Poll

Kan de mol een rood scherm krijgen?

Ja
60 (43.2%)
Nee
79 (56.8%)

Totaal aantal stemmen: 139

Auteur Topic: Kan de mol een rood scherm krijgen?  (gelezen 5135 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #60 Gepost op: 28-01-2024, 13:32:15 »
Ja, die discussie is ook wel eens gevoerd dacht ik  ::hypocriet::. Ik vind zelf dat de mol een rood scherm zou moeten krijgen dus ik laat dat 'kunnen' wel weg ::rofl::. Goed uitgevoerd, natuurlijk..... :). Nu kan het niet meer in deze serie :\'(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #61 Gepost op: 28-01-2024, 13:57:50 »
Maar dan zou de vraag ook anders moeten ;).

De meest interessante vraag als discussiepunt is: Vind je dat de mol een rood scherm zou moeten kunnen krijgen?
Dan heb je het echt over een stelling waarbij geen goed of fout is imo.

Mee eens. Kan het? Ja, is al aangetoond in andere series. Moet je het willen zoals we nu in deze Mexico serie het zien gebeuren? Vind ik van niet. Dan zou eerst de mol sowieso op de markt spullen moeten kopen, weten dat de 3 afvallers mogelijk zichtbaar zijn, de andere ophouden met vooral je richten op spullen kopen en vooral bij elkaar blijven. En je zult Jeroen als hulpmol moeten instrueren de sleutel van de mol te kiezen.

Het kan. Maar dat maakt de kans voor de andere twee afvallers de facto nul. En maak je ze blij met een dode mus. En is het hele heisa omtrent: hier een stuk topito, bewaak het goed, je zult het nodig hebben in de toekomst wat qua opzet lekker wat mysterie om zich heen had ook onderuit gehaald.

Dus puur feitelijk zoals de vraag is heb ik ja gestemd in de poll en blijf ik mijn antwoord. Zie als onderbouwing: de Mol en Wo ist der Maulwurf. Interessanter vind ik hoe ze het in NL zouden oppakken. En als ze dan toch graag inspiratie halen van de Vlaamse mol. Pak dit scenario dan ook net zo aan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #62 Gepost op: 28-01-2024, 14:32:04 »
Als je de Mol hier een rood scherm had willen geven had je de opdracht anders in moeten steken. Geen kans dat er niemand terug zou komen en alleen andere afvallers mee laten doen als die óók een kans maken om terug te keren.
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #63 Gepost op: 28-01-2024, 17:07:15 »
Zo simpel geschreven van pac, twee regels maar exact zo is het . Dat is de enige manier im het eerlijk en in eigen hand te kunnen houden ,

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #64 Gepost op: 28-01-2024, 18:10:32 »
En je zult Jeroen als hulpmol moeten instrueren de sleutel van de mol te kiezen.


Welnee, nergens voor nodig: ze moeten eerst nog terugvaren en de productie heeft dus alle tijd om het slot dat bij de gekozen sleutel hoort aan de 'juiste' kist te hangen.
 ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #65 Gepost op: 28-01-2024, 18:21:25 »
Heel simpel: ja een mol kan rood krijgen, is ook wel eens ingestoken in andere reeksen het moet alleen goed worden dichtgetimmerd door productie dan. In dit seizoen? Nee nee en nog eens nee. En zeker niets als de eerste afvaller de mol blijkt te zijn. Waar hebben we dan in afl 2,3 en 4 naar zitten kijken? Wie is de kandidaat zeker? Of een mol die niet kan mollen en een blokkentoren bouwt. No way.  ::rofl::

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #66 Gepost op: 28-01-2024, 19:08:54 »
Heel simpel: ja een mol kan rood krijgen, is ook wel eens ingestoken in andere reeksen het moet alleen goed worden dichtgetimmerd door productie dan. In dit seizoen? Nee nee en nog eens nee. En zeker niets als de eerste afvaller de mol blijkt te zijn. Waar hebben we dan in afl 2,3 en 4 naar zitten kijken? Wie is de kandidaat zeker? Of een mol die niet kan mollen en een blokkentoren bouwt. No way.  ::rofl::

Niet alleen dat. Op basis van wat zijn Jip en Justin dan afgevallen?
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kan de mol een rood scherm krijgen?
« Reactie #67 Gepost op: 28-01-2024, 19:33:19 »
Ik zou die hele app dit jaar buitenspel zetten, want dat is naar mijn mening de enige manier om de kijkers tevreden te houden die vanúit de app naar het programma kijken.

Herstellen van ten onrechte verloren punten zal niet of slechts ten dele werken.

Ik blijf hoe dan ook kijken, wellicht zit er nog een verborgen masterplan in, dat in het verdere verloop van het programma steeds meer ontrafeld wordt.