Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 7018 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2024, 22:13:00 »
Je beschrijft een ideale situatie, die helaas niet zo is. Door de jaren heen hebben meerdere oudmollen een gloedvol betoog gehouden waarom iemand de mol was terwijl ze wisten dat dit niet klopte (omdat ze op de hoogte waren van de echte identiteit). Het zou heel fijn zijn als dat niet gebeurt, graag zelfs, maar de ervaring van de afgelopen jaren leert anders.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2024, 22:14:55 »
Maar.. heeft er ook wel eens een oud-mol, die het wel wist een betoog gehouden over de daadwerkelijke mol? Anders zou je er dus alsnog voorzichtige conclusies aan kunnen verbinden  :-X

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2024, 22:23:59 »
Maar.. heeft er ook wel eens een oud-mol, die het wel wist een betoog gehouden over de daadwerkelijke mol? Anders zou je er dus alsnog voorzichtige conclusies aan kunnen verbinden  :-X

Volgens mij niet, in ieder geval geen oudmol die op de hoogte was. Niet alle oudmollen zijn natuurlijk op de hoogte, meestal gaat het om de directe voorganger(s).

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Moltalk
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2024, 19:43:54 »
Inge zat goed dan? (en jurre en soy voegden idd weinig toe)

En dan hebben splinter en marlijn voorkennis?

Volgens mij hebben die dat echt niet...
Het was overigens weer erg leuk om in het publiek te zitten en nadien gesproken te hebben met Babs, Rian, Justin en Jip. Rosario wel gezien, niet gesproken. Kees was direct na de uitzending weg. Fons, Anna en Tooske niet gezien. En Jeroen was nog onderweg van Mexico naar huis  ::)

Anke en Daniel waren er trouwens ook. Was een gezellige boel  :D

« Laatst bewerkt op: 9-01-2024, 19:47:48 door Kristel1976 »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #24 Gepost op: 10-01-2024, 15:37:49 »
Vind moltalk niet verbeterd tov vorig jaar. Ik mis Rop.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #25 Gepost op: 10-01-2024, 15:44:38 »
Vorige keer werd in Moltalk Jurre opvallend uit de wind gehouden. Dus let ik erop wie er dit keer uit de wind wordt gehouden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Moltalk
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2024, 15:45:56 »
Vind moltalk niet verbeterd tov vorig jaar. Ik mis Rop.

ik mis Arjen  :-X

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2024, 16:24:38 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #28 Gepost op: 13-01-2024, 16:45:24 »
Vorige keer werd in Moltalk Jurre opvallend uit de wind gehouden. Dus let ik erop wie er dit keer uit de wind wordt gehouden.

?

Jurre was de enige die vragen mocht beantwoorden.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #29 Gepost op: 13-01-2024, 16:57:05 »
Meer rust?

ik mis Margriet en Chris nog steeds. Marlijn vind ik superslecht (zit ook geen enkele lijn van verbetering in), niet ontspannen.

Mogelijk is de chaos te wijten aan het feit dat het snel na de aflevering is en de echte hints nog gevonden moeten worden.

Inge Iepenburg vind ik onnavolgbaar en wat ik er wel van begrijp denk ik, no way, dat is niet wat er gebeurde.

ofwel, ik kijk niet meer. Het is niet te doen! haha.


Offline Paarseorka

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2024, 17:42:55 »
Moltalk vanavond op NPO1 vanwege sport oid. Misschien is dit al ergens gezegd en heb ik daaroverheen gelezen dan alvast sorry daarvoor.
Marit Daphne Sigrid Bella Robèrt Lakshmi Laetitia Jip

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #31 Gepost op: 14-01-2024, 21:14:39 »
Moltalk was een groot feest met Anke en Charlotte. Die laatste is dan ook nog eens oud-mol.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2024, 19:28:38 »
Sor werd ook in Moltalk nogal gepushed. Thomas, Ranomi en Kim hadden hem alle drie als verdachte. En mochten dat precies in een aflevering waarin hij verdachte dingen deed, komen toelichten.
Splinter en Marlijn deden er nog een schepje bovenop, door te zeggen dat het zo snel oplossen van het doolhof 'echt raar' was. En dat het verdacht was dat Sor 26 driehoeken zei ipv 27 'want doen Mollen toch ook hè, vlak erbij in de buurt'.

Ik lees vaak dat Moltalk onafhankelijk is en dat ze het daar ook niet weten, maar ik kreeg toch het idee dat de productie graag ziet dat Sor wat meer in de spotlights komt.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #33 Gepost op: 17-02-2024, 22:00:07 »
Erg moeten lachen om Tina vandaag  ::rofl::

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #34 Gepost op: 17-02-2024, 22:04:29 »
Meer rust?

ik mis Margriet en Chris nog steeds. Marlijn vind ik superslecht (zit ook geen enkele lijn van verbetering in), niet ontspannen.

Mogelijk is de chaos te wijten aan het feit dat het snel na de aflevering is en de echte hints nog gevonden moeten worden.

Inge Iepenburg vind ik onnavolgbaar en wat ik er wel van begrijp denk ik, no way, dat is niet wat er gebeurde.

ofwel, ik kijk niet meer. Het is niet te doen! haha.

Ik kijk nog steeds om te zien of ik iets interessants gemist heb, maar ik vind het vooral een ons-kent-ons gedoetje met mensen die iets te popi jopie doen. En die Marlijn mag van mij ook lekker iets anders gaan doen, maar Magriet trek ik ook niet (:

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #35 Gepost op: 17-02-2024, 22:07:29 »
Vond het erg grappig!

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #36 Gepost op: 17-02-2024, 22:08:42 »
Ik kijk nog steeds om te zien of ik iets interessants gemist heb, maar ik vind het vooral een ons-kent-ons gedoetje met mensen die iets te popi jopie doen. En die Marlijn mag van mij ook lekker iets anders gaan doen, maar Magriet trek ik ook niet (:

Eens. Maar het concept is eigenlijk al gedoemd om te mislukken. In een halfuur 3 opdrachten uitleggen, 3 gasten daarover laten vertellen, hints van kijkers thuis laten zien op het scherm EN een molloot interviewen (dat stuk ontbrak vandaag toch? of heb ik dat even gemist?)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #37 Gepost op: 17-02-2024, 22:31:18 »
Geen kandidaten die uit de wind worden gehouden, dat is een verbetering. Hoewel Froukje de Both naar mijn idee Anna als mol heeft maar die uit de wind probeerde te houden door Kees als mol aan te prijzen.  :P
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 22:33:12 door Run »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #38 Gepost op: 17-02-2024, 23:14:15 »
Erg moeten lachen om Tina vandaag  ::rofl::

Geestig is die, hè!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Moltalk
« Reactie #39 Gepost op: 17-02-2024, 23:34:06 »
Ja, als Tina volgend jaar Moltalk zou mogen gaan presenteren, met Horace als sidekick  ::tandpastasmiley:: zou wel leuk  zijn voor het programma   ::rofl::