Auteur Topic: [Kandidaat] Daniël Verlaan  (gelezen 51036 keer)

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #480 Gepost op: 11-03-2023, 18:53:45 »
Mocht Daniel toch de mol zijn dan moet hij wel ook toegeven dat de paraglide-opdracht een mislukte opdracht is. Dan kan het. Ik wilde iedereen in de war brengen en hoopte zo dat 2 man op 1000 stonden.
Maar het ergste vind ik dan dat het waarschijnlijk gebracht wordt als een goed gelukte molopdracht.

Maar ik denk eigenlijk nog steeds niet dat hij de mol is maar een heel fanatieke kandidaat.
Toch vind ik het wel erg zwart-wit en een beetje met 2 maten meten dat het voor Jurre als mol wél een geslaagde opdracht zou zijn en voor Daniël niet, terwijl ze er feitelijk beide 1000 uit de pot hebben gehouden  ??? Sterker nog, als Jurre de mol is en Daniël inderdaad een fanatieke kandidaat, mag mol Jurre blij zijn dat Daniël en Anke niet de 2000 samen hebben binnen gehaald.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #481 Gepost op: 11-03-2023, 19:41:08 »
Voor mij is het Jurre 0 euro in de pot. Daniel 1000 euro in de pot.
Allemaal behalve Anke hebben ze 2000 euro uit de pot gelaten.
Ik snap oprecht niet waarom dat voor Daniel geldt en niet voor Ranomi en Jurre.
Ik vond het zelfs nog een heel goede actie van Daniel. Voor de zekerheid voor 1000 euro gaan. Want als Anke toch ook gekozen had voor jokers dan was er niet 2000 maar ook niet 1000 euro in gegaan.
DAn zou je op zijn minst moeten zeggen Jurre heeft gezorgd voor -2000 en niet -1000.

Ik probeer echt heel erg te begrijpen waarom er mensen zijn die vinden dat Daniel gezorgd heeft voor -1000 euro in de pot. Ik zie hem niet en geen enkel argument heeft me tot nu ook maar enigszins in die richting geduwd.

En wellicht is het toch Daniel, maar dan ben ik wederom zo teleurgesteld in het programma en kan ik vanaf volgend jaar weer terug naar 'wie is het minst verdacht?, dan is dat de mol'

Offline Mollout

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #482 Gepost op: 11-03-2023, 19:51:42 »
Voor mij is het Jurre 0 euro in de pot. Daniel 1000 euro in de pot.
Allemaal behalve Anke hebben ze 2000 euro uit de pot gelaten.
Ik snap oprecht niet waarom dat voor Daniel geldt en niet voor Ranomi en Jurre.

Omdat je ook, misschien zelfs juíst, kunt mollen door te voorkomen dat andere kandidaten geld verdienen. Dan kan het zijn dat jezelf nog wat geld verdient, maar als het voorkomt dat anderen nóg meer verdienen lijkt het mij een goede molactie. Zeker omdat je daarbij ook nog kandidaats overkomt. Volgens mij moet je daardoor ook niet altijd blind vertrouwen op follow the money.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #483 Gepost op: 11-03-2023, 21:13:12 »
Oké, deze tunnel gaan we stutten.  ;D

Edit: wat heeft Daniël het fantastisch gedaan!  ::bravo:: Mooie uitkomst voor hem!
« Laatst bewerkt op: 11-03-2023, 21:54:30 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #484 Gepost op: 11-03-2023, 22:01:13 »
Geweldige kandidaat en mens, echt genoten van deze gast zeg!!

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #485 Gepost op: 11-03-2023, 22:11:55 »
Echt als onderzoeker te werk gegaan en dat heeft hem de winst opgeleverd. Hoe hij dan all in durft te gaan na de morsecode toont dat hij lef heeft, maar hij was blijkbaar echt 100% overtuigd.

Voor Mol Jurre niet prettig dat hij daar zo ontmaskerd is, maar aangezien verder niemand hem als Mol had heeft hij er weinig last van gehad

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #486 Gepost op: 11-03-2023, 22:36:16 »
Bedankt voor de gezelligheid hier! Ik ben aan het bijkomen, sinds Jurres gezicht in beeld verscheen toen Everon de mol aanwees  ::oink::
Zoveel hints die naar Daniël wezen. Zijn die dan allemaal 'toeval', of worden we door de productie misleid? Ik ben er nog niet uit  ::rofl::
Wordt de komende dagen misschien wel duidelijk. We gaan het ervaren. Geniet van jullie weekend  ::zwaai::

Offline eevski

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #487 Gepost op: 11-03-2023, 22:39:23 »
Nu ik weet dat ie winnaar is vind ik hem in zijn molafspraak met Jurre wel een baas.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #488 Gepost op: 11-03-2023, 22:43:36 »
Gefeliciteerd voor de terechte winnaar!  ::bravo::
Laten we jabberen.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #489 Gepost op: 11-03-2023, 22:47:31 »
Terechte winnaar! Ik had net als Daniël de Mol door in dat Horror hotel.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #490 Gepost op: 11-03-2023, 22:50:24 »
Bedankt voor de gezelligheid hier! Ik ben aan het bijkomen, sinds Jurres gezicht in beeld verscheen toen Everon de mol aanwees  ::oink::
Zoveel hints die naar Daniël wezen. Zijn die dan allemaal 'toeval', of worden we door de productie misleid? Ik ben er nog niet uit  ::rofl::
Wordt de komende dagen misschien wel duidelijk. We gaan het ervaren. Geniet van jullie weekend  ::zwaai::

Ja, ik moest wel aan je denken op dat moment.  ;) Ik vond het nog best spannend toen ze de mol bekend gingen maken; al viel het mij vlak voor de ontknoping wel op dat Jurre zo vrolijk was. Ranomi en Daniël leken veel meer gespannen.

En de hints naar Daniël waren heel goed, vond ik!  ;D Niet erg om ernaast te zitten, denk ik dan. En superleuk dat hij de winnaar is.
Erg gezellig om hier te tunnelen; ook een fijn weekend toegewenst!  ::zwaai::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #491 Gepost op: 11-03-2023, 22:54:44 »
Bedankt voor de gezelligheid hier! Ik ben aan het bijkomen, sinds Jurres gezicht in beeld verscheen toen Everon de mol aanwees  ::oink::
Zoveel hints die naar Daniël wezen. Zijn die dan allemaal 'toeval', of worden we door de productie misleid? Ik ben er nog niet uit  ::rofl::
Wordt de komende dagen misschien wel duidelijk. We gaan het ervaren. Geniet van jullie weekend  ::zwaai::

Ik heb al langer geleden besloten dat hints niet mijn favoriete manier zijn om de mol te vinden. Vorig jaar was wat dat betreft het toppunt van bevestiging toen de maskerhint niet bleek te kloppen.

Molposities, en op die posities daadwerkelijk mollen, dat is mijn favoriete methode. Helaas had ik Jurre pas door nadat Sander er uit ging. Toen pas vielen voor mij de stukjes van de puzzel in elkaar.

Daniël is een hele slimme kandidaat en een terechte winnaar!  ::bravo::

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #492 Gepost op: 11-03-2023, 23:48:06 »
Ik heb al langer geleden besloten dat hints niet mijn favoriete manier zijn om de mol te vinden. Vorig jaar was wat dat betreft het toppunt van bevestiging toen de maskerhint niet bleek te kloppen.

Molposities, en op die posities daadwerkelijk mollen, dat is mijn favoriete methode. Helaas had ik Jurre pas door nadat Sander er uit ging. Toen pas vielen voor mij de stukjes van de puzzel in elkaar.

Daniël is een hele slimme kandidaat en een terechte winnaar!  ::bravo::

Blijft bij mij wel de vraag: zien wij molloten ze dan echt vliegen met al die hints die we vinden? Zoals de maskerhint vorig jaar en nu de talloze hack/digitale hints, of worden we misleid?

Online Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #493 Gepost op: 11-03-2023, 23:55:34 »
Ik denk enerzijds dat wij molloten zo gefocust zijn op de beelden, en op hints, dat we dingen zien die er niet zijn.

En anderzijds bestaat er soms toeval.

(Maar ik kan niet uitsluiten dat er nephints in gestopt worden.)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #494 Gepost op: 12-03-2023, 00:20:20 »
Blijft bij mij wel de vraag: zien wij molloten ze dan echt vliegen met al die hints die we vinden? Zoals de maskerhint vorig jaar en nu de talloze hack/digitale hints, of worden we misleid?

Ik vond ze erg goed gevonden van je en omdat er in het begin geen fysiek geld was, dacht ik dat je gelijk had. En ik denk dat we er inderdaad ingestonken zijn.  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #495 Gepost op: 12-03-2023, 09:20:40 »
Ja, ik moest wel aan je denken op dat moment.  ;) Ik vond het nog best spannend toen ze de mol bekend gingen maken; al viel het mij vlak voor de ontknoping wel op dat Jurre zo vrolijk was. Ranomi en Daniël leken veel meer gespannen.

En de hints naar Daniël waren heel goed, vond ik!  ;D Niet erg om ernaast te zitten, denk ik dan. En superleuk dat hij de winnaar is.
Erg gezellig om hier te tunnelen; ook een fijn weekend toegewenst!  ::zwaai::

Zeker geen ramp om ernaast te zitten, al had ik het erg leuk gevonden als de door ons gevonden hints en aanwijzingen goed hadden gebleken  :)
Ik vond ze erg goed gevonden van je en omdat er in het begin geen fysiek geld was, dacht ik dat je gelijk had. En ik denk dat we er inderdaad ingestonken zijn.  ::hug::
Dankjewel! Ik ben echt aan het proberen enthousiast te worden over de officiële hints en aanwijzingen, maar dat lukt nog niet zo goed  ???

Is vast ook deels omdat ik Daniël als mol gewoon echt heel leuk zou hebben gevonden. Het speuren in en analyseren van dit programma blijft mijn favoriete hobby, dus ondanks de ingestorte tunnel hier kun je me volgend jaar gewoon weer terug verwachten. Wie weet treffen we elkaar dan in de goede tunnel  ::tandpastasmiley::  ::hug::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #496 Gepost op: 12-03-2023, 12:43:25 »
Wat ik nu wel zou willen weten: waarom had de productie die naam op dat hotel weggepoetst?
Dat lijkt dus warempel een bewust aangebrachte valse hint naar Daniël te zijn geweest!
Waarom doen ze dat?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #497 Gepost op: 12-03-2023, 19:01:33 »
Daniël had inderdaad meer pakbonnen gepakt in het doolhof, vertelde hij net bij het programma Mollenstreken. 😉

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #498 Gepost op: 12-03-2023, 19:21:40 »
Slimme actie om één keer te nepmollen. Dat ie er zoveel molloten een loer mee draaide was slechts bijvangst. ;D

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #499 Gepost op: 12-03-2023, 21:47:14 »
Hier was de edit wel verdacht. Eerdere seizoenen lieten ze nep mol acties juist uitgebreid zien en verborgen ze echte mol acties. Kortom ook al beweerde Rick anders, naar mijn mening toch echt wel een andere edit dit jaar. Dat maakte het echt wel leuk! Anders was ik overtuigder geweest van Jurre dan ik nu was.