Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen  (gelezen 7828 keer)

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #80 Gepost op: 24-01-2024, 16:42:49 »
Kees zegt Volcano denk ik, en die heeft Anna getekend.

Ik weet niet of KeMonito aftekenen van een tas haar verdachter maakt. De mol weet toch wie ze kan tekenen? Daar heeft ze geen tas voor nodig.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #81 Gepost op: 24-01-2024, 16:57:02 »
Kees zegt Volcano denk ik, en die heeft Anna getekend.

Oeps, je hebt gelijk. Kees zegt inderdaad Volcano. Dan spreekt Anna gewoon de waarheid. :-[

Wel opvallend dat Anna er weer als de kippen bij is om te benadrukken dat ze iets goed heeft gedaan. Maar dat kan ook zijn omdat ze een fanatieke kandidaat is die het niet boeit of anderen haar verdenken.

Citaat
Ik weet niet of KeMonito aftekenen van een tas haar verdachter maakt. De mol weet toch wie ze kan tekenen? Daar heeft ze geen tas voor nodig.

Eens. Mijn punt was vooral dat Anna hier een mascotte tekent in plaats van een worstelaar. En Jeroen is bij haar in de buurt, hè. Als de Mol bij de tekenaars zat, moet die natuurlijk wel doen alsof die iets aan het natekenen is. En niet uit het hoofd iets op papier zetten.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2024, 17:05:06 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #82 Gepost op: 24-01-2024, 20:07:34 »
Wat opvalt bij het verdelen van de taken (voor mij)


1. Rian meteen show (daarna Tooske, daarna Kees, daarna Sor); SUPER enthousiast allemaal
2. Justin en Fons roepen dan hotelkamer (dat blijft samen met straat over)
3. Anna probeert nog of er een spaanstalige in de arena moet zijn. Dat moedigt Fons aan. Maar ze verliezen deze strijd

Mbt het laatste: Mensen zeiden dat Fons zelf hotelkamer kiest omdat zn mol tooske dan in de arena blijft, maar hij wil wel anna er neer zetten. Verdenkt hij die ook eigenlijk?

En dus Rian die zo snel iets zei. Letterlijk het eerste 'mollerige' dat ze deed de hele aflevering

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #83 Gepost op: 26-01-2024, 12:41:40 »
1. De worstelaar die werd goed gerekend, blijkt fout te zijn.

Dit is niet Volador:


Dit is Volador:



2. Het event vond plaats op 01/07
Ik kan me trouwens niet inbeelden dat die affiche daar aan de ingang nergens te vinden was.



We kunnen hieruit afleiden dat er niet al te veel aanwezige worstelaars werden getekend.



Er blijken zelfs enkele getekende worstelaars overleden te zijn.




3. Zoals we hierboven kunnen zien heeft Mistico een wit masker, bloot bovenlijf en witte armstukken.
De tekening van Jeroen is niet echt duidelijk. Blauw stelt dan zogezegd zilver voor.



4. Wie heeft deze twee getekend? Ik denk Anna.



5. Hoewel ik Anna met slechts 4 worstelaars toch ook verdacht vind, zijn dit misschien wel leuke beelden voor de laatste aflevering:







Mooi uitzoekwerk! We horen Jeroen vragen naar worstelaars die op het event aanwezig zijn, dus we denken dat hij kandidaats bezig is, maar uit jouw overzicht blijkt dat er bijna geen aanwezige worstelaars zijn getekend en heel veel niet-aanwezige worstelaars.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #84 Gepost op: 26-01-2024, 15:15:07 »
Ik blijf erbij dat deze opdracht te onmogelijk was. Ze hadden bijvoorbeeld de selfies moeten goedkeuren als er twee of drie van de vier correct binnenkwamen. Anna & Jeroen hadden ook een lijst met namen moeten hebben.

Offline Froky

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #85 Gepost op: 26-01-2024, 21:08:09 »
Het is vooral een opdracht waar wij als kijker helemaal niks uit kunnen halen. Er zijn weer enkele dingen die we niet weten, zoals: kenden ze in de hotelkamer de regels voor de fotografen? Maar het allerergste, kenden de fotografen zelf voldoende die regels? Dit programma wordt stilaan ‘zoek diegene die bewust regels overtreedt tussen de anderen die de regels niet eens kennen’. Dat is gewoon verschrikkelijk om naar te kijken.
Het kan toch niet dat 2 of 3 van de 4 kandidaten dit helemaal niet door hebben? Dan ligt de fout niet bij de kandidaten, maar bij de productie, die moedwillig regels veel te vlug afhaspelen om hun mol makkelijk verborgen te houden.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #86 Gepost op: 2-02-2024, 13:05:49 »
Het is vooral een opdracht waar wij als kijker helemaal niks uit kunnen halen.
Behalve misschien als je overal wat achter zoekt.

Jeroen heeft de volgende worstelaars getekend, hij weet ze wel te vinden:
-   Santum bestaat niet, is Santo? Santo heeft nooit zijn masker afgedaan, overleden in 1984, deed zijn zilveren masker een week voor zijn dood af op televisie.
-   Atlantis heeft ook nooit zijn masker verloren, hij is onlangs na 40 jaar gestopt.
-   Mil Mascaras heeft nooit zijn masker verloren in de ring, nu 81 jaar. Mol M op voorhoofd, ongeloofwaardige schrijffout voor Spaanssprekende Jeroen Mille i.p.v. Mil (Mollie en Millie?).
-   La Parka, overleden 2020. Volgens WWE op het internet ‘his outfit was based on the Mexico holiday Día de los Muertos (Day of the Dead)’
-   Místico, bijnaam Sin Cara = zonder gezicht
-   Soberano, lijkt beetje op het gele masker van CMLL, overleden 1973

Dat zijn 3 worstelaars die nooit hun masker in de ring hebben verloren, 1 met een link naar de allereerste opdracht, 3 dood en 2 gestopt ,1 met een link naar het thema gezicht, 1 met link naar het mol-logo van CMLL. En een dikke M op het voorhoofd (verwijzing naar Jenga-blokje op voorhoofd?). Dat krijgt toch alleen een mol uitgezocht :)

Verder staan 3 worstelaars samen in de ring (foto Molshoop) met een link naar Jeroen: Volador (= vliegen, selfie met vliegtuig), Desperado (Jeroen bij Pubquiz: ‘Hoe heet hij toch’, handen in gezicht, we gaan voor verstoteling) en Místico (bijnaam Zonder Gezicht).
« Laatst bewerkt op: 2-02-2024, 13:07:50 door Crapuleke »

Offline molsblind

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #87 Gepost op: 22-02-2024, 14:59:06 »
hier maakt Rosario duidelijk een duivels teken met zijn hand