Auteur Topic: Extra Beeldmateriaal  (gelezen 13946 keer)



Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2024, 16:03:07 »
In het extra beeldmateriaal van na de eliminatie zegt Kees: "ik dacht, ik ben de vierde, daar gaan we." Hij kreeg echter als derde zijn scherm te zien. Vergissing van Kees of een regiefoutje? Ik dacht dat er in de volgorde nooit wordt geknipt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2024, 16:07:47 »
In het extra beeldmateriaal van na de eliminatie zegt Kees: "ik dacht, ik ben de vierde, daar gaan we." Hij kreeg echter als derde zijn scherm te zien. Vergissing van Kees of een regiefoutje? Ik dacht dat er in de volgorde nooit wordt geknipt.

In het echt laten ze meer schermen zien dan wat wij op tv zien.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #4 Gepost op: 12-01-2024, 16:07:59 »
De volledige eliminatie duurt soms langer in het echt, dus ze knippen er wel eens een scherm uit als er zes, zeven of acht schermen achter elkaar komen. Wel grappig dat Kees nu ook al de ongeschreven regel doorheeft dat de afvaller bijna altijd als vierde aan de beurt komt ;D
...óf niet!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2024, 10:29:01 »
Vorig jaar zagen we het rode scherm van Sarah als vierde. In werkelijkheid was dit het zesde scherm. Dat jaar hebben we de eerste 7 afleveringen 5 keer een rood scherm als vierde gezien. Een keer was het eerste scherm rood en de andere aflevering was er geen rood scherm.

Dat er schermen tussenuit worden geknipt zou ook te maken kunnen hebben dat het scherm van de mol hiertussen zat en dat dit minder geschikt was voor uitzending, lees: slechte kandidaats imitatie.
Bij de kandidaten die vóór Sarah een groen scherm kregen zat niet de mol (Jurre).
Dat er bij de eerste eliminatie een scherm ontbrak zou kunnen betekenen dat de kandidaten waarvan we geen scherm hebben gezien een grotere kans hebben om de mol te zijn. Dat waren Anna, Fons, Jeroen, Rosario en Tooske.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2024, 10:58:43 »
Bij de kandidaten die vóór Sarah een groen scherm kregen zat niet de mol (Jurre).
Dat er bij de eerste eliminatie een scherm ontbrak zou kunnen betekenen dat de kandidaten waarvan we geen scherm hebben gezien een grotere kans hebben om de mol te zijn. Dat waren Anna, Fons, Jeroen, Rosario en Tooske.

Die van Fons hebben we nog steeds niet gezien. Ain't no way dat die van hem niet is getoond.

Is de vraag: pullen ze een Rob Dekay (Mol die geen geloofwaardige schermreactie kon acteren ...tot afl. 5 uit de edit gehouden), een Daniël Verlaan (finalist waar de Mol de laatste test op invult - een kandidaat die veel stress had bij de eliminaties), of een Emilio Guzman? (Vierde afvaller en een onverdachte kandidaat - onnodig om eerder een scherm van te tonen.)

Er is een verschil met vorig jaar, toen Jurre duidelijk het meest verdacht reageerde. Als de Mol een van Justin, Kees, Rian, Tooske, Anna, Rosario of Jeroen is, heeft die het goed gedaan! Dat mag gezegd.

Natuurlijk zijn er nu een aantal verdachte schermreacties, maar niks komt in de buurt van de eerste van Jurre. Dan zou het contrast tussen de Mol en finalist/kandidaat Fons veel kleiner zijn.
 
Fons is ook geen Emilio, maar iemand met duidelijke Mol-kwaliteiten. "Op mijn lijf geschreven" zegt hij over de rol van Mol. Daar ben ik het mee eens.


Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #9 Gepost op: 17-01-2024, 09:02:54 »
We snappen nu waarom Jeroen niet echt gezellig was, na de zoveelste nacht met Kees... waarschijnlijk geen rustige nachten.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #10 Gepost op: 17-01-2024, 10:47:08 »
Asjemenou, wat een leuke groep zeg.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #11 Gepost op: 17-01-2024, 13:54:47 »
Jeroen en Rian vallen voor mij hier wel in op
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #12 Gepost op: 17-01-2024, 14:44:04 »
Tooske zegt in dit laatste filmpje: "en toen was het toch potverdorie Jip". Ik moest meteen aan Patricks (WIDM 11) topo-hints denken. (toch potverdorie)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #13 Gepost op: 17-01-2024, 17:17:30 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #14 Gepost op: 17-01-2024, 18:54:42 »
Jeroen verdenkt Fons en Justin. Hij heeft goed zicht op de oudjes. Jeroen denkt de mol ontdekt te hebben en gaat nu opvallen, verdacht gedrag vertonen, hiermee wordt Jeroen verdacht en de mol gecamoufleerd.
Vorig jaar afl. 5 of 6 was Daniël het molalternatief.

Jeroen is er vroeg bij. Anna is nog lang niet zo ver. Kennis van de mol bepaald hoever je komt. Er zat al veel geld in de pot. De mol kan wat hulp gebruiken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #15 Gepost op: 17-01-2024, 20:29:46 »
Tooske zegt in dit laatste filmpje: "en toen was het toch potverdorie Jip". Ik moest meteen aan Patricks (WIDM 11) topo-hints denken. (toch potverdorie)

Ken uw klassiekers!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #16 Gepost op: 18-01-2024, 09:23:59 »
Jeroen verdenkt Fons en Justin.

Oei, dat is niet zo best van hem.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #17 Gepost op: 18-01-2024, 15:41:20 »
Nieuwe groepsfoto. Ze zijn oudjes geworden.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #18 Gepost op: 18-01-2024, 16:07:44 »
Justin is de enige die constant 4e van links staat. De rest wisselt af en toe van plek.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #19 Gepost op: 18-01-2024, 17:53:00 »
Justin is de enige die constant 4e van links staat. De rest wisselt af en toe van plek.
Dus als Rik zegt "Waar kun je de mol mooier vieren dan in Mexico?" zijn we eruit  :P
È stata opera della TALPA!