Auteur Topic: [Kandidaat] Soy Kroon  (gelezen 27088 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #20 Gepost op: 22-01-2023, 04:28:15 »
Ze stomen hem echt klaar voor de Grote Klapper Exit. Dik op 1 bij het publiek, alle kandidaten zitten op hem, dan BOEM....... en iedereen blijft vertwijfeld achter. Wie is het DAN?? Leuk opzetje, ik verheug me er al op.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #21 Gepost op: 22-01-2023, 08:24:08 »
De mol molt openlijk, dat is zijn pokerface.

Waar was de badeend deze aflevering? Juist, Soy gaf eend als antwoord bij het woorden raden.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2023, 11:32:39 door Dusss »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #22 Gepost op: 22-01-2023, 20:59:58 »
Soy vraagt in de bus in aflevering drie naar het favoriete programma van de anderen in de bus. Dat kun je ook uitleggen aan het werken aan je dekmantel door kandidaats te zijn en informatie te verzamelen over je mogelijke mol.
Molboekje meenemen naar de badkamer is dezelfde categorie.

Soy is zenuwachtig.
Mislukte molactie bij het zingen?
Mislukte molacties bij de buggy’s?
« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 07:36:28 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #23 Gepost op: 23-01-2023, 21:33:43 »
Kan dat Soy als Mol iedereen op Nabil probeerde te krijgen, want waarom ga je anders met jouw hoofdmol lopen leuren, van: vinden jullie hem echt niet verdacht?!??

Zeggen Annick en Daan van niet. Soy die dan bij een van hen even moet benadrukken dat het gevaarlijk is om Nabil te onderschatten.

???


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2023, 15:41:35 »
Waar is @FS als je haar nodig hebt? Nul euro in de pot symbool van Soy. Was vorig jaar ook al, maar dan op zijn kop.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2023, 16:44:01 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2023, 16:40:37 »
Waar is @FS als je hem nodig hebt? Nul euro in de pot symbool van Soy. Was vorig jaar ook al, maar dan op zijn kop.

FS is een vrouw.

Weet niet of ze al wisten tijdens de mollicitatie wie de mol ging worden maar 1 dingetje valt me op.

De interviewster spreekt bij iedereen precies dezelfde zin uit. Alleen bij Soy voegt ze het woordje “ja” toe.

Het is waarschijnlijk niks maar viel me op

Dacht hier pas nog aan terug. Grappig altijd als iemand zich verspreekt in zo'n situatie. Best mogelijk.

Ik kwam vorig jaar met het crackpot theorietje dat ze misschien eerst The Passion af wilden wachten. Soy had daar zoals bekend de hoofdrol, met tegenspelers Thomas Cammaert en Dennis Weening.

Ze waren nogal laat met de mollicitaties. Een paar weekjes na The Passion, denk ik. Daarna ook nog dat gedoe met Everon en (echt of zogenaamd) 2 weken voorbereidingstijd voor de Mol. Voor de pandemie probeerden ze altijd de zomervakanties te mijden.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2023, 16:44:34 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2023, 16:52:05 »
Soy heeft ook wel een mooie kunstgreep als hij in zijn eentje een brancard met enkele keitjes sjouwt.

In aflevering twee had Ronaldinius al de kunstgreep vertaald naar de M, de hand waarmee Soy in zijn eentje die draagbaar vasthield.  In aflevering drie dan een O of een nul. Zou er nog meer volgen?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2023, 17:39:31 »
FS is een vrouw.

Correctie: FS is een dame.
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2023, 18:48:13 »
Correctie: FS is een dame.

 ::rofl::  :-*

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2023, 19:27:25 »
(…)Daarna ook nog dat gedoe met Everon (…)

Welk gedoe met Everon?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2023, 20:32:17 »
Welk gedoe met Everon?

Ik bedoelde gewoon het eerste deel van afl. 1, wat 2 weken voor vertrek is opgenomen. Ik vond het veel gedoe om niks. Wie weet was de Mol voorbereid, zodat die beter teleurstelling kon acteren.

Voor de pandemie waren de mollicitaties in maart. Die van Jan Versteegh in ieder geval. De mollicitaties van dit seizoen vrijwel zeker in mei. The Passion in april - de eerste repetities al in februari.

Ik heb niet veel nodig voor een complottheorie ...maar waarschijnlijk is het gewoon Annick. Ik probeer het vooral interessant te houden voor mezelf  ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2023, 22:16:24 »
Verbinding: Soyuist en Soy lag op het podium en was verbonden met de grond van Zuid-Afrika
Kunstgreep: de hand als M op de draagbaar
Spelbreker: de mol zei dat hij voor het geld ging, maar pakt een joker.

In aflevering twee een M met zijn hand op de draagbaar.
In aflevering drie een O met zijn hand bij de jokeruitreiking
In aflevering vier een L op zijn hoofd?
« Laatst bewerkt op: 25-01-2023, 09:38:04 door foxhunter »

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2023, 22:26:14 »
Ik bedoelde gewoon het eerste deel van afl. 1, wat 2 weken voor vertrek is opgenomen. Ik vond het veel gedoe om niks. Wie weet was de Mol voorbereid, zodat die beter teleurstelling kon acteren.

Voor de pandemie waren de mollicitaties in maart. Die van Jan Versteegh in ieder geval. De mollicitaties van dit seizoen vrijwel zeker in mei. The Passion in april - de eerste repetities al in februari.

Ik heb niet veel nodig voor een complottheorie ...maar waarschijnlijk is het gewoon Annick. Ik probeer het vooral interessant te houden voor mezelf  ::rofl::

Ooh zo!

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #33 Gepost op: 26-01-2023, 14:28:31 »
Sander is in aflevering 1 en 2 op Annick en Soy gegaan. Hij zegt in aflevering 3 dat hij zich niet kan voorstellen dat Annick de Mol is. Hij gaat dan ook vol voor Soy, en ligt eruit...
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #34 Gepost op: 26-01-2023, 14:35:27 »
Sander is in aflevering 1 en 2 op Annick en Soy gegaan. Hij zegt in aflevering 3 dat hij zich niet kan voorstellen dat Annick de Mol is. Hij gaat dan ook vol voor Soy, en ligt eruit...

Niet verrassend. Het enige wat zeker uit aflevering 3 te halen is, is weer ferme minpunten voor Daniel en Soy.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #35 Gepost op: 26-01-2023, 19:58:06 »
Sander is in aflevering 1 en 2 op Annick en Soy gegaan. Hij zegt in aflevering 3 dat hij zich niet kan voorstellen dat Annick de Mol is. Hij gaat dan ook vol voor Soy, en ligt eruit...
Daar is geen bewijs voor.

Sander was al ‘afwezig’ bij het afscheid van Froukje. Ik zie hem er voor aan om impulsief een reisje naar Sierra Leone te boeken wat nu ‘lekker dichtbij’ was en waar zijn hart ligt en vervolgens de test niet of expres slecht in te vullen en weg te gaan.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #36 Gepost op: 27-01-2023, 12:08:57 »
Bij Splinter in 'Niet de Mol' gaf hij aan vol op 1 persoon gegaan te zijn. Hij zei nog: "Ik dacht ik heb HEM". Aangezien hij in aflevering 1 + 2 op Annick en Soy zat en in aflevering 3 zei 'zich niet voor te kunnen stellen dat Annick de Mol is' lijkt het er toch sterk op dat hij all-in op Soy is gegaan.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #37 Gepost op: 28-01-2023, 01:53:14 »
Dat durf ik wel met zekerheid te zeggen, omdat hij Annick eigenlijk afschrijft en ik vermoed niet dat hij in één aflevering volledig op een nieuwe mol is gegaan. Conclusie: vol op Soy eruit. Niet dat ik Soy ook maar één moment verdacht heb eigenlijk.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #38 Gepost op: 31-01-2023, 17:12:40 »
Om de contekst te snappen, eerst ff wat ik in de Jurre thread zij.


Ik begreep eerst ook niet waarom Nabil het geld niet mee nam en Jurre het mee nam, maar kwam er door Mol talk achter dat dat dus niet de uitgang was. Leuk gespeeld dus met ingang/uitgang, meer er over in de Soy thread.

Voor de komende aflevering twijvel wel beetje of  ik Jurre na huis stuur of weer als verliezer of als 2e verliezer. Maar ik denk dat ik weer voor Verliezer ga.

Ik twijvel dus f Soy wel bij de uitgang stond. En dat ingang/uitgang gedoe heeft een mooie link met dat Soy mogelijk uit het spel had moeten gaan en nu weer in. Grote vraag, zal hij zich her pakken. Of juist de vraag of hij wel of niet door de mand gaat vallen met ze mogelijke geheim: De Kanidaat met het rode scherm Of is hij de mol die zich some wel (er uit) en soms niet (er in) laat zien.

Met andere woorden hij valt niet af en Nabil is de lul....

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #39 Gepost op: 31-01-2023, 18:10:08 »
Opdracht "het schip ingaan" 6m23:
weer zo'n M-teken van Soy.