Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen  (gelezen 9128 keer)

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2024, 23:39:33 »
... veel quizjes zijn geslaagd. Even kijken wie we dat specifiek te danken hebben...

Teruggekeken:


La Bamba
- Welke film maakte dit een hit? Jeroen: gokje voor 200eu? La Bamba? = goed
- Welke band scoorde in 1987 een hit? Jeroen: Los Lobos! Kees: 100%! = goed

Guantanamera
- In welk land werd dit nummer geschreven? Anna: Colombia? Rian/Tooske[08:23]: Cuba? Rosaria:ik zeg ook Cuba. = goed
- Wele US ex-president had dit op z'n zomerplaylist? Jeroen: Obama denk ik. = goed

Desperado:
- Hoofdrolspeler in deze film? Rian: Clint Eastwood, Jeroen: John Wayne. = fout: Antonio Banderas
- Wat is een desperado? Kees: wanhopige. Fons: Voortvluchtige? Rosario+Kees+Jeroen: verstotene. = fout: roekeloos/crimineel

Canta y No Ilores
- Welke NL artiest speelde dit op het Vrijthof? Rian en iedereen: André Rieu = goed
- Mexicanen spelen dit bij wat soort gelegenheden? Kees: wals, dus trouwerijen. Rosario: ja, een wals. Fons: in de podcast zei men met sportevenementen. Ze stemmen: Fons+Tooske voor sport. Anna, Kees, Jeroen, Rosario voor bruiloft. =fout: sport

La Cucaracha
- Wat betekend de titel? Anna, Fons, Jeroen en wellicht nog anderen: Kakkerlak! = goed
- Welk probleem heeft de kakkerlak? Anna: hij kan niet lopen. = goed

Macarena
- Hoe heet de band van deze hit? Jeroen: Los del Río = goed
- Hoe heet het vriendje? Tooske: Ijorino? Fons: Jorge. = goedgekeurd: Vitorino



GROEN = als eerste goed antwoord geven, of meteen instemmen (in beeld)
ROOD = fout / verwarring zaaien (in beeld)
Gezamenlijke antwoorden heb ik niet gekleurd.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 23:55:48 door daniwidm »

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2024, 23:40:56 »
Wil iemand terugkijken wie op minuut 08:23 Cuba als eerst zegt? Het moet Tooske of Rian zijn, ik kan de stem niet uitmaken.

Dan pas ik het hierboven aan. Dank!

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2024, 23:41:35 »
Anna: Clint Eastwood

Het is Rian die dat zegt.

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2024, 23:49:47 »
Anna: Clint Eastwood

Het is Rian die dat zegt.
Je hebt gelijk, dank, is aangepast! Uit haar mondhoek. Hmmm.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2024, 23:51:56 »
Je hebt gelijk, dank, is aangepast! Uit haar mondhoek. Hmmm.
Moet zeggen dat dit antwoord ook bij mij het eerste naar boven kwam  :-X

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2024, 23:55:05 »
Teruggekeken:


La Bamba
- Welke film maakte dit een hit? Jeroen: gokje voor 200eu? La Bamba? = goed
- Welke band scoorde in 1987 een hit? Jeroen: Los Lobos! Kees: 100%! = goed

Guantanamera
- In welk land werd dit nummer geschreven? Anna: Colombia? Rian/Tooske[08:23]: Cuba? Rosaria:ik zeg ook Cuba. = goed
- Wele US ex-president had dit op z'n zomerplaylist? Jeroen: Obama denk ik. = goed

Desperado:
- Hoofdrolspeler in deze film? Rian: Clint Eastwood, Jeroen: John Wayne. = fout: Antonio Banderas
- Wat is een desperado? Kees: wanhopige. Op de vlucht. Fons: Voortvluchtige? Rosario+Kees+Jeroen: verstotene. = fout: roekeloos/crimineel

Canta y No Ilores
- Welke NL artiest speelde dit op het Vrijthof? Rian en iedereen: André Rieu = goed
- Mexicanen spelen dit bij wat soort gelegenheden? Kees: wals, dus trouwerijen. Rosario: ja, een wals. Fons: in de podcast zei men met sportevenementen. Ze stemmen: Fons+Tooske voor sport. Anna, Kees, Jeroen, Rosario voor bruiloft. =fout: sport

La Cucaracha
- Wat betekend de titel? Anna, Fons, Jeroen en wellicht nog anderen: Kakkerlak! = goed
- Welk probleem heeft de kakkerlak? Anna: hij kan niet lopen. = goed

Macarena
- Hoe heet de band van deze hit? Jeroen: Los del Río = goed
- Hoe heet het vriendje? Tooske: Ijorino? Fons: Jorge. = goedgekeurd: Vitorino



GROEN = als eerste goed antwoord geven, of meteen instemmen (in beeld)
ROOD = fout / verwarring zaaien (in beeld)
Gezamenlijke antwoorden heb ik niet gekleurd.

Heel duidelijk. Alleen bij Obama dacht ik dat iemand anders Justin ook iets zei dat er maar een president een playlist had. Dus daar kwamen er ook meer op Obama uit dacht ik.
Jep justin zegt dat. Fons stemt in. Anna en wellicht Rian proberen nog wat verwarring te veroorzaken bij dat antwoord maar gaan vervolgens mee omdat Justin een hele speech houdt over Obama zijn playlist.

Bij desperados zou ik ook denken aan een wanhopige voortvluchtige dus dat antwoord van Kees en fons vond ik daar niet eens zo raar. Verstotende wel. 
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 23:58:40 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2024, 00:13:41 »
Ik dacht dat Jeroen het woord "vogelvrij verklaarde" zocht. Ik dacht zelf ook dat het zoiets was eigenlijk. Dat is wel een soort van verstotene,  dus zo gek vond ik het ook weer niet. En zo een crimineel heeft niets te verliezen dus zal zeker zeer roekeloos zijn.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2024, 00:29:45 »
Officieel:

Leenwoord uit het Spaans, in de betekenis van ‘roekeloos persoon’ voor het eerst aangetroffen in 1847 [1]

archaïsch Spaans voor bandiet, outlaw, struikrover (letterlijk is een desperado een "wanhopige")

Dus vandaar dat ik wanhopige zelf wel goed zou hebben geteld.

Beetje lastige vraag omdat er meerdere antwoorden goed kunnen zijn denk ik.
 
Maar wel echt een heel bekende film. Waarvan ik wel zou verwachten dat Jeroen die toch van mijn leeftijd is en een acteur het toch echt wel zou moeten weten.
Amerikaanse Remake van El Mariachi van Robert Roderiquez en De film waarmee hij doorbrak in Amerika.

Opzich is John Wayne daar sowieso een vreemd antwoord want die was al lang dood voor die film uitkwam. Die is uit 1907.

Desperado uit 1995.


Opzich was het tweede antwoord ook niet zo spannend want het eerste was toch al fout.

« Laatst bewerkt op: 21-01-2024, 00:34:50 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2024, 00:32:55 »
Ze moesten toch het eerste deel goed hebben om door te gaan voor de 2e vraag bij een song. En aangezien vraag 1 al fout was maakte het volgens mij al niet meer uit wat er bij de 2e geantwoord is. Hooguit kan de mol eens spontaan een goed antwoord geven omdat deze toch al niet meer telt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2024, 00:51:06 »
Ik had eerder vanavond nog even alsof ik notulen maakte de reacties van iedereen uitgeschreven, met daarbij mijn bedenkingen tussen haakjes.

Liedje 1 (vraag 1) welke film hoort bij nummer La Bamba?
Jeroen gokje: la bamba? (GOED!)
Anna? “ja prima”

Liedje 1 (vraag 1) Wie maakte La Bamba een wereldhit?
Jeroen: die weet ik! los lobos! (GOED)
Kees: 100% (zegt dit omdat dit toch wel goed is?)

Doorgaan na liedje 1?
Jeroen: ja!
Kees: jaaa
Fons: ho ho.. 1 goed
Sor: wil stemmen
Jeroen: maar misschien 2?
Kees: en we vinden het leuk
Jeroen: leuke avond hebben
Rian: ja (stemt in)
Anna: oke we doen nog een keer

Liedje 2 (vraag 1) Waar werd Guantanamera geschreven?
Tooske: wat betekent dit? Guantanamera?
Anna: Colombia?
… roept Cuba (wie riep dit!?)
Sor: zou ook zeggen Cuba
Rian knikt
Tooske ook Cuba
Noot: Anna zegt later zie je wel... als Rik de antwoorden bekend maakt...

Liedje 2 (vraag 2) Welke president had dit in zijn playlist?
Jeroen meteen Obama
Justin (niet de mol) meteen ook toehappen op Obama
Anna en Kees houden zich in beeld stil
Sor gaat ook mee met Obama

Doorgaan of stoppen na 2 nummers
Jeroen: derde liedje ja /nee?
Anna ja ik wil derde liedje
Jeroen ook derde liedje
Kees, (Anna) Tooske en  Sor steken hand ook op
Fons wil max uitgeven aan de vragen
Rian: zeker! (nog 1)

Liedje 3 (vraag 1) Wie speelde de hoofdrol in Desperado?
Tooske stuurt op Eastwood (fout)
Jeroen komt met John Wayne (fout!)
Kees gaat mee met Jeroen (ook fout!)
Tooske dreigt nog even Jeroen te vinden

Liedje 3 (vraag 2) wat is een desperado?
Kees: wanhopige
Jeroen: ja maar is het niet iemand die…
Kees: op de vlucht is of zo?
Jeroen: hoe gaan we dat zeggen?
Fons: voortvluchtige
Sor: VERSTOTENE! (dit is wel subtiel gestuurd...)
Jeroen: Verstotene, we hebben een antwoord!

Liedje 4 (vraag 1) Welke artiest speelde dit nummer op het Vrijthof
Rian: roept direct André Rieu
Hele groep volgt, hier viel niet te mollen, makkie

Liedje 4 (vraag 2) bij welke gelegenheid speelt men dit liedje in Mexico?
Kees: het is een wals, trouwerij
Sor: het is een wals
Fons: komt terug op de podcast, honkbal, voetbal events met veel muziek..
Kees: maar niet dit, dit is een wals dit hoor ik niet bij voetbal
Justin wil stemmen
Sport: Fons, Tooske (goed)
Bruiloft (fout!) Anna, Rian, Sor, Jeroen, Kees, Justin

Vijfde liedje doen?
Jeroen oppert
Anna steekt hand op, wil meer muziek
Kees ook vrolijk zijn hand opsteken
Fons: nee nee
Sor: steekt ook hand op
Wie de vijfde is, zien we niet, lijkt me Tooske

Liedje 5 (vraag 1) Wat betekent de titel?
Anna meteen kakkerlak (iedereen gaat er simpel in mee, valt niet te mollen)

Liedje 5 (vraag 2) Wat voor probleem heeft de kakkerlak?
Anna: hij kan niet lopen
Jeroen hij kan niet lopen

Door voor nummer 6?
Kees (vgm beetje dronken) nog één, nog één
Anna: nog éééén
Anna zegt 100 procent zeker te zijn over de kakkerlak die niet kan lopen

Fons wil niet door
Jeroen: wat is verschil met net?
Tooske zegt we zouden er 5 doen en dan klaar
Fons draait bij: voor plezier nog 1 dan stoppen we... (dit vind ik kandidaats)
Justin: makkelijk beïnvloedbaar
Jeroen: zijn we ook, lets go

Liedje 6 (vraag 1) Macarena
Jeroen: los del rio (niks tegenin te brengen voor een mol)

Liedje 6 (vraag 2) hoe heet de boyfriend?
Tooske: igorlino?
Fons: Jorge
Jeroen: zand in de motor Fons, bewust

Kees, Anna en Sor vind ik hier het verdachtste uit komen..
Fons: geeft me hoofdpijn met zijn gedrag (is sport goed zeggen dubbele psychologie van een mol die al op de radar staat?)
Jeroen: kandiaats
Rian en Tooske weinig van gezien.
« Laatst bewerkt op: 21-01-2024, 00:59:49 door MollenvangR »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2024, 01:18:06 »
Als je mol bent en je hoort de meerderheid meegaan met bruiloften , ga je dan alsnog het goede antwoord tussen door gooien . Ik zou lekker mijn mond houden als mol en me in de groep verschuilen .

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2024, 01:22:22 »
Nog even ter aanvulling.

Jeroen zat in 1995 al op de toneelschool en wilde eerst graag filmacteur worden door zijn liefde voor films. 
In 2003 kende hij zijn Mexicaanse vrouw al die ook actrice is.

Maar een van de bekendste films van een van de bekendste regisseurs met een Mexicaanse achtergrond die rond 1995-2003 de een na de andere bekende film uit bracht die zich in Mexico afspelen zoals Desperado, from dusk till dawn en once upon a time in Mexico,  weet hij niet wie de hoofdrol speelt.
Ik vind dat toch wel echt verdacht. 
« Laatst bewerkt op: 21-01-2024, 01:29:59 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2024, 01:37:58 »
Ik heb niks met mexico maar  ik vond de vragen niet al te lastig .

Voor wie desperado ( en de hele mariachi triologie ) nooit gezien heeft, een aanrader .
Rodriguez (regisseur) is in tegenspraak tot wat sommigen misschien zouden denken geen mexicaan, maar een geboren texaan , wel van mexicaanse ouders en heel veel van zijn films spelen zich af in mexico .



Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2024, 01:42:45 »
Ik heb niks met mexico maar  ik vond de vragen niet al te lastig .

Voor wie desperado ( en de hele mariachi triologie ) nooit gezien heeft, een aanrader .
Rodriguez (regisseur) is in tegenspraak tot wat sommigen misschien zouden denken geen mexicaan, maar een geboren texaan , wel van mexicaanse ouders en heel veel van zijn films spelen zich af in mexico .

Exact. Toch opvallend dat uitgerekend Jeroen die niet wist.

Ik zat rond die zelfde periode op de toneelschool, kreeg ook in 2003 verkering en mijn man is niet eens Mexicaans, maar wij kunnen beide  van al die films van de grote regisseurs van destijds wel precies vertellen wie de hoofdrol speelde.
Want wat deden we veel in die tijd? Films huren. Toen was er nog geen facebook en instagram en Netflix.  ;)
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2024, 09:00:09 »
Desperado kan een hint zijn naar een bepaalde deelnemer die iets doet met criminelen en oplichters in zijn tv programma's

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2024, 10:22:29 »
Als ik het goed heb moeten beide antwoorden over het liedje juist zijn om €400 op te brengen. Per gespeelde nummer gaat er €200 uit de pot. Er waren 4 (dubbele) antwoorden juist dus €1600 min de uitgegeven €1200 in de pot wat inderdaad komt op €400.
De mol wil natuurlijk steeds doorspelen (Fons en afvaller Justin zijn hier onmols) en dan een fout antwoord geven. Jeroen die beide antwoorden juist had bij het eerste nummer en Fons die sport wilde doordrukken ipv. bruiloft eerder onmols.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2024, 10:42:59 »
Als je bij vraag 1 al veel twijfel hebt over de eventuele antwoorden dan wil niemand doorspelen. Daar zou ik als mol ook heel snel roepen ow makkelijke vragen deze weet ik sowieso!! Zeker dit en dit!!

Ik denk overigens dat een mol hier altijd wil spelen.
Waarom? Omdat je als je na 1 vraag stopt weinig tot geen opdracht hebt wat niet leuk is voor het programma.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2024, 11:08:51 »
La Bamba
- Welke film maakte dit een hit? Jeroen: gokje voor 200eu? La Bamba? = goed
- Welke band scoorde in 1987 een hit? Jeroen: Los Lobos! Kees: 100%! = goed

Guantanamera
- In welk land werd dit nummer geschreven? Anna: Colombia? Rian/Tooske[08:23]: Cuba? Rosaria:ik zeg ook Cuba. = goed
- Wele US ex-president had dit op z'n zomerplaylist? Jeroen: Obama denk ik. = goed

Desperado:
- Hoofdrolspeler in deze film? Rian: Clint Eastwood, Jeroen: John Wayne. = fout: Antonio Banderas
- Wat is een desperado? Kees: wanhopige. Fons: Voortvluchtige? Rosario+Kees+Jeroen: verstotene. = fout: roekeloos/crimineel

Canta y No Ilores
- Welke NL artiest speelde dit op het Vrijthof? Rian en iedereen: André Rieu = goed
- Mexicanen spelen dit bij wat soort gelegenheden? Kees: wals, dus trouwerijen. Rosario: ja, een wals. Fons: in de podcast zei men met sportevenementen. Ze stemmen: Fons+Tooske voor sport. Anna, Kees, Jeroen, Rosario voor bruiloft. =fout: sport

La Cucaracha
- Wat betekend de titel? Anna, Fons, Jeroen en wellicht nog anderen: Kakkerlak! = goed
- Welk probleem heeft de kakkerlak? Anna: hij kan niet lopen. = goed

Macarena
- Hoe heet de band van deze hit? Jeroen: Los del Río = goed
- Hoe heet het vriendje? Tooske: Ijorino? Fons: Jorge. = goedgekeurd: Vitorino



GROEN = als eerste goed antwoord geven, of meteen instemmen (in beeld)
ROOD = fout / verwarring zaaien (in beeld)
Gezamenlijke antwoorden heb ik niet gekleurd.

Goed overzicht.

Als het eerste antwoord al fout is,  maakt het tweede antwoord al niet meer uit, begrijp ik. Dat gaat op voor de Desperadovraag (al zie ik inderdaad het argument dat Jeroen de eerste vraag had moeten weten - ik wist wel maar vond hem vrij niche, maar de context van Jeroen als acteur met  een Mexicaanse actrice als vrouw is wel apart).

De andere vragen: bij La Bamba suggereert het “gokje wagen” dat er nog een discussie aan vooraf ging die we niet te zien krijgen. Ik denk dat we dus niet weten wie met dat antwoord op de kroppen kwam en wie dat doordrukte. “Los Lobos” wisten meerdere mensen, maar was geen zekerheidje dus op zich licht onmols dat Jeroen dat als eerste zegt.

Guantanamera: de tweede vraag was erg makkelijk, omdat het moeilijk voor te stellen was dat ze een ander antwoord dan “Obama” zouden zeggen. De discussie over Cuba is interessant dus licht onmols van Rian. (Ook al zegt Anna hier Colombia, haar reactie later suggereert dat ze wel meeging met Cuba.) (Ik vond zelf deze vraag echt heel makkelijk, maar ze waren er blijkbaar niet helemaal zeker van.)

Canta y No Llores: discussie over de tweede vraag interessant, maar mol zou in beide groepen kunnen zitten (fout antwoord doordrukken of goed antwoord steunen omdat duidelijk was dat andere antwoord meer steun had)

Cucaracha: erg onmols van Anna om als enige het antwoord op de tweede vraag te weten

Macarena: eerste vraag relatief makkelijk. Tweede vraag is een vreemd geval. In principe geeft Tooske een antwoord dat net aan fout is, wat in principe Mols is. Maar het wordt goed gerekend, dus dat of (a) onmols want het verdient geld of (b) een mislukte molactie die verkeerd inschat wat de jurie goed zou rekenen.

Kortom, Anna hier onmols, Rian licht onmols, Jeroen een gemende score en Tooske een vraagteken.

Relatief weinig te verdienen met elke individuele vraag, dus zou er niet te zwaar aan willen tillen.

Over het algemeen waren de vragen goed te doen en lijkt er een positieve verwachtingswaarde. Doorspelen lijkt dus slim, stoppen mols (tenzij vragen moeilijker werden en dan is het andersom). Met dat als uitgangspunt is het dus mols om niet helemaal zeker van goede antwoorden te zijn, want dat verlaagt het zelfvertrouwen van de groep en zorgt ervoor dat de groep eerder wil stoppen.


Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2024, 11:10:16 »
In WIDM zit vaak een opdracht voor de fun. Ik denk dat dit er ook zo één was. De mol hoeft niet zoveel te doen alleen op te letten dat er niet teveel geld in de pot komt. ( en niet te veel drinken  ;D ) De mol kan zich dus heel kandidaats gedragen......

Er was maximaal 2000 euro te verliezen maar de vragen waren niet al te moeilijk dus zover zou het niet komen. De mol kon dus best goede antwoorden geven of zand in de motor strooien als er teveel antwoorden goed waren.

Offline hoi33

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: De violen stemmen
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2024, 11:13:41 »
Ik ging direct bij de uitleg al op zoek naar een onderliggende opdracht of hint in de opdracht.

Ik denk dat er naast geld meer te verdienen moet zijn geweest als ze alle 10 de liedjes met vragen hadden afgewerkt.

Aan het eind zegt Rik ook nog dat ze alle vragen nog eens rustig moeten doorlopen. Vervolgens is de volgende opdracht letterlijk een doorloper. Is dit een hint?

Hadden ze met 1 letter of woord uit alle 20 vragen een zin kunnen maken?
« Laatst bewerkt op: 21-01-2024, 11:31:10 door hoi33 »