Auteur Topic: [Poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 26198 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 31-01-2023, 17:23:37 »
Nabil. Bij het gesprek met Rik dacht ik eerst nog dat hij een rood had scherm had gekregen en nu de kans kreeg om die ongedaan te maken. Maar Rik bleek te liegen en tijdens dat gesprek kwam er alleen bij hem een waarschuwings bell in beeld. Nabil zou mogelijk gedacht hebben dat hij na huis zou moeten en leek heel erg opgelucht (lachende 3e van de 3) later.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #101 Gepost op: 1-02-2023, 12:10:20 »
Nabil

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #102 Gepost op: 1-02-2023, 12:33:40 »
Jurre. Alleen al om het feit dat na Sander dan opnieuw de torenhoge favoriet op dit forum exit is, terwijl er nog geen tunnelinstortingen zijn geweest bij de landelijke favoriet...... dan hebben ze ons fanatieke molloten toch echt wel goed te pakken  ::heks:: ::spook:: ::respect::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #103 Gepost op: 1-02-2023, 14:45:26 »
Niemand gaat afvallen of anders Nabil.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #104 Gepost op: 2-02-2023, 05:49:17 »
Jurre. Alleen al om het feit dat na Sander dan opnieuw de torenhoge favoriet op dit forum exit is, terwijl er nog geen tunnelinstortingen zijn geweest bij de landelijke favoriet...... dan hebben ze ons fanatieke molloten toch echt wel goed te pakken  ::heks:: ::spook:: ::respect::

Ik zou het juist fijn vinden als Soy er uit gaat, de torenhoge molfavoriet van het grote publiek. >:D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #105 Gepost op: 2-02-2023, 09:52:40 »
Als Soy het rode scherm had is hij nu in het voordeel bij de test, dus ik denk niet dat hij af zal vallen. Ben er nog niet uit wie wel.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #106 Gepost op: 2-02-2023, 12:00:34 »
Anke denk ik.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #107 Gepost op: 2-02-2023, 14:30:23 »
ALS Soy het rode scherm had (ik ben zeker niet overtuigd, Soy is een acteur), dan heeft hij inderdaad informatie: hij moet op een andere mol. Maar een molswitch is riskant. Pakt hij de goede mol nu? En weet hij voldoende dingen over deze persoon?

Dus hij kan er nog steeds op een (andere) verkeerde mol uit gaan.

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #108 Gepost op: 2-02-2023, 15:47:06 »
Het zou me niets verbazen als Nabil de volgende afvaller is.
Jurre en Nabil komen als laatste twee kandidaten aan de beurt in de podcast van Rik en een van de twee kandidaten uit de podcast van Rik is tot nu toe altijd de afvaller geweest dit seizoen. De volgende afvaller is dus of Jurre, of Nabil.
Uit een analyse van de kleuren van de pixels voor en nadat Nabil zijn scherm te zien krijgt bij Op(k)offeren blijkt dat hij hoogstwaarschijnlijk in de vorige aflevering het rode scherm had. Natuurlijk heeft hij hierdoor nu wel extra informatie over wie niet de mol is die de overige kandidaten niet hebben, waarschijnlijk tunnelde hij op Ranomi gebaseerd op zijn testbiechten. Ik kan me echter nog voor de geest halen dat Nabil in extra beeldmateriaal van na de eerste aflevering zei dat hij dacht dat hij de afvaller was en dat uit dit beeldmateriaal blijkt dat hij toen al hoogstwaarschijnlijk de testvragen op slechts een persoon heeft ingevuld. Ondanks dat Annick verder waarschijnlijk bijna alle vragen op dezelfde persoon heeft ingezet als Nabil bij de laatste test (Annick zei dat ze weinig gespreid heeft en dat Nabil en zij op een lijn zitten), had Nabil toen waarschijnlijk het rode scherm. Dat kan alleen als hij nog minder gespreid heeft bij die test dan Annick. Nabil lijkt dus iemand te zijn die in het algemeen weinig spreidt bij de test. Als hij dit tijdens de volgende test weer doet en weer voor de verkeerde kandidaat gaat, is de kans dus best groot dat hij er de volgende aflevering definitief uit ligt. Ik gok dat hij zo ver is gekomen in het spel doordat hij veel geluk heeft gehad.

Dit is overigens het extra beeldmateriaal waar ik op doel:
https://www.youtube.com/watch?v=C9TgqdCfRdU&t=1s

Het vreemde is dat dit extra beeldmateriaal nu verborgen is op het officiële Wie is de mol? Youtube kanaal (je kunt het dus niet meer vinden als je het op dit kanaal zoekt, ik heb het ook slechts terug gevonden via een link in het extra beeldmateriaal topic op dit forum). Je ziet ook onder de titel ´verborgen´ staan. Eerst was dit filmpje niet verborgen op dit kanaal, ik kan me namelijk herinneren dat ik dit filmpje voor het eerst vond via het Youtube kanaal. Het filmpje lijkt bewust een tijdje nadat het is geüpload verborgen te zijn door degenen die het officiële Wie is de mol? Youtube kanaal beheren, terwijl al het overige extra beeldmateriaal hier nog steeds op is te vinden. Waarom is dit gedaan? Is het soms nu we wat verder gevorderd zijn in het seizoen een probleem dat wij kijkers te zien krijgen dat Nabil niet zo van het spreiden bij de test lijkt te zijn..?

Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #109 Gepost op: 2-02-2023, 15:54:38 »
Dat is raar ja, terwijl het best kan zijn dat een kandidaat leert van z'n fouten en bij de volgende testen meer gaat spreiden.

Als je Nabil naar Rik ziet komen (vlak voor het offerspel) is hij ook nerveus, Rik vraagt aan hem hoe het gaat. Zou hij daar ook al aanvoelen dat hij de test niet goed heeft gemaakt?

Offline Molloat

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #110 Gepost op: 2-02-2023, 15:57:51 »
Dat is raar ja, terwijl het best kan zijn dat een kandidaat leert van z'n fouten en bij de volgende testen meer gaat spreiden.

Als je Nabil naar Rik ziet komen (vlak voor het offerspel) is hij ook nerveus, Rik vraagt aan hem hoe het gaat. Zou hij daar ook al aanvoelen dat hij de test niet goed heeft gemaakt?

Ja, dat is mogelijk.

Ik bedacht me net trouwens dat ik pas begonnen ben met het extra beeldmateriaal kijken via het Youtube kanaal na aflevering 3. Waarschijnlijk is het extra beeldmateriaal van de beelden na de eerste executie dus ook pas na aflevering 4 verborgen op het Youtube kanaal...

Online WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #111 Gepost op: 2-02-2023, 17:38:25 »
Geen idee waarom die op verborgen staat, maar staat nog wel gewoon in de afspeellijst van dit seizoen:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLfxm8KrnYL2bToFYS_3TGNytBwmscBlyi

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #112 Gepost op: 2-02-2023, 17:42:56 »
Niemand

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #113 Gepost op: 2-02-2023, 20:08:07 »

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #114 Gepost op: 2-02-2023, 20:55:14 »
Dat is raar ja, terwijl het best kan zijn dat een kandidaat leert van z'n fouten en bij de volgende testen meer gaat spreiden.

Als je Nabil naar Rik ziet komen (vlak voor het offerspel) is hij ook nerveus, Rik vraagt aan hem hoe het gaat. Zou hij daar ook al aanvoelen dat hij de test niet goed heeft gemaakt?
En wat nou als Nabil de mol is, dan is het voor hem toch ook spannend? Je moet wel een hoog bedrag krijgen om weg te spelen. En altijd leuk om later terug te zien: Hoe gaat het? Goed, ik heb veel vertrouwen binnen de groep opgebouwd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #115 Gepost op: 3-02-2023, 04:48:25 »
Oh ik dacht dat het een grote spoiler was dat ofwel Nabil ofwel Jurre eruit vliegt. Geen spoilertags dus. Maar van de twee vind ik het logisch dat Jurre eruit gaat want in de Wie-verdenkt-wie zie ik toch wel een duidelijk opzetje dat Nabil de finale haalt.
Ik zou het juist fijn vinden als Soy er uit gaat, de torenhoge molfavoriet van het grote publiek. >:D
Dat gaat ook zeker nog wel gebeuren ::jaja:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #116 Gepost op: 3-02-2023, 18:10:01 »
Indien Soy de mol is loopt Jurre risico, want Soy is zijn kamergenoot en kan zijn toneelstukje daar voortzetten.

De makers vonden aflevering 4 de beste ooit. Je zou denken dat er dan nog meer speelt dan alleen mooie opdrachten. Misschien dat degene met het rode scherm heel ver komt, zelfs gaat winnen? Dat zou een bak zijn.

« Laatst bewerkt op: 3-02-2023, 18:12:33 door Dusss »

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #117 Gepost op: 3-02-2023, 18:34:03 »
De makers vonden aflevering 4 de beste ooit.

Hoe weet je dat?
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #118 Gepost op: 3-02-2023, 18:36:19 »
Ik meen dat ergens gelezen te hebben.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #119 Gepost op: 3-02-2023, 19:57:32 »
Ergens? Dat is wel heel vaag.