Huh.. waar kwam dit gevoel dan vandaan bij jullie. Ik vond haar een prima kandidaat en had dat gevoel totaal niet. Dat ze haar twijfels over andere kandidaten uit in een bus is toch niet pesten of roddelen? Dan zou ik iemand achter zijn of haar rug om een "naar mens" noemen op een forum of benoemen dat je blij bent dat iemand er uit is, nog eerder zo bestempelen.
Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom ik dit vond - ik vond de manier waarop ze over Ranomi praatte als 'sporter' (en dat was ook nog eens dom, want zwemmen en hardlopen lijkt niet eens op elkaar) echt heel vervelend. Ze kwam op mij over als een naar persoon, tja, dat is ook het risico dat je loopt als je op TV komt.
Volgens mij mogen we gewoon zeggen dat we blij zijn dat iemand eruit is, net zoals dat je het jammer mag vinden. Ze deed mij gewoon te veel denken aan mensen die mijn middelbare schooltijd hebben verpest en daar heb ik geen zin in in een van mijn favo programma's.
Stoken kan ook anders, in België gebeurt dit zo vaak en het komt nooit zo over als het hier gebeurde.
Nogmaals, we hoeven het er niet mee eens te zijn, maar dit is een forum voor meningen dus tja, ik ben blij dat ik voor mij 'leukere' kandidaten overhoud.