Auteur Topic: [Kandidaat] Tooske Ragas  (gelezen 13302 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #60 Gepost op: 25-01-2024, 12:08:42 »
Rik kan echt wel articuleren hoor, hij is nieuwslezer ::jaja::

Erg mooi gevonden. Hij is nog iets mooier eigenlijk:

"Wat brengt de mol Tooske?"

DE mol ::trots:: 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #61 Gepost op: 25-01-2024, 16:15:56 »
Tooske verdenk ik ook maar ik heb toch een serieus bezwaar tegenover haar als mol: als haar antwoord "Igorino" bij het zesde liedje fout is, waarom keurt de regie het dan goed? Ik kan mij niet voorstellen dat de regie een molactie teniet gaat doen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2024, 21:32:28 »
Het molboekje van Tooske zag er keurig uit. Netjes uitgelijnd, alles geordend, mooi handschrift. Als je een boekje van een medekandidaat mag inzien, dan wist ik het wel. Misschien gaat het haar nog ver brengen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2024, 21:52:29 »
Maar ze gaat toch as zaterdag afvallen..?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #64 Gepost op: 26-01-2024, 15:13:14 »
Rik kan echt wel articuleren hoor, hij is nieuwslezer ::jaja::

Erg mooi gevonden. Hij is nog iets mooier eigenlijk:

"Wat brengt de mol Tooske?"

DE mol ::trots:: 8)

HalLO  ::oink::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #65 Gepost op: 27-01-2024, 14:37:04 »
Scherpe analose ::vergroot:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #66 Gepost op: 27-01-2024, 16:53:38 »
Tooske verdenk ik ook maar ik heb toch een serieus bezwaar tegenover haar als mol: als haar antwoord "Igorino" bij het zesde liedje fout is, waarom keurt de regie het dan goed? Ik kan mij niet voorstellen dat de regie een molactie teniet gaat doen.

Tooske zei iid "Igorino", maar Rik zegt bij het nakijken: "Het was niet Picorino maar Vitorino...". Dus Picorino komt blijkbaar dan niet van haar en heeft iemand anders dat gezegd. Raar moment dat goedkeuren dat wel, maar voor mij geen reden om van Tooske af te stappen.

Het leek me bij de liedjesquiz (3.1) dat ze graag wilde stoppen na 3 liedjes en toen Fons voorstelde om te stoppen na de 5e zei Tooske gelijk "Ja, goed idee". Het past wel bij mols gedrag: eerst peilen wat er gaat gebeuren en daarop inhaken.

En op bij de kruispunten (3.2) geeft ze maar al te graag de kaart weg aan Fons en legt ze de verantwoordelijkheid bij hem. Vervolgens houdt ze Anna bezig zodat die niks meer aan de puzzel kan bijdragen.

Worstelaars (3.3) vind ik lastiger te beoordelen, maar vind het juist verdacht dat zij als ideale kandidaat eruit lijkt te komen met goede selfies. Ook in het extra beeldmateriaal zegt Tooske nog zoiets als "Ik heb perfecte plaatjes gemaakt".


Wat zegt Rik hier? TOEKOMST of TOEKOMS ?
Het lijkt me dat de laatste T expres is weggelaten om een kloppend anagram te maken: TOEKOMS = TOOSKE M

Goed gespot. Ik versta ook TOEKOMS. Maar zei Rik in China een aantal jaren terug niet taosmisme ipv taoïsme? Dat had toen niks te betekenen. Maar wie weet TOEKOMS wel...
« Laatst bewerkt op: 27-01-2024, 16:58:27 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #67 Gepost op: 27-01-2024, 17:12:52 »
Tooske zei iid "Igorino", maar Rik zegt bij het nakijken: "Het was niet Picorino maar Vitorino...". Dus Picorino komt blijkbaar dan niet van haar en heeft iemand anders dat gezegd.
Logische verklaring ook. Ja, ik dacht ook zoiets te horen. Als er 2 zo dichtbij zitten is het ook wel billijk dat ze goedkeuren. En dan geven ze de 'schuld' van dat geld dus aan die andere persoon. Tooske dan brandschoon ::regenboog:: ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #68 Gepost op: 27-01-2024, 19:36:50 »
Heeft iemand gelet op het moment dat ze discussiëren over de geldregels van de pubquiz en (latere afvaller) Justin zijn betoog houdt?
Daar lijkt Tooske aan Rik te vragen hoe het nu juist zit (maar de montage laat het niet horen).
Heeft er ooit al een mol tijdens een spel aan Rik gevraagd hoe je precies geld kan winnen of verliezen??
Verwarring is toch net wat een mol graag heeft?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #69 Gepost op: 27-01-2024, 19:48:24 »
Dat zou voor een Mol een briljante actie zijn om verdenkingen van kandidaten proberen weg te spelen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Treveo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #70 Gepost op: 28-01-2024, 11:03:20 »
Volgens mij heeft Tooske die Rubik's cube best snel opgelost met de 1 Mol zijde. Als ze de Mol zou zijn, dan is dat een goede actie om bewust niet 6 zijden op te lossen voor €750, maar alleen 1 zijde voor volgens mij €600 minder. Want ze vertelde dat ze vroeger er goed in was ofzo?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2024, 11:05:20 door Treveo »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #71 Gepost op: 28-01-2024, 11:53:43 »
Sowieso is het natuurlijk wel grappig dat de Mol razendsnel het Mol-logo op de kubus tevoorschijn tovert.    ::vergroot::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #72 Gepost op: 28-01-2024, 12:24:34 »
Ik geloof overigens wel dat dit niet de beste kwaliteit kubus was zo'n bedrukte. Dan duurt het ten eerste al een stuk langer om op te lossen en bovendien kan je niks meer op muscle memory doen.
Ik kan zelf prima een soepele kubus oplossen, maar een goedkoop ding lukt me gewoon niet.
Dus tenzij je nog recentelijk een kubus hebt opgelost, zo ik het ook bij 1 vlak hebben gelaten. Zeker omdat je die vrij snel wel hebt.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #73 Gepost op: 29-01-2024, 11:55:58 »
Tot de laatste aflevering vond ik Tooske niet zo verdacht, maar na die actie tijdens de fietsopdracht.. Door te beweren dat optie 2 de groep 800 pesos zou opleveren, gaf ze iedereen een dekmantel (niet alleen Sor) om voor een joker te kiezen tijdens het bellen. Slim en snel bedacht, of een molactie wegens voorkennis. Bij mij stijgt ze in ieder geval op de verdachtenlijst.

Offline Molmama

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #74 Gepost op: 29-01-2024, 14:27:05 »
Zei tooske bij de kisten ook ik heb een goed gevoel bij lila?
Of was dat een ander?
Wist zij vooraf welke kist t zou worden?
Zou dat als mol überhaupt een voordeel zijn?
Ze was mijn schot voor de boeg mol, anderen vindt ik nu verdachter worden maar echt strepen kan ik haar niet.

En er is iets met haar outfits maar wat precies… ??? ???
« Laatst bewerkt op: 29-01-2024, 14:29:05 door Molmama »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #75 Gepost op: 29-01-2024, 18:36:22 »
Zei tooske bij de kisten ook ik heb een goed gevoel bij lila?
Of was dat een ander?

Nee, dat was Rian.

Offline Miepmandarijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #76 Gepost op: 29-01-2024, 21:27:58 »


En er is iets met haar outfits maar wat precies… ??? ???

Het viel me op dat de kleuren van de kleding van Tooske keurig waren afgestemd op de kleuren van de kisten. Lila top, mintgroene broek en sandaaltjes die voor rood door zouden kunnen gaan.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #77 Gepost op: 29-01-2024, 21:36:31 »
Tot de laatste aflevering vond ik Tooske niet zo verdacht, maar na die actie tijdens de fietsopdracht.. Door te beweren dat optie 2 de groep 800 pesos zou opleveren, gaf ze iedereen een dekmantel (niet alleen Sor) om voor een joker te kiezen tijdens het bellen. Slim en snel bedacht, of een molactie wegens voorkennis. Bij mij stijgt ze in ieder geval op de verdachtenlijst.

Ik vond dit juist een onnodig verdachte edit. Ze kan moeilijk die informatie zelf verzinnen: dan heeft Sor (of belde Fons toen) gelijk door dat ze de mol is. Ze herhaalt wss de eerdere bluf van Fons/Sor dat de optie 800 peso was en kan het echte bericht niet goed horen. Dat het zo verdacht in beeld kwam zegt mij dat ze mol juist niet is - zo zouden ze een mol toch niet in beeld brengen?

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #78 Gepost op: 30-01-2024, 00:13:34 »
Nee kijk maar terug. Ze verzint het ter plekke. Ze luistert mee met Sor en vertelt Fons wat ze heeft gehoord.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #79 Gepost op: 30-01-2024, 08:04:50 »
Wat ik bedoel is: als je dat echt denkt is Tooske 100% de mol. Want dat is door de telefoonstem niet gezegd. En een kandidaat zou dat nooit doen. Het lijkt me sterk dat de productie de mol op die manier weggeeft. Onmogelijk eigenlijk.

Daar komt bij dat het voor een mol echt véél te risicovol is. Degene aan de telefoon hoort je namelijk en kan zijn conclusies trekken.

Dit bij elkaar genomen concludeer ik dat het gewoon een gekke edit is. Wellicht om Tooske bewust verdacht te maken. Dus dan is ze de mol wat mij betreft niet.