Auteur Topic: [WIDM] In de Media  (gelezen 5767 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2024, 18:34:36 »
Wauw! 8)

Ik vind jou nu al verdacht, Heinz!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2024, 18:50:09 »
Hier was inderdaad een oproep gedeeld voor een seizoen met onbekende deelnemers. Ze hebben het op de selectiedag proberen te verbloemen, maar de hele selectieprocedure ademde Wie is de Mol?. Zelfs de locatie was een oud industriegebouw ::vergroot::

Maar heb je je dan ingeschreven en ben je niet geselecteerd of liep je stage bij de crew?

Wel gaaf dat ze het gewoon weer eens proberen. Vlaanderen laat zien dat het kan, de Verraders gaan met onbekende Nederlanders door. Het is dat die oproep in mijn forum winterslaap viel midden zomer. En ik niet meer zo gemakkelijk als eerder even vier weken vrij regel op werk. Als student gaat dat toch makkelijker.  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2024, 21:54:31 »
Grote voordeel van onbekende Nederlanders is dat men geen televisie-ervaring heeft en niemand acteur is. Dus het speelveld is veel meer gelijk en de emoties die je ziet zijn in principe niet geacteerd. Dit is - natuurlijk mede met de fantastische gelaagde opdrachten - wat 'De Mol' zo ontzettend goed maakt. Ik kijk dus heel erg uit naar het volgende seizoen.   
 ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2024, 21:55:47 »
Ik was helaas niet beschikbaar in de opnameperiode, anders had ik me wel opgegeven. Wat zou ik graag een keer deelnemen!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #44 Gepost op: 15-01-2024, 22:23:04 »
Ik had zo rond de eeuwwisseling graag meegedaan, ben er nu een beetje te oud voor. Maar was ben en blijf 'fan for ever'. Dus ik gun het nieuwe generaties zeer.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #45 Gepost op: 15-01-2024, 22:40:48 »
Grote voordeel van onbekende Nederlanders is dat men geen televisie-ervaring heeft en niemand acteur is. Dus het speelveld is veel meer gelijk en de emoties die je ziet zijn in principe niet geacteerd. Dit is - natuurlijk mede met de fantastische gelaagde opdrachten - wat 'De Mol' zo ontzettend goed maakt. Ik kijk dus heel erg uit naar het volgende seizoen.   
 ::ok::
Men is waarschijnlijk ook minder bezig met het in stand houden van het imago. BN'ers zijn toch vaak wat terughoudend en lief voor elkaar. Ik meen me te herinneren dat het in de eerste seizoenen er toch wel pittiger aan toe kon gaan.

Ik ben ook zeer benieuwd naar De Verraders met onbekende Nederlanders. De Britse en Australische versies waren best heftig.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #46 Gepost op: 15-01-2024, 22:42:37 »
Ik had zo rond de eeuwwisseling graag meegedaan, ben er nu een beetje te oud voor. Maar was ben en blijf 'fan for ever'. Dus ik gun het nieuwe generaties zeer.
Je bent nooit te oud voor een spelletje hoor  ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2024, 22:52:31 »
Dan had ik het wel snel door toen. Maar wat moest je allemaal doen daar? Als je het mag delen tenminste.
Ik heb een column/verslag geschreven over mijn belevingen op die dag, die zal ik tegen de tijd wel delen! Voor iedereen die zich afvraagt of meedoe aan het nieuwe seizoen: niets is wat het lijkt...
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2024, 22:58:18 »
Je bent nooit te oud voor een spelletje hoor  ::hug::

Dank je, da's aardig. Maar ik heb inmiddels de leeftijd bereikt die Cor (de oudste Nederlandse kandidaat ooit) destijds in Schotland had.
Hij heeft bewezen dat het wel kan, maar ik behalve mijn leeftijd speelt ook mee dat ik zelfstandig ondernemer ben en niet zomaar drie weken weg kan.
En bij zo'n opdracht als die bergbeklimming afgelopen zaterdag heb je niets aan iemand met hoogtevrees. Dus nee, ik ga me niet meer opgeven, maar geniet straks met volle teugen van het plezier dat andere onbekende Nederlanders zullen hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!


Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2024, 15:23:24 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #51 Gepost op: 4-02-2024, 19:32:11 »
Net kwam Loekie de leeuw voorbij in de reclame met Wie is de leeuw  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #52 Gepost op: 10-02-2024, 16:30:32 »
Wie is de mol? Dit is waarom raden zo moeilijk is. Uitgezocht #74 ( NOS Jeugdjournaal)

Wie denk jij dat dit jaar de Mol is?
Al jaren kijken miljoenen mensen naar het televisieprogramma om erachter te komen.
Maar kan dat eigenlijk wel, vanaf de bank?
Laten de makers wel alles zien?

https://www.youtube.com/watch?v=doH1YbXgcS8

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #53 Gepost op: 10-02-2024, 22:03:17 »
Net kwam Loekie de leeuw voorbij in de reclame met Wie is de leeuw  ::rofl::
Ja, die is leuk. Dit is overigens niet het eerste seizoen dat ze hem hebben.
È stata opera della TALPA!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #54 Gepost op: 17-02-2024, 12:54:10 »
Het was me helemaal ontgaan, maar ook dit seizoen zijn er gesprekken met de afvallers op Radio 2! Met al het geweld van Moltalk, Niet de Mol, Mollenstreken, de WIDM-podcast en wat er allemaal meer is, houdt zo ongeveer de oudste Moltraditie nog steeds dapper stand ::love::

Erg leuke gesprekken met Annemieke ::bravo:: HIER zijn alle gesprekken terug te luisteren.
...óf niet!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #55 Gepost op: 17-02-2024, 17:11:28 »
Heel leuk, ook totaal gemist inderdaad!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #56 Gepost op: 17-02-2024, 18:58:07 »
Toevallig kwam ik daar deze week ook pas achter.


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #57 Gepost op: 27-02-2024, 08:52:15 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #58 Gepost op: 27-02-2024, 09:58:01 »
Alle kandidaten zijn een dag ziek geweest. Dit zou kunnen verklaren dat ze niet naar Santa Prisco in Taxco zijn geweest en er een alternatief, bv een pubquiz is ingelast.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [WIDM] In de Media
« Reactie #59 Gepost op: 6-03-2024, 09:34:49 »
Afgelopen zondag was Anna bij Renze op Zondag op RTL4 's avonds. Na een minuut of 10 gaat het over WIDM. Dat zit nog voor het eerste reclameblok.