Auteur Topic: [Kandidaat] Fons Hendriks  (gelezen 20999 keer)

Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #140 Gepost op: 3-03-2024, 15:13:41 »
Trouwens wel opvallend dat Fons hier maar 7 pagina's heeft en Anna 17.
Dat komt omdat Anna een knappe jonge vrouw is, met vast gemiddeld veel (hetero-)mannen die haar verdenken :-)
Fons, met een maskertje zodat hij z'n snor niet hoeft te schminken zien we hopelijk volgende week rondrennen.
Niet voor niks dat Kees reserves heeft en hem vergeet te huggen bij het afscheid.
Omdat Sor een voorsprong heeft op Anna wint Sor denk ik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #141 Gepost op: 3-03-2024, 15:17:23 »
Niet voor niks dat Kees reserves heeft en hem vergeet te huggen bij het afscheid.
Da's een goede, hij heeft gegokt en verloren door te spreiden op Sor/Anna en krijgt bevestigd dat Fons dan inderdaad de mol moet zijn, dus hugt hem niet. Een sorry naar Sor en Anna. De mol staat er beteuterd bij, zoals altijd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #142 Gepost op: 3-03-2024, 23:19:31 »
In "Niet de mol" waarin de 3 finalisten te zien zijn zegt Fons dat hij Rian meende te zien. E dat kon niet.

Ik snap hem wel  :-X ::schaam::
Laten we jabberen.

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #143 Gepost op: 4-03-2024, 09:28:30 »
Ik ben WIDM pas een aantal jaren geleden beginnen volgen - ik gok 2020 - dankzij een tip op het Vlaamse Mollenforum. Die seizoenen van de Mol heb ik wel allemaal gezien.
Ik ben ook een aantal oudere seizoenen op YouTube gaan volgen en merk een groot verschil tussen live volgen en achteraf. Achteraf heb ik niet alle gekke hints, theorietjes etc. en kan ik dus enkel uitgaan van wat ik zie. Bovendien kijk ik soms verschillende afleveringen na elkaar en dus  minder tijd om na te denken.

Als ik dat opnieuw zou doen voor dit seizoen dan kan ik alleen maar uitkomen bij Fons. En hoewel ik nooit ingezet heb op hem in de App en dat ook niet ga doen deze laatste keer, hoop ik dan maar dat hij het toch is.
De andere 2 hebben veel te veel binnengehaald en kansen laten liggen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #144 Gepost op: 4-03-2024, 10:53:18 »
Fons wist van de extra vragen 4 antwoorden niet. Die vroeg hij aan de mol, maar die heeft gelogen. Die moest ik gokken.
En nu hoef ik maar van 1 persoon te onthouden (beelden van opdracht 1.2!) ... zodat ik vragen vanuit een soort speculatie kan beantwoorden.
Fons beseft dat hij op vier vragen de antwoorden niet weet en heeft heel lang de tijd gehad hier een antwoord op te vinden.

Sor: Ik heb niet echt antwoord op allemaal gekregen, maar ik denk minimaal 8 vragen meer goed heb dankzij de finale vragen. Hij had wel heel vroeg de mol in het vizier en na een tijdje kunnen bevestigen naar zichzelf.

De twee heren zijn zo te horen aan elkaar gewaagd; maar Fons is kritisch, niet laconiek. Als journalist zal hij de antwoorden getoetst hebben op juistheid en anders zelf dingen onderzocht hebben.
Voorzichtige inschatting is dat Fons iets meer vragen juist zal hebben en ook nog sneller zal zijn met invullen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #145 Gepost op: 4-03-2024, 11:31:30 »
Voorzichtige inschatting is dat Fons iets meer vragen juist zal hebben en ook nog sneller zal zijn met invullen.


Het maakt helemaal niet uit wat Fons invult of hoe snel hij dat doet.    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #146 Gepost op: 4-03-2024, 12:00:23 »
Voor de Fons-tunnelaars is dit draadje interessant: https://www.wieisdemol.com/forum/2024/?topic=73782.0
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #147 Gepost op: 4-03-2024, 12:04:05 »
Voor de Fons-tunnelaars is dit draadje interessant: https://www.wieisdemol.com/forum/2024/?topic=73782.0

Dank je wel (:

Ik heb het een beetje gevolgd, maar tot Rian exit was paste het niet in m'n tunnel q:

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #148 Gepost op: 4-03-2024, 15:16:48 »

Trouwens wel opvallend dat Fons hier maar 7 pagina's heeft en Anna 17. Het is dan ECHT ZO duidelijk dat Fons het is met al zijn giga molacties, dat er geen woorden meer aan hoeven worden vuilgemaakt? Alles wat we in afl. 10 zullen zien terugkomen, HEBBEN we al gezien?

Ik kom even buurten vanuit de Sor-tunnel.  ;D
Die tunnel ga ik nooit meer uitkomen (tenzij die zaterdag instort natuurlijk), maar ik denk wel: net als bij Sor, kun je ook van Fons een hele lijst maken met verdachte acties.  ::jaja::

En eigenlijk hoop ik wel een beetje dat Fons de mol is. Het is bijna irritant te noemen, zo verdacht als hij doet.  ;) Als hij dat doet, omdat hij de mol is, dan is het geweldig.

Bij Anna zie ik dat dan veel minder, dus ik ben eigenlijk erg verbaasd dat de tunnels van Fons en Sor zo klein zijn. Beide hebben veel minder bijgedragen aan de pot dan Anna, is mijn indruk. En het is mij al eerder opgevallen dat Fons erg laag stond bij 'follow the money'. Dus tja: het is dat ik diep in de Sor-tunnel zit (ondanks dat 'wie verdenkt wie' redenen geeft om daaraan te twijfelen), maar Fons zou ook wel erg leuk zijn!

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #149 Gepost op: 4-03-2024, 15:59:07 »
Dat komt omdat Anna een knappe jonge vrouw is, met vast gemiddeld veel (hetero-)mannen die haar verdenken :-)

Betrapt ;D Maar ook als je realistisch kijkt moet ze gewoon de mol zijn.

Fons kan niet volgens de wie-verdenkt-wie, en ook liegen over zijn stem in de eerste aflevering is echt kandidaats kandidaats.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #150 Gepost op: 4-03-2024, 16:01:19 »
Betrapt ;D Maar ook als je realistisch kijkt moet ze gewoon de mol zijn.

Fons kan niet volgens de wie-verdenkt-wie, en ook liegen over zijn stem in de eerste aflevering is echt kandidaats kandidaats.

Denk eraan, nog niet zo lang geleden hadden we een mol die net iets deed omdat een mol dat nooit zou doen.
klaar voor de strijd

Offline Miem

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #151 Gepost op: 4-03-2024, 16:25:22 »
Betrapt ;D Maar ook als je realistisch kijkt moet ze gewoon de mol zijn.

Fons kan niet volgens de wie-verdenkt-wie, en ook liegen over zijn stem in de eerste aflevering is echt kandidaats kandidaats.


Ja precies, die wie-verdenkt-wie heb ik in het andere topic al uitgebreid toegelicht, maar zie daarin nog steeds niemand met een echt sterk argument waarom Fons het volgens de wie verdenkt wie niet kan zijn.

Liegen over het stemmen is niet per se kandidaats, het heeft niets te maken met het geld en zegt niets over de waarschijnlijkheid van de mol.

Als je met het argument "realistisch gezien moet Anna de Mol wel zijn" komt, ja, veel plezier in je tunnel, maar voor mij zegt dit helemaal niets.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #152 Gepost op: 4-03-2024, 16:35:25 »
We horen en zien met opzet al weken niet wie Sor verdenkt, dus hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen weten op wie hij volledig zit is mij een raadsel.

Offline Treveo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #153 Gepost op: 4-03-2024, 16:42:05 »
We horen en zien met opzet al weken niet wie Sor verdenkt, dus hoe het in godsnaam mogelijk is dat mensen weten op wie hij volledig zit is mij een raadsel.

Vanwege paar uitspraken die hij gedaan heeft, maar daar ben ik zelf ook niet perse mee eens.

Offline bris

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #154 Gepost op: 4-03-2024, 17:00:16 »
Ben benieuwd naar mol acties van fons die we nog niet gezien hebben.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #155 Gepost op: 4-03-2024, 20:26:33 »
Mini onopvallend Fons hintje

Hij is (vaag) te zien in de bol op het moment dat ze zegt “nu zou je t moeten weten”

Maar Anna is de mol  :P

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #156 Gepost op: 4-03-2024, 20:50:11 »
Fons doet veel verkeerd, al brengt hij ook af en toe wel geld in de pot. O.a. een goed schilderij afgeleverd (500 euro), een groot aandeel in de zeven juiste voorwerpen op de markt (700 euro). Op zich niet erg, maar... waarom claimt hij daar niet de credits voor? Op zulke momenten is hij veel te bescheiden.

Iemand anders was weer haantje de voorste om het succesje van de markt op te eisen, terwijl hij zelf de twee foute voorwerpen had aangewezen. ;) En Fons liet het toe.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #157 Gepost op: 4-03-2024, 21:14:50 »
Fons doet veel verkeerd, al brengt hij ook af en toe wel geld in de pot. O.a. een goed schilderij afgeleverd (500 euro), een groot aandeel in de zeven juiste voorwerpen op de markt (700 euro). Op zich niet erg, maar... waarom claimt hij daar niet de credits voor? Op zulke momenten is hij veel te bescheiden.

Iemand anders was weer haantje de voorste om het succesje van de markt op te eisen, terwijl hij zelf de twee foute voorwerpen had aangewezen. ;) En Fons liet het toe.

Hij claimt meteen de credits van het schilderij. Kijk maar eens terug als Babs en Rian terugkomen bij de rest.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #158 Gepost op: 4-03-2024, 21:28:08 »
Ja, je hebt gelijk. Maar hij kon er niet onderuit, want het schilderij werd specifiek beschreven. Daarna lijkt hij alleen nog maar geassocieerd te willen worden met dingen die mislukken, heb ik het idee.

Overigens zou ik Fons een leuke Mol vinden, hoor. Ik heb hem op nr. 2. Want in Anna zie ik het echt niet.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Fons Hendriks
« Reactie #159 Gepost op: 4-03-2024, 21:32:10 »
Zoals Fons aan tafel 'verontwaardigd deed' over het feit dat hij het laatste bedrag bij de kistjes had, klonk weer zo niet-spontaan, miste de oprechte vibe, en de reactie van de kandidaten erop was toch vooral gelatenheid. Het ontbreken bij hem van primaire reacties en emoties in het spel, ervoor of erna, in een biecht, ik vond het allemaal niet erg spontaan en erg gecontroleerd. Hij heeft zich als mol misschien denk ik soms eenzaam en zeer ongemakkelijk gevoeld binnen de groep.