Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 19980 keer)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #120 Gepost op: 11-02-2024, 08:38:06 »
Hij volgt Babs weer!

In dit geval vind ik het eigenlijk geen spoiler, maar een opzettelijke afvallers hint. Klein kadootje aan zijn volgers?

Alleen vreemd dat Jeroen daar dan schijnbaar de uitzondering op is.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #121 Gepost op: 11-02-2024, 08:51:10 »
Hij volgt Jip en Kees ook weer zag ik net, dus weet niet of het een hint of spoiler is misschien wil hij gewoon verwarring zaaien.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #122 Gepost op: 11-02-2024, 10:09:17 »
Even terug in de tijd. Hij WAS deze mensen al aan het ontvolgen toen de spoiler uitkwam.... Rick volgde alle kandidaten, daarna ontvolgde hij Justin, Babs en Jip, daarna Tooske. Daarna kan hij het hier allemaal gelezen hebben en zijn gaan fucken met ons maar dit is weldegelijk een harde spoiler geweest, van dit seizoen de hardste wat mij betreft.
Tsja, jullie maken er een spoiler van, niet ik. Nooit als spoiler gepost.

Maar als jullie het zo graag willen weten:
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #123 Gepost op: 11-02-2024, 11:41:07 »
Het lek bij mollenstreken mbt de eerste drie afvallers zal hem gefrustreerd en kwaad gemaakt hebben. Terecht. Al die moeite en dan dit.
Daarmee is hij vervolgens zelf ook gaan klooien met ontvolgen van Babs, Jip en Justin.
Maar daarna zouden Tooske en Kees afvallen, want die had hij ontvolgt, dat was dan weer een mindfuck, Tooske viel na Jeroen pas af.
Neemt niet weg dat hij nu zelf al vier afvallers heeft aangeduid en dat Kees binnenkort zal volgen. Maar of eerst Kees of Rian afvalt, ik zou Rick niet meer volgen in zijn ‘aanduidingen’. Alleen toen het parallel liep met mollenstreken was het eenduidig.

Maar hij had zijn verlies ook als een ‘vent’ kunnen nemen, al met al is dit een zwaktebod van Rick. Een uiting van frustratie.

Op dit moment volgt hij Tooske en Justin Mooijer niet meer. Als je hier nog een spoiler in wil zien …..

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #124 Gepost op: 11-02-2024, 11:53:07 »
Het is allemaal wel opmerkelijk maar het kan alleen als het als hint bedoeld was. En er ontbreekt één belangrijke voorwaarde voor een hint: dat het voor een breder publiek is uit te leggen.
Ik kan me niet echt voorstellen dat na afloop op de website wordt gezet : je had het kunnen weten want onze regisseur  heeft de volgende mensen in de volgende volgorde ontvolgd.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #125 Gepost op: 11-02-2024, 11:58:50 »
We weten toch alleen dat hij die 3 mensen niet volgde? Kan gewoon.

De fuckery begint met dat hij Tooske ontvolgde, daarna ook Kees. Dat kan een reactie zijn geweest op Mollenstreken inderdaad. Waarbij Tooske dan met hapering echt afviel. En Kees dan heel goed de mol kan zijn. Immers; hij is aan het fucken, ontvolgt dan expres de mol, en dan moeten wij Kees gaan afschrijven. Jaaaaaja.

Dat er een hint in zit zoals Leendert voorstelt lijkt me helemaal niet. Gewoon geblunder en wat fuckery dat daarop volgde.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #126 Gepost op: 11-02-2024, 12:24:00 »
En wat nu als het allemaal louter toeval is en de redactie van Mollenstreken dacht dat het iets gevonden had, maar dit werkelijk gewoon niets was?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #127 Gepost op: 11-02-2024, 12:51:02 »
Het is ook vooral niet uit te leggen omdat Jeroen even tussendoor afvalt en daar niet naar is gehint
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #128 Gepost op: 5-03-2024, 00:04:13 »
Ik had dit net in het topic van Anna gepost, maar voor de zekerheid verhuis ik het naar hier.

Wat is dit? Die titel en dat balkje linksonder op 0:25 zijn wel heel suggestief...
Mag toch hopen dat ze niet net als bij Merel weer zo'n uitglijder gemaakt hebben door zoiets te vroeg te publiceren...


Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #129 Gepost op: 5-03-2024, 00:05:15 »
Dit is toch gewoon een grapje? Alsof ze bij Bright weten of Anna de mol is

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #130 Gepost op: 5-03-2024, 00:10:24 »
Je zou zeggen van wel, maar dit werd destijds ook te vroeg gepubliceerd:


Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #131 Gepost op: 5-03-2024, 00:54:05 »
Dat was gewoon een (analoge) clickbaitkop. Televizier heeft toen zelfs nog moeten bevestigen dat ze (uiteraard) ook niet wisten wie de mol was

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #132 Gepost op: 5-03-2024, 00:55:56 »
Ik had dit net in het topic van Anna gepost, maar voor de zekerheid verhuis ik het naar hier.

Wat is dit? Die titel en dat balkje linksonder op 0:25 zijn wel heel suggestief...
Mag toch hopen dat ze niet net als bij Merel weer zo'n uitglijder gemaakt hebben door zoiets te vroeg te publiceren...



Al met al, wel gewoon een interessante video... ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #133 Gepost op: 11-03-2024, 09:53:32 »
Goed de spoilers verborgen gehouden iedereen. Als vijand van deze topic kan ik bevestigen dat er niks groot is uitgelekt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #134 Gepost op: 11-03-2024, 13:42:19 »
Nou ik weet er wel wat hoor. Bijv. de waarzegster die enkel en alleen de mol en de winnaar volgde. Dat was wel een flater van jewelste ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #135 Gepost op: 11-03-2024, 13:46:22 »
Nou ik weet er wel wat hoor. Bijv. de waarzegster die enkel en alleen de mol en de winnaar volgde. Dat was wel een flater van jewelste ::ohno::

Oh wow, maar goed dat die dan niet is verspreid.
Ik had er nog een gevonden, namelijk die video van Bright die ik hier een tijdje geleden gedeeld had. De titel is veranderd:



(De oude titel was ''Wil Rusland onze satellieten MOLLEN?'')
Ik denk dat het inderdaad gewoon een grapje was van haar collega's, maar dan wel een die iets te vroeg is gemaakt. Ik denk toch dat ze de titel op dringend verzoek aan hebben moeten passen nu Anna de mol blijkt.
Overigens had ik dit donderdag al gezien, maar het om deze reden bewust niet meer opengetrokken.