Auteur Topic: [Aflevering 5] Terugkeer  (gelezen 8410 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #40 Gepost op: 4-02-2024, 19:43:00 »
Tussen 02:24 en 02:28 direct na het openen van Babs' kist vindt er een onderonsje plaats tussen Rian en Rick.
Wat zou Rian daar gezegd of opgemerkt hebben? Let vooral op de reactie van Rick in de achtergrond.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #41 Gepost op: 4-02-2024, 21:27:54 »
Wat was dit voor totáál waardeloze aflevering!?

Een opdracht waarbij de vraag is "raad onze regels".
Een opdracht waarbij je het bedrag zo onrealistisch is dat je weet dat ze het niet gaan halen en het alleen maar geld kost
En en opdracht waarbij verd*mme wéér jokers tegenover geld worden geplaatst en wat gewoon totaal random gokken is. Dit kún je niet eens goed of fout doen.

Waar hebben we naar zitten kijken?

En kan de volgende eindredacteur alsjeblieft bij de Belgen op bezoek gaan om te kijken hoe je troeven in een opdracht verwerkt?

Het idee is toch dat de mol opdrachten molt? Dan moeten die opdrachten natuurlijk wel háálbaar zijn.

Echt.

Kansloos.

En het had zo mooi kunnen zijn. De opdracht met de piñata's was oprecht leuk bedacht. Het huis met de 38000 euro was oprecht leuk bedacht. Alles met Dennis Weening was oprecht leuk bedacht. Dat de uitkomst van opdracht 1 2008 euro was, was oprecht leuk bedacht.

Maar dan moet je dat allemaal wel verwerken in haalbare opdrachten.

Ik ga dit ook niet terugkijken ook. Je gaat hier toch niks uithalen. Dus die molpunten schuiven wel een weekje op.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2024, 21:42:49 »
hahaha! Ik geef je helemaal gelijk.  ::ok::  >:D

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #43 Gepost op: 4-02-2024, 22:18:47 »
Tussen 02:24 en 02:28 direct na het openen van Babs' kist vindt er een onderonsje plaats tussen Rian en Rick.
Wat zou Rian daar gezegd of opgemerkt hebben? Let vooral op de reactie van Rick in de achtergrond.

Dat rick er ook geen invloed op heeft zoiets? blijf het raar vinden dat babs maar gewoon terug mag komen zonder consequenties.. Maar ik ben nog steeds lichtelijk in schok dat mijn mol naar huis is en ben ook benieuwd wat het doet voor de groepsdynamiek of gaat fons nu alles opeisen?

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #44 Gepost op: 4-02-2024, 22:26:49 »
Wat was dit voor totáál waardeloze aflevering!?


Dit was ook mijn gevoel.

Sowieso was dit voor mij al 1 van de mindere seizoenen, maar deze aflevering sloeg echt alles.

Ik heb eigenlijk niet eens meer zin om het seizoen af te kijken. Dat is echt voor het eerst.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #45 Gepost op: 5-02-2024, 00:35:39 »
Ik heb eigenlijk niet eens meer zin om het seizoen af te kijken. Dat is echt voor het eerst.

Ja, woorden van gelijke strekking gebruikte ik gisteren al: het moet aanstaande zaterdag echt een goede aflevering worden, want als we nog een keer zulke rommel voorgeschoteld krijgen, kan ik het voor mezelf amper meer verantwoorden om er tijd aan te besteden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #46 Gepost op: 5-02-2024, 07:22:18 »
Ik ben sinds dit jaar weer actief aan het meespeuren hier. Het ligt dus niet aan mij dat het dit jaar een beetje vreemd voelt? Ik twijfel of we niet een Annemarie Jung mol hebben. Zo een die niets doet, af en toe een beetje geld binnen harkt en dan heel trots is als het klaar is.

Ik heb wel echt hard gelachen de afgelopen twee afleveringen. Dat kwam vooral door Jeroen en Tooske (Mijn totaal onrealistisch wensmol).

Maar ik heb ook steeds het gevoel dat ik geen zin heb in Mol Talk, of Podcasts etc. Terwijl dat meestal een van m'n favo dingen is aan een Nederlands seizoen! 🤎

Hopelijk is het toch een topper. Ondertussen maar genieten van de chaos en streken van Tooske en hopen dat Babs wint...want ja ik was al fan in afl. 1 en ik denk dat we een Paul Rabberingetje gaan zien!  ::tandpastasmiley::

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #47 Gepost op: 5-02-2024, 10:11:33 »
Het wordt echt met de aflevering slechter hè? Zo jammer dit! :\'(

Ja hè… ik vind het ook heel zonde.

De eerste opdracht was onduidelijk, hier heb je 4 cijfers en zoek het maar uit.
De tweede opdracht was onmogelijk goed te doen, vooral als je 1/3e van de tijd die je hebt in een langzame auto moet zitten en je dus maar 30 minuten hebt om veel kleine stukjes plattegrond uit piñatas te slaan met een kleine stok.
Opdracht 3 was ik al afgehaakt, ik heb niet opgelet maar zag wel mijn Mol -€3000,- pakken. Tunnel is bevestigd hierdoor, maar zo jammer dat hij verder niets hoeft te doen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2024, 10:17:48 door Annuh »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #48 Gepost op: 5-02-2024, 11:01:30 »
Verzoek om feedback zoveel mogelijk in het Evaluatietopic te geven ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #49 Gepost op: 5-02-2024, 12:30:31 »
Ik wil dit ook wel graag weten. Kan iemand een overzichtje maken van favoriete mol per kandidaat, zodat dit in 1 overzicht duidelijk is?

Kandidaat - favoriete mol
Anna -
Babs -
Rian -
Tooske -
Fons -
Jeroen -
Kees -
Rosario -



We zagen een testvraag over wie de ultieme mol was? Klopt het dat de kandidaten dat ergens hebben geschreven? Molboekje?
Welke kandidaat heeft Dennis als favoriete mol?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #50 Gepost op: 5-02-2024, 13:03:44 »
Ik wil dit ook wel graag weten. Kan iemand een overzichtje maken van favoriete mol per kandidaat, zodat dit in 1 overzicht duidelijk is?

Kandidaat - favoriete mol
Anna - Jurre Geluk en Merel Westrik wel leuk (weet niet wie ze de beste vond)
Babs - Dennis Weening
Rian - Jeroen Kijk in de Vegte
Tooske - Schoonzus Susan Visser heeft het goed gedaan maar ze had hem snel in de smiezen
Fons - Dennis Weening
Jeroen - Jan Versteegh (leuke, sneaky Mol)
Kees - Dennis Weening
Rosario - Everon Jackson Hooi (van alle seizoenen die hij gezien heeft)
Jip - Jan Versteegh
Justin - Jan Versteegh (bijzonder gecharmeerd)

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #51 Gepost op: 5-02-2024, 13:56:25 »
Dankjewel!  ::ok::

Kunnen we dan voorzichtig concluderen dat de vraag over 'Wie is je favoriete mol' die werd getoond in de laatste aflevering, vermoedelijk een vraag is uit een volgende aflevering? (wat betekent dat Rian de volgende afvaller is, omdat Jeroen Kijk in de Vegte niet in het lijstje voorkomt).

Dit is iets wat een aantal seizoenen geleden ook al een keer verkeerd was gegaan. Een vraag uit een latere exectie die verkeerd gemonteerd is in een eerdere aflevering. Daardoor makkelijk te herleiden wie de volgende afvaller wordt.

Ik weet natuurlijk niet of dat nu ook zo is, maar de kans is aanwezig..

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #52 Gepost op: 5-02-2024, 14:14:44 »
Dankjewel!  ::ok::

Kunnen we dan voorzichtig concluderen dat de vraag over 'Wie is je favoriete mol' die werd getoond in de laatste aflevering, vermoedelijk een vraag is uit een volgende aflevering? (wat betekent dat Rian de volgende afvaller is, omdat Jeroen Kijk in de Vegte niet in het lijstje voorkomt).

Dit is iets wat een aantal seizoenen geleden ook al een keer verkeerd was gegaan. Een vraag uit een latere exectie die verkeerd gemonteerd is in een eerdere aflevering. Daardoor makkelijk te herleiden wie de volgende afvaller wordt.

Ik weet natuurlijk niet of dat nu ook zo is, maar de kans is aanwezig..
Niet direct, Jeroen vinkt Jan Versteegh aan, die had alleen hij zelf, Jip en Justin als favoriete mol.
Nu Jeroen eruit ligt zou het voor de toekomst ook geen relevant antwoord meer zijn.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2024, 14:20:02 »
goede aanvulling  ::ok::
Dan blijf ik mijn punten toch maar inzetten op Rian  ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2024, 16:47:38 »
Huh, mastermol?

Je geeft zelf terecht aan dat er bij die vraag een optie bij de antwoorden niet staat voor een kandidaat die nog in het spel is ( nl rian heeft jeroen kijk in de vegte als favoriete mol, zie molboekje of posts in dit topic )

Dan meldt iemand iets over dat jeroen spitzenberger jan versteegh aanklikt, zijn favoriete mol.

Hoe verklaart dat de missende optie?  Ik denk dat die persoon even de verkeerde jeroen in gedachten had
In mijn optiek is er weer een keer een vraag gemonteerd in een verkeerde aflevering en klopt de conciusie dat rian voortijdig een exit gaat maken .

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #55 Gepost op: 5-02-2024, 16:49:54 »
Hoe verklaart dat de missende optie?  Ik denk dat die persoon even de verkeerde jeroen in gedachten had
In mijn optiek is er weer een keer een vraag gemonteerd in een verkeerde aflevering en klopt de conciusie dat rian voortijdig een exit gaat maken .
Zou kunnen. Het kan ook zijn dat Rian bij de vragenlijst voor deelname aan het programma iets anders heeft ingevuld dan bij de vragenlijst voor het Molboekje.
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #56 Gepost op: 5-02-2024, 16:55:25 »
Kandidaat - favoriete mol
Anna - Jurre Geluk en Merel Westrik wel leuk (weet niet wie ze de beste vond)
Babs - Dennis Weening
Rian - Jeroen Kijk in de Vegte
Tooske - Schoonzus Susan Visser heeft het goed gedaan maar ze had hem snel in de smiezen
Fons - Dennis Weening
Jeroen - Jan Versteegh (leuke, sneaky Mol)
Kees - Dennis Weening
Rosario - Everon Jackson Hooi (van alle seizoenen die hij gezien heeft)
Jip - Jan Versteegh
Justin - Jan Versteegh (bijzonder gecharmeerd)

 ::ok:: dank je wel!
Dit komt dus rechtstreeks uit het molboekje. Leuk om te zien dat Dennis bij drie kandidaten favoriet is.

edit testvraag 18 bijgevoegd.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2024, 17:55:24 door Mollem »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #57 Gepost op: 5-02-2024, 18:23:19 »
::ok:: dank je wel!
Dit komt dus rechtstreeks uit het molboekje. Leuk om te zien dat Dennis bij drie kandidaten favoriet is.

edit testvraag 18 bijgevoegd.
Dacht eerst nog even, misschien buiten beeld gevallen. Maar de antwoordmogelijkheden staan alfabetisch dus dat kan niet.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2024, 19:46:49 »
Verzoek om feedback zoveel mogelijk in het Evaluatietopic te geven ::vergroot::.

Feedback? Ik geef geen feedback, ik geef commentaar ;) Kan dus prima in dit topic, want het is commentaar op aflevering 5 :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 5] Terugkeer
« Reactie #59 Gepost op: 5-02-2024, 20:13:11 »
Feedback? Ik geef geen feedback, ik geef commentaar ;) Kan dus prima in dit topic, want het is commentaar op aflevering 5 :)
Was niet specifiek reactie op jou maar een algemene opmerking, vandaar ook geen citaat.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human