Auteur Topic: [Theorie] Moldel 2024 (AI inzetten om de mol te vinden)  (gelezen 924 keer)

Offline cygnusx

  • Forumlid
[Theorie] Moldel 2024 (AI inzetten om de mol te vinden)
« Gepost op: 14-01-2024, 13:13:48 »
Ok, AI is een groot woord, maar ik wil wel proberen of ik iets kan maken om de mol te vinden door te programmeren. In het verleden is gezichtsherkenning geprobeerd om te tellen hoe veel de mol in beeld is. Deze methode was dan getest op vorige seizoenen. Werkte uiteindelijk niet.

Ik wil proberen om te herkennen hoe veel de stem te horen is van de mol in elke aflevering. En/of hoe vaak de naam van de mol genoemd wordt tijdens de test en executie. En evt nog andere dingen die mensen hier bedenken. Wellicht machine learning... Er is veel mogelijk tegenwoordig!

Punt 1 is, heeft iemand toevallig een collectie oude wie is de mol seizoenen? Als videobestand o.i.d. zodat ik theorieën kan uitproberen? ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 23:52:05 door D*N »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Theorie] Moldel 2024 (AI inzetten om de mol te vinden)
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2024, 11:25:03 »
Hoe is dit nu afgelopen? En hoe met alle andere hints en theorieen?

Heb ze niet gevolgd dit jaar, maar er zijn natuurlijk molloten die vanavond iets kunnen claimen.

Wie had goed gezien wie er in de bol van de waarzegster stond?

Wie had de mol eruit gehaald van de geschminkte gezichten?

Enz. We kunnen van al dit soort vragen nog wel polletjes maken. Te veel gedoe denk ik. Maar we kunnen wel dit topic gebruiken om de credits uit te delen na vanavond ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)