Auteur Topic: [Kandidaat] Justin Mooijer  (gelezen 6611 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #40 Gepost op: 20-01-2024, 12:45:47 »
Ik weet niet waarom ze dit patroon steeds opnieuw herhalen, maar als het weer zo is, is Justin ook daarom voor mij een grote molkandidaat.

Ja, dat is nogal opmerkelijk. En hm, soms is het ook wel effectief, want mede om die reden streepte ik vorig jaar de echte mol af...  ::schaam::
Dat gaat mij in ieder geval dit jaar niet gebeuren.  ;D In ieder geval let ik nu minder op wie wie verdenkt, want dat is nou eenmaal montage en dus goed te sturen.

Kan het ook zo zijn dat Jip misschien erg heeft gespreid en dan die ene vraag op Justin heeft ingezet? Dat zou voor mij wel een goede verklaring zijn dat ze eruit ligt, als Justin de mol zou zijn. Ik blijf maar even hier.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #41 Gepost op: 20-01-2024, 13:16:05 »
Het is inderdaad dat we in het verleden al vaak genoeg hebben gezien dat een eerste of tweede afvaller de mol als verdachte heeft genoemd, dus daar laat ik me niet door leiden.

Al lijkt het bij Jip wel iets duidelijker te zijn dan normaal. Het zou me ook niet verbazen als Justin dan vanavond afvalt, maargoed.
Voorlopig zou ik ook echt niet weten wie ik anders moet verdenken.  ???

We weten in ieder geval wel dat Jip veel gespreid heeft. Alleen zeker niet tactisch. Kans is best aanwezig dat ze vergelijkbare vragen als 'stak de mol de olympische vlam aan?' heeft beantwoordt op anderen. Deze vraag beantwoordt ze heel specifiek op Justin, maar als ze dan de vragen met meer overkoepeling juist niet op hem beantwoord daardoor, heb je er netto precies niks aan. Steeds 1 persoon die onder je antwoord valt, waar anderen dan beter spreiden en misschien ook geluk hebben. Het is op die manier redelijk uitlegbaar waarom Jip zou kunnen zijn afgevallen, als Justin de mol is. Hoewel het toch een beetje merkwaardig is.

En uiteindelijk horen we haar ook vooral zeggen dat ze het raar vindt dat de groep hem zo erg vertrouwt. Daar is ze meer voor op haar hoede. Dus hij hoeft echt niet haar hoofdverdachte te zijn.
Het grote vertrouwen van de groep is overigens wel iets wat we vaak zien bij mollen.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 13:18:26 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #42 Gepost op: 20-01-2024, 17:51:08 »
Het is inderdaad dat we in het verleden al vaak genoeg hebben gezien dat een eerste of tweede afvaller de mol als verdachte heeft genoemd, dus daar laat ik me niet door leiden.

Al lijkt het bij Jip wel iets duidelijker te zijn dan normaal. Het zou me ook niet verbazen als Justin dan vanavond afvalt, maargoed.
Voorlopig zou ik ook echt niet weten wie ik anders moet verdenken.  ???

We weten in ieder geval wel dat Jip veel gespreid heeft. Alleen zeker niet tactisch. Kans is best aanwezig dat ze vergelijkbare vragen als 'stak de mol de olympische vlam aan?' heeft beantwoordt op anderen. Deze vraag beantwoordt ze heel specifiek op Justin, maar als ze dan de vragen met meer overkoepeling juist niet op hem beantwoord daardoor, heb je er netto precies niks aan. Steeds 1 persoon die onder je antwoord valt, waar anderen dan beter spreiden en misschien ook geluk hebben. Het is op die manier redelijk uitlegbaar waarom Jip zou kunnen zijn afgevallen, als Justin de mol is. Hoewel het toch een beetje merkwaardig is.

En uiteindelijk horen we haar ook vooral zeggen dat ze het raar vindt dat de groep hem zo erg vertrouwt. Daar is ze meer voor op haar hoede. Dus hij hoeft echt niet haar hoofdverdachte te zijn.
Het grote vertrouwen van de groep is overigens wel iets wat we vaak zien bij mollen.
Ik vind het raar dat ze ‘weet’ dat de groep Justin vertrouwt, ik heb dat idee helemaal niet.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #43 Gepost op: 20-01-2024, 20:45:48 »
Deze man verpest echt mijn kijkplezier. Als je niets wil spelen, doe dan alsjeblieft niet mee met een spelprogramma. Beetje zeiken over geld uit de pot terwijl je zelf geld gejat hebt.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #44 Gepost op: 20-01-2024, 21:00:13 »
Ik snap wat je bedoelt... Ik hoop dat hij dat niet als act heeft bedacht als mol, want dan moeten we nog wat weken  ::niet-ok::

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #45 Gepost op: 20-01-2024, 21:12:05 »
Deze man verpest echt mijn kijkplezier. Als je niets wil spelen, doe dan alsjeblieft niet mee met een spelprogramma. Beetje zeiken over geld uit de pot terwijl je zelf geld gejat hebt.
same...  ::ohno::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Votro

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #46 Gepost op: 20-01-2024, 21:21:19 »
Justin is echt storend om naar te kijken inderdaad. Vreselijk negatief, hopelijk gaat hij er snel uit (als hij de Mol niet is)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #47 Gepost op: 20-01-2024, 21:31:14 »
Wat een prachtig figuur ::bravo::. Jammer dat hij er uit ligt.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #48 Gepost op: 20-01-2024, 21:33:12 »
Justin is echt storend om naar te kijken inderdaad. Vreselijk negatief, hopelijk gaat hij er snel uit (als hij de Mol niet is)

Haha, opgelost. Het ligt er bij mij ook aan dat ik niet hetero ben en echt stervenschagarijnig ben van dit soort Geer-en-Goor typjes.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #49 Gepost op: 20-01-2024, 21:35:17 »
Justin is echt storend om naar te kijken inderdaad. Vreselijk negatief, hopelijk gaat hij er snel uit (als hij de Mol niet is)

Hm, dat is dus gebeurd.
Toen hij helemaal op het einde zijn scherm moest zien, wist ik hoe laat het was.
Ik vond hem meer cynisch dan storend, geloof ik. Geen idee hoe hij 'in het echt' is; het blijft televisie.

En toch best wel mols. Maar toch een kandidaat dus! (tenzij hij straks weer terug kan komen, maar die kans lijkt me klein)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #50 Gepost op: 20-01-2024, 21:37:58 »
Voor hetzelfde geld opent Jeroen de comeback voor Justin volgende week met dat roze luik/kast. Ik heb hem niet verdacht verder als mol. Zijn actie met het geld deed me het meest denken aan Sebastiaan uit 2009 die ook een geintje uithaalde met de pot.

En zijn act over Jip verdacht maken, nukkig zijn over nog meer Mariachi nummers horen nee dat vind ik ook overkomen als spelbreker. Kun je nors doen over 'maar' 400 euro en 75 euro verdienen. Maar wie weet de worstelaar niet juist te identificeren? Hij en Fons. Zij komen maar tot 1 juiste naam.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #51 Gepost op: 20-01-2024, 21:38:25 »
Volgens mij zaten de 3 afvallers in die boxen in de vooruitblik.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #52 Gepost op: 20-01-2024, 21:42:20 »
Ja dat leek er sterk op

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2024, 21:45:17 »
Dat zou inderdaad best kunnen.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #54 Gepost op: 20-01-2024, 21:52:53 »
Ja, hier was ik al bang voor.  ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #55 Gepost op: 20-01-2024, 21:56:59 »
Maar wie weet de worstelaar niet juist te identificeren? Hij en Fons. Zij komen maar tot 1 juiste naam.

Hm, ja... De kans lijkt me groot dat de mol zich in dat duo bevond.  ::vergroot::
Lastig.

Edit: misschien is saboteren bij het worstelen handiger. Dan ben je met 4 personen ipv 2 en wat meer mensen uit de buurt
« Laatst bewerkt op: 21-01-2024, 01:16:28 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #56 Gepost op: 20-01-2024, 22:05:45 »
Ik had wel verwacht dat Justin zou afvallen omdat Jip die vol op hem ging afviel.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #57 Gepost op: 20-01-2024, 22:21:48 »
Het was te mooij om waar te zijn ::zwaai::
...óf niet!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #58 Gepost op: 20-01-2024, 23:05:19 »
Des te mooijer voor jou als ie terugkomt?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Justin Mooijer
« Reactie #59 Gepost op: 20-01-2024, 23:09:32 »
Ik had wel verwacht dat Justin zou afvallen omdat Jip die vol op hem ging afviel.
dan had hij toch ook net zo goed láter kunnen afvallen?

Het is toch geen uitgemaakte zaak dat Justin de eerstvolgende afvaller is omdat Jip vol op hem heeft ingezet, of mis ik iets?