Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 7017 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Moltalk
« Gepost op: 25-11-2023, 15:42:50 »
Elke zaterdagavond na Wie is de Mol? om 21:35 op NPO 3

Deel hier al je gedachten over Moltalk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Moltalk
« Reactie #1 Gepost op: 27-11-2023, 21:26:49 »
Splinter staat dit jaar naast Marlijn  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moltalk
« Reactie #2 Gepost op: 28-11-2023, 09:33:53 »
Gaat ie dat dan doen ipv "niet de mol"? ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Moltalk
« Reactie #3 Gepost op: 28-11-2023, 10:37:08 »
Splinter gaat zich versplinteren, en gaat dat gewóón tegelijk doen.

Zonder gekheid, ik vroeg me ook al af hoe dat zou gaan.......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moltalk
« Reactie #4 Gepost op: 28-11-2023, 12:01:00 »
Het is natuurlijk ook wel veel, moltalk, mollenstreken, de podcast, niet de mol... Je kan zo je hele week vullen met Wie is de Mol ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #5 Gepost op: 28-11-2023, 12:34:16 »
En dan heb je dit forum ook nog eens! ::jaja::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Moltalk
« Reactie #6 Gepost op: 29-11-2023, 09:23:31 »
Misschien wordt niet de mol met moltalk gemerged...

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #7 Gepost op: 2-01-2024, 10:08:20 »
Ah goed om te weten dat ik MolTalk dus kan overslaan dit seizoen.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2024, 23:57:52 »
Vond geen slechte Moltalk, meer rust voor mijn gevoel. En leuk dat een molloot ook even het woord krijgt!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2024, 00:07:53 »
Zeker geen slechte moltalk. Goede analyses en gelukkig weinig obligate hints vanuit de app die over het algemeen nergens op slaan.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2024, 11:06:23 »
Prima Moltalk ja, veel meer rust. En leuk dat ze een Molloot ook wat laten zeggen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Moltalk
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2024, 00:39:06 »
Meer rust?

Als dit "meer rust" is, wat is dan minder rust???
Wie Inge nu verdenkt, is afgekapt en zullen we nooit weten. Met dank aan al die rust die er schijnt te heersen bij moltalk ::)

Anyhow. Ik had het idee dat Inge wel slimme dingen zei, Jurre ook, en Soy ook af en toe :) Dus op zich heb ik me wel vermaakt.

Vroeg me wel af wat Mark als grote moltalk-liefhebber precies in het programma deed, maar leuk dat hij zijn verhaal mocht doen :P Tv-technisch vond ik het niet mooi hoe het gefilmd is. Dat hij van opzij wordt gefilmd en naar mijn gevoel ergens "achterin" staat terwijl hij vertelt: dat had echt beter gemoeten wat mij betreft. Zijn verhaal was wat mij betreft verder prima; aan hem lag het niet.

« Laatst bewerkt op: 8-01-2024, 00:40:47 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2024, 09:21:12 »
Prima Moltalk ja, veel meer rust. En leuk dat ze een Molloot ook wat laten zeggen.

Ik vind die Molloot toevoeging echt vreselijk. Moet zeggen dat ik MolTalk al een aanfluiter vind sinds Arjen weg is.
Maar leuk dat het is voor de mensen die het wel leuk vinden om te zien. Have fun.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2024, 11:41:00 »
Soy mocht niks zeggen. Uit Jurre kwam op bepaalde momenten ook niet zinnigs. Ook Inge was zoals altijd vrij storend.

Verder is het format precies wel iets beter, dus met de juiste gasten zit hier echt potentie in.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2024, 12:00:14 »
We krijgen nu waarschijnlijk 9x een promotie van een ander youtube/instagram e.d. kanaal, zonder dat ze het kanaal direct (mogen) noemen....

Misschien is, ook hier, de Belgische opzet beter inclusief afvaller. En kap iemand niet af als hij/zij dreigt om de juiste mol in de schijnwerpers te zetten. 

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #15 Gepost op: 8-01-2024, 13:42:01 »
We krijgen nu waarschijnlijk 9x een promotie van een ander youtube/instagram e.d. kanaal, zonder dat ze het kanaal direct (mogen) noemen....

Misschien is, ook hier, de Belgische opzet beter inclusief afvaller. En kap iemand niet af als hij/zij dreigt om de juiste mol in de schijnwerpers te zetten.

Inge zat goed dan? (en jurre en soy voegden idd weinig toe)

En dan hebben splinter en marlijn voorkennis?


Offline Mit

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #16 Gepost op: 8-01-2024, 21:01:48 »
Ik vind het jammer dat Rop weg is. Liever een chaos met humor dan enkel chaos.  ;)
Marlijn doet het nog steeds leuk.

de overzichten van de opdrachten hebben voor mij nog wel een toegevoegde waarde. Voor de rest hangt het af van de gasten.

Wel apart om gelijk twee mensen van vorig jaar aan tafel te hebben ipv van een spreiding over verschillende seizoenen.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2024, 21:05:47 door Mit »

Offline eevski

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #17 Gepost op: 8-01-2024, 21:32:59 »
Inge zat goed dan? (en jurre en soy voegden idd weinig toe)

En dan hebben splinter en marlijn voorkennis?

Volgens mij is de identiteit van de mol één van 's lands best bewaarde geheimen, dat daar in die studio op gestuurd wordt is echt onzin. Niemand binnen die productie weet wie de mol is.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2024, 21:47:26 »
Volgens mij is de identiteit van de mol één van 's lands best bewaarde geheimen, dat daar in die studio op gestuurd wordt is echt onzin. Niemand binnen die productie weet wie de mol is.

Die discussie hebben we al vaker gehad, maar feit is dat we door de jaren heen vaker voor de gek zijn gehouden. Met name oudmollen zijn in het verleden wel ingelicht over de identiteit van de nieuwe mol, omdat de mol voor het seizoen overleg heeft gehad (om tips te krijgen of te dienen als klankbord tijdens de opnames). Of dat dit jaar weer is gebeurd is gissen, maar het zou niet verwonderlijk zijn als Jurre de nieuwe mol heeft gesproken. Dat is vaker gebeurd in het verleden.

Offline eevski

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2024, 22:00:48 »
Die discussie hebben we al vaker gehad, maar feit is dat we door de jaren heen vaker voor de gek zijn gehouden. Met name oudmollen zijn in het verleden wel ingelicht over de identiteit van de nieuwe mol, omdat de mol voor het seizoen overleg heeft gehad (om tips te krijgen of te dienen als klankbord tijdens de opnames). Of dat dit jaar weer is gebeurd is gissen, maar het zou niet verwonderlijk zijn als Jurre de nieuwe mol heeft gesproken. Dat is vaker gebeurd in het verleden.

Verklappen wie de mol is kost 'm een kwart miljoen. Daarnaast kan de productie nog steeds niet inschatten of zijn uitspraken hinten naar de identiteit van de mol, zij kunnen helemaal niet weten waar ze op moeten sturen. Ook ga ik ervanuit dat je niemand uitnodigt bij Moltalk als je twijfelt aan de integriteit van de betreffende gast. Bovendien denk ik dat bij uitstek Jurre inmiddels voldoende ervaring heeft met op z'n woorden letten en het bewaren van het molgeheim.