Auteur Topic: [Kandidaat] Babs Schutte  (gelezen 4063 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Babs Schutte
« Gepost op: 3-12-2023, 14:15:03 »
Babs Schutte


Praat mee over Babs! Hier kun je meer informatie lezen.
I will follow my inner gold

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2024, 01:31:45 »
Ik denk dat Babs in de finale zit van WIDM2024 als winnaar of verliezend finalist:

Een aantal jaar geleden kon je nog tot aan het moment van de eliminatie punten inzetten in de officiele WIDM app. Dat kan nu niet meer. Je moet je punten inzetten nog voordat je een minuut van de afleveringen hebt gezien. Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk omdat het dan een pure gok kan worden. Daarom stoppen ze tegenwoordig belangrijke hints in filmpjes vooraf. We hebben dat gezien vorig jaar met de badeendjes. Dat was echt een hele duidelijke hint richting Daniel en Ranomi. Deze twee kandidaten zaten beide in de finale.

Dit jaar hebben we de hint van de muzieksleutel, maar ook van de waarzeggers en de tarotkaarten. De muzieksleutel is duidelijk in het promo filmpje geplaatst zonder dat het een verwijzing is naar het seizoen in Mexico of de opdrachten die gespeeld gaan worden. Het betreffende shot lijkt ook meer getekend te zijn dan een daadwerkelijke foto van iets in Mexico wat een indicatie is dat het bewust in het filmpje is gestopt als hint. Uitleg over de muzieksleutel hint vind je in deze video van Siem:



Verder is waarschijnlijk het bekendste nummer van Babs Schutte als muziekartiest het nummer "Altijd Tijd". Een waarzegger en tarotkaarten voorspellen de toekomstige tijd. De waarzegger en de kaarten kan dus een hint zijn naar Babs.

Nu is het natuurlijk altijd lastig om van wellicht de minst bekende kandidaat een hint te verzinnen. Een hint naar het bekendste nummer van een muziekant is daarom het beste wat je kan doen.

Hoewel ik dus niet denk dat Babs daadwerkelijk de mol is ga ik waarschijnlijk toch op haar inzetten omdat ze volgens mij de kandidaat is die het minst waarschijnlijk gaat afvallen. Natuurlijk blijft het altijd een gok de eerste aflevering maar dat geldt voor iedere kandidaat. De reden dat ik denk dat Babs niet waarschijnlijk de mol is omdat ze geen presentator / acteur is maar ook onder de 30 jaar is. Tot op heden is er nog nooit een mol onder de 30 geweest en waren alle mollen (op de onbekende Nederlanders van de eerste seizoenen  en Rob na) acteurs of presentatoren. Ook dit kunnen ze natuurlijk ineens veranderen.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2024, 01:33:28 door RazorBlade »

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2024, 09:46:09 »
Een aantal jaar geleden kon je nog tot aan het moment van de eliminatie punten inzetten in de officiele WIDM app. Dat kan nu niet meer. Je moet je punten inzetten nog voordat je een minuut van de afleveringen hebt gezien.
Volgens de aftelklok in de app kan je je punten nog tijdens het grootste deel van de uitzending insturen.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2024, 10:25:35 »
Volgens de aftelklok in de app kan je je punten nog tijdens het grootste deel van de uitzending insturen.

Misschien dat ze dat nu weer veranderd hebben maar ik heb vorige jaar geloof ik niet meer mijn punten kunnen inzetten nadat de uitzending begonnen was.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2024, 13:11:57 »
Volgens mij was dat alleen het geval in de aflevering dat Sarah mogelijk terug zou keren.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2024, 17:44:47 »
We hebben voorgaande jaren heel vaak ook tijdens de aflevering nog in mogen zetten voor zover ik me goed herinner, maar niet in elke aflevering. Nu kan het gelukkig wel, anders wordt het wel heel lastig bij de 1e aflevering.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2024, 17:49:34 door Theovv »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #6 Gepost op: 6-01-2024, 17:46:46 »
het is nu 17:45u en in de app zie ik dat we nog 3uur 38min hebben, dus veranderen van inzet kan nog tot in de uitzending.
Vorig jaar was dat volgens mij inderdaad anders

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #7 Gepost op: 6-01-2024, 22:20:56 »
Las in het dagboek dat ze toch te weinig gespreid had.

Lijkt me dat als je nu al op 3-4 mensen gaat inzetten jezelf weinig foutmarge gunt al zou ik zelf in mijn hoofd ook al mensen afstrepen en daar niet op gaan stemmen.

Goed voor de mol dat ze naar huis lijkt me een veel te fanatieke kandidaat om echt veel molacties te doen en ik had echt het gevoel dat ze ver zou komen totdat de aflevering was afgelopen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2024, 22:22:41 »
Ze leek Rian niet helemaal te vertrouwen die laatste opdracht, dus ik ben benieuwd of haar tunnelvisiei die kant op is gegaan ::vergroot::

Jammer dat Babs eruit is, ik zag haar wel ver komen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2024, 00:21:03 »
Kunnen we rian dan afstrepen als mol omdat afgaande van de biecht babs op rian,tooske, kees en anna zat omdat ze duidelijk zei dat de mol niet bij portretten schilderen zat (leek mij ook onlogisch) dus daar heeft ze niet op gestemd, zou daar dan juist de mol zitten?

Ook omdat er nog best wat mensen (volgens de biechten) op babs zaten dus dan moet ze de test wel heel erg slecht gemaakt hebben dus dat geeft meer kracht aan jip, justin, jeroen of rosario als mol?

Maar ik kan de logica goed volgen als ik kandidaat was had ik ook vooral naar de middengroep gekeken.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2024, 01:16:39 »
In de Belgische mol noemde afvaller 2 de mol in haar biecht

Ze verdacht haar ook echt, maar spreidde te weinig op haar.

Kortom, geen conclusie aan maken
klaar voor de strijd

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2024, 11:45:01 »
https://www.rtvoost.nl/nieuws/2286702/zangeres-babs-schutte-ziet-met-deelname-widm-een-droom-uitkomen

"Af en toe heb je van die mensen die de perfecte kandidaat uithangen. Ik geloof daar niet zo in. Ik denk dat je zo ver mogelijk wilt komen. Als je kandidaat of de Mol bent, dan wil je het spel zo veel mogelijk saboteren en zo min mogelijk geld verdienen. Mijn tactiek was niet om zo veel mogelijk geld binnen te harken, ik keek naar wat de rest deed. Hier en daar juist expres even niet het geld oppakken en kijken of de rest reageert of niet."

Wanneer heeft Babs geld laten liggen?

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2024, 12:26:39 »
Kan natuurlijk ook een vooraf bedachte tactiek zijn, die niet uitgevoerd is kunnen worden

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2024, 13:31:29 »
Heel jammer dat ze als eerste een rood scherm kreeg. Vond haar een leuke energieke kandidaat. Hopelijk dat er toch nog een vervolg aan zit met die topito..  ::hypocriet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2024, 15:31:10 »
Als Babs weet terug te komen zal ze ver kunnen komen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2024, 16:07:10 »
Interessant, ik lees op nu.nl dat ze bij speeddate Tooske uittestte door haar als enige te vertellen dat ze een vrijstelling had. Tooske stemde op haar en vertelde haar dit nooit gedaan te hebben als ze het had verzwegen. Maar Tooske zou als mol ook geen andere keuze gehad hebben zonder door de mand te vallen natuurlijk.
Maar dit geeft ook de mogelijkheid dat Babs Tooske liet vallen als verdachte en meer is gaan tunnelen op haar andere verdachten met de gedachte dat een mol toch niet willens en wetens 1000 euro in de pot brengt.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2024, 18:29:04 »
Ik ben nu wel benieuwd wie haar broer is?!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2024, 20:04:50 »
Ik ben nu wel benieuwd wie haar broer is?!
Tweelingbroer Cas alias Afromeneer zit speelt vaak mee in haar band.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2024, 20:12:14 »
Interessant, ik lees op nu.nl dat ze bij speeddate Tooske uittestte door haar als enige te vertellen dat ze een vrijstelling had. Tooske stemde op haar en vertelde haar dit nooit gedaan te hebben als ze het had verzwegen. Maar Tooske zou als mol ook geen andere keuze gehad hebben zonder door de mand te vallen natuurlijk.
Maar dit geeft ook de mogelijkheid dat Babs Tooske liet vallen als verdachte en meer is gaan tunnelen op haar andere verdachten met de gedachte dat een mol toch niet willens en wetens 1000 euro in de pot brengt.


Ja, viel mij ook op. Reden om Tooske in het vizier te houden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2024, 18:16:35 »
Mocht ze terugkomen heeft ze een groot voordeel, maar we kunnen haar wel afschrijven als mogelijke mol.
Ich bin ein Bärliner!