Auteur Topic: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger  (gelezen 12238 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Gepost op: 3-12-2023, 14:16:38 »
Jeroen Spitzenberger


Praat mee over Jeroen! Hier kun je meer informatie lezen.
I will follow my inner gold

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2023, 13:51:11 »
Meer bevestiging bij het eerste voorstukje. Wie zien we als allereerste? Jeroen. En als hij wat gaat zeggen (op 0.06).... kijk dan vooral eens naar die oogopslag. Hij vertrouwde ze niet.... jaja..... je bent zelf niet te vertrouwen. Zo'n oogopslag die de leugen voorafgaat.... oogt duidelijk ingestudeerd, dus voorkennis, dus Jeroen is de mol 8) ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2024, 15:35:35 »
Acteur, dus reden om extra op te letten, maar na 1 aflevering zie ik geen mol in hem, hij is té serieus bezig met anderen onder de loep te nemen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2024, 17:59:18 »
Wel een beetje creepy ja, zo wordt hij ook steeds in beeld gebracht. Kan dus de afleidingsmol zijn en komt dan sowieso ver in het spel dus ik zet gewoon weer alles op hem in bij de app. Hij zat niet goed in positie bij de schildersopdracht. Had wel weer van die kromme biechten.

Ben benieuwd of Rick deze termen voor de mol ook altijd gebruikte. Bijv. Afleidingsmol, Wensmol, Hulpmol, etc...... ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2024, 19:41:37 »
Ik vond Jeroen opvallend afwezig bij het rode scherm van Babs. Iedereen leek in shock, verdrietig of had te doen met Babs - maar Jeroen leek maar wat voor zich uit te staren. Een acterende mol zou juist meer schrikken denk ik, maar ergens vond ik het ook wel weer raar.

Ik weet echt niet, of ik het nou wel verdacht moet vinden of juist helemaal niet.  ???

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2024, 22:01:41 »
Zijn afwezigheid biel inderdaad op. Ook al bij het afgeven van de vtijstellingen was zijn houding wat afwezig, vreemd (moeilijk uit te leggen ). Is tot nu toe wat afwezig in de groep, alsof hij bewust omder de radar vliegt of bewustbuiten beeld wordt gehouden .


Heeft een mexicaanse vrouw en een van zijn kinderen heet milan. De achternaam van de actrice due de waarzegster speelt.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2024, 22:17:42 door Tarbozan »

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2024, 09:22:19 »
Ik vond Jeroen opvallend afwezig bij het rode scherm van Babs. Iedereen leek in shock, verdrietig of had te doen met Babs - maar Jeroen leek maar wat voor zich uit te staren. Een acterende mol zou juist meer schrikken denk ik, maar ergens vond ik het ook wel weer raar.

Ik weet echt niet, of ik het nou wel verdacht moet vinden of juist helemaal niet.  ???

Dit was ook zo toen er 6000 euro in de pot kwam, toen keek hij ook zo.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2024, 11:00:34 »
Dit was ook zo toen er 6000 euro in de pot kwam, toen keek hij ook zo.

Dat viel me ook op inderdaad. En dat maakt ook dat ik hem nu op 1. heb staan. Al zie ik het voor de rest nog niet helemaal bij Jeroen, dus tunnelen doe ik nog niet.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2024, 11:44:14 »
Krijg wat Sinan vibes. Een heel aandachtige (afwezig)-lijkende kandieaat. Hij kan ver komen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2024, 11:50:54 »
Ik krijg Roeland (Fernhout) vibes. En was die niet de Mol? ;D

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2024, 13:28:26 »
Ik krijg Roeland (Fernhout) vibes. En was die niet de Mol? ;D

Hier ook. Dus ik ben benieuwd wie de Victoria Koblenko vibes heeft. Kan het nog een beetje gaan knetteren  :P Verder acteur dus ja Jeroen kan prima de rol van de mol op zich nemen. Toch zie ik hem op basis van aflevering 1 niet de ideale mol posities pakken of verdacht overkomen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #11 Gepost op: 9-01-2024, 19:41:40 »
Hij was afgelopen zaterdag niet in Vondel CS bij Moltalk, want hij was op de terugreis vanuit Mexico waar hij met zijn Mexicaanse vrouw naar toe is geweest  :-X

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #12 Gepost op: 10-01-2024, 16:43:18 »
Voor hem dus niet zo een speciaal land...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2024, 17:07:58 »
Bij de dag van de mol zat zijn haar in de war en hij was buiten adem, alsof hij 10 runs gelopen had. Dat kan ik dan weer niet rijmen met een acteur die alles kan spelen en tot nu toe verder vooral niet opvalt. Waarom dit dan weer weggeven?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2024, 17:57:30 »
Hij speelt dat hij buiten adem is...?

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #15 Gepost op: 12-01-2024, 09:23:22 »
Tijdens het schilderen als enige op de een of andere manier vreemd ingepakt (regende het of zo?). Vond ik erg onmols overkomen.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #16 Gepost op: 12-01-2024, 12:27:34 »
Hij reageerde ook traag bij het kiezen, hij stak pas als laatste zijn hand op om in de schildergroep te komen.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #17 Gepost op: 12-01-2024, 12:29:03 »
Er zitten druppels op zijn jas, dus het zal wat gemiezerd hebbem.

Offline Janneke123

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #18 Gepost op: 14-01-2024, 12:56:59 »
Jeroen is nu al 2 afleveringen zo weinig in beeld, dat het gewoon opvalt. Hij lijkt mij namelijk helemaal niet zo'n onopvallend persoon die niets te zeggen zou hebben.
Hij zal op zijn minst ver komen en dan zien we later meer van hem.

Ik vind het wel tegen hem spreken, dat hij nog niet in 1 van de goeie molposities heeft gezeten.

Offline SnolAI

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jeroen Spitzenberger
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2024, 14:50:01 »
Ik was nog even alle gezichten aan het vergelijken met behulp van machine learning / AI en kwam deze nog tegen in aflevering 1. Waarschijnlijk is het niets want het lijkt me sterk dat ze de mol op deze manier al zo snel in beeld brengen, maar de face distance zit relatief dicht op elkaar. De scene zit op ~7 minuten in aflevering 1.