Auteur Topic: [Aflevering 8] Zinvol  (gelezen 5910 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 8] Zinvol
« Gepost op: 24-02-2024, 20:08:42 »
Bespreek in dit topic aflevering 8.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 20:35:06 door D*N »

Offline _Malle_Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #1 Gepost op: 24-02-2024, 21:28:30 »
Rian die al zo lang en duidelijk op Kees zat en eruit gaat… Misleiding of is Kees dan niet de mol? Kees zat ook op haar, dus dat was voor mij een grote aanwijzing dat het Kees moest zijn… ik ben nogal confused  ???
Mollen ontmaskerd: Jurre, Renee, Jeroen, Rob, Merel, Jan, Thomas & Klaas (NL). Comfort, Uma, Lennart & Alina (BE).

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #2 Gepost op: 24-02-2024, 21:34:11 »
En wéér zit kees achter de afvaller en legt zijn hand op de schouder van de afvaller...

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #3 Gepost op: 24-02-2024, 21:34:35 »
Leukste aflevering tot nu toe. Jammer van het mingeld, maar de opdrachten waren duidelijk, Kees was grappig en EINDELIJK interacties van de groep gezien.

Ik moet wel heel hard huilen om de exit van Rian  ::rofl::

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #4 Gepost op: 24-02-2024, 21:35:09 »
En wéér zit kees achter de afvaller en legt zijn hand op de schouder van de afvaller...

Ja, vraag me toch af wat de kans is dat een persoon keer op keer achter de afvaller zit. Is toch meer dan toeval?!

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #5 Gepost op: 24-02-2024, 21:38:04 »
Ja, vraag me toch af wat de kans is dat een persoon keer op keer achter de afvaller zit. Is toch meer dan toeval?!

ja ik ook en dan vooral omdat hij ook altijd die hand oplegt als eerste. Begin het nu echt steeds verdachter te vinden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #6 Gepost op: 24-02-2024, 21:38:55 »
Uitstekende aflevering, inderdaad op het te strenge mingeld na. Leuk stukje in de auto en genoeg grappige momenten, met veel dank aan Sor in opdracht 1. ;D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #7 Gepost op: 24-02-2024, 21:41:04 »
Sorry maar ik had helemaal niks met deze aflevering. Ja opdrachten waren duidelijk, maar echt nul spanning of interessante twist .

Omdat de groep wat kleiner is zagen we meer van de interactie in de groep , dat was oke. Maar voor ik het wist was het al executie en dacht ik echt waar heb ik naar zitten kijken , waar was de spanning of de verrassing .


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #8 Gepost op: 24-02-2024, 21:41:08 »
Leuke aflevering. Wat n mooie tropische beelden. Krijg zin in vakantie 🌴

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #9 Gepost op: 24-02-2024, 21:51:46 »
Opdracht 1: mooie locatie, altijd leuk lasergamen, leuke twist. Maar wel saai dat ze allemaal kaartenhuizen moesten bouwen en uiteraard te voorspellen dat Rosario een aantal kandidaten neerschiet. Exacte kopie van De Mol.

Opdracht 2: wederom een prachtige locatie, verder een hele suffe opdracht. Woorden uit het water vissen om er zinnen van te maken is saai, wederom mingeld en totaal niet haalbaar.

Verder duidelijke uitleg qua opdrachten, maar er miste spanning in de aflevering. Jammer dat er maar twee opdrachten waren, ineens was er al de executie. Wel leuke beelden van de kandidaten tussendoor, vooral Anna kwam vaak in beeld. Niet vervelend natuurlijk. ::love::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2024, 22:17:37 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #10 Gepost op: 24-02-2024, 21:52:49 »
Sorry maar ik had helemaal niks met deze aflevering. Ja opdrachten waren duidelijk, maar echt nul spanning of interessante twist .

Omdat de groep wat kleiner is zagen we meer van de interactie in de groep , dat was oke. Maar voor ik het wist was het al executie en dacht ik echt waar heb ik naar zitten kijken , waar was de spanning of de verrassing .

Ik vond het ook matig

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #11 Gepost op: 24-02-2024, 21:55:36 »
Deze aflevering had een hoog Slow Television gehalte.

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #12 Gepost op: 24-02-2024, 21:58:37 »
Ik vond het eigenlijk best een prettige aflevering, goeie interacties onderling. Veel beelden van beide opdrachten. (al dan wel/niet chronologisch geëdit)
En ik had toch een klein gemeen lachje, met de start van de tweede opdracht dat Fons apart gezet werd omdat hij het minst te vertrouwen was volgens de groep. ::rofl::

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #13 Gepost op: 24-02-2024, 22:02:57 »
Ok deze aflevering:
- Anna voorkomt honderden euro’s uit de pot door voor te stellen boek als werkwoord te gebruiken
- Sor laat na om 2k weg te schieten
- Rian vliegt eruit op (o.a.) Kees
- Fons doet weinig Mols, maar is naar mijn mening de obvious nep-mol

—> ik weet het niet meer :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #14 Gepost op: 24-02-2024, 22:04:41 »
Rian vliegt eruit op oa kees, wat nu als we even denken dat iedereen op kees gaat ( gedeeltelijk ) dan kan het dus dat rian gewoon bij verkeerde vragen gespreid heeft en kees gewoon de mol is .

Offline Floggingmolly

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #15 Gepost op: 24-02-2024, 22:05:46 »
Ok deze aflevering:
- Anna voorkomt honderden euro’s uit de pot door voor te stellen boek als werkwoord te gebruiken
- Sor laat na om 2k weg te schieten
- Rian vliegt eruit op (o.a.) Kees
- Fons doet weinig Mols, maar is naar mijn mening de obvious nep-mol

—> ik weet het niet meer :)

Blijft over: Kees   ::tandpastasmiley::::tandpastasmiley::

Maar Anna leek zelf ook verbaasd te zijn dat haar zin goedgekeurd werd. Misschien had ze het niet gedacht maar heeft de productie hier zo voor gekozen zodat de balans beter zou zijn? Er anders teveel geld uit zou zijn gegaan?


Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #16 Gepost op: 24-02-2024, 22:06:20 »
Wellicht gewoon ranken dan maar, €2000 is bizar veel, Kees kan niet door de test en een nep-mol is nooit de mol  >:D

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #17 Gepost op: 24-02-2024, 22:06:46 »
Blijft over: Kees   ::tandpastasmiley::::tandpastasmiley::

Maar Anna leek zelf ook verbaasd te zijn dat haar zin goedgekeurd werd. Misschien had ze het niet gedacht maar heeft de productie hier zo voor gekozen zodat de balans beter zou zijn? Er anders teveel geld uit zou zijn gegaan?

Dat zou ik wel heel gek vinden, dat de productie een mollenstreek neutraliseert.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #18 Gepost op: 24-02-2024, 22:09:41 »
Het is een anti-molactie!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Zinvol
« Reactie #19 Gepost op: 24-02-2024, 22:10:10 »
Deze aflevering is wat voor mij de mol moet zijn: begrijpelijke opdrachten, die te mollen zijn op verschillende manieren. Overzicht van wie wat waar doet. Interactie tussen kandidaten en sfeer.

Al dat geheimzinnige en we maken het extra spannend hoeft voor mij niet. Dat geloof ik toch niet en maakt het allemaal onnodig onoverzichtelijk.