Daniël had ook best wel mooie foto's voor iemand die nog nooit een camera had vast gehouden, maar dat vinden we wel geloofwaardig en dat Jurre (die misschien wel vaker heeft gefotografeerd en als hij de mol is sowieso geoefend heeft) mooie foto's kan maken niet?

Daarnaast kan je volgens mij best een foto van die hoogte maken als je erbij gaat liggen, daarvoor hoeft hij echt niet uit de auto te klimmen. Stel, de foto was niet door Jurre gemaakt, dan had een professionele fotograaf óók niet uit de auto mogen gaan, dus blijkbaar kan de foto dan wel degelijk vanuit de auto genomen worden.
Die onscherpe achtergrond vind ik verder vooral heel donker, het lijkt me (als iemand die ook wel eens wat heeft gehobbyfotografeerd op voornamelijk de automatische stand

) niet onmogelijk dat een enorm goede camera best automatisch het diafragma hoog kan instellen bij het goede licht en de goede positie. Daarnaast was het volgens mij niet een verplichting dat ze hem op de automatische stand lieten staan - als Jurre inderdaad vooraf een cursus heeft gevolgd heeft hij misschien wel wat gespeeld op de handmatige stand. En ten slotte kan het volgens mij ook prima nabewerkt worden.