Auteur Topic: [Kandidaat] Fons Hendriks  (gelezen 20841 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #100 Gepost op: 24-02-2024, 21:59:38 »
Fons blijft tot in zijn snorharen nepmol uitstralen. Ik denk niet dat we ooit een Mol krijgen die het spel zo wil spelen. Ja, af en toe duidelijk mollen hebben we vaker gezien, maar niet de hele tijd.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #101 Gepost op: 24-02-2024, 22:03:29 »
Of hij daadwerkelijk de mol is, geen idee. Ik zou het wel cool vinden om een keer een meganepmol als echte mol te hebben. Maar als hij echt de mol is, is hij volledig (en vroeg in het spel) door de mand gevallen bij zijn medekandidaten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #102 Gepost op: 24-02-2024, 23:30:52 »
Haha ja goed gezegd.

En alleen van Sor horen we niet wie hij het minst vertrouwt. We horen ook al 4 afleveringen niets over zijn verdenkingen.

Maar het kwam toch uit dat hij zijn bondje helemaal niet vertrouwt, Dat heeft de edit steeds willen wegpoetsen. Ook al omdat Fons wel Sor op 1 zet als vertrouweling. Ze wilden ons doen geloven dat dit een goed stevig bondje was, maar het is niet van Sor uit. En de mol kan alles wel roepen.

Fons zo ongeveer de enige die het nog kan zijn, onze meganepmol ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #103 Gepost op: 24-02-2024, 23:54:55 »
Was Klaas bij Moltalk denk ik toch speciaal ingevlogen (sic) om te spinnen dat Fons bij 5.1 niet op de Mol-positie stond met alleen volgende afvaller Jeroen.

wat natuurlijk WEL de ideale mol-positie was

Ik vond dat toen al zo gek dat Klaas dat zo zwaar aanzette  ???

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #104 Gepost op: 25-02-2024, 00:01:12 »
Ik vlieg het hele seizoen al van mol naar mol, maar ik land deels weer terug bij Fons ::rofl::. Ik heb grote twijfels, want Fons lijkt een gigantische nepmol. Er zijn ook veel sterke hints naar andere kandidaten. In aflevering 1 gaf ik dit als hint:

In aflevering 1 in de eerste minuut kun je de waarzegster horen zeggen "do you wanna know the future?" en het klinkt alsof er een andere mannelijke stem onder is gezet. De stem heeft wel een beetje iets weg van Fons. Het zou heel gedruft van de makers zijn om zo'n hint er in te stoppen. Waarschijnlijk is het niks, maar ik wou het wel even delen.

Dit fragment. Ik hoor er eigenlijk nog steeds Fons in en dus parkeer ik maar een been in de Fons tunnel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #105 Gepost op: 25-02-2024, 00:18:07 »
Ik heb het topic hier nog eens na zitten lezen maar er is eigenlijk totaal geen argument tegen Fons behalve
Ik denk niet dat we ooit een Mol krijgen die het spel zo wil spelen.

Kortom, over Rian en Anna enzo klagen we al weken dat we hun molacties niet kunnen vinden maar ze toch wel de mol zouden moeten zijn..... terwijl de mol gewoon al die tijd al voor het oprapen lag ::rofl::

Week na week molt hij weer keihard..... EN..... wordt straalonverdacht! Staat laatste in de app, landelijk verdenkt niemand hem, op dit forum ook niet. WAT een fantastische mol zou hij zijn, ZO obvious dat we het niet zagen......

Ik denk in het laatste jaar van Rick dat het wel eens een leuke knaller zou zijn, zo'n nepmol die de echte mol blijkt te zijn. We kunnen achteraf niet klagen dat we het niet gezien hebben, alles was vol in beeld. Mol 1.0 is het eigenlijk, net alsof WIDM voor de allereerste keer gespeeld wordt en er geen voorgeschiedenis is. Niks subtiel. Gewoon WAM mollen en vol in beeld brengen ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #106 Gepost op: 25-02-2024, 00:37:50 »
Lo, zag ik je de afgelopen weken niet net zo overtuigd reageren waarom andere kandidaten de mol moesten zijn  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Kan me herinneren , de blonde is de mol... Kees is de mol....

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #107 Gepost op: 25-02-2024, 00:43:16 »
Ja Tooske is mijn mol deze serie maar helaas... is het niet ::ohno::

Bij Kees kwam ik uit door deductie, ik dacht het kan niet anders. Maar deze aflevering kwamen we erachter dat hij juist niet kan, en Fons juist wel. Nu zien we pas HOE verdacht Fons al die tijd al was, en dat er dus niemand op hem uit kan zijn gevlogen.

Zoals Rian er wel op Kees uitvloog, Babs wel op Sor en Justin wel op Anna. Dat heeft Fons niet. Want ze zaten allemaal op hem.

Ik heb ook gezegd dat ik kandidaten als Kees, Fons en Sor heel mooi heb zien mollen, echte wensmollen. Dat gold voor Fons net zoveel als voor de anderen. Maar Kees kan echt niet meer, en Mr. Vertrouwen Sor denk ik ook niet. Al met al krijgen we wel een wensmol als mol ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #108 Gepost op: 25-02-2024, 00:45:17 »
Ja Tooske is mijn mol deze serie maar helaas... is het niet ::ohno::

Bij Kees kwam ik uit door deductie, ik dacht het kan niet anders. Maar deze aflevering kwamen we erachter dat hij juist niet kan, en Fons juist wel. Nu zien we pas HOE verdacht Fons al die tijd al was, en dat er dus niemand op hem uit kan zijn gevlogen.

Zoals Rian er wel op Kees uitvloog, Babs wel op Sor en Justin wel op Anna. Dat heeft Fons niet. Want ze zaten allemaal op hem.

Ik heb ook gezegd dat ik kandidaten als Kees, Fons en Sor heel mooi heb zien mollen, echte wensmollen. Dat gold voor Fons net zoveel als voor de anderen. Maar Kees kan echt niet meer, en Mr. Vertrouwen Sor denk ik ook niet. Al met al krijgen we wel een wensmol als mol ::bravo::

Je kunt volgens mij niet zo veel baseren op kandidaten die eruit vliegen in de fase dat er nog flink gespreid wordt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #109 Gepost op: 25-02-2024, 00:48:19 »
Klopt, maar Justin spreidde niet veel meer, hij focuste echt op Anna, dat, terwijl er nog zoveel kandidaten waren die dat helemaal niet deden. Je hoefde echt niet veel goed te doen in de test om te blijven met Anna als mol.

Terwijl met Fons als mol moet je juist elke keer WEL erg veel goed hebben, je moet die test echt goed maken, anders ga je.

En Babs die als penningmeester Sor aanwijst, lijkt mij toch echt een schuldbewust iets, zo van, ik had op hem ingezet als mol maar zie nu dat hij het niet is, dus laat hem het maar krijgen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #110 Gepost op: 25-02-2024, 00:58:23 »
Klopt, maar Justin spreidde niet veel meer, hij focuste echt op Anna, dat, terwijl er nog zoveel kandidaten waren die dat helemaal niet deden. Je hoefde echt niet veel goed te doen in de test om te blijven met Anna als mol.

Waar haal je dat vandaan dan? Het enige wat ie zegt bij het maken van de test in aflevering 3 is dat de mol een vrouw moet zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #111 Gepost op: 25-02-2024, 01:03:40 »
Klopt. En de aflevering ervoor zat hij expliciet op Jip, Tooske en Anna. Blijven qua vrouwen dus alleen nog Anna en Tooske over. Een super focus op Anna dus, dan blijf je echt wel in het spel als zij de mol was.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #112 Gepost op: 25-02-2024, 01:19:12 »
Klopt. En de aflevering ervoor zat hij expliciet op Jip, Tooske en Anna. Blijven qua vrouwen dus alleen nog Anna en Tooske over. Een super focus op Anna dus, dan blijf je echt wel in het spel als zij de mol was.

Ja, maar waarom ‘dus’ een hyperfocus op Anna? Hij kan toch ook evenredig gespreid hebben en eventueel hier en daar gewoon een antwoord fout hebben gehad omdat ze nog niet zoveel over elkaar weten en omdat opdrachten met veel kandidaten onoverzichtelijker zijn dan met een kleinere groep?

Volgens mij zeggen de executies en verdenkingen pas echt iets zodra we over de helft van het seizoen zijn.

En dan zitten we nog met de onbetrouwbare montage: Zie Babs die zogenaamd vol op een persoon ging, terwijl ze in een interview zei dat dat niet zo was.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #113 Gepost op: 25-02-2024, 02:08:54 »
Zo vroeg in het spel. Vandaar superfocus. Kijk, zit je intussen al bij aflevering 7 met nog maar 5 kandidaten dan is de concurrentie veel groter en moet je er 3 achter je laten want de mol blijft altijd. Alleen Justin zat daar nog met 8 kandidaten, dus een beetje Anna invullen moet al genoeg zijn. Ik zat net de penningmeesterverkiezing na te kijken en er willen nog een hoop Anna penningmeester maken, nou dan ben je echt wel vertrouwd. Er zaten in die fase dus heel wat kandidaten nog bij die helemaal niet op Anna spreidden, en Justin zat op Anna/Tooske, dat is gefocust m.i.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #114 Gepost op: 25-02-2024, 02:10:24 »
Je doet aannames om een theorie te ondersteunen. Er is veel te weinig informatie om die conclusie te kunnen trekken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #115 Gepost op: 25-02-2024, 02:15:13 »
Nee dit is geen aanname maar een simpel feit. Kijk even terug, dan zie je wie op wie stemde in aflevering 3.

Ik ben ook bepaald niet op zoek naar Fons als mol. Die komt alleen bovendrijven uit logica nu. Moest net zoals jij opnieuw op zoek naar de mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #116 Gepost op: 25-02-2024, 02:18:22 »
Nee dit is geen aanname maar een simpel feit. Kijk even terug, dan zie je wie op wie stemde in aflevering 3.

Ik ben ook bepaald niet op zoek naar Fons als mol. Die komt alleen bovendrijven uit logica nu. Moest net zoals jij opnieuw op zoek naar de mol.

Dit was trouwens ook nog de test met de toekomstvragen. Voor hetzelfde geld is ie er daar op uitgevlogen.

Het slaat echt nergens op om op basis van Justins ‘het moet een vrouw zijn’ en zijn exit te concluderen dat Anna de mol niet kan zijn.

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #117 Gepost op: 25-02-2024, 02:39:30 »
Bv. in De Mol Griekenland zei Bruno in aflevering 1 dat hij Alina enorm verdacht vond.
In aflevering 2 zei hij "Hier is enorm gemold geweest. Voor mij zat de mol bij de opdracht met de taart".
En hij kon vertrekken. Alina schrappen zou je dan denken, tot later bleek dat hij vol op Laure was gegaan.

Dus altijd oppassen met dat soort conclusies.

Justin lag eruit in aflevering 3.
- Pub-quiz: "Tooske gaat overboord, Rian is enorm stil"
- Zona Rosa: Tooske loopt verkeerd en komt overal te laat. Rian zegt aan het bord dat ze alles had opgeschreven. Beide zeer opvallende verdachte zaken.

Anna heeft die opdrachten niks opvallend gedaan.
(Buiten enveloppen gepikt  :-X )

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #118 Gepost op: 25-02-2024, 02:44:22 »
Maar Justin was wel heel consequent met zijn vrouwenmantra. En zegt in afl. 2 nog vooral Anna te stemmen. Zoveel vrouwen waren er niet meer over in afl. 3, immers waren er al twee naar huis.....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Kaasfondue90

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #119 Gepost op: 25-02-2024, 07:53:06 »
Maar Justin was wel heel consequent met zijn vrouwenmantra. En zegt in afl. 2 nog vooral Anna te stemmen. Zoveel vrouwen waren er niet meer over in afl. 3, immers waren er al twee naar huis.....
Deze theorie vind ik niet sluitend hoor. Wat ik me vooral van Justin’s biechten kan herinneren is dat hij mega in de war werd gebracht door de “toekomstvragen” in de test. Daardoor heeft hij veel minder gespreid dan dat hij wilde doen. Kan er dus ook vol op Tooske zijn uitgevlogen. Of hij had te weinig kennis van de kandidaten om de test goed op beide dames in te vullen…

Daarnaast kun je ook stellen dat Tooske en (deels) Jeroen er op Fons zijn uitgevlogen.

Ik zou in dit geval de theorie omdraaien: Fons én Sor zitten al vanaf het prille begin op Anna en blijven allebei in het spel. Sor vulde zelfs vraag 20 van de allereerste test in op Anna. Rian verdacht haar totaal niet en ligt eruit. Dat Anna een kandidaat is gaan verdenken die haar verdenkt (Fons) is ook de WIDM-constructie ten voeten uit.

Ik wil niet dat ze het is hoor, maar ben bang dat we er niet omheen kunnen  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2024, 07:54:42 door Kaasfondue90 »