Auteur Topic: [Kandidaat] Rian Gerritsen  (gelezen 14335 keer)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #40 Gepost op: 31-01-2024, 23:21:11 »
Ja wel met een grote lach op zijn gezicht. 😈 ik kom geeneens op die zelfde site die hij laat zien. Misschien heb je de pc versie nodig.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2024, 00:38:18 »
Ja wel met een grote lach op zijn gezicht. 😈 ik kom geeneens op die zelfde site die hij laat zien. Misschien heb je de pc versie nodig.
Er was ergens in die aflevering een qr code te zien (op de ring waarbinnen ze worstelden?). Via die code kwam je op een site terecht waar die foto te zien zou zijn. Heb het zelf niet uitgetest.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2024, 07:36:04 »
Rian maakte foto’s van Tooske met worstelaar erop, een poging om het goed te doen.
Rian was verstandig bezig op de markt en  daarmee verantwoordelijk voor het verdienen van geld.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2024, 08:44:02 »
Er was ergens in die aflevering een qr code te zien (op de ring waarbinnen ze worstelden?). Via die code kwam je op een site terecht waar die foto te zien zou zijn. Heb het zelf niet uitgetest.


Ik vond niet dat Rian goed bezig was met de foto’s van haar neus en Tooske erop. Dat was niet de opdracht.

Op de markt was er idd weinig verdachts te zien bij de kandidaten daar. Maar dat wil niet zeggen dat er niet gemold kan zijn daar.

Ja I know. Ik heb dat wel uitgetest maar ik kwam dus niet op die site.
En meer mensen niet. Dus het lijkt een hoax te zijn.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2024, 08:46:05 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2024, 11:48:34 »
Jammer, had wel een hele goeie geweest in context met wat ze tijdens de opdracht deden.
De camera gebruiken
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #45 Gepost op: 1-02-2024, 16:16:57 »
Ik denk dat mol Rian vooral als taak had om de groep bij elkaar te houden en ze af te leiden van de drie afvallers. Vandaar ook het rode shirt

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #46 Gepost op: 1-02-2024, 17:47:42 »
Er is toch week klein verdacht momentje op de rommelmarkt tussen Jeroen en Rian hoor.
Jeroen gniffelt dat hij wel graag met Rian zou gaan shoppen. Die reactie zien we, maar wat precies de aanleiding is krijgen we niet te zien.

Het zou kunnen dat Rian vlak daarvoor een item duur aanprees bij Jeroen, en Jeroen dat item veel goedkoper inschatte.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2024, 21:33:25 »
Hoe verwelkom je iemand die een weekje weg is geweest?

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #48 Gepost op: 1-02-2024, 23:11:28 »
Er is toch week klein verdacht momentje op de rommelmarkt tussen Jeroen en Rian hoor.
Jeroen gniffelt dat hij wel graag met Rian zou gaan shoppen. Die reactie zien we, maar wat precies de aanleiding is krijgen we niet te zien.

Het zou kunnen dat Rian vlak daarvoor een item duur aanprees bij Jeroen, en Jeroen dat item veel goedkoper inschatte.

Dat was volgens mij omdat ze iets een Xenosding vond.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2024, 21:59:18 »
Waarom houd ik aan Rian vast?
Ik kan het nog maar heeeeeel bar slecht niet meer verkopen aan mezelf. Te gefocust geweest op een vrouw, een vrouw die niet tè opvallend was in het begin, beetje voor de “underdog”-achtige vrouw kiezen… Maar nee, dit kan toch niet meer?
« Laatst bewerkt op: 4-02-2024, 04:09:05 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2024, 22:02:49 »
Inderdaad, Rian is het echt niet.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #51 Gepost op: 3-02-2024, 22:03:20 »
Dat was volgens mij omdat ze iets een Xenosding vond.

Heb je gelijk in inderdaad. Dus minder verdacht dan ik dacht.

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #52 Gepost op: 4-02-2024, 01:40:47 »
Hoe verwelkom je iemand die een weekje weg is geweest?

 ::love:: ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #53 Gepost op: 4-02-2024, 12:30:30 »
Voor mij kan Rian toch echt de mol niet meer zijn. En als ze het wel is, dan zijn zo'n beetje al haar mollenacties weg-gemonteerd.  ???
Dik afstreepmoment van afl. 5 vind ik dat Dennis komt langsrijden en dat Rian als laatste opstaat en hem amper lijkt te zien. In tegenstelling tot de rest van de groep.
Als mol wil je hier toch met de neus bovenop staan en jouw 'partner in crime' toch nog stiekem begroeten?

Dat Xenos-moment van vorige week vond ik ook een afstreper. We gaan het zien.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #54 Gepost op: 4-02-2024, 12:50:12 »
Voor mij kan Rian toch echt de mol niet meer zijn. En als ze het wel is, dan zijn zo'n beetje al haar mollenacties weg-gemonteerd.  ???
Dik afstreepmoment van afl. 5 vind ik dat Dennis komt langsrijden en dat Rian als laatste opstaat en hem amper lijkt te zien. In tegenstelling tot de rest van de groep.
Als mol wil je hier toch met de neus bovenop staan en jouw 'partner in crime' toch nog stiekem begroeten?

Dat Xenos-moment van vorige week vond ik ook een afstreper. We gaan het zien.

Ze roept wel als eerste dat “ze” eraan komen. In de logische veronderstelling dat Babs en Fons er aankomen. Momentje om jezelf onverdacht te maken als mol.

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #55 Gepost op: 4-02-2024, 13:20:29 »
Ik ben een aanhanger van de ‘mol is op de markt’ theorie om als productieassisent te kunnen fungeren en dan blijven Anna en Rian over.  Anna is veel actiever in haar molacties dan Rian, waardoor Rian veel meer op de achtergrond blijft. Mede door fysieke ongemakken en het warme klimaat in Mexico, dat sowieso voor een inactieve Rian zorgt. Rian is veel subtieler in haar molacties en dat zorgt niet voor hele spectaculaire tv.  Dus wie weet 🤔 Ik streep haar nog niet af.

Welke van deze twee vrouwen hing met Dennis aan de lijn?  ::)
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #56 Gepost op: 4-02-2024, 13:36:34 »
Ze roept wel als eerste dat “ze” eraan komen. In de logische veronderstelling dat Babs en Fons er aankomen. Momentje om jezelf onverdacht te maken als mol.

Dat zou ook kunnen, maar mij leek het oprecht (wat nog steeds mols kan zijn hoor, het zal ook niet de eerste keer zijn dat ik ergens in trap  ;), maar ik zie het niet bij Rian)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #57 Gepost op: 4-02-2024, 23:49:34 »
Rian kan de mol niet meer zijn, als je de antwoordopties bij vraag 18 van de test van gisteren combineert met haar antwoord op diezelfde vraag (9) in het molboekje.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2024, 15:11:43 »
Hoe verwelkom je iemand die een weekje weg is geweest?

Van te voren ingestudeerd?

Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #59 Gepost op: 5-02-2024, 18:10:12 »
Rian kan de mol niet meer zijn, als je de antwoordopties bij vraag 18 van de test van gisteren combineert met haar antwoord op diezelfde vraag (9) in het molboekje.

Dat hoeft niet zo te zijn. Want in het molboekje wordt gevraagd naar 'wie ze de beste mol vonden' en bij de test kwam de vraag 'wie hun favoriete mol was' voorbij. Zit toch wel degelijk een verschil in. De beste mol, hoeft niet altijd jouw meest favoriete te zijn hé. Dus daarmee staat het niet vast dat Rian de mol niet meer kan zijn.

Maar opmerkelijk is het wel...