Auteur Topic: [Kandidaat] Rian Gerritsen  (gelezen 14312 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2024, 15:11:09 »
Die 'onzichtbaarheid' van Rian in de tweede opdracht (je hoort haar wel maar je ziet haar niet) kan natuurlijk ook net een montagetrucje zijn om haar verdacht te laten lijken. Je wordt al bijna gedwongen om je af te vragen: ja ja ze zegt dat wel, maar wat is ze nu echt aan het uitspoken?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2024, 15:13:37 »
Er was ooit een mol die er heel verhit uitzag maar in feite niets gedaan had voor de opdracht. Daar deed Rian me aan denken, met dat rode hoofd. Van: kijk eens hoe ik me ingespannen heb!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2024, 22:41:35 »
Krijg gevaarlijke Renée-vibes bij haar.

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #23 Gepost op: 21-01-2024, 22:58:04 »
Ik ook. Ze is misschien fysiek wat minder aanwezig vanwege wat fysieke ongemakken die ze heeft. Hierdoor moet ze subtieler te werk gaan als mol?  Dat zou haar wel een redelijk inactieve mol maken, maar ja dat was Renee feitelijk ook.
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #24 Gepost op: 21-01-2024, 22:58:45 »
Krijg bij haar heel sterke Renée-vibes.
::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2024, 23:01:43 »
Ik ook. Ze is misschien fysiek wat minder aanwezig vanwege wat fysieke ongemakken die ze heeft. Hierdoor moet ze subtieler te werk gaan als mol?  Dat zou haar wel een redelijk inactieve mol maken, maar ja dat was Renee feitelijk ook.

Welk probleem heeft de kakkerlak? Ze kan niet lopen.
 ::vergroot:: >:D

Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2024, 18:01:05 »
Bij de nieuwe podcast van de Telegraaf liet Max van den Broek (vanaf minuut 12:25) zien dat er op de site van www.cmll.com een silhouet te zien was onderaan de pagina. Als ik nu kijk, is deze niet meer zichtbaar. Heeft de persoon die deze hint de wereld in heeft geslingerd dit gephotoshopt of heeft WIDM doorgehad dat hint ontdekt was en daardoor dit silhouet verwijderd van de site. Als ik de foto zoek via het internet krijg ik namelijk een identieke foto van Rian te zien (heeft ze zelf een hele tijd geleden via haar Instagram gepost).

Kan iemand bevestigen dat dit silhouet idd te zien was op de site van het evenement direct na de uitzending? Zo ja, dan zou deze hint wel eens richting Rian kunnen leiden of het is misleiding en het is gwn een persoon uit Mexico
« Laatst bewerkt op: 24-01-2024, 23:49:22 door Jelle van der Linden »

Offline sillosio

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2024, 19:19:10 »
In het archief van de wayback machine die webpagina's indexeert en opslaat zie ik de afbeelding niet terug in de footer.. Zowel op 20 en 21 januari is de pagina geïndexeerd maar op beide is geen silhouet afbeelding te zien.

https://web.archive.org/web/20240121165544/https://cmll.com/

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2024, 20:08:51 »
Ik kan haar niet uitsluiten als optie. Maar jemig, wat doet ze dan weinig. De eerste 2 opdrachten deze week ook gewoon niks. Zeker die muziekopdracht zit ze gewoon te luisteren en kijken.

Vreesmol voor mij...

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2024, 20:25:30 »
#WatDoetRian
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2024, 21:36:17 »
#WatDoetRian
::rofl::  Graven, de luxe versie.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2024, 09:15:08 door foxhunter »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2024, 21:55:12 »

Offline Paarseorka

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #32 Gepost op: 28-01-2024, 11:44:38 »
Rian draagt een hoed die lijkt op de hoed bij Babs in de bus
Marit Daphne Sigrid Bella Robèrt Lakshmi Laetitia Jip

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #33 Gepost op: 28-01-2024, 15:56:17 »
Ik kreeg inderdaad ook Renee vibes.   Vind Rian geweldig dus hoop dat ze het is, er tot het eind in zit. De vorige afleveringen hoorde en zag ik haar wel meer. Stuurde en dirigeerde ze meer de verkeerde kant op ;-) Gaf actiever op welke plek ze wilde zitten. Misschien komt dat volgende week weer terug.

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #34 Gepost op: 29-01-2024, 03:43:41 »
Afl 2 - molympische spelen kon 2'025  verdiend worden en 25+2 = 27
Afl 3 - 27 worstelaars
Afl 4 - 27 driehoekjes

27 bij loteria is corazon (hart) is de kaart die rian trok in afl 1

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #35 Gepost op: 30-01-2024, 13:56:31 »
Rian hield in aflevering 4 Jeroen en Anna in de buurt met een lamp/vaas en een gitaar, zodat ze niet meer even wegrennen met een voorwerp in hun handen. Ze riep Jeroen ook op via de porto. Dit gaf de 3 afvallers de kans hun topito samen te stellen. Ik vond overigens dat Rian niet per se slechte keuzes maakte bij het kopen van spullen, integendeel eigenlijk, ze was de beste van de drie.
In mollenstreken zagen we al een grey-out kartonnen afbeelding van Babs.
In de preview van aflevering 5 zien we Babs een poort waar het slot af is doorgaan en wegrennen. En in de preview horen we een bedrag van Euro 38.640. Babs moet dan de mol helpen in aflevering 5 om te voorkomen dat het geld verdiend wordt? Zoals hardloper Salim ooit in België, vermomd als oude griek ging hardlopen tegen Bart. Want de oude-grieken waren overal goed in, maar hardlopen was een probleem? Met Babs is er dan een probleem voor Rian opgelost.

Ik hoop dat het zo iets wordt, een vervolg op aflevering 4, want anders is die terugkeer van een afgevallen kandidaat wat mij betreft geen toevoeging, geen spelelement, ja wat eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2024, 14:15:38 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #36 Gepost op: 31-01-2024, 17:29:50 »
Het verbaast me dat Lo nog niet in deze tunnel zit. Echt iets voor hem/haar/het.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #37 Gepost op: 31-01-2024, 23:04:57 »
Krijg gevaarlijke Renée-vibes bij haar.

Renee molde juist heel opzichtig. Rian zie eigenlijk te weinig van. Vind haar nog steeds wel verdacht. Maar we zien zo weinig van haar acties. Vind ik best jammer.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #38 Gepost op: 31-01-2024, 23:07:29 »
In het archief van de wayback machine die webpagina's indexeert en opslaat zie ik de afbeelding niet terug in de footer.. Zowel op 20 en 21 januari is de pagina geïndexeerd maar op beide is geen silhouet afbeelding te zien.

https://web.archive.org/web/20240121165544/https://cmll.com/

Heb ik idd ook gechecked. Het was voor mij ook meteen heel duidelijk Rian maar denk dat we hier te maken hebben met een mollende molloot. Of Jeroen die nep theorieën de wereld in helpt om ons molloten op een dwaalspoor te brengen. Van wie komt die oorspronkelijke post?
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Rian Gerritsen
« Reactie #39 Gepost op: 31-01-2024, 23:15:33 »
Die ligt ergens bij Max van de Telegraaf geloof ik. Die liet hem op zijn telefoon zien tijdens een podcast...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?