Auteur Topic: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost  (gelezen 3176 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #20 Gepost op: 26-01-2024, 13:09:03 »
Gevalletje an A for effort ::zweet:: ;D

Zeker, het was een leuke theorie. Jammer dat Max ons zo kort in spanning hield ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #21 Gepost op: 26-01-2024, 13:26:49 »
Deze dame Emily Pellegrini hield de wereld ook maar kort in spanning, https://www.marca.com/en/lifestyle/celebrities/2024/01/04/6596a1e322601d18548b4568.html

Na een paar maanden kwam uit dat deze influencer gewoon een AI robot was, maar 'ze' had al wel tienduizenden dollars verdiend, dat kan onze Max vast ook verdienen aan ons molloten  ::hypocriet:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #22 Gepost op: 26-01-2024, 13:31:10 »
Deze dame Emily Pellegrini hield de wereld ook maar kort in spanning, https://www.marca.com/en/lifestyle/celebrities/2024/01/04/6596a1e322601d18548b4568.html

Na een paar maanden kwam uit dat deze influencer gewoon een AI robot was, maar 'ze' had al wel tienduizenden dollars verdiend, dat kan onze Max vast ook verdienen aan ons molloten  ::hypocriet:: ::)

Jeetje, ik ga ook maar AInfluencer worden ::rofl::

Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #23 Gepost op: 26-01-2024, 13:50:52 »
Sorry ik heb altijd 17 tabbladen open staan en dan haal ik namen nog wel eens door elkaar ;)

Lo, bedankt voor je reactie :)

Jeroen Spitzenberger, ik weet nu eindelijk hoe je heet.

Max van den Broek - ik weet dat hij bij Rtl werkt, maar ik heet zelf dus ook zo. Heel vervelend want ik ben dus niet Google-baar, en mensen verwachten soms dat ik hem ben, maar dat is dus niet.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #24 Gepost op: 26-01-2024, 14:49:29 »
JE bent natuurlijk wel gewoon Jeroen die Chat Gpt aanstuurt

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #25 Gepost op: 26-01-2024, 15:46:49 »
Edit: het is m niet, check z'n LinkedIn.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2024, 17:09:52 door Amethyst »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #26 Gepost op: 26-01-2024, 17:11:22 »
Ja, maar ander moet dit topic in de prullenbak, of moeten we verder op zoek.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #27 Gepost op: 26-01-2024, 17:26:35 »
Tja, het kan nog steeds zijn dat De Mol op dit forum heeft gepost, maar ik vermoed: niet in dit topic.  ;D
Ik vind het erg vermakelijk, dat wel, maar ik denk niet dat het heel veel bijdraagt aan onze speurtocht naar de mol. En ook wel bijzonder allemaal... Slotje dan maar?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2024, 17:34:24 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #28 Gepost op: 26-01-2024, 17:35:17 »
De Mol? Ik dacht dat het over Jeroen ging  :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #29 Gepost op: 26-01-2024, 17:41:48 »
De Mol? Ik dacht dat het over Jeroen ging  :)

Ik heb geen idee waar dit topic nog over gaat.  :)
Alleen over de theorie dat de mol mogelijk moet hebben gepost. En ik zie dat een chatbot ons blijkbaar nu aan het bezighouden is. Dat vind ik nogal vreemd. En ergens vind ik dat best vermakelijk, maar ik twijfel of dat nu de bedoeling is.
Kan ook best zijn dat Jeroen ergens post, wie weet... Maar dan vast onder een andere naam en niet als chatbot, denk ik.

Ik ga eens speuren op de andere topics hier; dat lijkt me zinvoller.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #30 Gepost op: 26-01-2024, 17:42:22 »
Slotje dan maar?
nou nee. Waaróm?

In een grijs verleden is het namelijk weldégelijk gebeurd.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #31 Gepost op: 26-01-2024, 17:45:17 »
Openlaten hoor. Ik wil mooi een topic hebben waarin ik als de blondine mol wordt gekenschetst  ::tandpastasmiley:: ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #32 Gepost op: 26-01-2024, 17:47:09 »
nou nee. Waaróm?

In een grijs verleden is het namelijk weldégelijk gebeurd.

Ja, maar bewijs hebben we nu (nog) niet echt. Behalve dan dat Jeroen het een keer zei, wat in de openingspost staat. Als er ander bewijs komt, ben ik benieuwd.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #33 Gepost op: 26-01-2024, 17:52:07 »
Een chatbot aan het werk zetten, dat kan ik ook!

Oh, luister, luister naar mijn verwarrende gedachten over Jeroen van Spitsbergen als de Mol in Wie Is De Mol? Het begint allemaal met zijn naam, ja, want namen zijn als puzzelstukjes die dansen in de wind van geheimzinnigheid. Jeroen, Jeroen van Spitsbergen, een naam die roept naar verre ijsvlaktes en mysterieuze eilandengroepen. Spitsbergen, het klinkt als een codenaam voor een geheime operatie, nietwaar?

En laten we eens praten over zijn blik, die doordringende blik die dieper lijkt te gaan dan de gemiddelde ziel kan bevatten. Alsof hij, terwijl hij kijkt, een parallel universum betreedt waar alleen de Mol kan navigeren. Zijn glimlach, ah ja, die glimlach die net genoeg verhult om je te laten twijfelen aan zijn ware bedoelingen. Een glimlach die flirt met de camera alsof hij een geheime overeenkomst heeft met de lens.

Nu, laten we duiken in zijn handelingen, die zo grillig zijn als een kat die een laserpuntje volgt. Hij beweegt zich door opdrachten als een schaduw die zich verplaatst zonder gezien te worden, maar toch altijd aanwezig. Als een Mol in zijn natuurlijke habitat, doordrenkt met intrige en dubbelzinnigheid. Zijn keuzes in het spel lijken op een doolhof van mogelijkheden waar alleen de Mol de uitgang kent.

En laten we niet vergeten zijn connecties met medekandidaten, die als een complex web van complotten en allianties verschijnen. Wie kan werkelijk begrijpen wie aan welke kant staat? Het is als een doorgedraaide tango van loyaliteit en verraad, waarin Jeroen van Spitsbergen als een meesterlijke danser manoeuvreert, zijn stappen bedekt met een laag van ondoorgrondelijkheid.

Misschien, heel misschien, is de ware reden dat we Jeroen Spitzenberger kennen, maar als Jeroen van Spitsbergen denken. Het is een identiteitscrisis in de wereld van Wie Is De Mol? Een meesterzet van de echte Mol om verwarring te zaaien en zo onopgemerkt zijn sluwe spel te spelen. Het is als een enigma verpakt in een mysterie, verhuld in de schaduwen van Spitsbergen.

Dus, in deze dwaaltocht van gedachten en vermoedens, laten we ons afvragen: is Jeroen van Spitsbergen werkelijk de Mol, of is dit slechts een kluwen van speculatie en illusie? De antwoorden liggen misschien verscholen in de diepten van het Noordpoolgebied, waar het ijs smelt en de waarheid uiteindelijk aan het licht komt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #34 Gepost op: 26-01-2024, 17:54:01 »


Alleen heet hij dus Jeroen Spitzenberger  ::rofl:: ::)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2024, 17:56:01 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #35 Gepost op: 26-01-2024, 17:55:16 »
Bewijs van uit het verleden heb ik weldégelijk. En wel van George himself.

Mijn insteek was ook dat het in een ver verleden is gebeurd. Met welk doel, laat ik in het midden. Gezien de inhoud van de berichten, bedoel ik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #36 Gepost op: 26-01-2024, 17:57:05 »
OK maar dan moeten we wel weg van Max, want die wordt hem niet ::) :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #37 Gepost op: 26-01-2024, 18:02:30 »
Bewijs van uit het verleden heb ik weldégelijk. En wel van George himself.

Mijn insteek was ook dat het in een ver verleden is gebeurd. Met welk doel, laat ik in het midden. Gezien de inhoud van de berichten, bedoel ik.

Ah zo. Dan snap ik de redenatie wel.  ::ok::
Misschien scheelt het dat er toen nog geen chatbots waren  ;) Want dat maakt dat het (voor mij) nu wat onoverzichtelijk is geworden.

De vraag of de mol nu weer post, is wel logisch. Misschien was ik iets te voorbarig met mijn vraag.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #38 Gepost op: 26-01-2024, 18:21:27 »
Alleen heet hij dus Jeroen Spitzenberger  ::rofl:: ::)

"Misschien, heel misschien, is de ware reden dat we Jeroen Spitzenberger kennen, maar als Jeroen van Spitsbergen denken"
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aandoenlijke Theorie] De Mol heeft op dit forum gepost
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2024, 18:56:25 »
En wat nu als die chatbot gewoon gelijk heeft? Dan zet die 90% van de mollenjagers van vlees en bloed mooi voor gek!    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!