Auteur Topic: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening  (gelezen 7655 keer)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2024, 23:31:44 »
Ik meen gezien te hebben dat Anna heel snel een sleutel onder de bovenkant van haar badpak frommelde terwijl ze in het water stond. Had ze er daarom nog een shirt over aan? Want dan zie je zo’n sleuteltje niet zitten. Moet nog eens goed terugkijken…

Dan moet je maar hopen dat ie op z'n plek blijft  ::rofl::

Ik zou het risico niet durven nemen, als je daarna nog een stuk moet rennen en best een poos moet wachten tot je weer kleren aan kunt trekken.

Offline skip030

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #21 Gepost op: 2-03-2024, 23:38:29 »
Kees is haar komen controleren.

Haha, ik ben niet helemaal wakker vandaag...
Maar ik geloof na de eerste aflevering al niet meer dat Anna de mol is, dus let ook minder goed op haar.
Dat ze zelf vraagt of Kees komt checken kan dus alleen als ze de sleutel al heeft weggewerkt. Maar om het in je badpak te stoppen moet je wel echt lef hebben, lijkt me heel tricky als je daarna nog moet sprinten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2024, 23:44:15 »
Terwijl de jongens proberen de kistjes te openen is Anna alleen maar aan het lachen.
Die vier sleutels zitten allang in haar badpak onder het t-shirt.
Ze heeft haar hand meerdere malen op die plek, ook na een moment dat ze een rode sleutelhanger in haat hand had.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2024, 00:31:33 »
Zouden de goede sleutels ook toevallig een rood label hebben om minder op te vallen onder een rood badpak?

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2024, 00:43:03 »
Ze rent volgens mij ook achter de rest aan, achteraan dus. Iets laten vallen valt ook niet op…
Laten we jabberen.

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2024, 00:43:30 »
De vier juiste sleutels hoeven helemaal niet weggestopt te worden of in zee te verdwijnen, opzij leggen is genoeg. Er valt achteraf toch niet meer te controleren wat er nou precies geroepen is.

Toch kan ik me voorstellen dat de mol een voorkeur heeft voor onderwater, omdat het dan niet meer uitmaakt bij welke tafel je toevallig staat. Je hoeft alleen nog maar de vier goede sleutels te roepen.
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2024, 00:44:09 »
Op 31:15 is er een bobbeltje wat geen huidplooi is te zien onder haar shirt, op de plek van het bandje van haar badpak. Op 31:17 zie je dat ze 'm even verlegd/verbeterd en vrijwel gelijk daarna roept ze Kees om haar tafeltje te controleren...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2024, 00:48:48 »
Toch kan ik me voorstellen dat de mol een voorkeur heeft voor onderwater, omdat het dan niet meer uitmaakt bij welke tafel je toevallig staat. Je hoeft alleen nog maar de vier goede sleutels te roepen.
Er is maar één Mol. Als de rest goed bijhoudt welke sleutels er allemaal zijn geroepen en daarna 4 sleutels overhoudt die allemaal niet passen dan heb je als Mol onder water wel wat uit te leggen.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2024, 00:49:14 »
Op 31:15 is er een bobbeltje wat geen huidplooi is te zien onder haar shirt, op de plek van het bandje van haar badpak. Op 31:17 zie je dat ze 'm even verlegd/verbeterd en vrijwel gelijk daarna roept ze Kees om haar tafeltje te controleren...

Hm. Onnatuurlijk hoe ze er naar grijpt, indd.  ::vergroot::
Laten we jabberen.

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2024, 00:57:31 »
Er is maar één Mol. Als de rest goed bijhoudt welke sleutels er allemaal zijn geroepen en daarna 4 sleutels overhoudt die allemaal niet passen dan heb je als Mol onder water wel wat uit te leggen.

Precies, als de rest het goed zou bijhouden, terwijl ze de helft van de tijd onder water zitten of naar een ander tafeltje toe rennen. Dat gaat ‘m niet worden.
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2024, 01:11:57 »
Op 31:15 is er een bobbeltje wat geen huidplooi is te zien onder haar shirt, op de plek van het bandje van haar badpak. Op 31:17 zie je dat ze 'm even verlegd/verbeterd en vrijwel gelijk daarna roept ze Kees om haar tafeltje te controleren...
Zou kunnen, maar ze hebben natuurlijk ook geluidsapparatuur bij zich die ergens verstopt zit.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2024, 01:17:46 »
Anna in de biecht (29:38) ; "Het klinkt heel makkelijk, je denkt hoe kunnen we dit het beste". Maar ze zegt niet 'het beste', ze zegt 'verpesten'.  ;D

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #32 Gepost op: 3-03-2024, 01:26:18 »
Anna in de biecht (29:38) ; "Het klinkt heel makkelijk, je denkt hoe kunnen we dit het beste". Maar ze zegt niet 'het beste', ze zegt 'verpesten'.  ;D

Wat ook past in de context… maar toch 😅
Laten we jabberen.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #33 Gepost op: 3-03-2024, 01:37:38 »
Zou kunnen, maar ze hebben natuurlijk ook geluidsapparatuur bij zich die ergens verstopt zit.

Op 30:25 zit ze met haar hand in de hals van haar shirt. Het lukt me helaas niet screenshots te plaatsen maar als je 30:25, 31:15 en 31:17 achter elkaar zet, gebeurt daar iets onder haar shirt.  ::vergroot::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2024, 01:43:42 »
Ik heb het even teruggekeken, maar kan dat niet gewoon de wind zijn dat onder het shirt komt? Ik dacht dat ik ook bij anderen flapperende kledingstukken zag.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #35 Gepost op: 3-03-2024, 02:07:38 »
Ik lees veel: het is vast niet toegestaan een sleutel in het water te laten vallen. Nee oké, maar Anna kan wel een sleutel verbergen in haar t-shirt of wanneer ze met zijn vieren in die boot zitten de juiste sleutels op een hoop gooien als in de stapel die ze niet zouden gebruiken.

Dan ben je er ook qua mol actie. En vanuit Fons en Kees hun positie gewoon de passende sleutel direct omroepen zodat Rosario en Anna die opzij leggen als in die moet weg. Dus ik zie geen doorslaggevende positie, in beide valt te mollen hier.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #36 Gepost op: 3-03-2024, 07:36:03 »
Ik las een paar keer dat er 4 sleutels weggewerkt moeten worden om te mollen, maar er past maar 1 sleutel. Er hoeft er dus ook maar 1 weg. Ze mochten met 4 komen zodat de kans groter was dat de juiste er tussen zat.

Offline Allomol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #37 Gepost op: 3-03-2024, 09:29:36 »
Met maar 1 passende sleutel was het helemaal een kansloze laatste opdracht voor de kandidaten. Waar de mol ook stond.
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline JPD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #38 Gepost op: 3-03-2024, 10:00:00 »
Ik las een paar keer dat er 4 sleutels weggewerkt moeten worden om te mollen, maar er past maar 1 sleutel. Er hoeft er dus ook maar 1 weg. Ze mochten met 4 komen zodat de kans groter was dat de juiste er tussen zat.
En de mol wist welke sleutel (naam) het was.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 2: Per slot van rekening
« Reactie #39 Gepost op: 3-03-2024, 10:57:34 »
De mol hoeft enkel de passende sleutel doen verdwijnen (wegmoffelen of in het water gooien) of de naam van de juiste sleutel verwisselen met een verkeerde.