Auteur Topic: [Kandidaat] Froukje de Both  (gelezen 3914 keer)

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2023, 22:03:58 »
Ik vond haar aanpak vandaag echt irritant. Ze gaf me het gevoel van een roddelende stokende puber. En daardoorzou ik haast aan haar gaan twijfelen. Daarom blij dat ze er uit is.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2023, 23:50:55 »
Huh.. waar kwam dit gevoel dan vandaan bij jullie. Ik vond haar een prima kandidaat en had dat gevoel totaal niet. Dat ze haar twijfels over andere kandidaten uit in een bus is toch niet pesten of roddelen? Dan zou ik iemand achter zijn of haar rug om een "naar mens" noemen op een forum of benoemen dat je blij bent dat iemand er uit is, nog eerder zo bestempelen.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #22 Gepost op: 14-01-2023, 23:56:18 »
Kan er niet mee zitten dat ze zo deed, integendeel. Er is op dit forum - meer dan terecht - nogal eens kritiek op het gegeven dat WIDM steeds minder een spel wordt dat op het scherpst van de snede gespeeld wordt en in plaats daarvan steeds meer een luxe schoolreisje. Om die trend te keren lijkt me geroddel en gekonkel op zijn tijd alleen maar goed. Daarnaast hebben we in de geschiedenis van de Mol al veel 'heftiger' gedrag gezien dan dat van Froukje.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2023, 00:59:40 »
Kan er niet mee zitten dat ze zo deed, integendeel. Er is op dit forum - meer dan terecht - nogal eens kritiek op het gegeven dat WIDM steeds minder een spel wordt dat op het scherpst van de snede gespeeld wordt en in plaats daarvan steeds meer een luxe schoolreisje. Om die trend te keren lijkt me geroddel en gekonkel op zijn tijd alleen maar goed. Daarnaast hebben we in de geschiedenis van de Mol al veel 'heftiger' gedrag gezien dan dat van Froukje.

Zeer juist. ::jaja::
Woosie down?

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2023, 08:04:14 »
Huh.. waar kwam dit gevoel dan vandaan bij jullie. Ik vond haar een prima kandidaat en had dat gevoel totaal niet. Dat ze haar twijfels over andere kandidaten uit in een bus is toch niet pesten of roddelen? Dan zou ik iemand achter zijn of haar rug om een "naar mens" noemen op een forum of benoemen dat je blij bent dat iemand er uit is, nog eerder zo bestempelen.

Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom ik dit vond - ik vond de manier waarop ze over Ranomi praatte als 'sporter' (en dat was ook nog eens dom, want zwemmen en hardlopen lijkt niet eens op elkaar) echt heel vervelend. Ze kwam op mij over als een naar persoon, tja, dat is ook het risico dat je loopt als je op TV komt.

Volgens mij mogen we gewoon zeggen dat we blij zijn dat iemand eruit is, net zoals dat je het jammer mag vinden. Ze deed mij gewoon te veel denken aan mensen die mijn middelbare schooltijd hebben verpest en daar heb ik geen zin in in een van mijn favo programma's.

Stoken kan ook anders, in België gebeurt dit zo vaak en het komt nooit zo over als het hier gebeurde.

Nogmaals, we hoeven het er niet mee eens te zijn, maar dit is een forum voor meningen dus tja, ik ben blij dat ik voor mij 'leukere' kandidaten overhoud.

Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2023, 09:22:48 »
Waarom is het naar om te constateren dat Ranomi niet hard kon rennen, wat apart is voor een topsporter? Het is gewoon stoken om Ranomi verdacht te maken. Als het gemeend was had ze dit voor zich gehouden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2023, 10:26:33 »
Well, hail and farewell. Wat een vervelende vrouw. Stoken in die bussen, roddelen, alsof het mean girls was. Je zit toch niet op de middelbare school? En dan die krokodillentranen… nee, aan mij niet besteed, ciao.

Het is net hoe je het ervaart als toeschouwer. Toen ik datzelfde fragment zag: tenminste iemand die in wie is de mol niet als gezellig schoolreisje opvat. Wie is de mol is een spel van list en bedrog. Binnen dat spel mag je best een beetje stoken, de boel opjutten, bewust verkeerde foto's pushen.

En Froukje deed dat voor mij beter dan all out gaan zoals Soy deed. Die manier van overacten is niet aan mij besteed. Jammer dat Froukje er uit ligt. Ik had haar niet als mol verdachte maar wel als kandidaat die ver zou kunnen komen in het spel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje de Both
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2023, 20:49:27 »
Zeer spijtig dat ze er uit is. Ik had haar graag nog veel langer in het spel gehad. Vond haar een smaakmaker en haar opmerkingen een wenselijke bijdrage.

Ik vind haar ook lekker fel hier:

« Laatst bewerkt op: 16-01-2023, 23:24:41 door Mit »