Auteur Topic: [Theorieën] Afvallerstopito  (gelezen 4641 keer)

Re: [Theorieën] Afvallerstopito
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2024, 22:52:37 »
Ik denk zelf niet dat er iemand terugkomt. Het lijkt me erg raar dat je in aflevering 1 afvalt en dan in aflevering 4 weer terugkomt. Dat voelt niet helemaal logisch. Ik gok dat deze 3 afvallers invloed kunnen hebben op een van de volgende opdrachten of bv samen 1 kandidaat een vrijstelling kunnen geven (misschien de afvaller, zodat er komende week niemand afvalt). Ze gaan dan samen een rol spelen in de volgende aflevering, maar ik denk niet dat iemand terugkomt.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Theorieën] Afvallerstopito
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2024, 11:14:50 »
Ik hoop dat je gelijk hebt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Theorieën] Afvallerstopito
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2024, 13:43:32 »
Vlak voordat Justin een rood scherm krijgt, zegt Rik: ‘Maar voor een van jullie raakt die pot buiten bereik. Degene die vanavond het spel moet verlaten.’ Als je Riks opmerking heel rechtlijnig opvat, kan Justin dus niet terugkeren en vervolgens permanent als kandidaat in het spel blijven. Dan zou de topito in elk geval voor hem dus een andere spelfunctie hebben. Of Justin is de Mol. De Mol krijgt de pot natuurlijk niet, maar ‘buiten bereik raken’ klopt dan eigenlijk niet, want die pot was voor de Mol sowieso al niet beschikbaar.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Theorieën] Afvallerstopito
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2024, 15:01:03 »
Vlak voordat Justin een rood scherm krijgt, zegt Rik: ‘Maar voor een van jullie raakt die pot buiten bereik. Degene die vanavond het spel moet verlaten.’ Als je Riks opmerking heel rechtlijnig opvat, kan Justin dus niet terugkeren en vervolgens permanent als kandidaat in het spel blijven. Dan zou de topito in elk geval voor hem dus een andere spelfunctie hebben. Of Justin is de Mol. De Mol krijgt de pot natuurlijk niet, maar ‘buiten bereik raken’ klopt dan eigenlijk niet, want die pot was voor de Mol sowieso al niet beschikbaar.

Hij was opzich penningmeester, dus wat dat betreft kan t héél bewust zo geformuleerd zijn