Auteur Topic: Extra Beeldmateriaal  (gelezen 13940 keer)


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #61 Gepost op: 6-02-2024, 18:27:48 »
Tsja, ik kan [kandidaat] Anna goed begrijpen, als het Rian, Jeroen en haar zoveel nadeel heeft opgeleverd. Oneerlijk spel!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #62 Gepost op: 6-02-2024, 18:40:00 »
Afvaller bekend? … zo blij dat ik met jou op de kamer lig ….

Het beschuldigen van kandidaten is iets dat een mol zou doen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #63 Gepost op: 6-02-2024, 18:48:12 »
En Tooske blijft geheel buiten schot in dit filmpje, bijzonder!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #64 Gepost op: 6-02-2024, 19:15:34 »
Rian dus met Anna op de kamer. We weten IETS  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #65 Gepost op: 6-02-2024, 20:01:33 »
Ook leuk dat Anna een dolletje maakt met Kees. En niet in een hoekje gaat staan. Een mol werkt aan de goede sfeer in de groep.

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #66 Gepost op: 6-02-2024, 20:02:16 »
Mocht Anna de mol zijn, dan is dit een prachtige situatie! Mol Anna beticht anderen van oneerlijk zijn, terwijl je zelf de hele boel bij elkaar molt.   ::rofl::
Rian heeft Anna totaal niet door en zegt ook nog eens dat ze daarom blij is bij Anna op de kamer te liggen.  ::rofl::

Het laat wel zien hoe Anna de boel bespeelt en een knuppel in het hoenderhok durft te gooien.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #67 Gepost op: 6-02-2024, 20:40:37 »
Ja Anna vanaf dag 1 mijn schot voor de boeg mol, en dit is precies zoals ik zou verwachten van een mol  ::jaja::

Leuk die extra beelden, mis toch soms stiekem best de bondjes en biechten
Meer L

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #68 Gepost op: 6-02-2024, 22:02:51 »
Dit doet me denken aan Buddy Vedder die meteen na een executie mol Rob aanviel over het inzetten van de zwarte vrijstelling.

Dat was ook het moment dat ik van hoofdverdachte Rob overstapte naar  Buddy. Helaas verkeerde  keuze  ;D

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #69 Gepost op: 6-02-2024, 22:10:37 »
Misschien zie ik het dan verkeerd, ik snap niet waarom je je als mol zo druk zou maken over jokers..

Al is dit juist wel weer goed om de verdenkingen van je af te gooien

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #70 Gepost op: 6-02-2024, 22:58:22 »
Interessant aan dit extra filmpje vind ik Sor en Tooske. Beide hebben een joker bij het fietsen verdiend maar in de recap zien we alleen Sor 'm verdienen en het onderonsje van Kees en Fons.

Sor schiet gelijk in de verdediging, als eerste, als Anna ernaar vraagt. "Ik weet van niks" en liegt daarna nog eens openlijk. Tooske staat alleen maar te glimlachen en houdt haar mond.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #71 Gepost op: 6-02-2024, 23:36:08 »
Tooske wordt niet aangevallen omdat men weet dat het voor de Mol helemaal niks uitmaakt of die wel of geen joker(s) heeft.
De Mol is geen concurrent voor de kandidaten. Anna is zeer kandidaats hier. Ik vermoed dat de meeste kandidaten al weten dat Tooske de Mol is.
Mogelijk zijn er nog een of twee onnozelaars; die vallen dan nu in rap tempo af. Dan blijf je dus over met één Mol en vier kandidaten die weten wie het is. Daarvan moet er dan nog eentje naar huis voor de finale. Dit zou wel eens tot stevige strijd kunnen leiden. Mag best wel eens.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #72 Gepost op: 7-02-2024, 09:36:32 »
Tooske werd niet beschuldigd omdat de mol drie jokers onder haar favoriete kleur had gestopt. Het was voor iedereen te zien dat Tooske 3 jokers had. Dat is wat anders dan de jokers die verzwegen waren door de fietsers voor diegenen op de markt. Eens lekker porren in dat schuldgevoel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #73 Gepost op: 7-02-2024, 11:28:08 »
Ik geloof er niks van dat Tooske nog een joker heeft van dat fietsspel. Die heeft Sor gekregen. Wat moet zij er ook mee. Het blijkt niet uit de beelden dat zij hem ook echt incasseert, het wordt alleen gesuggereerd om haar nog kandidaats over te laten komen. Er was geen tijd voor 2 jokers EN geld voor de markt verzorgen. Dat zie je aan Fons en Kees die in dezelfde tijd, en zelfs meer tijd, alleen maar tot 2 jokers kwamen en nul marktgeld.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #74 Gepost op: 7-02-2024, 11:35:02 »
Anna speelt het hier meesterlijk als ze de mol is. Ze zou het vaak meesterlijk spelen.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #75 Gepost op: 7-02-2024, 12:55:04 »
Ik geloof er niks van dat Tooske nog een joker heeft van dat fietsspel. Die heeft Sor gekregen. Wat moet zij er ook mee. Het blijkt niet uit de beelden dat zij hem ook echt incasseert, het wordt alleen gesuggereerd om haar nog kandidaats over te laten komen. Er was geen tijd voor 2 jokers EN geld voor de markt verzorgen. Dat zie je aan Fons en Kees die in dezelfde tijd, en zelfs meer tijd, alleen maar tot 2 jokers kwamen en nul marktgeld.

Misschien even de aflevering terugkijken. Van 19:20 t/m 19:35. Tooske verdient hier wel degelijk een joker. Je maakt mij niet wijs dat Tooske hierna de telefoon nog aan Sor geeft, zo van hier, neem jij die joker maar.


Wat je blijkbaar vergeet is dat door lang aan de telefoon te hangen voor een joker, er belminuten worden verspeeld en dus het te verdienen geld. En dat is wat Tooske, ook als ze de Mol is, hier doet.













Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #76 Gepost op: 7-02-2024, 13:22:02 »
Wat je blijkbaar vergeet is dat door lang aan de telefoon te hangen voor een joker, er belminuten worden verspeeld en dus het te verdienen geld.
Dat is dus wat je zelf vergeet. Want ze verdienen vervolgens TOCH geld. Hoe kan dat, als er 2 jokers zouden zijn verdiend zoals jij beweert? Jij geeft aan dat er 'bijna' een joker is voor Tooske. Zoals ik elders al zei

Bijna is niet helemaal. Het kan zijn dat het daarna toch nog lang duurde en dat ze de telefoon maar overgaf aan Sor omdat er zo nodig nog wat verdiend moest worden voor de groep op de markt. Dan krijgt Sor dus haar joker. Anders valt ook niet uit te leggen hoe zij OOK nog geld verdienden. Ze hebben er EN een fietstocht op zitten dus beginnen laat, EN moeten dan lang wachten voor 1 joker, EN verdienen dan nog geld voor de markt, EN dan zou er ook nog een wachttijd voor een 2e joker zijn ::ohno:: Klopt voor geen meter, als je zo redeneert dan zouden Fons en Kees meer jokers moeten hebben gekregen.
En.....en....en.....en.....en..... gaat niet volgens de wetten van de Tijd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Molest

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #77 Gepost op: 7-02-2024, 13:37:51 »
De fietsers hadden afgesproken dat ze niets zouden zeggen over dat er jokers verdiend konden worden. Volgens Fons (in de biecht) hadden ze er alle vier sowieso een. Hij had geen zicht op wat Sor en Tooske deden, dus dat moet dan uit dat nagesprekje zijn gebleken.

De wachttijd was bij de een ook langer dan bij de ander.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #78 Gepost op: 7-02-2024, 13:53:32 »
Toevallig heb ik destijds in het desbetreffende topic de tijdlijn van de belminuten bijgehouden:

Als Sor de eerste keer ophangt, zijn er nog 24 belminuten over. Geen joker verdiend.
Als Fons zijn geboortedatum doorgeeft zijn er nog 20 belminuten over. Joker verdiend.
Als Tooske hoort dat optie 2 een troef is, zijn er nog 17 minuten over. Er wordt een joker verdiend. (19:20 /19:35 in de uitzending)
Als Fons de tweede keer aan de telefoon hangt, gaan de belminuten van 14 naar 9 minuten. Twee jokers verdiend: 1 voor Kees.
Sor verdient een joker. Beltegoed onbekend. 21:52/ 22:20 in de uitzending
Tooske en Sor verdienen 400. Er zijn nog 7 minuten beltegoed over.


Conclusie wat betreft het extra filmpje:
Sor liegt. Fons liegt dat ie er eentje heeft (want hij heeft er 2) en Tooske houdt wijselijk haar mond.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #79 Gepost op: 7-02-2024, 13:59:10 »
Hij had geen zicht op wat Sor en Tooske deden
De enigen die weten of Tooske een joker heeft zijn Tooske en Sor. Wij weten het niet. Wat plausibel is: het kan qua tijd niet uit. Fons en Kees hadden veel meer tijd en brachten 0 in de pot voor de markt, want geen tijd. Ik snap dan best dat Sor blijft ontkennen dat hij een joker heeft, immers brachten zij toch geld in de pot? En liet hij de joker toch gaan ten overstaan van Fons en Kees?

Dus ik geloof niet dat Fons uberhaupt weet wat Tooske en Sor vervolgens gedaan hebben, hij kan enkel vermoeden dat Tooske een joker zal hebben want die was immers aan de beurt. Wat voor Tooske een argument kan zijn om tegen Sor te zeggen, "he het duurt nu zo lang, bovendien verwachten Fons en Kees nu dat ik een joker krijg, laten we ff lekker fucken, neem jij de telefoon eens over, ik heb nu al 10x hetzelfde gehoord. Dan horen we daarna het vervolg". En dat ze dan bij het vervolg zegt "ja maar dit duurt te lang, we moeten OOK nog marktgeld verdienen anders valt het op, dus laten we afspreken dat jij mij informatie geeft en jij bij mij in het krijt staat".

Als Tooske hoort dat optie 2 een troef is, zijn er nog 17 minuten over. Er wordt een joker verdiend. (19:20 /19:35 in de uitzending)
Als Fons de tweede keer aan de telefoon hangt, gaan de belminuten van 14 naar 9 minuten.
OK dus als Tooske en Sor nog moeten beginnen is al bijna de helft van de tijd voorbij, 17/30. Dan duurt het ca.5 minuten voor je een joker hebt, die gaat naar Sor, en je hebt nog maar 12 minuten over waarbij ze eerst weer een stuk moeten fietsen.

Terwijl Fons al 2 jokers heeft met nog maar 9 minuten over, dus je hebt meer dan 9 minuten nodig voor geld in de pot.

12-5 voor de 2e joker zou nog maar 7 minuten overhouden, dus kan je sowieso geen geld meer in de pot spelen......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)