Auteur Topic: [Kandidaat] Babs Schutte  (gelezen 4055 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #40 Gepost op: 17-02-2024, 22:17:21 »
Ze realiseert zich dat ze -dus- fout zat met helemaal op Rosario bij de eliminatie en concludeert dan dat Rosario niet de mol kan zijn en geeft hem het penningmeesterschap terug.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #41 Gepost op: 17-02-2024, 22:17:56 »
Ze realiseert zich dat ze -dus- fout zat met helemaal op Rosario bij de eliminatie en concludeert dan dat Rosario niet de mol kan zijn en geeft hem het penningmeesterschap terug.
Dat hoeft niet, Tooske denkt ook nog steeds dat ze goed zat.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #42 Gepost op: 17-02-2024, 22:23:57 »
Ze realiseert zich dat ze -dus- fout zat met helemaal op Rosario bij de eliminatie en concludeert dan dat Rosario niet de mol kan zijn en geeft hem het penningmeesterschap terug.

Vind ik het meest aannemelijk. Maar ik volg niet de Mol niet. Had zelf verwacht dat Babs met de info van Jip en Justin in elk geval genoeg zou kunnen afstrepen om de finale te halen. Helaas :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2024, 22:48:08 »
We zijn in elk geval verlost van de Babs-verdenkingen.

Niets ten nadele van Babs, ze kon met een tevreden gevoel het spel verlaten.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2024, 00:18:51 »
Vind ik het meest aannemelijk. Maar ik volg niet de Mol niet. Had zelf verwacht dat Babs met de info van Jip en Justin in elk geval genoeg zou kunnen afstrepen om de finale te halen. Helaas :-\\

Het lag vgm meer aan babs zelf dan de info. Ze ging van 3 naar 2, als ze op twee was blijven zitten had ze fluitend de finale gehaald maar zou wou perse naar een toe en dan vlieg je eruit.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Babs Schutte
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2024, 00:20:01 »
Dat hoeft niet, Tooske denkt ook nog steeds dat ze goed zat.

Tooske zit in het afvallershotel, zou dat dan betekenen dan fons de finale haalt omdat ze fons niet naar het afvallershotel heeft zien komen?