Auteur Topic: [Kandidaat] Anke de Jong  (gelezen 31605 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2023, 19:20:06 »
Anke blijft zeker op de radar. Of zij het nu is of Nabil, ze zijn elkaar op het spoor.
Analoseer ik hier nu iets halfslachtigs  ???

Mijn schot voor de boeg was Na, maar nu denk ik An.

Mijn droomfinale is An An Na.

AnAnaloseer mij Na  ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #81 Gepost op: 24-01-2023, 12:42:56 »
Analoseer ik hier nu iets halfslachtigs  ???

Mijn schot voor de boeg was Na, maar nu denk ik An.

Mijn droomfinale is An An Na.

AnAnaloseer mij Na  ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::ok::

OngeLoofelijk. NAbil en ANke, ik heb hem. Nee, ik verdenk nog altijd Anke. Maar zie Nabil zeker nog als valide optie.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #82 Gepost op: 24-01-2023, 12:47:18 »
Annick
Ake
Nabil
Soy

ananas, het kan niet anders, we zijn eruit

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #83 Gepost op: 24-01-2023, 17:53:22 »
Annick
Ake
Nabil
Soy

ananas, het kan niet anders, we zijn eruit

Creatieve hint naar Anke de Meis

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #84 Gepost op: 25-01-2023, 09:46:13 »
Hoewel ik vandaag (nog) geen mol zie in Anke toch deze even posten - lijkt me toeval ...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #85 Gepost op: 25-01-2023, 11:08:22 »
Misschien om België ook een Anke hadden in hun laatste seizoen.

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #86 Gepost op: 25-01-2023, 11:27:35 »
Misschien om België ook een Anke hadden in hun laatste seizoen.

Maar dat kan geen verklaring zijn naar de "fout" van vorig jaar waar ze de foto van de mol gepost hadden en niet alle kandidaten of een logo.
Zal wel toeval zijn maar ik hou het in het achterhoofd

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #87 Gepost op: 25-01-2023, 12:38:30 »
Maar dat kan geen verklaring zijn naar de "fout" van vorig jaar waar ze de foto van de mol gepost hadden en niet alle kandidaten of een logo.
Zal wel toeval zijn maar ik hou het in het achterhoofd

Was het bij de 'fout' van vorig jaar toeval dat het de mol was of was er een logica dat het alleen de foto van de mol kon zijn? Als dit een foto is die alleen bij de Belgische stream service voorkomt, kan ik me niet voorstellen dat het een bewust hint is. Het kan dus alleen een verwijzing naar de mol zijn als (a) iemand die dit overzet naar de Belgische stream service weet wie de mol is of (b) op de een of de andere manier de mol een bijzonder positie heeft in de metadata. Bij beide opties begrijp ik niet helemaal waarom ze dat zouden doen.

Anke kan natuurlijk best de mol zijn (ze is een van mijn hoofdverdachten), maar ik denk dat dit toch toeval is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #88 Gepost op: 25-01-2023, 13:53:16 »
Anke is zeker iemand om in de gaten te houden. Ze begint echter mijn vreesmol te worden merk ik. Zoveel bijzonders heeft ze niet gedaan tot nog toe.

1.2 Op tijd bij Rik aankomen, klein bedrag binnengehaald. Prima start voor een mol.
1.3 Wellicht per ongeluk geld verdiend, kan gebeuren.

2.1 Na het gedoe met de brancard zag ik haar alleen maar achter Jurre aan hollen, hier en daar wat klein ondermijnend gedrag zoals tegen de brancard duwen zodat er stenen afvielen en  de gevallen kogels  van  Jurre niet oprapen.  Mwah...
2.2 Goed mollengedrag.

3.1 De mol moest een beetje huilen.......maar Anke bevestigde dat ze de 7 tafels hadden gehad waardoor de opdracht lukte
3.2 Ze zat iig bij de 4 hoofdverdachten van deze opdracht
3.3 Anke heeft geen enkele invloed op de afloop van deze opdracht gehad behalve dat ze voor een damesteam koos. Zou ze het mollen hebben overgelaten aan de hebberige mannen? Mwah...

In  de vooruitblik zien we haar achter aanlopen bij de  badeendopdracht. Dat kan een mollenpositie zijn. Ik ben erg benieuwd naar de koffertjesopdracht in aflevering 4.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #89 Gepost op: 25-01-2023, 18:54:20 »
Voor mij is Anke doordat ze zo naturel overkomt juist mijn wensmol. Ik durf daarom niet voluit op haar te gaan, want ja, ze is geen actrice van beroep. Dat zelfverzekerde antwoord ook aan tafel, of ze 'ja' had gezegd op de vraag of ze de Mol wilde zijn. Haha.

1.3 Wellicht per ongeluk geld verdiend, kan gebeuren.
Ze hield zo wel de plaats bezet van iemand in de andere groep die beter kon zingen. En ze had het laagste bedrag, dat zou ze kunnen weten via de envelop van Rik. Ik zie een Mol dit nog wel doen, in afl. 1. Twee keer een beetje geld verdienen, en niemand die je nog verdenkt.
3.1 De mol moest een beetje huilen.......maar Anke bevestigde dat ze de 7 tafels hadden gehad waardoor de opdracht lukte
Het was Jurre die al bij tafel 7 als eerste riep dat ze alles hadden gehad. Bevestigd door Nabil, maar nog niet door Anke op dat moment. Al stond ze hard mee te juichen. Misschien dacht ze daarom dat het een verloren zaak was, en riep ze even later iets te vroeg dat zij ook tot 7 kon tellen.
3.3 Anke heeft geen enkele invloed op de afloop van deze opdracht gehad behalve dat ze voor een damesteam koos. Zou ze het mollen hebben overgelaten aan de hebberige mannen? Mwah...
Ze stelde wel precies op het juiste moment de vraag wie er naar Rik zouden gaan. Namelijk net nadat team Daniel de loftrompet had gekregen.

Daarnaast was ze idd ook al een paar keer wel echt verdacht in een opdracht. Een heel sterk lijstje is het niet. De pot staat hoog, dus of we een goede Mol hebben... Maar dat geldt net zo goed voor andere potentiële mollen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #90 Gepost op: 26-01-2023, 13:08:50 »
Zoveel bijzonders heeft ze niet gedaan tot nog toe.
Ze lijkt veel vertrouwen te hebben in de groep. Het wordt dan zaak dat ze dit omzet in een dikke greep uit de pot. Zaterdag de ideale kans...... ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #91 Gepost op: 26-01-2023, 14:31:29 »
Ik zie het probleem niet bij 3.1. Al waren ze terug in het veld gegaan, er was niet veel veranderd. Al het geld was toch al verdiend...

En ja 3.3 een van de slechtste opdrachten allertijden waar er in 99% van de scenarios geld uit de pot ging zonder dat de mol iets moest doen. Dus dan kan je als mol beter zo passief mogelijk zijn, wat Anke deed.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #92 Gepost op: 26-01-2023, 16:15:04 »
Ze lijkt veel vertrouwen te hebben in de groep. Het wordt dan zaak dat ze dit omzet in een dikke greep uit de pot. Zaterdag de ideale kans...... ::)

Alle kandidaten krijgen de kans om de pot te plunderen behalve natuurlijk de kandidaten die het lege koffertje krijgen. In de Duitse versie waren er een paar heel gretige kandidaten.....  >:D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #93 Gepost op: 26-01-2023, 22:32:05 »
Als het zo is dat degene met het meeste vertrouwen ook het meeste geld kan laten verduisteren dan moet Anke een grote slag slaan bedoel ik  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #94 Gepost op: 26-01-2023, 22:38:52 »
3.3 Anke heeft geen enkele invloed op de afloop van deze opdracht gehad behalve dat ze voor een damesteam koos. Zou ze het mollen hebben overgelaten aan de hebberige mannen? Mwah...


Te zien aan de tijdsmeter kan je hier wel ervoor kiezen om gewoon te vertragen. Niet aankomen bij Rik is ook geen keuze hebben om eventueel het geld te pakken. Dat lijkt mij nog altijd veel beter saboteren dan een 50-50 kansspel. Anke doet vrijwel niks om de opdracht verder te helpen. Ze zijn feitelijk het traagste groepje en helpen uiteindelijk ook niet mee met het codewoord te achterhalen. Ook zijn ze het minst in beeld. Op een gegeven moment spawnen ze steeds weer ergens anders. Een prima opdracht om later in een molbiecht te laten zien hoe vaak ze verkeerd zijn gelopen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #95 Gepost op: 28-01-2023, 18:45:23 »
Ik geloof niet in Anke als MOL. Daarvoor is ze veel te veel in beeld en echte pogingen, als daar momenten voor zijn, om te mollen zien we ook niet van haar.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #96 Gepost op: 28-01-2023, 21:52:32 »
Anke bij de koffertjes deed wat een mol moest doen. Ze wilde dan hier de regie hebben.

Wellicht wist ze dat er weinig mensen haar verdachten en kon ze hier dus gebruik van maken.

Ze zorgde er verder voor dat drie kandidaten zeker geen verdeling mochten maken, door heel slim het bommetje van het vermiste geld te droppen.

Beetje pech dat Annick 0 euro had. Wellicht foute gok. Desondanks heeft ze nu wel ook twee fanatieke kandidaten een speelbudget gegeven voor volgende week. Dat geld gaat er alsnog wel uit.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #97 Gepost op: 28-01-2023, 22:57:02 »
Beetje pech dat Annick 0 euro had. Wellicht foute gok.
Dat deed ze zelf. Blijkbaar wilde ze de schijnwerpers nog steeds helemaal afwenden.

Anke bij de koffertjes deed wat een mol moest doen. Ze wilde dan hier de regie hebben.

Wellicht wist ze dat er weinig mensen haar verdachten en kon ze hier dus gebruik van maken.

Ze zorgde er verder voor dat drie kandidaten zeker geen verdeling mochten maken, door heel slim het bommetje van het vermiste geld te droppen.
Ja daarom vond ik het inderdaad uitermate goed gespeeld. Nabil speelde ook best fijn. Maar Anke was veruit de Productieassistent.

Dus nou moet dat speelbudget wel weg. Zeker Soy, die wel weet dat hij rood had. Die moet zich nog vrijkopen. Door er zo'n fanatiekeling als Nabil naast te zetten, die weet dat hij groen had en laaiend is dat die andere heren die joker pakten en niet de 2000 euro, neem ik aan dat er een flinke min in de pot komt straks.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #98 Gepost op: 28-01-2023, 23:07:40 »
Was het bij de 'fout' van vorig jaar toeval dat het de mol was of was er een logica dat het alleen de foto van de mol kon zijn? Als dit een foto is die alleen bij de Belgische stream service voorkomt, kan ik me niet voorstellen dat het een bewust hint is. Het kan dus alleen een verwijzing naar de mol zijn als (a) iemand die dit overzet naar de Belgische stream service weet wie de mol is of (b) op de een of de andere manier de mol een bijzonder positie heeft in de metadata. Bij beide opties begrijp ik niet helemaal waarom ze dat zouden doen.

Anke kan natuurlijk best de mol zijn (ze is een van mijn hoofdverdachten), maar ik denk dat dit toch toeval is.

Anke is volgens mij ook de eerste als je alfabetisch kijkt, dus als er maar 1 persoon wordt getoond vind ik haar de meest logische.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2023, 23:26:49 »
Streep door Anke als mol ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human