Auteur Topic: [Aflevering 8] Zinvol  (gelezen 5886 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #20 Gepost op: 24-02-2024, 22:10:26 »
Dat zou ik wel heel gek vinden, dat de productie een mollenstreek neutraliseert.

Daar zou ik ook veel moeite mee hebben, maar het past wel in mijn beeld dat de productie meer en meer het mollen op zich neemt .

Geheimzinnigheid en spanning hebben bij mij niks met overzichtelijkheid te maken of het gebrek daaraan. Integendeel als iets onoverzichtelijk is , is het vaak niet spannend

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #21 Gepost op: 24-02-2024, 22:19:59 »
Goede aflevering, veel interactie, Sor op zijn best! Mooie omgeving!
Heb genoten ::bravo::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #22 Gepost op: 24-02-2024, 22:20:03 »
Mooie aflevering, 2 opdrachten gaf ruimte voor meer beelden van downtime en leuke interacties tussen de kandidaten!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #23 Gepost op: 24-02-2024, 22:26:23 »
Leuke aflevering. Wat n mooie tropische beelden. Krijg zin in vakantie 🌴

Nou dat. Na een voor mijn favoriet seizoen 2008 had ik Mexico al op mijn lijstje gezet. Maar dit seizoen bevestigt het nogmaals. Jordanië deed hetzelfde voor mij en een half jaar na wie is de mol 2009 op tv zat ik in Jordanië. Nu maar doen voor Mexico denk ik.

Eerste opdracht 1 op 1 over gezet vanuit de Mol. Beter goed gejat dan slecht bedacht. Tweede opdracht ook een herhaling van woorden opvissen ala Australië ipv opduiken. En natuurlijk een recenter seizoen. Natuurlijk vist Anna vooral lidwoorden op, maakt het Fons lastiger om geen discutabele zin te produceren. En dus is de kans op mingeld groter.

Als Sor de mol zou zijn en wist dat het op het hengelen naar woorden aan kwam. Dan had ie net als Anna het ene na het andere woord opgehaald. Is het dan weinig spannend? Wellicht. Is het recht toe recht aan? Ja. Maakt dat mij uit? Nope.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #24 Gepost op: 24-02-2024, 22:31:23 »
Heerlijke aflevering! Ondanks dat mijn Rian tunnel met donderend geraas in ingestort. Nu weer op zoek neer een nieuwe mol.  ???

Offline Liena

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2024, 22:34:03 »
Ze hebben veel interacties laten zien dus heb ik ook weer veel gelachen deze aflevering ::rofl:: Het is een leuke groep.

Ik vond deze aflevering fijner gemonteerd. Het viel mij op bij opdracht 1 dat biechten werden gebruikt als voice-over in plaats van het beeld steeds onderbreken.

En ik weet ook niet meer wie de mol is!! Tijdens deze opdrachten wisselde ik constant van mol. T is lekker lastig dit seizoen.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #26 Gepost op: 24-02-2024, 22:44:15 »
Natuurlijk vist Anna vooral lidwoorden op, maakt het Fons lastiger om geen discutabele zin te produceren. En dus is de kans op mingeld groter.
Anna viste tien woorden op, waarvan twee lidwoorden, net als Sor, maar die had maar vier woorden. Dus totaal wel veel lidwoorden, niet alleen van Anna.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #27 Gepost op: 24-02-2024, 22:49:12 »
Fijne aflevering. Mooi, vooral de opnames bij het nooit in gebruik genomen hotel en bij de blauwe lagune.
De plagerige opmerkingen van de kandidaten naar elkaar vond ik ook aardig.
En ik heb eindelijk eens hardop kunnen lachen om en met deelnemers, vooral met Sor en Fons en hun 'Macarena'.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #28 Gepost op: 24-02-2024, 23:09:35 »
Voor mijn gevoel eindelijk een aflevering die van het begin tot het einde klopte. Ik heb genoten!

De onderlinge interactie in het busje, heerlijk die plaagstootjes en dynamiek (en door de manier van filmen ook heel puur)
Prima opdrachten (o.a. met dank aan de mol)
Voor mijn gevoel minder irritant geknip en geplak in de edit van de opdrachten
De verdenkingen van de kandidaten vol in beeld (niet dat ik daar wat mee opschiet, want ben het spoor naar de mol bijster)

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #29 Gepost op: 24-02-2024, 23:25:06 »
Er valt wel weer weinig te puzzelen naar de mol, voor mij, met deze aflevering, dat is toch jammer.
Desondanks het helemaal niet chaotisch was, zowel bij het kaarthuis bouwen als het bordjes vissen, miste het groep-tegen-mol spelelement.

Verder was het wel een goed gelukte aflevering, leuk, goed in beeld gebracht, zoals al meerdere keren gezegd.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #30 Gepost op: 24-02-2024, 23:38:40 »
Super leuke aflevering je zag ook meer van de chemie in de groep..

Mooie opdrachten al vind ik het jammer (ook vanwege het vele geld dat in widm word gestoken) dat ze een opdracht moeten jatten en er geen zelf kunnen verzinnen als was dit wel een mooie opdracht..

Ben er nog niet helemaal uit wat ik van sor moet vinden, ben het tot zover met babs eens, hij is een betere mol dan anna, als sor gewoon fons en kees had doorgelaten en de mensen daarna had afgeschoten (fons bondje en kees vertrouwde ik het meest) dan was het voor mij nog een mol geweest.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #31 Gepost op: 24-02-2024, 23:39:34 »
En wéér zit kees achter de afvaller en legt zijn hand op de schouder van de afvaller...

ja, idd toen kees duidelijk achter rian zat wist ik al hoe laat het was voordat rick begon te praten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2024, 00:00:00 »
Afvallershint in sfeerbeelden
Rood dak
Gat in kerktoren
Galgelamp
Lampmet zeis.
Rian Gerritsen aan de galg/zeis.

Offline _Malle_Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2024, 00:01:58 »
Ja, vraag me toch af wat de kans is dat een persoon keer op keer achter de afvaller zit. Is toch meer dan toeval?!

De eerste paar afleveringen is de kans klein, maar naar mate er minder mensen overblijven is die kans steeds groter. En Kees is een boom van een vent, dus die zit sowieso achteraan.

Vreemd is wel dat hij, toen hij een vrijstelling had, tussen de andere kandidaten zat. Normaal zit een kandidaat dan naast Rik
Mollen ontmaskerd: Jurre, Renee, Jeroen, Rob, Merel, Jan, Thomas & Klaas (NL). Comfort, Uma, Lennart & Alina (BE).

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #34 Gepost op: 25-02-2024, 00:07:00 »
De eerste paar afleveringen is de kans klein, maar naar mate er minder mensen overblijven is die kans steeds groter. En Kees is een boom van een vent, dus die zit sowieso achteraan.

Vreemd is wel dat hij, toen hij een vrijstelling had, tussen de andere kandidaten zat. Normaal zit een kandidaat dan naast Rik

Ja dat viel mij ook op. Deze aflevering zat hij met Fons samen op de achterste rij, niet gek vanwege hun lengte. Echter, als ie op de plek van Fons zat was het weer een stuk moeilijker en gekker geweest als hij zijn hand op Rians schouder zou moeten leggen. Van de 2 plekken op de achterste rij zit hij dus op de meest gunstige.

Offline Pipodeclown

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #35 Gepost op: 25-02-2024, 00:53:40 »
Er waren drie dingen die mij enorm opvielen;

Er kwam een shirt in beeld met heel duidelijk 14 erop geschreven/ geplakt. Maar geen idee waar 14 naartoe wijst.

Even later kwam Sor in beeld met op de rug Antje geschreven. Heeft dit relatie met 14?

En Sor zegt na opdracht 1 "2000 euro voor jullie"

Of zie ik ze vliegen? 

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #36 Gepost op: 25-02-2024, 01:24:45 »
Antje is een verbastering van Anna... do with that what you will.  ::rofl::
Maar in de straattaal is het de aanduiding voor Antwerpen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Froky

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #37 Gepost op: 25-02-2024, 07:42:02 »
Goede aflevering. Wat leuke interactie tussen de kandidaten.

Opdrachten waarbij we alle regels vanaf het begin kennen.

Opdrachten die haalbaar zijn, maar die ook ruimte bieden voor menselijk falen/ mollen en alles ertussenin. Dit soort opdrachten zorgt er ook voor dat je bijna alles kunt tonen, want iedereen doet bedenkelijke dingen.

Mingeld bij de niet gebruikte woorden zorgde voor een extra mogelijkheid tot mollen, maar was misschien niet proportioneel mee het te verdienen geld.

En ook een edit die niet te zwaar dingen wegliet of door elkaar husselde.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2024, 07:47:08 door Froky »

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2024, 10:57:32 »
Toch wel een heel vreemd praatje van Rik tijdens de eliminatie.
"Wie is de mol", kijkt in de camera... net geen cliffhanger? En dan weer door...
 ???

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2024, 11:02:00 »
Toch wel een heel vreemd praatje van Rik tijdens de eliminatie.
"Wie is de mol", kijkt in de camera... net geen cliffhanger? En dan weer door...
 ???

Ik was ook even van m'n à propos toen ie dat deed, wat gaan we doen Rik?