Auteur Topic: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen  (gelezen 8484 keer)

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #60 Gepost op: 4-02-2024, 13:28:38 »
Wat vond je trouwens van Anna's schermreactie in afl. 2? (Zien we die überhaupt?)

Daar lijkt inderdaad een stukje in te zijn geknipt. Ze ziet er gestresseerd uit, maar dat kan best geacteerd zijn.
Ik zie in ieder geval geen kloppende aders.

Deze eliminatie in aflevering 5 was ook heel raar. Ze was even weg en schoot wakker bij het groene scherm  ;D

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #61 Gepost op: 4-02-2024, 13:30:13 »
Ik vond Rik Anna ook wel heel bijzonder aankijken bij deze eliminatie

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #62 Gepost op: 4-02-2024, 13:40:08 »
Rik was ook heel blij met het afscheid van Jeroen  ::zwaai:: ;D


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #63 Gepost op: 4-02-2024, 14:33:20 »
Rian had vandaag een aparte grimas op haar gezicht, vlak voordat Jeroen rood kreeg.



Daarna valt ze ook op, zowel in de close-ups van Jeroen en haarzelf, als ook in de wijde shots.





Verder vind  ik dat Fons slecht kan liegen. Zie ook het moment in de verlaten woning, vooral als Rik zegt dat Dennis heeft samengewerkt met de huidige mol.  ::rofl::



Het min-3000-momentje van Sor. Fons lijkt z'n reactie te verbergen met z'n envelop



 ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-02-2024, 10:23:38 door Amethyst »

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #64 Gepost op: 4-02-2024, 19:57:12 »
Ik vind de blik van Rosario er heel jaloers eruit zijn bij dat laatste gifje. Zo van, die wil ik ook....

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #65 Gepost op: 4-02-2024, 20:29:24 »
Het viel me op dat Tooske een fractie te vroeg reageert als ze haar enveloppe opent. Ze kan niet weten wat er inzit en toch heeft ze haar mond open van verbazing terwijl de enveloppe nog niet open is. Het zou een re-take kunnen zijn, ik vind meer reacties niet helemaal spontaan. Komt daarom de reactie van Tooske ook een beetje overdreven over? Ook bij de -3000 van Sor reageert ze te vroeg.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2024, 20:31:18 door Marimol »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #66 Gepost op: 4-02-2024, 21:31:20 »




« Laatst bewerkt op: 5-02-2024, 06:41:03 door Amethyst »

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #67 Gepost op: 4-02-2024, 21:45:24 »
Apart dat Anna naar Rik kijkt als Rosario blij is dat ie groen heeft. Als een soort van 'oke, ik ben dus hierna'.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #68 Gepost op: 4-02-2024, 22:06:14 »


Rian is gewoon teleurgesteld dat zij geen rood kreeg, daar had ze zich zo op ingesteld.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #69 Gepost op: 5-02-2024, 15:10:09 »
Vreemde reactie van Rian.

Zij had ook al zo'n ingestudeerde reactie op de wedergeboorte van Babs. Van te voren over nagedacht? Wie steekt nu op zo'n manier de armen recht vooruit om blijdschap te tonen?
En dan die uitdrukking op haar gezicht!

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #70 Gepost op: 5-02-2024, 18:09:35 »
Het viel me op dat Tooske een fractie te vroeg reageert als ze haar enveloppe opent. Ze kan niet weten wat er inzit en toch heeft ze haar mond open van verbazing terwijl de enveloppe nog niet open is. Het zou een re-take kunnen zijn, ik vind meer reacties niet helemaal spontaan. Komt daarom de reactie van Tooske ook een beetje overdreven over? Ook bij de -3000 van Sor reageert ze te vroeg.
De klep van de envelop zit in de envelop gevouwen. Om de klep eruit te kunnen halen moet je sowieso de envelop openvouwen en kan je dus al de inhoud zien. Een aantal kandidaten halen de klep zelfs niet uit hun envelop om de inhoud te bekijken. En als Tooske dan enkele letters kon zien staan wist ze al dat er iets in zat en dat het geen bedrag was en dus logischerwijze haar jokers...
Ze lijkt dus niet noodzakelijk vroegtijdig te reageren op de inhoud.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #71 Gepost op: 5-02-2024, 18:19:49 »
Rian is gewoon teleurgesteld dat zij geen rood kreeg, daar had ze zich zo op ingesteld.
En zou daarom Babs haar daarna moeten troosten en Sor zeggen dat Rian niet moet huilen, terwijl ze een traantje moet wegpinken? Ik vermoed dat ze toch meer ondersteboven is van het verplicht vertrek van Jeroen dan van haar rood scherm ;)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #72 Gepost op: 5-02-2024, 18:28:16 »
Het viel me op dat Tooske een fractie te vroeg reageert als ze haar enveloppe opent. Ze kan niet weten wat er inzit en toch heeft ze haar mond open van verbazing terwijl de enveloppe nog niet open is. Het zou een re-take kunnen zijn, ik vind meer reacties niet helemaal spontaan. Komt daarom de reactie van Tooske ook een beetje overdreven over? Ook bij de -3000 van Sor reageert ze te vroeg.
Eens met Molstein hierboven. Als Tooske de klep uit haar envelop omhoog trekt, belemmert die even het zicht op het kaartje. Maar ze kon allicht daarvoor al zien wat erop stond. Net als Babs die ook gewoon in de envelop kijkt, maar het kaartje laat zitten.
Maar bij Sors envelop reageert Tooske wel echt heel snel. Sor zegt 'Oh', en dan slaat ze haar hand al voor haar mond. Ze kan Sors kaartje absoluut nog niet hebben gezien. Beetje overdreven reactie, want daar had ook 0 euro op kunnen staan. Of +250 euro. Sor is nou eenmaal niet zo uitbundig in zijn emoties.

Het doet me denken aan 'Uitzitten', waar Tooske óók opvallend snel was met haar reactie. Nog voordat Rik toekwam aan zijn uitleg over de consequenties van niet blijven zitten, riep Tooske al: "Nee!!!". De anderen hadden nog geen benul waar Rik het over ging hebben.

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #73 Gepost op: 5-02-2024, 20:03:48 »
Maar bij Sors envelop reageert Tooske wel echt heel snel. Sor zegt 'Oh', en dan slaat ze haar hand al voor haar mond. Ze kan Sors kaartje absoluut nog niet hebben gezien. Beetje overdreven reactie, want daar had ook 0 euro op kunnen staan. Of +250 euro. Sor is nou eenmaal niet zo uitbundig in zijn emoties.
0 EUR kon niet want dan was de enveloppe sowieso leeg. +250 EUR zou gekund hebben maar dan zeg je niet op die manier 'oh'... dat verraadt al dat er iets negatiefs gaat volgen, vandaar haar hand naar de mond maar nog met een vragende blik. En haar heftigste reactie komt ook pas als het bedrag bekend is.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #74 Gepost op: 5-02-2024, 20:17:27 »
0 EUR kon niet want dan was de enveloppe sowieso leeg. +250 EUR zou gekund hebben maar dan zeg je niet op die manier 'oh'... dat verraadt al dat er iets negatiefs gaat volgen, vandaar haar hand naar de mond maar nog met een vragende blik. En haar heftigste reactie komt ook pas als het bedrag bekend is.

Inderdaad. Ze reageert pas na zijn teleurgestelde 'oh' en doet dan inderdaad eerst nog haar hand voor haar mond in afwachting van het naderende onheil.

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #75 Gepost op: 11-02-2024, 14:31:01 »
Anna is niet blij wanneer Babs zegt dat ze beter met zen twee bij een tafel gaan staan.


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #76 Gepost op: 11-02-2024, 15:30:21 »
De eliminatie van afl. 6

Kees reageert toch apart, vind ik nu


weer een verdachte reactie van Rian, je kon erop wachten


de Fonsmeister ...maakt makkelijk en ontspannen oogcontact
« Laatst bewerkt op: 12-02-2024, 15:49:00 door Amethyst »

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #77 Gepost op: 12-02-2024, 08:26:32 »
Anna lijkt niet blij als ze 26 zegt en er 16 wordt geteld.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #78 Gepost op: 12-02-2024, 14:23:34 »
Anna lijkt niet blij als ze 26 zegt en er 16 wordt geteld.
Dit gaat toch anders. Als Fons met een 8 er 130 van maakt, vraagt Babs "hoeveel moeten we er nog?" Terwijl Babs zegt "dit is 16", hoor je Anna "26" zeggen, namelijk het correcte antwoord op de vraag van Babs. Dus volgens mij is dit geen molse actie van Anna.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #79 Gepost op: 14-02-2024, 10:11:01 »
Je hebt gelijk met die 26. Dan wordt het 'Anna lijkt niet blij met het afmaken van de tafel'.