Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 20193 keer)

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2024, 18:15:56 »
Waarom zou ze daar 'wat' zeggen, daar is de hele actie niet naar, die Babs past in dat moment, binnen haar mimiek.

Overigens: Anna benoemde Babs en Jip al als potentiële winnaars, toen ze afvielen. Dat kan een reden hebben gehad  :-\\

'Wat goed', 'Wat leuk' iets in die trend?  Ik zie duidelijk haar onderlip tegen de onderkant van haar boventanden aankomen, precies hoe je een 'w' zegt. Echt onmogelijk om op die wijze een B te produceren. Dus mijn part kan die 'spoiler' echt de prullenbak in.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #61 Gepost op: 22-01-2024, 18:30:56 »
Daarom heb ik ook steeds gezegd: dit kan ALLEEN als er MEERDERE mensen kunnen terugkomen in het spel. Dus EN de mol, die komt sowieso terug, EN 1 of meerdere kandidaten die dat KUNNEN. Maar nu zijn er maar 3 afvallers en zien we nu al een kist opengaan, dus het is kansloos dat er bij 1 van die 3 de mol zit.
Precies dat!  ::ok::

Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2024, 08:23:45 »
Wel verdacht dat er intussen weer iemand verdwenen is in de lijst die hij volgt.....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Oeh interessant. Ik ben niet zo handig met instaaaa. Maar is hij dan ook 1 vd 3 mogelijke terugkeerders weer gaan volgen? Want er lijkt iemand terug te komen aanstaande aflevering.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2024, 10:09:33 »
Oeh interessant. Ik ben niet zo handig met instaaaa. Maar is hij dan ook 1 vd 3 mogelijke terugkeerders weer gaan volgen? Want er lijkt iemand terug te komen aanstaande aflevering.
Nee, er is op dit moment niemand van de 3 afvallers bijgekomen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2024, 11:11:28 »
En nu even iets totaal anders (vrij vertaald vanuit Monty Python):

Ik recycle hiermee een oude uitspraak, maar klopt het dat de vierkantjes-puzzel die Jeroen op de boot, te zien in het voorstukje naar aflevering 4, óók gerecycled is?

Ik weet niet meer zeker hoe die puzzel er in seizoen 19 uitzag. Maar ze hebben die in de reeks puzzels die ze toen moesten proberen op te lossen, óók al eens gedaan. In de steenfabriek, om precies te zijn.


Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #65 Gepost op: 24-01-2024, 11:38:37 »
En nu even iets totaal anders (vrij vertaald vanuit Monty Python):

Ik recycle hiermee een oude uitspraak, maar klopt het dat de vierkantjes-puzzel die Jeroen op de boot, te zien in het voorstukje naar aflevering 4, óók gerecycled is?

Ik weet niet meer zeker hoe die puzzel er in seizoen 19 uitzag. Maar ze hebben die in de reeks puzzels die ze toen moesten proberen op te lossen, óók al eens gedaan. In de steenfabriek, om precies te zijn.
Volgens mij is dat precies dezelfde ja.
https://www.wieisdemol.com/forum/2019/?topic=67300.msg2174589#msg2174589

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #66 Gepost op: 24-01-2024, 11:54:23 »
Daar was ik intussen achter. Ik had hem op facebook gezet, en daar dachten ze eerst dat ik het verkeerd gezien had.

In het topic uit 2019 was ik aan het zoeken naar de puzzel zélf, dus een screenshot ervan. Ik meende me namelijk te herinneren dat die uit seizoen 19 en 24 dezelfde waren.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #67 Gepost op: 24-01-2024, 12:34:51 »
Ik zou het zelf echt wel heel leuk vinden als er hints zouden zijn naar vorige seizoenen en verwijzingen naar vorige mollen dit seizoen. Voelt ook als een waardig afscheid voor Rick.
Dus ik zit daar zeker wel op te letten.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #68 Gepost op: 24-01-2024, 22:44:45 »
Wel verdacht dat er intussen weer iemand verdwenen is in de lijst die hij volgt.....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En intussen weer iemand ontvolgt. Doet ie alleen bij kandidaten van dit seizoen.

spoiler]Kees de afvaller daarna? Of komen er meerdere personen terug in het spel en hebben we 2 afvallers?[/spoiler]

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2024, 03:14:37 »
En intussen weer iemand ontvolgt. Doet ie alleen bij kandidaten van dit seizoen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bij mollenstreken met lavezzi lijkt er elke week een dergelijke spoiler te worden getoond. Zo zijn babs, jip en justin daar ook voorspeld.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

We moeten maar zien wat er deze zaterdag gebeurt of deze spoilers echt zijn of puur toeval.

Edit: Het zou misschien wel met toekomst voorspellen te maken kunnen hebben, haha.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2024, 07:26:29 door Airysuit »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2024, 12:12:32 »
Als het met TOEKOMS voorspellen te maken heeft kan alleen Kees dus exit zijn nu. Ik ga die maar eens invullen bij de afvaller want de opties Babs/Jip/Justin die makkelijk voor de 2e keer al meteen kunnen afvallen is er daar niet bij.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #71 Gepost op: 25-01-2024, 12:22:22 »
Omdat ik nog steeds denk dat Justin de mol is? Kijk, hij ontvolgde eerst Justin en later pas Babs en Jip.

Justin is dan weer iets anders dan die andere twee en volgende week komt er iemand terug. Hoop alleen dat dat dan de eerste opdracht is, want dan is er een kans dat een mol het spel verlaat, maar feitelijk niks mist.

In dit plaatje missen de drie die ik noemde.

Waarom zouden alle foto's een rood randje hebben, alleen die van Jeroen niet?












Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #72 Gepost op: 25-01-2024, 12:56:30 »
Waarom zouden alle foto's een rood randje hebben, alleen die van Jeroen niet?

Dat is een insta-dingetje als je recent een story geplaatst hebt dus ws geen hint ;)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #73 Gepost op: 25-01-2024, 14:58:46 »
Bij mollenstreken met lavezzi lijkt er elke week een dergelijke spoiler te worden getoond. Zo zijn babs, jip en justin daar ook voorspeld.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

We moeten maar zien wat er deze zaterdag gebeurt of deze spoilers echt zijn of puur toeval.

Edit: Het zou misschien wel met toekomst voorspellen te maken kunnen hebben, haha.

Wat laten ze precies zien bij Mollenstreken? Ik heb het niet gevolgd ;D

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #74 Gepost op: 25-01-2024, 15:26:16 »
Wat laten ze precies zien bij Mollenstreken? Ik heb het niet gevolgd ;D

In de previews van de afleveringen daarop, zie je de figuren van de kandidaten op de achtergrond, waarvan telkens 1 rood wordt verlicht.
Dat blijkt nu al tot 3 keer toe de afvaller te zijn. Voor volgende aflevering gebeurt het weer en lijkt er een 2e persoon ook wat rood gekleurd. Kan toeval zijn.
Tim! heeft er een video over op YouTube
« Laatst bewerkt op: 25-01-2024, 15:40:40 door Airysuit »

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #75 Gepost op: 25-01-2024, 16:10:46 »
In de previews van de afleveringen daarop, zie je de figuren van de kandidaten op de achtergrond, waarvan telkens 1 rood wordt verlicht.
Dat blijkt nu al tot 3 keer toe de afvaller te zijn. Voor volgende aflevering gebeurt het weer en lijkt er een 2e persoon ook wat rood gekleurd. Kan toeval zijn.
Tim! heeft er een video over op YouTube

Ik kan nergens een preview vinden. Heb de afleveringen van Mollenstreken bekeken en op Instagram.
Waar zijn die previews precies te zien?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #76 Gepost op: 25-01-2024, 16:28:46 »
Ha,ha...ik heb ook speciaal Mollenstreken bekeken en ik zie ook geen preview of iets rood oplichten.

Mij viel wel iets anders op. ::vergroot::

De kartonnen kandidaten staan niet steeds in dezelfde volgorde de kandidaat die (mogelijk) afvalt staat steeds uiterst rechts bijna uit beeld. Deze kandidaat komt ook nauwelijks in beeld.Dat klopte iig bij Jip en Justin. Deze week is de plek toebedeeld aan Kees.......

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2024, 02:12:12 »
https://youtube.com/shorts/-TbtPYpKLxg?si=l6TpVQyB621YC02H
https://youtube.com/shorts/z40cXYYS91s?si=_Ly_sqbj6ulf1nmT

Deze shorts bedoelde ik. Nogmaals, kan toeval zijn. Volgens de podcast wijst deze hint nu naar 2 mensen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #78 Gepost op: 27-01-2024, 17:29:35 »
https://youtube.com/shorts/-TbtPYpKLxg?si=l6TpVQyB621YC02H
https://youtube.com/shorts/z40cXYYS91s?si=_Ly_sqbj6ulf1nmT

Deze shorts bedoelde ik. Nogmaals, kan toeval zijn. Volgens de podcast wijst deze hint nu naar 2 mensen.
Komt overeen met de instagram van Richard King McCullough, hij volgt Kees en Tooske ook niet meer, net zoals Babs Justin en Jip.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #79 Gepost op: 27-01-2024, 17:47:07 »
Dubbele exit omdat er iemand terugkomt dan?