Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen  (gelezen 7860 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Gepost op: 20-01-2024, 19:40:41 »
Bespreek hier de derde opdracht van de aflevering.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 23:40:21 door D*N »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2024, 21:34:54 »
Lastig, de sleutelpositie lijkt bij Fons en Justin, maar feitelijk is mollen het makkelijkst bij de fotografen. Daar heb je in je eentje inpact op alles. Op straat kan ook wel. Dan moet je vooral worstelaars tekenen die niet meedoen, viel me op Jeroen daar juist op lette wel de juiste worstelaars te tekenen.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2024, 21:36:46 »
Je hoorde het hem vragen, maar zou super grappig zijn als je hem in de laatste aflevering hoort zeggen: oh komt die niet? Dan teken ik die! (Verdenk hem overigens niet)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2024, 21:37:56 »
Je hoorde het hem vragen, maar zou super grappig zijn als je hem in de laatste aflevering hoort zeggen: oh komt die niet? Dan teken ik die! (Verdenk hem overigens niet)
dat zou kunnen, maar wel riskant, want Anna kan blijkbaar ook aardig Spaans.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2024, 22:03:35 »
Ik denk ook dat de mol in de arena zat, daar kun je op verschillende manieren mollen, bij de duo's word je door de andere constant in de gaten gehouden. Jeroen en Anna deden het overigens niet slecht bij het tekenen, van Justin weten wij nu dat hij de mol niet is en Toos verdenk ik ook niet echt.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2024, 22:16:54 »
Ik geloof dat je op elke positie evengoed kon mollen. Ik zou zeggen in de hotelkamer iets minder, omdat je daar met zijn tweeën tegelijkertijd stond.

Op straat kon je makkelijk slecht tekenen of de juiste worstelaars overslaan.
Met het maken van foto's kon je weer heel makkelijk een worstelaar meermaals fotograferen of twee op een foto zetten. Was het ook meteen helemaal fout.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2024, 22:22:35 »
Ik denk dat je op alle posities goed kon mollen. Je kunt inschatten dat het fotograferen en tekenen niet geweldig gaat en worstelaars omwisselen. Aangezien het bij het worstelen erg slecht ging hoefde de mol als hij op de hotelkamer was niet veel te doen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2024, 22:35:21 »
Als mollende fotograaf val je wel op lijkt me, al heb je daar in je eentje de meeste invloed op de opdracht.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2024, 22:40:00 »
Ja als fotograaf kon je zeker wel mollen, maar dat viel wel op want die fotos kwamen ook bij de andere kandidaten uit.
En waar de dingen fout zijn gegaan bv sor en kees vertelde ze dit ook tegen elkaar. Zou je dat als mol meteen vertellen?
Rian zat op een plek waar de rest wat minder van mee kreeg dus dat was daar dan de minst opvallende positie om te mollen. En goed excuus met ik zat niet gunstig.

Bij het tekenen kon je wat onopvallender mollen want. Ja ik heb die getekend, omdat iemand zei dat die er was. En ze waren zeker niet constant samen.

In de hotelkamer lastiger te mollen want daar stonden ze constant samen. 
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2024, 22:52:51 »
Sor viel me op in deze opdracht omdat hij het woord selfie niet snapte maar kees was ook fout en als mol ga je zowiezo niet zo dicht bij een andere kandidaat zitten lijkt daarom  verdenk ik rian nog meer want die zat echt helemaal fout dat de fotos nooit gingen lukken en wat ze deed (tooske fotograferen met haarzelf er half of slecht op) was helemaal raar.

Offline bolle-boef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2024, 23:13:52 »
Waarom ging Kees gelijk de kaartjes bij Rik halen? Dan heeft hij toch sowieso al 1 vraag fout in zijn test want ik denk niet dat hij die vraag op zichzelf kan inzetten...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2024, 23:26:51 »
De vraag in de test was of de mol de kaartjes aanpakt. Deze vraag kun je als kandidaat dus goed hebben door ze zelf te pakken als je hierop "nee" hebt geantwoord.  Geldt ook voor Fons die ze wilde pakken.

Offline bolle-boef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2024, 23:36:51 »
De vraag in de test was of de mol de kaartjes aanpakt. Deze vraag kun je als kandidaat dus goed hebben door ze zelf te pakken als je hierop "nee" hebt geantwoord.  Geldt ook voor Fons die ze wilde pakken.

O bedankt! Ik dacht dat ze een naam moesten invullen maar dit klinkt inderdaad een stuk logischer  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2024, 23:44:02 »
Ja dat was gelijk de juiste tactiek waar ik ook gelijk aan dacht bij die vraag: Nee invullen en dan proberen zelf de kaartjes te pakken. Dan heb je hem sowieso goed.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3
« Reactie #14 Gepost op: 21-01-2024, 00:11:28 »
...
Rian zat op een plek waar de rest wat minder van mee kreeg dus dat was daar dan de minst opvallende positie om te mollen. En goed excuus met ik zat niet gunstig.
...
Ja dit is, denk ik, toch echt de beste plek en uitvoering voor de mol. De vierde foto niet leveren, of wél en daarmee de hele reeks ongeldig maken. Nice Rian.

Ben benieuwd naar een foto-aanlever-overzicht per luchador.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #15 Gepost op: 21-01-2024, 00:44:30 »
Waarom ging Kees Rosario vertellen dat hij niet meerdere worstelaars op de foto mocht zetten? Erg onmols.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #16 Gepost op: 21-01-2024, 00:46:17 »
Waarom ging Kees Rosario vertellen dat hij niet meerdere worstelaars op de foto mocht zetten? Erg onmols.

En vice versa toen Sor vertelde aan Kees dat hij niet meerdere fotos mocht sturen van 1 worstelaar.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2024, 01:17:54 »
Net even teruggekeken. Anna leek echt flink te balen dat ze niet in de groep van de arena/show mocht. Wilde de verdeling nog aanpassen terwijl die al gemaakt was.

Rian en Tooske wilden HEEEL graag naar de arena.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2024, 01:20:53 »
Heeft alles te maken met hoe je die toekomst vragen hebt beantwoorde. Er gaan 4 van de 8 kandidaten naar die show, als jij niet de mol bent en en je hebt gezegd dat de mol niet naar de show gaat, moet je zelf wel naar de show om de kans dat de mol daar is kleiner te maken .

Het is dus minder omdat iemsnd vindt dat je bij de show beter kan mollen, maar meer om je kans op een goed antwoord groter te maken .

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 3: Er mee worstelen
« Reactie #19 Gepost op: 21-01-2024, 01:51:23 »
[…]
Rian en Tooske wilden HEEEL graag naar de arena.

(E)R mee worstelen? Rosario was ook mee worstelen, though. Maar Rian wilde duidelijk heeeel graag.
Laten we jabberen.