Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 7012 keer)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #40 Gepost op: 18-02-2024, 00:36:24 »
Ik ben voor  ::bravo:: ::bravo::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #41 Gepost op: 18-02-2024, 22:22:50 »
Ik kijk nog steeds om te zien of ik iets interessants gemist heb, maar ik vind het vooral een ons-kent-ons gedoetje met mensen die iets te popi jopie doen. En die Marlijn mag van mij ook lekker iets anders gaan doen, maar Magriet trek ik ook niet (:
Dat popie jopie gedoe kan wat mij betreft ook wel wat minder, maar ik vind Marlijn het wel leuk doen. Bij gebrek aan info graphics in WIDM zelf vind ik Moltalk wel een goede aanvulling. Je moet er ook niet alles van verwachten. Zeker niet dat je gaat weten wie de Mol is, want de presentatoren en gasten weten net zo weinig als jou (of misschien wel minder).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moltalk
« Reactie #42 Gepost op: 19-02-2024, 11:22:22 »
Ja de infographics in moltalk zijn wel fijn
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #43 Gepost op: 19-02-2024, 11:38:33 »
ik mis Arjen  :-X
Oh ik juist niet, vind hem verschrikkelijk. Ben ook blij dat Margriet het niet meer doet. Maar Chris mis ik wel.
Van mij mocht dit jaar Rop en Marlijn als duo blijven, maar waarschijnlijk kon Rop dat qua werkplanning niet aan ofzo iets.
Vind dit jaar wel chaotische dan anders, maar dat valt mij op maar ik kan ook niet zeggen waarom haha.
Het is wel zo als een oud-kandidaat of oud-mol meer weet mag die niet bij Moltalk komen, voor het geval die iets verraad. Volgens mij was Sofie van den Enk ooit de vertrouwenspersoon van een mol, maar mocht om die reden niet komen als gast bij moltalk.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2024, 11:45:34 door Mol1991 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Moltalk
« Reactie #44 Gepost op: 19-02-2024, 12:11:41 »
Ik vind het knap als mensen tijdens het kijken al direct een opdracht snappen en hierover iets in kunnen sturen naar Moltalk. Ik kijk liever de aflevering nog een keer terug, want dan snap ik in ieder geval de opdrachten en krijg een beeld van mogelijke molacties.
Denk dat dat ook de reden is dat er dit jaar weinig zinnige dingen ingestuurd worden bij Moltalk, de meeste mensen zijn nog in verwarring.
En dan de chaos bij de oud-kandidaten/mollen die maar wat roepen. Daar mogen ze wel mee stoppen. De 'experts' in België vind ook niet altijd even goed, maar geeft wel meer structuur. 1 oud-mol of oud-finalist en 1 'expert' aan de desk en nog een molloot even aan laten schuiven. Die laatste moet je dan misschien een beetje sturen/controleren om niet teveel te onthullen, die schuift dan aan voor 1 bepaalde opdracht of zo.
Splinter haalt het nog niet bij Rop, die bracht weer wat luchtigheid. Komt misschien nog.
 
Mollenstreken kijk ik wel altijd. Lachen met Lavezzi.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2024, 12:41:08 »
Dit jaar is moltalk wel terug relatief aangenaam. Toch alles weer gezien. De aanwezigheid van topmollen uit het verleden, zoals Charlotte, helpt wel.

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #46 Gepost op: 24-02-2024, 21:47:53 »
Jeetje wat een hysterische aflevering  ::rofl::

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #47 Gepost op: 24-02-2024, 21:48:33 »
Niet te doen!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #48 Gepost op: 24-02-2024, 21:54:06 »
Mijn katten zijn naar de slaapkamer gevlucht door het hysterische gegil  ::rofl::

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #49 Gepost op: 24-02-2024, 21:58:57 »
In Moltalk zegt Marlijn zojuist over Anna en Fons (naar aanleiding van een observatie van Daniël): dus je denkt dat zij de finale gaan halen.

Volgende week is dus niet de finale aflevering? Maar over twee weken is wel de ontknoping toch?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #50 Gepost op: 24-02-2024, 22:03:06 »
Wat een dramatische aflevering! :\'(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #51 Gepost op: 24-02-2024, 22:04:48 »
Al deze reacties lees ik ook op de socials. Ik kan het wel handelen Sahil, Lakhsmi en Daniël. Leuk ook om de junior mol 2014 tien jaar later te zien. Blijft een mooi seizoen #kijkikvoldoendeverblind  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2024, 22:07:37 »
O grappig, een "oude" juniormol. Ga ik wel even terugkijken. Maar die quote is dan weer van 2008.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #53 Gepost op: 24-02-2024, 22:12:14 »
O grappig, een "oude" juniormol. Ga ik wel even terugkijken. Maar die quote is dan weer van 2008.

Ah dan was dit de Maastrichtse mol. Al blijf ik voorkeur houden voor de Zwolle versie  ;) Sowieso mogen ze wel een derde junior mol beginnen.

Verder eens met Daniël zijn bevindingen.  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #54 Gepost op: 24-02-2024, 22:20:13 »
Eens dat deze aflevering dramatisch was. Wel heel leuk om Jenny weer eens te zien, zij deed het zo goed als junior mol!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #55 Gepost op: 24-02-2024, 22:26:45 »
Jenny en Daniel waren top. Konden rustig en kundig hun verdenkingen en bevindingen vertellen.

Lakshmi en Sahil daarentegen...vreselijk hysterisch en niet te volgen.

Het is natuurlijk ook de taak van Splinter en Marlijn om het een beetje in goede banen te leiden. Lukte helaas niet.
When life knocks you down, fight back!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #56 Gepost op: 24-02-2024, 23:11:56 »
Het leek wel een kleuterfeestje, op Daniël en Jenny na.
Splinter probeerde nog om de schreeuwers tot rust te manen, maar hij had onvoldoende overwicht.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #57 Gepost op: 24-02-2024, 23:14:04 »
Dat is niet helemaal waar, presebtstor  Splinter heeft alle afvallers al bezocht voor het programma 'niet de mol'. Hij weet dus al precies wie de finalisten zijn. Dat maakt moltalk een stuk minder leuk.
Het leukste is wanneer de presentstoren echtniks weten, anders gaan ze toch een beetje sturen om de mol niet te verdacht te maken, en dat valt op.
Ook gasten moeten niet weten wie de mol is, dat is in het verleden ook al een keer fout gegaan. (Susan Visser die per ongeluk Klaas zij in plaats van Mol, seizoen 15 of 16 was dat geloof ik)

quote author=MartinJ link=topic=73682.msg2548026#msg2548026 date=1708291370]
Dat popie jopie gedoe kan wat mij betreft ook wel wat minder, maar ik vind Marlijn het wel leuk doen. Bij gebrek aan info graphics in WIDM zelf vind ik Moltalk wel een goede aanvulling. Je moet er ook niet alles van verwachten. Zeker niet dat je gaat weten wie de Mol is, want de presentatoren en gasten weten net zo weinig als jou (of misschien wel minder).
[/quote]

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #58 Gepost op: 24-02-2024, 23:57:33 »
Dat is niet helemaal waar, presebtstor  Splinter heeft alle afvallers al bezocht voor het programma 'niet de mol'. Hij weet dus al precies wie de finalisten zijn. Dat maakt moltalk een stuk minder leuk.

Zei hij net niet 'Ik ga deze week bij Rian langs?'.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #59 Gepost op: 25-02-2024, 00:00:52 »
Nee want de aflevering is al live. Maar dat is neem ik aan wel uiterlijk enkele dagen voor de aflevering. Dus niet nu al met de finalisten. Ik ga er dus vanuit dat hij het nu ook echt nog niet weet.