Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen  (gelezen 14129 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Gepost op: 10-02-2024, 19:15:14 »
Hier kunnen jullie de tweede opdracht van de aflevering bespreken.

Voor feedback geven op deze opdracht kan je het beste in het >>Evaluatietopic<< posten
« Laatst bewerkt op: 17-02-2024, 19:22:35 door Starlight »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #1 Gepost op: 10-02-2024, 21:11:57 »
Anna loog?
Woosie down?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2024, 21:35:44 »
Een leuke echte wie is de mol opdracht.
Het lijkt makkelijk te mollen, maar valt nog tegen omdat het toch ook te controleren is.

Vandaar ook de hoge winst

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2024, 21:49:26 »
Leuke opdracht! Gaaf om zoveel verschillende dansen te zien en ook leuk dat de kandidaten een dans hebben geleerd (zonder dat het nodig was voor de opdracht, leuk dat de makers de kandidaten voor de gek aan het houden waren).

Er zijn dus meerdere boodschappen verkeerd doorgegeven. Kees wordt genoemd als schuldige, maar bewijs daarvoor zien we niet.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2024, 22:01:14 »
Ze hebben toch niet toevallig iets met enkel-enkel-dubbel-dubbel geleerd he! Anders moet ik de Kees tunnel in
  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #5 Gepost op: 10-02-2024, 22:01:54 »
 ;D

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2024, 22:04:31 »
Leuke opdracht! Gaaf om zoveel verschillende dansen te zien en ook leuk dat de kandidaten een dans hebben geleerd (zonder dat het nodig was voor de opdracht, leuk dat de makers de kandidaten voor de gek aan het houden waren).

Er zijn dus meerdere boodschappen verkeerd doorgegeven. Kees wordt genoemd als schuldige, maar bewijs daarvoor zien we niet.
Niet per se. Iedereen kreeg 1 kans om op de dansvloer te gaan, de mol moest enkel 1 juist persoon eraf sturen. En liefst in het begin, wanneer er nog veel volk op de dansvloer stond.
Er werd gewoon veel aandacht besteed aan wie wat fout doorgaf, met de nadruk op Kees, maar dat hoefde de mol niet te doen.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #7 Gepost op: 10-02-2024, 22:37:09 »
Dat is een goeie!  ::ok::

Anna loog?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #8 Gepost op: 10-02-2024, 22:38:44 »
Leuke opdracht! Gaaf om zoveel verschillende dansen te zien en ook leuk dat de kandidaten een dans hebben geleerd (zonder dat het nodig was voor de opdracht, leuk dat de makers de kandidaten voor de gek aan het houden waren).

Er zijn dus meerdere boodschappen verkeerd doorgegeven. Kees wordt genoemd als schuldige, maar bewijs daarvoor zien we niet.

Ik vond de dansles niet echt iets toevoegen. Misschien was de oorspronkelijke opzet van de opdracht anders, gecompliceerder en hebben ze zo iets aangepast..?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #9 Gepost op: 10-02-2024, 22:46:09 »
Ik zat ook al van dat ik niet snapte waarom ze nu die dansles kregen.   

De woordketting is gedoemd te mislukken, zeker als er ook nog omgevingsmuziek aanwezig is.

Al met al is 4/5 niet slecht .  Bonusvraag is voir kijkers niet op te lossen omdat de instructies van de laatste rondes niet hebben gehoord

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #10 Gepost op: 10-02-2024, 22:49:29 »
Ik zat ook al van dat ik niet snapte waarom ze nu die dansles kregen.   

De woordketting is gedoemd te mislukken, zeker als er ook nog omgevingsmuziek aanwezig is.

Al met al is 4/5 niet slecht .  Bonusvraag is voir kijkers niet op te lossen omdat de instructies van de laatste rondes niet hebben gehoord

Ik had de indruk dat die ook meer bedoeld was voor de groep, om er zo een beetje achter te komen wie wat gehoord of gezegd had.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #11 Gepost op: 10-02-2024, 23:04:07 »
En met die bonusvraag wordt Fons (al dan niet terecht) extra verdacht neergezet.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #12 Gepost op: 10-02-2024, 23:20:07 »
De dansles en de bonusvraag vond ik echt nutteloze toevoegingen, hier hadden we/ze niks aan.

Verder een aardige opdracht, maar wederom krijgen we halve informatie. Die editing... ::niet-ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #13 Gepost op: 10-02-2024, 23:24:37 »
En met die bonusvraag wordt Fons (al dan niet terecht) extra verdacht neergezet.

toch de vraag fout.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #14 Gepost op: 10-02-2024, 23:58:32 »
De dansles en de bonusvraag vond ik echt nutteloze toevoegingen, hier hadden we/ze niks aan.

Verder een aardige opdracht, maar wederom krijgen we halve informatie. Die editing... ::niet-ok::
Absoluut eerst krijgen we dansles vrij lang te zien , daarna twee rondes van het dansen met instructie ketting en de dansjes erna.  Ik dacht nog even kijk ik hier na project dans of zo en dan in de volgende rondes is die editing er ineens . Erg bizar

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #15 Gepost op: 11-02-2024, 00:42:00 »
Leuke opdracht! Gaaf om zoveel verschillende dansen te zien en ook leuk dat de kandidaten een dans hebben geleerd (zonder dat het nodig was voor de opdracht, leuk dat de makers de kandidaten voor de gek aan het houden waren).

Er zijn dus meerdere boodschappen verkeerd doorgegeven. Kees wordt genoemd als schuldige, maar bewijs daarvoor zien we niet.
Kees tegen Anna: een man zonder een medaillon, euh nee ik bedoel mensen met medaillon. Gaat in 1 zin van zonder naar met.

Offline Froky

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #16 Gepost op: 11-02-2024, 08:15:06 »
Nee, Kees zegt tegen Anna: ‘vrouwen zonder rode strik, mannen met broche, nee, mensen met broche.’

Hij zaait verwarring, maar het statement verandert niet echt.

Op het eind blijkt wel dat het mannen zonder broche moest zijn, dus fout doorgegeven van Kees.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #17 Gepost op: 11-02-2024, 10:46:10 »
Kees zei mannen met mexicaanse broche - mensen met een mexicaanse broche, wel twee keer met. Maar bleek toch al fout.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #18 Gepost op: 11-02-2024, 12:47:33 »
Jullie hebben gelijk. Maar bij het terugluisteren viel me wel op dat Tooske ineens zei Vrouwen met rode strik (die wordt er ook ten onrechte uitgehaald).
Als ik de indeling goed hebt zou dan Anna, Rian of Sor dit gewijzigd kunnen hebben. Dat Tooske dat heeft gedaan ga ik even niet vanuit (als afvaller, maar er is natuurlijk altijd een kleine kans dat ze per ongeluk de fout in is gegaan).

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Bij elkaar passen
« Reactie #19 Gepost op: 11-02-2024, 12:58:01 »
Eigenlijk is het een wonder dat ze er 4 van de 5 juist hadden, zo per ongeluk.  ::rofl::