Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 7010 keer)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #100 Gepost op: 3-03-2024, 17:07:13 »
Dank! Dus volgens de theorie dat een oud-mol niet op de nieuwe mol zit is Fons niet de mol.. Tenzij ze het dit jaar weer anders doen, wat wel zo slim is :-)
Jurre zat op Justin, maar die is allang afgevallen.

Waarop is de aanname gebaseerd dat een oud-mol niet op de nieuwe mol zit? Als de mol wordt gekozen, worden toch niet alle oud-mollen op de hoogte gebracht? En als iemand tot de (zeer kleine) kring behoort die weet wie de mol is, dan komt die niet bij moltalk aan tafel.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #101 Gepost op: 3-03-2024, 17:14:41 »
Volgens mij is het in het verleden gebeurd dat de oud-mol aan tafel wist wie de nieuweol was. Maar sprak natuurlijk niet zijn verdenkingen daar op uit.
Dus je kunt niet met zekerheid zeggen dat dit een eerlijke mening is van Everon.

Re: Moltalk
« Reactie #102 Gepost op: 3-03-2024, 18:24:53 »
Waarop is de aanname gebaseerd dat een oud-mol niet op de nieuwe mol zit? Als de mol wordt gekozen, worden toch niet alle oud-mollen op de hoogte gebracht? En als iemand tot de (zeer kleine) kring behoort die weet wie de mol is, dan komt die niet bij moltalk aan tafel.

Ik weet nog dat Susan Visser zich een keer versprak bij Moltalk.
https://www.youtube.com/watch?v=KjnF06h5pig
Ik vermoed gewoon dat oud-mollen wel afspraakjes maken met de redactie om ons om de tuin te leiden. Eens een mol altijd een beetje een mol. Er is ook een oud-bollenclubje geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 18:27:13 door milliemollie »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #103 Gepost op: 3-03-2024, 18:48:30 »
Ik weet nog dat Susan Visser zich een keer versprak bij Moltalk.
https://www.youtube.com/watch?v=KjnF06h5pig
Ik vermoed gewoon dat oud-mollen wel afspraakjes maken met de redactie om ons om de tuin te leiden. Eens een mol altijd een beetje een mol. Er is ook een oud-bollenclubje geloof ik.

Maar je moet toch weten wie de mol is om mensen om de tuin te kunnen leiden? En niet iedereen wil z'n integriteit verliezen door op tv te gaan zitten liegen lijkt me. Denk echt dat dit onzin is.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #104 Gepost op: 3-03-2024, 19:17:18 »
Volgens mij dacht ik dat ik een keer las dat Everon op Anna zat, ik heb nog nooit gehoord dat hij Rian steeds verdacht had of op Fons zit. Dat is het enigste wat mij opviel.
Maar verder klopt dit:
Waarop is de aanname gebaseerd dat een oud-mol niet op de nieuwe mol zit? Als de mol wordt gekozen, worden toch niet alle oud-mollen op de hoogte gebracht? En als iemand tot de (zeer kleine) kring behoort die weet wie de mol is, dan komt die niet bij moltalk aan tafel.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 19:20:05 door Mol1991 »

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #105 Gepost op: 3-03-2024, 19:48:35 »
Maar je moet toch weten wie de mol is om mensen om de tuin te kunnen leiden? En niet iedereen wil z'n integriteit verliezen door op tv te gaan zitten liegen lijkt me. Denk echt dat dit onzin is.
Komt regelmatig voor dat de nieuwe mol contact heeft meer een oud-mol voor tips en steun. Die weet daardoor gelijk wie de nieuwe wordt.
Maar niet iedereen zal daar denk ik over liegen. Alleen voor ons lastig in te schatten wie dat wel durft en wie niet.