Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 26555 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #280 Gepost op: 22-02-2023, 19:03:28 »
Tsja, Ranomi lacht schuldbewust denk ik  ;)
haha ja haar reactie viel mij ook op.

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #281 Gepost op: 23-02-2023, 22:36:33 »
Een vooruitblik naar aflevering 8...
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/vooruitblik-aflevering-8-1/

Ben even benieuwd van wie de laatste audio (schreeuw) is, iemand een idee?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #282 Gepost op: 23-02-2023, 23:41:46 »
Een vooruitblik naar aflevering 8...
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/vooruitblik-aflevering-8-1/

Ben even benieuwd van wie de laatste audio (schreeuw) is, iemand een idee?
lijkt op Daniël vind ik.

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #283 Gepost op: 24-02-2023, 08:34:24 »
Kunnen we weer wat gezelliger doen? Vele hebben zich in eigen overtuigde tunnels ingegraven en 1 ding is zeker... er blijft van de 4 overgebleven tunnels maar 1 overeind  ::tandpastasmiley::
Morgen stort er vast weer een tunnel in, dan zijn er nog maar 3 tunnels over voor de aankomende 2 weken. En na de finale mogen wat mij betreft alle "I told you so" reacties losbarsten  ::hug::

Voor nu ieders tunnel respecteren en vooral met veel humor reageren lijkt mij een goede strategie  ::ok::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #284 Gepost op: 24-02-2023, 08:38:16 »
Ik heb wat onvriendelijke en off-topic berichten verwijderd. Voortaan even de moderators attenderen via de daarvoor bestemde knop graag in plaats van een opmerking op het forum te plaatsen over wat moderators zouden moeten doen. We doen ons best de boel gezellig (en inhoudelijk) te houden en rekenen er op dat dit voor iedereen geldt.

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #285 Gepost op: 24-02-2023, 08:39:38 »
Thx Heinz!   ::ok::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #286 Gepost op: 24-02-2023, 10:47:24 »
 ::ok::

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #287 Gepost op: 27-02-2023, 16:53:16 »
Exclusief: Door naar aflevering 9?!

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-door-naar-aflevering-9/
 
Aan het eind van de lasergame-opdracht krijgen de kandidaten te horen dat ze allemaal mee mogen naar aflevering 9 ?!

Wat  betekent dat voor de finale-aflevering? Rik legt het de kandidaten uit.

Ze hebben nog een opdracht te gaan voordat er iemand afvalt. dat betekent dat er nog genoeg te manipuleren valt rondom de testvragen die de kandidaten over toekomstige opdrachten hebben ingevuld.

Dit is het moment om alles op alles te zetten. wat zijn de tactieken van de kandidaten?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #288 Gepost op: 28-02-2023, 09:23:41 »
Jurre gaat natuurlijk als vierde. Wat hij zal bewerkstelligen door de angsthaas uit te hangen. ik denk dat de kandidaten het cijfer vier niet is opgevallen als symbool van klavertje vier, ook Daniël niet. Maar ze weten wel dat Jurre bang was in het spookhuis dus ook bij abseilen ‘bang’ zal kunnen zijn.
Ranomi zit op Soy, ziet Soy er misschien voor aan vrij snel te gaan. Soy verdenkt Daniel of Ranomi, zal ook inschatten dat die niet bang zijn, Daniel zal wel goed kunnen inschatten dat de mol als laatste gaat. Nu afwachten of Jurre in zijn rol blijft of opeens de stoere bink gaat uithangen om Daniel dwars te zitten…
De optie ‘de mol gaat niet abseilen’ staat er ook bij. Maar dat is de vijfde optie. Ik denk dat Jurre wel gaat, anders had hij nu al te kennen gegeven bij dit gesprek, dat hij het niet durft en hij reageert juist koeltjes als ze het erover hebben.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 11:21:41 door Run »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #289 Gepost op: 28-02-2023, 10:08:31 »
Ik dacht dat bij het paragliden Soy zei dat hij hoogtevrees had. Angst voor spookhuizen is een hele andere angst dan voor abseilen…

Het zou logischer zijn om de bangste niet als laatste te laten gaan, omdat het er dan niemand meer is om die moed in te praten.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #290 Gepost op: 28-02-2023, 12:16:32 »
Soy wilde hoogtevrees veinzen omdat hij zijn testuitslag wil beïnvloeden.
Hij heeft ingevuld dat de mol als derde gaat maar wil nog nadenken over zijn strategie

Kan nog een hele stoelendans worden als iedereen zijn/haar voorspelling wil laten uitkomen. ;D

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #291 Gepost op: 28-02-2023, 13:04:35 »
Volgens het molboekje vindt Daniël hoogtes "niet zo fijn" en is Soy bang voor "hoge hoogtes en muizen". Ik denk dat Ranomi hier wel het meest naar uitziet...

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #292 Gepost op: 1-03-2023, 17:17:00 »
Volgens het molboekje vindt Daniël hoogtes "niet zo fijn" en is Soy bang voor "hoge hoogtes en muizen". Ik denk dat Ranomi hier wel het meest naar uitziet...
Als je naar de promo kijkt van de volgende aflevering, lijkt inderdaad Ranomi het meest naar uit te kijken als ik haar hoor spreken, maar ik zie geen beelden nog van haar dat ze echt aan het abseilen is, maar dit gaat ze zeker wel doen. En de mannen lijken het allemaal eng te vinden.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2023, 17:19:40 door Mol1991 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #293 Gepost op: 1-03-2023, 18:39:58 »
Female power in de praktijk!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #294 Gepost op: 8-03-2023, 15:25:33 »

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-dit-is-de-finale/

EXCLUSIEF: DIT IS DE FINALE
Als het rode scherm in aflevering 9 te zien is geweest, is het voor de andere kandidaten duidelijk: ze zitten in de finale.

Wat doet het afscheid van Soy met de andere drie? Langzaam maar zeker dringt het besef van de finale door. Maar wie zal er dan winnen? Wie grijpt er net naast de winst? En vooral... Wie is de Mol?

IK TREK DIT SPEL NIET MEER!
DANIËL

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #295 Gepost op: 8-03-2023, 16:14:48 »
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-dit-is-de-finale/


IK TREK DIT SPEL NIET MEER!
DANIËL
Nog even nét doen, voor Ranomi, alsof hij de mol is die het zo zwaar heeft?
Het zou mooi zijn als Ranomi op het laatste moment ook Jurre als Mol heeft zodat Daniël nog even hartstikke zijn best moet doen met de test.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2023, 16:18:03 door Run »