Auteur Topic: [WIDM] In de Media  (gelezen 5694 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[WIDM] In de Media
« Gepost op: 24-11-2023, 16:20:39 »
Alles wat je over het programma, de presentator, de crew en de kandidaten in de media tegenkomt, kun je kwijt in dit topic.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2024, 14:07:13 »
Deze week dubbelinterviews in diverse media??
Iig deze twee gespot.

Wij zijn geabonneerd op de Avrobode maar  de nieuwe gids is nog niet binnen.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2024, 10:52:48 »
Voor het 24e seizoen van 'Wie is de Mol?' reisden acteur Jeroen Spitzenberger en wetenschapsjournalist Anna Gimbrère in het geheim naar Mexico. ‘Ik hoop vooral dat ik een beetje normaal overkom.’

Hoe vonden jullie het om gevraagd te worden?
Anna: “Ik vond het een enorme eer. Eerder was het te lastig om een paar weken vrij te nemen voor de opnames. Dit jaar kwam het perfect uit, en ik was ook toe aan een nieuw avontuur.”
Jeroen: “Eind vorig jaar werd ik weer gepolst en ik zag mogelijkheden in mijn agenda. Dus het was eigenlijk nu of nooit, het is gewoon ontzettend leuk om te doen. Behalve dat het programma mooi gemaakt is, vind ik het altijd zo aandoenlijk, al die kijkers die zich verliezen in rare complottheorieën over blauwe versus gele veters.”

Hadden jullie een spelstrategie bedacht?
Anna: “Ik vertrouw mijn ratio meer dan mijn gevoel. Ik heb vooraf wel erg nagedacht wat ik een logisch type zou vinden om de Mol te spelen en gekeken naar Mollen uit de eerdere series. Verder heb ik geprobeerd om de statistiek voor me te laten werken. Ik wil graag de controle houden, voor zover dat überhaupt kan in dit spel.”
Jeroen: “Ik had wel strategieën in mijn hoofd, maar ja, je weet totaal niet in welke realiteit je terecht gaat komen. Dan kun je op tactieken kauwen tot je een ons weegt, maar of die je nou ver gaan brengen betwijfel ik.”

Dit staat er sowieso in...
« Laatst bewerkt op: 4-01-2024, 10:56:22 door ThaStayFan »

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2024, 13:17:28 »
De VARA-gids had ook een leuk interview met oud-kandidaten over vriendschappen die ze aan hun deelname hebben overgehouden.
È stata opera della TALPA!

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2024, 19:12:38 »
Bij deze het artikel uit de AVROBODE:



Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #5 Gepost op: 4-01-2024, 19:29:54 »
Top bedankt.

De post viel net om 19.00 uur pas bij ons op de mat. Nog geen tijd gehad om te scannen.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2024, 19:56:37 »
Bedankt voor het uploaden van het interview!!

Als Anna zegt dat ze "benieuwd is hoe ze over komt", dan zit ze vast niet één aflevering in het spel...

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2024, 11:06:09 »
Er zit in de eerste aflevering een Molactie die Rik superspannend vond, zo vertelt hij op NPO Radio 2. Daarnaast zegt Rik: ‘Als mensen iets van een glazen driehoekje hebben gezien [een topito], dan kan dat heel goed kloppen.’
« Laatst bewerkt op: 5-01-2024, 11:29:45 door Molzkovicz »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2024, 12:28:05 »
Zit die niet op die figuur die ik net bij Gifjes post, boven de pols aan de kleding vast zat een driehoek.
Dat is niet de molbadge die om de nek wordt gedragen, die zit daar achter de waaier.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2024, 20:27:25 »
Ik hoorde Kees van der Spek in RTL Boulevard iets zeggen als "dat hang ervan af hoeveel afleveringen je erin zit". Wat de vraag was weet ik niet meer precies, maar iets in de trant van hoe hij het vond om deel te nemen aan het programma. Hoe dan ook, uit het antwoord leid ik af dat hij niet erg lang in het programma heeft gezeten en misschien wel de gevreesde eerste afvaller was. Ik ga in ieder geval geen punten op hem inzetten in de app.
Grappig dat in het topic over de eindstand Kees op plek 10 staat en dat hij tegelijkertijd #1 staat in de poll wie de mol is.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2024, 20:35:02 door MartinJ »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2024, 22:52:42 »

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2024, 08:53:58 »
Wie is de Mol?-regisseur Rick McCullough stopt na twintig jaar https://www.nu.nl/media/6296821/wie-is-de-mol-regisseur-rick-mccullough-stopt-na-twintig-jaar.html

Misschien wel zijn eigen topic waard ;)

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2024, 15:49:42 »
Ik hoorde Kees van der Spek in RTL Boulevard iets zeggen als "dat hang ervan af hoeveel afleveringen je erin zit". Wat de vraag was weet ik niet meer precies, maar iets in de trant van hoe hij het vond om deel te nemen aan het programma. Hoe dan ook, uit het antwoord leid ik af dat hij niet erg lang in het programma heeft gezeten en misschien wel de gevreesde eerste afvaller was. Ik ga in ieder geval geen punten op hem inzetten in de app.
Grappig dat in het topic over de eindstand Kees op plek 10 staat en dat hij tegelijkertijd #1 staat in de poll wie de mol is.

Oeh, daar ben ik met Jeroen ooit zo gruwelijk ingestonken...
È stata opera della TALPA!

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2024, 11:33:43 »
https://www.ad.nl/show/wie-is-de-mol-komt-met-seizoen-met-onbekenden~af0a8781/

Wie is de Mol? komt met seizoen met onbekenden
AvroTros komt met een seizoen van Wie is de Mol? met onbekende kandidaten. Dat bevestigen ingewijden na berichtgeving van Tina Nijkamp maandag op haar instagramaccount. Niet Rik van de Westelaken gaat de reeks presenteren, maar Hila Noorzai.

AvroTros kan desgevraagd niets bevestigen noch ontkennen. ,,Ik kan er niets over zeggen”, aldus een woordvoerster van de omoep die op dit moment de 24ste editie uitzendt. Het seizoen is twee afleveringen oud. De reeks met onbekenden zou dus de 25ste zijn, een jubileumeditie, en is gepland voor NPO Start. Met de opnames zou reeds begonnen zijn.

Fans van het programma vragen al langer om een editie zonder bekende Nederlanders. In de Vlaamse versie, uitgezonden door Play 4, zijn het altijd al onbekenden geweest die de Mol proberen te ontmaskeren. In Nederland waren de eerste vier seizoenen, tussen 1999 en 2003, met onbekenden. Overigens is er sprake van een kleine trend: RTL stapt met De Verraders ook over van bekende naar onbekende kandidaten. Op 16 februari start op die zender al een eerste reeks.

Noorzai, die op televisie is te zien met het eerder opgenomen programma Born Winners, was in 2022 kandidaat bij Wie is de Mol?. Die serie werd toen gehouden in Albanië, de huidige reeks is in Mexico. Wanneer de editie van Wie is de Mol? met onbekenden te zien is op NPO Start, is niet bekend. Maar de verwachting is dat het programma pas in het najaar komt, omdat momenteel het huidige seizoen te zien is.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2024, 11:35:19 door SanderFMC »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2024, 11:50:57 »
Ik kan bevestigen dat ze inderdaad op reis zijn voor nieuw seizoen met onbekende Nederlanders ::hyper::

Ik was in september op de eerste selectiedag, waar een deel van de WIDM-crew aanwezig was ::jaja:: Ik heb me er stil over gehouden, maar het was echt heel gaaf om daar heel even onderdeel van te zijn ::bravo::
...óf niet!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2024, 11:51:55 »
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2024, 11:54:47 »
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
Dat kon wel, alleen stond er niet bij dat het over Wie is de Mol? ging.

Super leuk dit, ik wil al jaaaaaren een editie met onbekenden, dus dat het eindelijk komt maakt me ontzettend blij! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2024, 11:56:14 »
 ::bravo:: ::bravo:: meer WIDM is altijd leuk

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2024, 11:57:02 »
https://idtv.jotform.com/232153534173955?fbclid=IwAR35fe1GI7CWCXYfvoIY6bTWXfiA_48OgpavAa2E7A3Pf5bwxQNLK7Ii9N8

Avrotros en idtv komen met een nieuw programma namelijk "the game". Ik kan misschien wel in de Mol tunnel zitten maar ik vind het verdacht veel op Wie is de Mol lijken. Zouden we dan toch een seizoen krijgen met onbekende Nederlanders? ???
Hier was inderdaad een oproep gedeeld voor een seizoen met onbekende deelnemers. Ze hebben het op de selectiedag proberen te verbloemen, maar de hele selectieprocedure ademde Wie is de Mol?. Zelfs de locatie was een oud industriegebouw ::vergroot::
...óf niet!

Online PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2024, 12:03:17 »
Wat cool  ::bravo:: ::bravo:: Wie van hier gaan we terugzien straks?  ::vergroot::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'