Auteur Topic: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen  (gelezen 8492 keer)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #40 Gepost op: 22-01-2024, 18:49:11 »
Tooske zegt dat hun groepje helemaal niks heeft gedaan (2.2):



In vergelijking met de rest lijkt Sor hier wel snel en erg nadrukkelijk met zijn reactie

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #41 Gepost op: 24-01-2024, 18:28:08 »



Rian maakt op het laatst oogcontact met Rik. Wenkbrauwen omhoog, van: had ik je niet gezegd dat ik dit kon? I got this.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2024, 18:46:10 »
Volgens mij is het oogcontact voordat ze het groene scherm te zien krijgt

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2024, 16:55:11 »
aflevering 1 na afloop van 1.2 Speeddate. Rik zegt: 'Wie had er een vrijstelling en is hem nu kwijt?'.
Kan een manier zijn om een mol in te seinen dat de groep goed gescoord heeft en voor te bereiden op wat komen gaat.
Reactie op dat moment met name van Fons.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #44 Gepost op: 28-01-2024, 21:52:43 »
In vergelijking met de rest lijkt Sor hier wel snel en erg nadrukkelijk met zijn reactie

Sor is sinds afl. 1 een van m'n hoofdverdachten, maar ik vond het er in afl. 3 en 4 te dik op liggen. Maar de verdachte momentjes blijven zich opstapelen.

Hieronder nog zo'n megaverdachte reactie van Sor, maar nu omdat hij z'n reactie te klein houdt en als enige niet verbaasd lijkt:



Rik: "MIN 500 EURO!!!"




Nog eentje dan. Vijf mensen met een scherp oog voor detail.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2024, 22:18:46 door Amethyst »

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #45 Gepost op: 28-01-2024, 22:56:40 »
Sor is sinds afl. 1 een van m'n hoofdverdachten, maar ik vond het er in afl. 3 en 4 te dik op liggen. Maar de verdachte momentjes blijven zich opstapelen.

Hieronder nog zo'n megaverdachte reactie van Sor, maar nu omdat hij z'n reactie te klein houdt en als enige niet verbaasd lijkt:



Rik: "MIN 500 EURO!!!"




Nog eentje dan. Vijf mensen met een scherp oog voor detail.


Dit is echt heel erg verdacht, vooral die tweede lijkt het alsof hij al weet wat er gaat gebeuren.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #46 Gepost op: 28-01-2024, 23:08:12 »
Ik vind bij dat scherp oog van detail juist de resctie van kees heel opvallend, zo van ja jongens gaan jullie dat maar even doen .

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #47 Gepost op: 28-01-2024, 23:32:10 »
Dit is echt heel erg verdacht, vooral die tweede lijkt het alsof hij al weet wat er gaat gebeuren.

Toch vertrouw ik het niet. Een kandidaat met verdachte lichaamstaal die lang in het spel zit, is een goudmijn voor de productie. Vooral het moment waar je het over hebt, lijkt bewust zo geknipt.

Ook op het MIN 500 EURO-moment staan natuurlijk meerdere camera's gericht. Als de Mol niet gewenst reageert, hoeven ze dat niet zo te tonen. (Kan me ook voorstellen dat Rick aan de Mol heeft gevraagd om hier aan de zijkant te gaan staan. Val je sowieso minder op.)

Ik vind bij dat scherp oog van detail juist de resctie van kees heel opvallend, zo van ja jongens gaan jullie dat maar even doen .

Klopt, en lijkt daarom ook een verdachtmaking van de regie. Had er niet op deze manier in gehoeven.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #48 Gepost op: 29-01-2024, 12:52:49 »
Dit is echt heel erg verdacht, vooral die tweede lijkt het alsof hij al weet wat er gaat gebeuren.

Dat lijkt maar zo door dit gifje. De arm van Jip gaat namelijk tegelijkertijd omhoog maar die zie je niet zo goed.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2024, 11:30:54 »
Als 2 boten naast elkaar varen en je weet, als mol, dat elke boot dezelfde raadsels krijgt die geld opleveren,
en iemand op je boot roept plots heel luid een juist antwoord ("Qatar!"),
ben je dan heel blij of eerder ongerust dat de andere boot het ook gehoord heeft?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2024, 12:37:26 »
Dit! Dacht dat Rian als mol alleen baalde van Jeroens goede antwoord. Maar die blik naar de andere boot is inderdaad ook veelbetekenend.
::vergroot::

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #51 Gepost op: 3-02-2024, 13:07:49 »
Rian zit sowieso niet erg lekker in het spel de afgelopen weken en op de boot deed ze ook haast niks. Dat maakt deze ene hoofdbeweging moeilijk om te duiden.
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2024, 13:22:42 »
Het zou ook wel kunnen dat haar mol op de andere boot zit en ze dat ook in de gaten wil houden.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2024, 13:37:23 »
Valt op dat Rian hier nogal geforceerd oogcontact zoekt met (vooral) Jeroen.

Misschien vreest Mol Rian mede-acteur Jeroen het meest. Is het overcompensatie. Van: ik durf dat gewoon.



Hier reageert ze ook apart:


Het lijkt allemaal nogal bedacht. Naast het (te) opvallende gedrag van een paar andere spelers, waar de focus in dat shot op ligt, valt het niet zo op, maar de Mol reageert hier natuurlijk 'enthousiast', zoals Everon dat deed bij de +2000.





::rofl:: instant classic
« Laatst bewerkt op: 3-02-2024, 14:01:13 door Amethyst »

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2024, 14:38:35 »
Gifjes zijn niet echt duidelijk, op de beelden zie je het beter.

Zowel Rian als Kees hebben bij de eerste eliminatie wat beweging in de nek.






Dit was niet te zien in de afleverng, maar wel in de recap aan het begin van aflevering 2.
Wanneer Rik de 6 vrijstellingen afneemt, zien we Jip Anna opzoeken om te vieren. Anna daarentegen kijkt weg van de groep, naar iemand van de crew.
Een 'Oh f*ck'-momentje van Anna?

« Laatst bewerkt op: 3-02-2024, 14:40:14 door Molshoop_ »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2024, 17:00:39 »

Dit was niet te zien in de afleverng, maar wel in de recap aan het begin van aflevering 2.
Wanneer Rik de 6 vrijstellingen afneemt, zien we Jip Anna opzoeken om te vieren. Anna daarentegen kijkt weg van de groep, naar iemand van de crew.
Een 'Oh f*ck'-momentje van Anna?

Ja, verdacht. Vorig jaar knipoogde Jurre naar een crewlid, na een geslaagde molactie.




Dankjewel voor de close-ups. Wat vond je trouwens van Anna's schermreactie in afl. 2? (Zien we die überhaupt?)
« Laatst bewerkt op: 3-02-2024, 19:26:21 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #56 Gepost op: 3-02-2024, 17:38:15 »
In een spotje met Chantal Jansen kon je zien dat Anna Gimbrčre best kan acteren. Dat zag er overtuigend uit.

Bij slechte uitslagen reageert ze als eerste met ‘hoe kan dat nou?’  Superverbaasd. En maakt een draaiende beweging binnen de groep om de ‘reacties te peilen’.
Bij de keuze bij het worstelen een hele show. Die handen voor de ogen leek gespeeld, normaal reageert ze veel sneller.
Bij eliminatie afl. 2 en bij kiesmomentje van de sleutel van de kist, zit ze helemaal te trillen. Heel overdreven, alsof ze een anti-stuiterbal-pilletje is vergeten te slikken. Of toch niet zon goede actrice? Dat trillen zag je zelfs bij de eliminatie van Sor afl.2, alsof ze veel op hem als mol had ingevuld.

Bij het voorstellen zei ik al ‘de spanning zit er bij Anna wel op’. En dat is er nog steeds. Af en toe denk ik wel eens ‘ je gaat toch niet een Philipje doen?’

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #57 Gepost op: 3-02-2024, 22:59:51 »
Anna momentje aflevering 5. Even rekenen na de eerste opdracht.

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #58 Gepost op: 3-02-2024, 23:11:17 »
Rian had vandaag een aparte grimas op haar gezicht, vlak voordat Jeroen rood kreeg.

Offline Draaksje

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2024, 13:22:14 »
Rian had vandaag een aparte grimas op haar gezicht, vlak voordat Jeroen rood kreeg.
Klopt, viel mij ook op. Maar ze lacht altijd wel wat vreemd tijdens eliminatie.