Auteur Topic: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)  (gelezen 27089 keer)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #260 Gepost op: 20-02-2023, 19:04:53 »
Ik vond het zo raar dat Soy bij Jurres terugkomst gelijk begon over hoeveel geld er uitgegeven was. Die vraag is nu ineens veel logischer geworden.

En een manier waarop Soy verdachter ge-edit wordt (lijkt voorkennis) dan hij eigenlijk is

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #261 Gepost op: 20-02-2023, 20:09:43 »
Dit is toch heel gek van Jurre? Er is geen enkele reden waarom je als kandidaat zou weten dat je dat molgeld nodig hebt bij de mol afspraak. Hiermee verraadt hij voor mij voorkennis.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #262 Gepost op: 20-02-2023, 20:11:54 »
Heel raar ja, omdat de anderen het blijkbaar niet wisten. Wel een grote fout van de Mol dan. ???

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #263 Gepost op: 20-02-2023, 20:22:10 »
Dit is toch heel gek van Jurre? Er is geen enkele reden waarom je als kandidaat zou weten dat je dat molgeld nodig hebt bij de mol afspraak. Hiermee verraadt hij voor mij voorkennis.

Dit werd toch letterlijk over de telefoon gezegd toen hij op het strand stond?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #264 Gepost op: 20-02-2023, 20:22:59 »
Heel raar ja, omdat de anderen het blijkbaar niet wisten. Wel een grote fout van de Mol dan. ???

Dat wordt gewoon door de mol gezegd tijdens het moltelefoontje op het strand ☺️ Vandaar dat de anderen het ook niet weten

Edit: wat brtdm zegt dus, heb het net nog even teruggekeken omdat ik het ook zo in mijn hoofd had

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #265 Gepost op: 20-02-2023, 20:25:21 »
Ah, vandaar. (Het is voor het eerst dat ik de afleveringen niet meer terugkijk dit jaar, vandaar dat ik niet altijd even goed geïnformeerd ben. :P)

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #266 Gepost op: 20-02-2023, 21:32:36 »
Arme Jurre, als Mol even zó eenzaam in de groep; "Houden jullie nog wel van me?" En dan Daniël, die het allemaal wel snapt, antwoord geruststellend; "Tuurlijk" . Het kneep me even de strot dicht...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #267 Gepost op: 20-02-2023, 22:25:41 »
Anke: mag ik jouw centjes, Jur?
Jurre: snappen jullie dat ik dat nog even bij me hou?
Daniël: ja dat snap ik wel
Soy: trekt heel bedenkelijk hoofd nee dat snap ik niet.

Volgens mij denkt Daniël hier echt zoiets van het is goed met je molletje, dat geld gaat verdwijnen. (zoals hij later ook zegt, als die afspraak geld kost, en Soy hier echt in totale verwarring). Heel grappig om te zien  ::rofl::
Als Daniel de Mol is zou hij volgens mij ook niet zo snel reageren met "als die molafspraak geld kost" want dat zou neigen naar voorkennis.
Ook opmerkelijk hoe Ranomi hier zo duidelijk toe zit te kijken.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #268 Gepost op: 20-02-2023, 23:04:34 »
Als Daniel de Mol is zou hij volgens mij ook niet zo snel reageren met "als die molafspraak geld kost" want dat zou neigen naar voorkennis.
Ook opmerkelijk hoe Ranomi hier zo duidelijk toe zit te kijken.

Het lijkt ook alsof Daniël vervolgens iedereens reactie probeert te peilen nadat hij dat zei van “als die afspraak geld kost”.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2023, 09:11:46 »
Anke: mag ik jouw centjes, Jur?
Jurre: snappen jullie dat ik dat nog even bij me hou?
Daniël: ja dat snap ik wel
Soy: trekt heel bedenkelijk hoofd nee dat snap ik niet.

Volgens mij denkt Daniël hier echt zoiets van het is goed met je molletje, dat geld gaat verdwijnen. (zoals hij later ook zegt, als die afspraak geld kost, en Soy hier echt in totale verwarring). Heel grappig om te zien  ::rofl::
Top! MollenvangR.::ok:: Hoe 'Inzichtelijk' wil je het hebben?  :o

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2023, 09:48:58 »
De mol zegt idd aan de telefoon neemt het geld mee.

Wel opmerkelijk dat ranomi en Soy beide 5 kokers hadden terwijl er tijdens het graven leek alsof ze met zijn 2en op 6 zaten.

Tijdens het graven is er ook een shot waarin Jurre recht in de camera kijkt. Ik denk dat dat een verlengde is van een molshot wat we aan het einde gaan zien waarin hij de kokers uit zijn sokken haalt ofzo. 😜
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2023, 11:14:09 »
De mol zegt idd aan de telefoon neemt het geld mee.

Wel opmerkelijk dat ranomi en Soy beide 5 kokers hadden terwijl er tijdens het graven leek alsof ze met zijn 2en op 6 zaten.

Tijdens het graven is er ook een shot waarin Jurre recht in de camera kijkt. Ik denk dat dat een verlengde is van een molshot wat we aan het einde gaan zien waarin hij de kokers uit zijn sokken haalt ofzo. 😜
Welke sokken?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #272 Gepost op: 21-02-2023, 11:23:35 »
Top! MollenvangR.::ok:: Hoe 'Inzichtelijk' wil je het hebben?  :o
Haha en dit stukje zat dan niet eens in de reguliere uitzending  ::rofl::

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #273 Gepost op: 21-02-2023, 11:41:50 »
Welke sokken?
aan zijn voeten. Hij zal vast geen sokken apárt bij zich hebben.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #274 Gepost op: 21-02-2023, 13:37:33 »
aan zijn voeten.
O, die aan z'n blote voeten... :-X
« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 13:42:45 door WillempieW »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #275 Gepost op: 21-02-2023, 21:59:27 »
O, die aan z'n blote voeten... :-X

 ;D

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #276 Gepost op: 22-02-2023, 11:29:04 »
Welke sokken?

Haha exact dat bedoel ik,😜  is toch knap he.  Ik weet niet waar ie ze vandaan toverde maar knap is het wel.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #277 Gepost op: 22-02-2023, 12:44:28 »
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/exclusief-reacties-op-de-eliminatie/



EXCLUSIEF: REACTIES OP DE ELIMINATIE

Na het afscheid van Anke speculeren de Mol en de overgebleven drie kandidaten erop los...Wat heeft de analoge test vrijgegeven?

DE FINALE IN HANDBEREIK

Tijdens de analoge test in het doolhof bleek dat iedere kandidaat op een andere Mol zat. Wat betekent dit voor het verloop van het spel, zeker nu de finale binnen handbereik is?

 ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 22-02-2023, 12:54:08 door Marimol »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #278 Gepost op: 22-02-2023, 13:27:00 »
Tsja, Ranomi lacht schuldbewust denk ik  ;)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra beeldmateriaal (promo's etc.)
« Reactie #279 Gepost op: 22-02-2023, 17:04:21 »
De mol zegt idd aan de telefoon neemt het geld mee.
Wel opmerkelijk dat ranomi en Soy beide 5 kokers hadden terwijl er tijdens het graven leek alsof ze met zijn 2en op 6 zaten.
Tijdens het graven is er ook een shot waarin Jurre recht in de camera kijkt. Ik denk dat dat een verlengde is van een molshot wat we aan het einde gaan zien waarin hij de kokers uit zijn sokken haalt ofzo. 😜

Ik ga dit combineren met een vermoeden dat ik had toen Soy en Nabil de koffertjes bij zich hadden met geld en de enveloppen moesten vullen. De koffertjes hadden ze bij zich om ze in staat te stellen de vragen in de Zuid-Afrikaans talen te zien en te bekijken. Maar kijk maar terug. Als Soy zijn koffer inlevert dan zie je niet hoeveel geld erin zit. Ik dacht hij heeft er wat uitgehaald, maar waarom? Wat moet ie daar mee.
In zijn koffer zat 2250 euro, 1x1000, 2x500, 2x100, 2x25 euro. Stel hij heeft daar een briefje van 100 en 500 euro uit die koffer gehaald? En terwijl hij ziet tijdens het graven op het strand dat Ranomi en Jurre niet kijken gooit hij het laatste geld bij Jurre in de kuil, met of zonder kokertje. Dan is Jurre misschien de enige die 7 kokers zou kunnen vinden, omdat Soy hem voorziet van een 500 en een 100 briefje.  Zo kan hij sturen wie er naar de moltelefoon mag.
Zitten wel wat haken en ogen aan, maar dat nou precies 600 euro (1935-1335) uit die 2250 koffer van Soy te halen valt in twee briefjes is opvallend.