten te bungelen bij dat laatste stukje. Is hij er niet bij met z'n hoofd of is hij geëmotioneerd?
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #148 Gepost op: 17-01-2023, 20:40:14 »
Hij vind het behoorlijk lastig geloof ik. Rond 1:52 zie je dat hij half nep een glimlachje probeert te maken als ze elkaar aankijken, maar direct daarna zie je hem sip worden. Je ziet de spieren in zijn gezicht veranderen.

Iedereen reageert heel geschokt, maar Sander zie je nauwelijks reageren en lijkt de enige te zijn die het er écht moeilijk mee heeft. Hoeft natuurlijk niet per sé verdacht te zijn. Maar de anderen lijken nog wel iets meer opgelucht te zijn dat ze een ronde verder zijn.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2023, 20:44:06 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #149 Gepost op: 17-01-2023, 20:43:02 »
Inderdaad. De rest is al gelijk weer volop het spel aan het spelen, maar hij wil volgens mij even weglopen om het voor zichzelf te verwerken.
...óf niet!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #150 Gepost op: 17-01-2023, 22:35:09 »
Daniël is alweer bezig met terugkomende kandidaten. Na de staalfabriek: “o kunnen kandidaten terugkomen?” en nu in het extra materiaal weer over het terugkomen van Froukje. Heeft ie een script gelezen?

Maar eens, Sander is hier wel heel erg verdacht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #151 Gepost op: 17-01-2023, 22:39:04 »
Maar eens, Sander is hier wel heel erg verdacht.
Dat durf ik niet te zeggen, maar Sander is wel een emotioneel mens. Kan zowel een voor- als nadeel zijn als Mol.
...óf niet!

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #152 Gepost op: 17-01-2023, 23:04:12 »
Dat durf ik niet te zeggen, maar Sander is wel een emotioneel mens. Kan zowel een voor- als nadeel zijn als Mol.

Eens... zie Sander's blik bij Anke's "ik" moment op ongeveer 1.44 van het filmpje.
Was hij even klaar met het geleuter?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #153 Gepost op: 17-01-2023, 23:09:28 »
Ik vind Sander vaak nep overkomen, vooral in biechten, dus ik vind het wel fijn om 'm echt te zien zijn. Ik weet ook niet of het mols is. Het vermogen om altijd een beetje te kunnen acteren wat ik in hem denk te zien maakt hem wel lastig te peilen en dat is handig voor een Mol.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #154 Gepost op: 17-01-2023, 23:10:44 »
Dat durf ik niet te zeggen, maar Sander is wel een emotioneel mens. Kan zowel een voor- als nadeel zijn als Mol.

En een heel sociaal mens; dat kan zijn reactie natuurlijk ook verklaren. Je zou kunnen zeggen dat dat hem wellicht juist minder verdacht maakt, omdat hij wellicht een te goede dibbes is om de Mol te zijn. Dit heeft meerdere Mollen in het verleden niet tegen gehouden om de Mol te zijn en die rol met verve te spelen, maar ik kan me best voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon écht een te moeilijke rol is.

@ Heinz: ik zie dat neppe niet zo. Als je Sander een beetje kent van zijn televisiewerk dan weet je dat hij naast de kant die je in het filmpje ziet ook een heel joviale, 'popie jopie' (dat bedoel ik positiever dan het klinkt) kant heeft. Ik weet niet of je dat bedoelt met 'nep overkomen'?
« Laatst bewerkt op: 17-01-2023, 23:13:26 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #155 Gepost op: 17-01-2023, 23:13:14 »
Dat hele dibbesgedoe maakt juist dat ik 'm een beetje wantrouw (in dit spel).

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #156 Gepost op: 17-01-2023, 23:14:39 »
Dat hele dibbesgedoe maakt juist dat ik 'm een beetje wantrouw (in dit spel).

Ik ben het met je eens dat hij tot nu toe lastig te peilen is. Hij toont meerdere kanten van zichzelf en wordt bovendien in het spel - niet zozeer in de biechten - vrij op de achtergrond gehouden. Dat maakt hem inderdaad niet minder verdacht, integendeel.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #157 Gepost op: 17-01-2023, 23:16:20 »
Ja, dat popiejopie/joviale bedoel ik inderdaad met nep/iets waar makkelijk meer achter kan schuilen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #158 Gepost op: 17-01-2023, 23:37:41 »
Voor een deel is hij gewoon zo. Hij is een energieke hond, dus als hij de Mol is buit hij dat uit.

Ik ben nog aan het begin van zijn boek, maar één van de vele opmerkelijke avonturen die hij heeft meegemaakt is dat hij ooit 40.000 euro in z'n onderbroek door de douane op Schiphol heeft meegesmokkeld. Hij heeft dus wel lef en kan rustig blijven als het heet onder z'n voeten wordt. Samen met zijn allemansvriend-karakter en -imago, zou hij wat mij betreft de ideale Molkeuze zijn.

Het telefoontje met Everon pakte hij ook al zo ontspannen aan. Alleen toen hij terugkwam in de kring en hem een vraag werd gesteld, zag je hem iets stiller en op zijn qui vive antwoorden.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2023, 23:42:12 door Pac »
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #159 Gepost op: 18-01-2023, 12:34:42 »
Ik ben nog aan het begin van zijn boek, maar één van de vele opmerkelijke avonturen die hij heeft meegemaakt is dat hij ooit 40.000 euro in z'n onderbroek door de douane op Schiphol heeft meegesmokkeld.
Als je broek dan afzakt, ben je de klos.